En dan vergeet je nog de BKR registraties. Altijd leuk als de TS straks een huisje zou willen kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:10 schreef teckna het volgende:
Helemaal niets doen zorgt ervoor dat je strakjes met geblokkeerde rekeningen zit, je incassozaak overgedragen wordt aan een deurwaarder en je met extra kosten zit voor incassokosten, rente, rechtzaken en meer.
Veel serieuzer dan het advies van Dagobert kan het echt niet worden! Dat geldt voor jou, maar ik zou die Donald Duck net zo hard op het Binnenhof en in Griekenland willen laten bezorgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef Temps het volgende:
Ik heb duidelijk gemaakt in mijn eerste post dat als je niets nuttigs te zeggen had, je dat ook niet moest zeggen. Dan wil ik ook dat zij zich er aan houden.
Jij zou het ook niet leuk vinden als jij in mijn schoenen zou staan, dat mensen donald duck pagina's gaan posten, wanneer je serieus advies wilt.
Dat doen ze dan ook regelmatigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen is het dan weer niet zo slim van Dagobert om zoveel geld in biljetten te hebben. Papierkevers vreten dat zo op.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
flikkers pijpen achter het station
TS is een dopehead met schulden, die moet zijn plek weten, op zijn knieenquote:
Ben je thuis ook zo dominant Pietje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS is een dopehead met schulden, die moet zijn plek weten, op zijn knieen
Jep, draag ook een vetlederen politiepet met chromen kettingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ben je thuis ook zo dominant Pietje?
Vreemd, had eerder verwacht dat jij de bitch was omdat je zo van het koken bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, draag ook een vetlederen politiepet met chromen ketting
Moet je hem even jouw adres sturenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS is een dopehead met schulden, die moet zijn plek weten, op zijn knieen
Zeker nooit horecakoks meegemaakt.. De bitches lopen bediening.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vreemd, had eerder verwacht dat jij de bitch was omdat je zo van het koken bent.
Maar het vervolg is dat TS nog steeds een schuld heeft, maar deze verplaatst naar de toekomst.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Het verschil is dat de rente bij de duo 1% is van de creditcardrente ongeveer. (misschien lichtelijk overdreven)
Welja, 1 dagje extra uitstellen kun je nog wel lijden. Numbskull die je bentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Temps het volgende:
Ik ga de adviezen die ik tot nu heb gelezen(letterlijk elke post) in overweging nemen.
Ik zal dit weekend gebruiken om mijn besluit te maken.
(het kan zijn dat ik zondag avond pas weer terug ben).
Graag wil ik iedereen bedanken voor jullie advies !
Het kan iedereen gebeuren dat je in de schulden raakt, maar de manier waarop TS ermee om gaat. Echtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:29 schreef Rio het volgende:
[..]
Welja, 1 dagje extra uitstellen kun je nog wel lijden. Numbskull die je bent
4000.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:08 schreef n00b13 het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk gekocht van die 8000 euro schuld? Behalve schuld en drugs?
Kun je dat nog terugsturen/doorverkopen?
En anders doe je beiden: Je schrijft én je lening over naar de IB-Groep én je begint gelijk met afbetalen/sparen voor afbetaling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |