Dat is de eerste stap. Laat het hen weten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Temps het volgende:
Weet dat ik nog steeds thuis woon en mijn ouders hier niets over weten.
ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ouders onmiddellijk inlichten. Die zullen ontzettend boos worden natuurlijk (en terecht).
Maar dan kunnen ze wel het bedrag voorschieten. Je wilt echt liever bij je ouders in de schuld staan dan bij de bank.
Niet ieder gezin kan zomaar even vierduizend euro missen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ouders onmiddellijk inlichten. Die zullen ontzettend boos worden natuurlijk (en terecht).
Maar dan kunnen ze wel het bedrag voorschieten. Je wilt echt liever bij je ouders in de schuld staan dan bij de bank.
Dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien niet, maar in z'n eentje kan hij het blijkbaar niet oplossen, en dit vangnet is nog aanwezig dus een poging is het zeker waard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Niet ieder gezin kan zomaar even vierduizend euro missen.
Klopt. Maar zijn ouders kunnen iig wel constructiever meedenken dan TS in zijn eentje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef LasTeR het volgende:
Niet ieder gezin kan zomaar even vierduizend euro missen.
Vooral omdat TS coke pep en xtc gebruikt om te ontstressen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar zijn ouders kunnen iig wel constructiever meedenken dan TS in zijn eentje.
Curatele lijkt me een beste optie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef LasTeR het volgende:
Vooral omdat TS coke pep en xtc gebruikt om te ontstressen.
Wat ie natuurlijk gratis betrekt....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef LasTeR het volgende:
Vooral omdat TS coke pep en xtc gebruikt om te ontstressen.
Joh, je hebt zelf al een heel leven achter de rug:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Temps het volgende:
Maar ik hoop dat iemand met veel levens ervaring
Ik ben ontslagen als vakkenvuller, dus ga ik een eigen bedrijfje beginnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef Toetel het volgende:
Pretenties van onze generatie.. Een eigen onderneming..
Drugshandel verdient wel lekker..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen als vakkenvuller, dus ga ik een eigen bedrijfje beginnen.
Moet je wel eerst investeren. Met je bedrijfscreditcard.quote:
Haha, zo naief ben ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen als vakkenvuller, dus ga ik een eigen bedrijfje beginnen.
Scherp...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Temps het volgende:
Het feit is dat je dan wel een opdracht moet binnen krijgen.
Het feit is dat je dan wel opdrachten moet zien te krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Temps het volgende:
[..]
Haha, zo naief ben ik gelukkig niet.
Ik startte dit bedrijf op, omdat ik skilled ben op een bepaalde vak, waar ik geld mee kan maken.
Laat me raden: je bent wel handig met computers?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Temps het volgende:
Ik startte dit bedrijf op, omdat ik skilled ben op een bepaalde vak, waar ik geld mee kan maken.
Zoek een normale baan om je schulden af te betalen voordat het nog erger wordt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Temps het volgende:
[..]
Nouja niet alle ouders hebben zomaar even 4000 euro liggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
Maar ga nu maar schoorvoetend naar je ouders. Hopelijk kunnen zij je nog uit deze penarie redden.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
Maar ga nu maar schoorvoetend naar je ouders. Hopelijk kunnenwillen zij je nog uit deze penarie redden.
Hij is skilled op een bepaalde vak!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden: je bent wel handig met computers?
Alleen niet met acquisitie.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef vosss het volgende:
Nouja niet alle ouders hebben zomaar even 4000 euro liggen.
Zat gezinnen waar dat niet het geval is.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar zijn ouders kunnen iig wel constructiever meedenken dan TS in zijn eentje.
Dat lijkt me idd ook niet als hij 400 stufi krijgtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja niet alle ouders hebben zomaar even 4000 euro liggen.
Zat gezinnen waar dat niet het geval is.
Ik betwijfel het serieus....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Strell het volgende:
Verder, laat dit een wijze levensles zijn. Deze fout ga je nimmer nooit meer maken
Nou ... Je hebt toch echt jezelf in deze penibele situatie gebracht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Temps het volgende:
Wat bedoel je met geniaal?
Dat je geniet dat ik in deze situatie terecht ben gekomen?
Rente van de creditcard als je niet op tijd betaald.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef DroogDok het volgende:
Vaag. Hoe komt er "ineens" 1000 euro bovenop een schuld.
Doe het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:41 schreef Temps het volgende:
[..]
Haha! Dat klopt.
Ik wilde een hardware shop beginnen, maar ik hoef niet al mijn plannen te vertellen
Er stond toch echt dat je een hardwareshop wilde beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elisa to the deleted post-rescue!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef ElisaB het volgende:
Doe het nietEr zijn er al zóveel van en er is geen droog brood meer in te verdienen.
Zoek contact met je schuldeisers, probeer een lening te krijgen bij DUO (nog een lening) om een deel mee af te lossen, vraag je ouders om hulp en ga zsm een baan zoeken!
Laten we zeggen dat de rente 20% is (zal eerder tussen 13% - 16% zijn).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Temps het volgende:
[..]
Rente van de creditcard als je niet op tijd betaald.
Ik heb bewust niet alles getypt behalve wat Echt nodig is, anders zou het verhaal 2x zo lang zijn en zou niemand denk ik de moeite doen om dat te lezen en daar op te reageren.
Je vergeet de droekz. Kost ook knaken he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef Eppie_NL het volgende:
Die ¤ 1.000 opeens erbij blijft dus vaag en klopt dus ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |