Waar woon jij ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus op basis van dergelijke onzin zoals hierboven geschreven kwalificeer jij haarlem als een van de betere steden in Nederland? Waarom ben jij para?
Daarentegen was Berlijn destijds een lachertje tegenover kanaleneiland nuquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]Vergeleken met Berlijn in 45' zal t ook wel gezellig zijn ja.
Zo te zien (en naar z'n -misplaatste- arrogantie te oordelen) in het grootste dorp van Nederland: Amsterdam.quote:
Dat heeft je ma je zeker verteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarentegen was Berlijn destijds een lachertje tegenover kanaleneiland nu
Is het ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:26 schreef ShaoliN het volgende:
Altijd gedacht dat het een kutstad was..
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Velserbroek en halfweg zijn grauwe arbeidersdorpen met 90 % tokkie
Ik vond Lands End altijd wel okee... Niet heel geweldig maar het was veruit het beste dat Den Helder te bieden had toen ik er nog woonde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Welke? Ik ken er namelijk géén daar
Fort Kijkduin is redelijk en er zit een indiër, die heeft ook prijzen gewonnen, zit in het centrum. Koningstraat dacht ik. Geen indiër, de eigenaar is een pakistani.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Welke? Ik ken er namelijk géén daar
Jammer was altijd wel dat Lands End niet in het centrum ligt maar je er echt helemaal met de auto naartoe moest.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:00 schreef Erasmo het volgende:
Lands End is een prima no-nonsense restaurant, Fort kijkduin is al een paar jaar geleden uitgebrand
Bombay Palace, is inderdaad ook wel okee. Geen toprestaurants in Den Helder maar je kan er op zich wel redelijk uit eten gaan en een leuke tijd hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Fort Kijkduin is redelijk en er zit een indiër, die heeft ook prijzen gewonnen, zit in het centrum. Koningstraat dacht ik. Geen indiër, de eigenaar is een pakistani.
Valt mee toch? Even om het KIM heen en je bent er.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jammer was altijd wel dat Lands End niet in het centrum ligt maar je er echt helemaal met de auto naartoe moest.
Klinkt misschien gek maar mijn favoriete restaurant in het centrum van Den Helder (in ieder geval voor een warme lunch) was altijd nog La Place.
Dat is echt een grote faal ja, zeker omdat het station zelf wel mooi is en de rest van de binnenstad ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:08 schreef okiokinl het volgende:
wel jammer dat je in haarlem direct uit het station op zo'n depressief plein terecht komt.
ja in haarlem is het nog extra treurig inderdaad, want mooiste station van nederland. ik zeg afbreken dat plein en iets moois bouwen.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is echt een grote faal ja, zeker omdat het station zelf wel mooi is en de rest van de binnenstad ook.
Hmmm, lelijke stationsgebieden, waar hebben we dat vaker gezien?
Je bedoeld dat plein wat net een jaar af is ? :p Vind t zelf wel een enorme verbetering. Stuk 'opener' en minder grauw... + de noodzaak van die bussen kun je niet opheffen dus gezellige horeca achter t station gaat sowieso niet lukken.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:17 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja in haarlem is het nog extra treurig inderdaad, want mooiste station van nederland. ik zeg afbreken dat plein en iets moois bouwen.
Vergeet de daadwerkelijk polo-dragende kereltjes niet. Wat een pretentieus schijt volk aldaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:43 schreef Nielsch het volgende:
Haarlem... In de Polo Bar heb je wel geile sletjes altijd...
Ik wist niet dat het plein vernieuwd was. Al weer enkele jaren geleden dat ik met de trein Haarlem binnen ben gekomen. Ziet er inderdaad een stuk beter uit dan eerst.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je bedoeld dat plein wat net een jaar af is ? :p Vind t zelf wel een enorme verbetering. Stuk 'opener' en minder grauw... + de noodzaak van die bussen kun je niet opheffen dus gezellige horeca achter t station gaat sowieso niet lukken.
Die lelijke parkeergarage mag wel tegen de grond wmb.
Lands end vind ik k*t. Wel dichtbij DHTC. Da's een voordeel.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:00 schreef Erasmo het volgende:
Lands End is een prima no-nonsense restaurant, Fort kijkduin is al een paar jaar geleden uitgebrand
Dat dacht ik alquote:Op zondag 6 januari 2013 13:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het plein vernieuwd was. Al weer enkele jaren geleden dat ik met de trein Haarlem binnen ben gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |