That's mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef missbehavin het volgende:
En ze helemaal verpesten met die lompe poten van je zeker
Ik heb liever mihoenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That's me.
ei noow joe lof mie!.
Kleverige sliertjes, kan ik leverenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Stel me je nu serpentine spuitend voor
Sounds like a partyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..].
En jij dan confetti squirtend. .
Ik ben niet zo stijlvol zoals je weet, maar ook ik heb mijn grenzenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:30 schreef missbehavin het volgende:
Alles goed en wel, maar als iemand verkleed als clown komt, haak ik af. Clowns
Gejat van Erwin Olaf! (maar wel lekkerquote:
Zat tussen de "popping confetti" search resultsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gejat van Erwin Olaf! (maar wel lekker)
Ik hou er vanquote:
garlic friesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik heb zin om te koken... garlic fries, of sesam kip....
Jij denkt maar aan 1 ding he...quote:
Nu ff wel jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij denkt maar aan 1 ding he...
Of garlic parmezan rolls, pas recept van gevonden en ik móet het snel proberen!quote:
Doe es sturen. Ook van de garlic friesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of garlic parmezan rolls, pas recept van gevonden en ik móet het snel proberen!
Ik? Nuhuh!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Aww.
MissB, je hebt ons menneke opgegeild!
Nie meer doen!
Krijgt ie eelt van.
Nee ik zullen we zeggenquote:
Well you get my confetti going, so...quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef missbehavin het volgende:
Garlic fries heb ik alleen op een kaartje. Ik ben heel ouderwets, met een metalen blik vol zelfgeschreven kaartjes
en zeuren dat je zelf deeg moet maken, foei
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:45 schreef missbehavin het volgende:
Wat een leuk kookmeisje op rtl4 nu zeg
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)nd-slechte-seks.html
Da's toch die geitenwollensokkenbank?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohjoy, er is eindelijk een Triodos bank-app
Nu nog mijn identifier terugvinden om hem ook te kunnen gebruiken
Het heeft een triskel (Keltisch zonnerad) als logo. Klinkt best geitenwollensok jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's toch die geitenwollensokkenbank?
Zo een die er voor zorgt dat voor jouw centjes geen kindjes creperen of oerwouden neer gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Triodos?Nooit van gehoord
Wat is dat voor obscure bank?
...en naieve studenten die nog denken dat ze de wereld kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's toch die geitenwollensokkenbank?
Or so they claimquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo een die er voor zorgt dat voor jouw centjes geen kindjes creperen of oerwouden neer gaan.
Wat een boel waardeoordelen in één zinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en naieve studenten die nog denken dat ze de wereld kunnen verbeteren.
Ik heb het over mezelf dus dan mag het.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een boel waardeoordelen in één zin
Or so they claimquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het goed is gaat die app mij precies laten zien wat ze allemaal doen met mijn geld.
Natuurlijk mag dat, maar dan nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf dus dan mag het.
wij zijn oranje, bedoel je die?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Or so they claim
Ik vind het idee wel goed hoor, maar je kunt nooit overal controle op hebben zonder onbetaalbaar te worden.
Maar alles beter dan de ING en hun huidige 'wij hebben echt niets geleerd van ons bijnafailliesement'-reclame. Tenenkrommend
Daarom wou ik ook overstappen. Alleen kwam ik er na het overstappen achter dat Triodos dus geen app had. Dus toen ging ik ze mailen waar dat op sloeg, en toen kreeg ik een reactie dat het nog voor het einde van het jaar gefixt zou worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar alles beter dan de ING en hun huidige 'wij hebben echt niets geleerd van ons bijnafailliesement'-reclame. Tenenkrommend
Wat maak ik toch een avonturen mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom wou ik ook overstappen. Alleen kwam ik er na het overstappen achter dat Triodos dus geen app had. Dus toen ging ik ze mailen waar dat op sloeg, en toen kreeg ik een reactie dat het nog voor het einde van het jaar gefixt zou worden.
Dus nu dacht ik: ik moet toch eens kijken of die app er al is, anders ga ik mooi weer terug naar mijn wapenhandel-kolencentrale-bank met app. Maar ze hebben dus woord gehouden
Ja die. "Je nek uit durven steken" enzo. Precies alle dingen roepen die er 5 jaar terug voor gezorgd hebben dat dat de boel in elkaar flikkerde. En daar nog trots op zijn ookquote:
Wat ouderwets.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo een die er voor zorgt dat voor jouw centjes geen kindjes creperen of oerwouden neer gaan.
Blij dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat maak ik toch een avonturen mee.
tja, banken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja die. "Je nek uit durven steken" enzo. Precies alle dingen roepen die er 5 jaar terug voor gezorgd hebben dat dat de boel in elkaar flikkerde. En daar nog trots op zijn ook
Just like mequote:
ik hoop dat het geen miljoenen bedraagt want dan is dat over 40 a 50 jaar, wanneer je die sok opgraaft, niets meer waard.quote:
M'n geld op de bank ook niet met die schrale rentequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hoop dat het geen miljoenen bedraagt want dan is dat over 40 a 50 jaar, wanneer je die sok opgraaft, niets meer waard.
ik niet meer. het huidige systeem begint op zijn einde te lopen, een systeem gebaseerd eeuwige groei, fiat geld, en schulden is natuurlijk gedoemd te mislukken in the long run.quote:
beter dan in een ouwe mutsquote:
Da's niet helemaal wat ik bedoelde:Pquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet meer. het huidige systeem begint op zijn einde te lopen, een systeem gebaseerd eeuwige groei, fiat geld, en schulden is natuurlijk gedoemd te mislukken in the long run.
Sja de enige manier om zeker te weten dat er niets slechts met je geld gebeurt is helaas ook de manier om zeker te weten dat er niets goeds mee gebeurt.quote:
Blij dat jij nog wel zelfkennis hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beter dan in een ouwe muts.
Ok ok, ik stop al.
oh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's niet helemaal wat ik bedoelde:P
Dan maar allemaal onder het maaiveld blijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja die. "Je nek uit durven steken" enzo. Precies alle dingen roepen die er 5 jaar terug voor gezorgd hebben dat dat de boel in elkaar flikkerde. En daar nog trots op zijn ook
Risico nemen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beleggingshypotheken waarvan je met 2 inkomens net aan de rente kunt betalen mits je binnen een jaar loonsverhoging krijgtquote:
Dat zal wel meevallen maar je inleg ben je gewoon kwijt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beleggingshypotheken waarvan je met 2 inkomens net aan de rente kunt betalen mits je binnen een jaar loonsverhoging krijgt
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd net wakker van m'n eigen gesnurk
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Het staat er nog. Maandag wordt ein-de-lijk de vloer gelegd en begint de keukenmeneer m'n keuken op te pimpen. Apparatuur is in huis en van de week beginnen we de eerste zooi over te verhuizen en over twee weken halen we de zooi uit de opslag
Nog niksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]Hoezee!
Wat heb je aan lampen gekocht?
http://www.flying-tiger.n(...)fellamp_1002329.htmlquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mooi lampje. Voor hoeveel kan ik overkopen?
Oke 5 euro en ik neem hem overquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
http://www.flying-tiger.n(...)fellamp_1002329.html
Ze hebben ook een te schattig, compleet zinloos, konijnenlampje op de website staanquote:
Ik heb voor mijn verjaardag een jodelende flamingo gekregen die daar gekocht wasquote:
Ja! Die wil ik ook! En voor mn broertje de wc-golfsetquote:
Hoezo wat was er eerst dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, gaat de laatste 4 dagen geloof ik wel goed tov de laatste tijd
KT's psychische problemen topic!quote:
Okee, nou houden zo! Wordt een mooi jaar dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
KT's psychische problemen topic!
Ehh,
De afgelopen 2 jaar heb ik zo nu en dan dagen / uren dat ik even helemaal niet lekker zit.
Die houden sinds oud en nieuw redelijk uit eigenlijk
Ik doe maar even optimistisch, uiteraard!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef Hamast het volgende:
[..]
Okee, nou houden zo! Wordt een mooi jaar dan.
Of trottoirprostitueënnakomeling.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel lief blijven hé. De correcte benaming voor hem is truttebel
Truttebel?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel lief blijven hé. De correcte benaming voor hem is truttebel
Een stoephoerkind.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef Hamast het volgende:
[..]
Of trottoirprostitueënnakomeling.![]()
Just kidding of course.
Grof taalgebruik kan ook netjes zijn...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zelfs de dubbele puntjes op de e. Lijkt bijna een moeder met klasse als je niet weet wat het betekent
Even op mijn vriendin uitproberen dan maarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Hamast het volgende:
[..]
Grof taalgebruik kan ook netjes zijn...
Ze begrijpt het vast niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Even op mijn vriendin uitproberen dan maar
Ik heb helemaal niet teruggelezen, misschien komt het daardoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:31 schreef rubbereend het volgende:
Nou heb ik alles drie keer teruggelezen maar gaat CL nou helemaal nergens in op mijn boterhammenflirt?
Ja en vooral melden dat het op het forum genoemd werd ergens bij stoephoerkind ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Hamast het volgende:
[..]
En anders dr wijs maken dat je zelf niet wist wat het betekent.
Geef de tv de schuld, altijd goed. Zeg je er meteen 'gvd kut sbs 6' bij!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en vooral melden dat het op het forum genoemd werd ergens bij stoephoerkind ofzo
Ja of de media ofzo, schijnt ook te werken vaakquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef Hamast het volgende:
[..]
Geef de tv de schuld, altijd goed. Zeg je er meteen 'gvd kut sbs 6' bij!
Ja of de politiek.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja of de media ofzo, schijnt ook te werken vaak
Ik weet niet of ze dat woord in de politiek echt gebruiken. Wordt lastig om het bij de gemeenteraad te introduceren als ze er wel speurwerk van gaat makenquote:
Dan dreig je dat je het uit maakt. Problem solved.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat woord in de politiek echt gebruiken. Wordt lastig om het bij de gemeenteraad te introduceren als ze er wel speurwerk van gaat maken
Ja soms moet je bereid zijn offers te maken voor het gebruik van een woord en hopen dat ze het dreigement niet op waarheid gaat uittesten ja. En weer heeft fok! me een verlichtingsmoment gegevenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:00 schreef Hamast het volgende:
[..]
Dan dreig je dat je het uit maakt. Problem solved.
OF je kunt haar moeder zich laten *ahum* op straat dan heb je geen eens iets verkeerds gezegd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja soms moet je bereid zijn offers te maken voor het gebruik van een woord en hopen dat ze het dreigement niet op waarheid gaat uittesten ja. En weer heeft fok! me een verlichtingsmoment gegeven
Ik vermoed enige weerstand. Ik ga voor optie 1 dan, zorgt ervoor dat ik in leven blijf e.d.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
OF je kunt haar moeder zich laten *ahum* op straat dan heb je geen eens iets verkeerds gezegd.
Tja in leven blijven was geen onderdeel van deze kwestie. Zoals je al zei: soms moeten er offers gebracht worden..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik vermoed enige weerstand. Ik ga voor optie 1 dan, zorgt ervoor dat ik in leven blijf e.d.
Nou dan maak ik het een kwestie, ben nog te jong om het ultieme offer te gevenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:05 schreef Hamast het volgende:
[..]
Tja in leven blijven was geen onderdeel van deze kwestie. Zoals je al zei: soms moeten er offers gebracht worden..
Erg laf.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou dan maak ik het een kwestie, ben nog te jong om het ultieme offer te gevenIk denk dat ik het woord maar voor me houdt en gewoon wat ga slapen nu
tot later weer en droom fijn
Als die robot klaar is mag ik hem dan lenen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:19 schreef nectarientje het volgende:
Luxe dit, met de laptop in bed terwijl de stofzuigrobot de slaapkamer zuigtIk kan hier wel aan wennen geloof ik..
Hij moet zo ook nog de woonkamer (met naalden van de kerstboomquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:24 schreef tijnbrein het volgende:
Als die robot klaar is mag ik hem dan lenen?
Nee dan raakt ie verstoptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als die robot klaar is mag ik hem dan lenen?
Dan doe ik het zelf wel als ik er de kracht voor hebquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij moet zo ook nog de woonkamer (met naalden van de kerstboom) en de gang doen dus hij is hier nog wel even bezig
Het is eigenlijk ook echt het werkje niet maar als je het dan toch kan uitbesteden..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef tijnbrein het volgende:
Dan doe ik het zelf wel als ik er de kracht voor heb
Ja, dat is de gedachte inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook echt het werkje niet maar als je het dan toch kan uitbesteden..
doet zo'n ding het een beetje goed?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:19 schreef nectarientje het volgende:
Luxe dit, met de laptop in bed terwijl de stofzuigrobot de slaapkamer zuigtIk kan hier wel aan wennen geloof ik..
Wij worden er echt heel blij van!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef CherryLips het volgende:
doet zo'n ding het een beetje goed?
Daarom ook de tafel leeg! Hoewel ik er dus net achter kwam dat je ook best wat kan schuiven zodat er wat stoelen oppassenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou net zeggen, in de tijd dat ik de tafel heb leeggeruimd voor stoelen, had ik ook kunnen stofzuigen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet teruggelezen, misschien komt het daardoor
en daarna hebben ze er een heel topic naar vernoemdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zullen we samen boterhammen gaan versieren?
Dan heb ik niet alles teruggelezen, sorryquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
en daarna hebben ze er een heel topic naar vernoemd
R&P / [R&P SC] Samen boterhammetjes versieren?
Zal het eens aan Lit laten lezen, dat is de kok hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:32 schreef nectarientje het volgende:
1 ui, fijngesneden
2 eetlepels bloem
4 courgettes, geraspt voor korte kooktijd maar in blokjes gaat ook prima
400 ml + 1 bouillonblokje
peper/zout
uitje fruiten, bloem erbij voor een rouxtje, courgettes even aanfruiten, water + blokje erbij. Bij geraspt ongeveer 10 min laten koken, bij blokjes iets langer tot courgettes gaar zijn.
Pureren, op smaak brengen met peper en zout.
en in dit geval dus net voor opdienen wat gorgonzola erover verkruimelen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:32 schreef nectarientje het volgende:
1 ui, fijngesneden
2 eetlepels bloem
4 courgettes, geraspt voor korte kooktijd maar in blokjes gaat ook prima
400 ml + 1 bouillonblokje
peper/zout
uitje fruiten, bloem erbij voor een rouxtje, courgettes even aanfruiten, water + blokje erbij. Bij geraspt ongeveer 10 min laten koken, bij blokjes iets langer tot courgettes gaar zijn.
Pureren, op smaak brengen met peper en zout.
en in dit geval dus net voor opdienen wat gorgonzola erover verkruimelen
Echt supersimpel, met wat brood een heel fijn zaterdagmiddagmaaltje!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef Bengeltje het volgende:
Zal het eens aan Lit laten lezen, dat is de kok hier.
Ik bak liever dan ik kook, maar heb geen oven..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Echt supersimpel, met wat brood een heel fijn zaterdagmiddagmaaltje!
Afgelopen week ook pompoensoep gemaakt, kan daar zo blij van worden
Krijg er honger van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Echt supersimpel, met wat brood een heel fijn zaterdagmiddagmaaltje!
Afgelopen week ook pompoensoep gemaakt, kan daar zo blij van worden
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:47 schreef Q. het volgende:
Krijg er honger van.![]()
Zo maar eens gaan koken dus.
Je kan ze ook voor andere dingen gebruiken.quote:
Ik heb van de week een nieuwe oven gekocht ipv een combimagnetronquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:47 schreef nectarientje het volgende:
Geen oven? Ik zou echt niet zonder kunnen!
Ik word ook heel blij van koken. Het gepruts, het proeven, het maken.. HeerlijkHeb mezelf laatst de Ottolenghi cadeau gedaan, ik was al groot fan van de Plenty en dit is de niet vega-versie. Woensdag erg lekkere bloemkoolbeignets gegeten
Wel pompoen?quote:
Ik heb zo'n combi-ding maar langer dan 20 minuten kan de oven niet aan, dan brandt ie door. Aldi-kwaliteit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van de week een nieuwe oven gekocht ipv een combimagnetrongebruik de oven vaker.
Welke? De keuze is er reuze!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef Q. het volgende:
Wereldgerecht-ding. Geen zin om moeilijk te doen vandaag.
Dus geen lasagna en fijne ovenschotels voor jouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef Q. het volgende:
Ik heb zo'n combi-ding maar langer dan 20 minuten kan de oven niet aan, dan brandt ie door. Aldi-kwaliteit.
Verbazingwekkend wat voor variatie je kunt krijgen met zout en een paar smaakstoffen.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Er was een nieuwe met mango die me wel lekker leek.
Nope. Toch maar een keer een goede oven kopen. Maar goed, er moet zoveel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dus geen lasagna en fijne ovenschotels voor jou
E-nummer FTW!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verbazingwekkend wat voor variatie je kunt krijgen met zout en een paar smaakstoffen.
Dees:quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Moeilijker dan een wereldgerecht wordt het bij mij trouwens nooit
Ik probeer de laatste tijd wat meer uit. Nog wel simpel maar toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Terwijl koken echt niet moeilijk hoeft te zijn.. Indiase curry's bijvoorbeeld, kost bijzonder weinig moeite en zijn zo ontzettend lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Lekker sausjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dees:
http://www.knorr.nl/nl/pr(...)chten/turkse-dueruem
Is natuurlijk helemaal niets turks aan maar het is best eetbaar.
Geen leuke buurman met dezelfde stroomstoring?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Cue_ het volgende:
STroomstoring en dan nog moeten douchen. heerlijk zo romantisch bij kaarslicht... Alleen
Vind ik ook!quote:
een redelijk leuke. Maar fat contact is wat verwaterd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geen leuke buurman met dezelfde stroomstoring?
Ga voor optie 3: nodig hem uit!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef Cue_ het volgende:
een redelijk leuke. Maar fat contact is wat verwaterd.
Wel nu aan de sms. Maar denk niet dat ie me gaat uitnodigen. En mezelf uitnodigen doe ik niet.
Hehe ik heb om 20 uur een voorstelling, dus heeft weinig zinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ga voor optie 3: nodig hem uit!
En dan wellicht niet gelijk voor dat douchen maar een dinertje bij kaarslicht is samen toch gezelliger.
mmz, dan nu lang genoeg zeuren over dat alleen douchen bij kaarslicht en hopen op een nieuwe stroomstoring!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Hehe ik heb om 20 uur een voorstelling, dus heeft weinig zin
Haha. Ik denk dat ik gewoon de kroeg in duik tot die tijd..:)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz, dan nu lang genoeg zeuren over dat alleen douchen bij kaarslicht en hopen op een nieuwe stroomstoring!
Ik moet glimlachen van je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz, dan nu lang genoeg zeuren over dat alleen douchen bij kaarslicht en hopen op een nieuwe stroomstoring!
quote:
Jaja, ''positief''quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]Positief blijven, zeker met de buurman!
zo lukt dat versieren nooitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik niet alles teruggelezen, sorry
Kom hier langsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef nectarientje het volgende:
ik verveel me een beetje en heb ontzettende snaaizin
Lig op de bank onder een dekentje, geen zin om te fietsenquote:
Nah ja, ik ga toch zo naar bedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lig op de bank onder een dekentje, geen zin om te fietsen
En dan moet ik tussenin zeker? Neeeh, kruip er dan hier wel zo in..quote:
Goed argument om haar hierheen te krijgen.quote:
Waarom een lastige keus?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef AirwiN het volgende:
Goed argument om haar hierheen te krijgen.Lastige keus, kruip ik dan bij één chick of bij twee chicks in bed.
We vinden wel een ander vrouwmens daarvoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En dan moet ik tussenin zeker? Neeeh, kruip er dan hier wel zo in..
Omdat beide alternatieven zo hun voordelen hebben.quote:
Kwartetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed argument om haar hierheen te krijgen.Lastige keus, kruip ik dan bij één chick of bij twee chicks in bed.
Ik ben te oudquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef MissMSX het volgende:
We vinden wel een ander vrouwmens daarvoor
Jij mag nectarientje. Kan ik eindelijk eens zonder commentaar bij die andere vrouw kruipenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat beide alternatieven zo hun voordelen hebben.
Slightlyquote:
ja zeg, die andere vrouw wil ik ook wel! Hou jij Air maarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef MissMSX het volgende:
Jij mag nectarientje. Kan ik eindelijk eens zonder commentaar bij die andere vrouw kruipen
Ik denk niet dat ik het aan kan.quote:
Of Air slaapt alleen en wij vrouwen met z'n drieenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja zeg, die andere vrouw wil ik ook wel! Hou jij Air maar
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of Air slaapt alleen en wij vrouwen met z'n drieen
Dan gaan wij toch zeker wel in het grote bed he?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef MissMSX het volgende:
Of Air slaapt alleen en wij vrouwen met z'n drieen
Jaloers?quote:
Hij mag hier op de bankquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik zou bijna mn dekentje laten voor wat het is.. Maar dan moetook alleen slapen, dat vind ik dan weer zielig.
Laten we het zo doen: jullie samen in het grote bed, die andere vrouw op dr eigen plek en wij hier samen met de kat,.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan gaan wij toch zeker wel in het grote bed he?
Of gewoon fijn samen hier in bed.quote:
Vroeger, toen hij nog weekenden lang lallend in de kroeg hing enzo...quote:
Wat een makkelijk beestquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Of gewoon fijn samen hier in bed.
Vandaag mandje gekocht voor de kat zodat we dat paarse gevaarte waar hij nu vaak op ligt weg kunnen doen en zowaar, meneer heeft m helemaal geadopteerd
Oh dat doet hij nog steeds wel hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:37 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen hij nog weekenden lang lallend in de kroeg hing enzo...
We hebben wel al zn catnipsokken erin moeten leggen hoor, maar dan heb je ook wat!quote:
Oooooooooooooooooooooooowhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
We hebben wel al zn catnipsokken erin moeten leggen hoor, maar dan heb je ook wat!
Nou ja, hij ligt er nu in zonder de sokkenquote:
Weg wilde haren. Net het baasjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nou ja, hij ligt er nu in zonder de sokken![]()
Het is echt wel een beetje een doetje geworden hoor, kerstboom kan blijven staan, bloemen van vorige week komt hij niet aan..
Als je van vrouwen houdt, hou je ook van poesjes. Oftewel, waarom vind je bedden niet leuk?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef Hamast het volgende:
Het gaat hier over bedden, katten en vrouwen. Leuk.
(niet cynisch, 2 van de drie vind ik leuk.)
Hmm. Als je het zo stelt. Nu moet ik natuurlijk wat bedenken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je van vrouwen houdt, hou je ook van poesjes. Oftewel, waarom vind je bedden niet leuk?
Man? Ik dacht dat er alleen jonge(tjes)ns op fok zaten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:50 schreef nectarientje het volgende:
Air heeft het antwoord al verklapt.. je kan echt geen leuk spelletje met die man spelen ook.
Teveel Batman gespeeld op de Playstation de laatste tijd. Na 198 Riddler puzzels ga je vanzelf in zulke woordspelingen spreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:50 schreef nectarientje het volgende:
Air heeft het antwoord al verklapt.. je kan echt geen leuk spelletje met die man spelen ook.
....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:51 schreef nectarientje het volgende:
Ik durf Air met de hand op mijn poesje, euh hart geen jongetje te noemen
Cool. Wil batman ook nog een keer spelen maar dan op PC.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel Batman gespeeld op de Playstation de laatste tijd. Na 198 Riddler puzzels ga je vanzelf in zulke woordspelingen spreken.
De kat he, niet dat andere harige monster.quote:
De cavia bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kat he, niet dat andere harige monster.
Nee,quote:
quote:
En bang voor poesjes?quote:
Ik was een weekendje bij T. dus ik ben het bed niet uitgeweest. Hoezo?quote:
Heerlijk gedroomd dusquote:Op zondag 6 januari 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was een weekendje bij T. dus ik ben het bed niet uitgeweest. Hoezo?
Dat bedenk ik altijd pas als ik honger heb.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:28 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben lekker aan het breien en ondertussen aan het bedenken wat we de hele week willen gaan eten
Ik haat de appie tegen etenstijd en ik vind het wel een fijn idee om een beetje te weten wat er op de planning staat.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat bedenk ik altijd pas als ik honger heb.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was een weekendje bij T. dus ik ben het bed niet uitgeweest. Hoezo?
Mijn eerste werkdag van dit jaar! En voor het eerst sinds 21 maanden (buiten de vakantie om) dat ik op maandag werk!quote:
Voornamelijk de kinderkamer. De meubels zijn bijna binnen en dan kunnen we die in elkaar zetten en de spulletjes ophangen.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuke plannen deze week met de dikke buik?
Geniet ervan!!quote:Op maandag 7 januari 2013 08:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn eerste werkdag van dit jaar! En voor het eerst sinds 21 maanden (buiten de vakantie om) dat ik op maandag werk!
Dat betekend eerder weekendquote:
En ik .... niet heel veel verplichtingen deze week. Moet me maar eens gaan verdiepen in 1 van de twee huizen verkopen. Zit nog te bedenken of ik een makelaar wil of zelf ga verkopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:18 schreef Tally het volgende:
vind dat heel erg leuk
En jij met je lekkere
Lekker hoor, lang weekendquote:Op maandag 7 januari 2013 08:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat betekend eerder weekend
Normaal vrijdag pas en nu donderdag al!
Ik werk nu maandag, dinsdag en woensdag. Normaal i.p.v. de maandag deed ik de donderdag
Ik zou ook mijn huis wel willen verkopen. Vooral na gisteravond. Die buurman joh. Ik woon er bijna 10 jaar en hij is al 10 jaar aan het klussen. Maar sinds de zomer begint hij nu ook 's avonds te klussen. Gisteravond begon hij om 22:00 uur!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik .... niet heel veel verplichtingen deze week. Moet me maar eens gaan verdiepen in 1 van de twee huizen verkopen. Zit nog te bedenken of ik een makelaar wil of zelf ga verkopen.
Zaterdag waarschijnlijk naar de hotelnacht maar dat is nog ver weg.
Dan heb je wel iets aan je dag!quote:Op maandag 7 januari 2013 08:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoor, lang weekend![]()
Ik heb morgen weekend, precies op het moment dat ze bij de bovenburen een balkon gaan aanleggen. Dus ondanks vrij om 7 uur uit mijn bed geboord worden
Tien uur ´s avonds op een zondag?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook mijn huis wel willen verkopen. Vooral na gisteravond. Die buurman joh. Ik woon er bijna 10 jaar en hij is al 10 jaar aan het klussen. Maar sinds de zomer begint hij nu ook 's avonds te klussen. Gisteravond begon hij om 22:00 uur!!!![]()
Vooral leuk ook als je een kindje heb
Een hotelovernachting is leuk! Ik ben net terug van 3 dagen Bosrijk in de Efteling.
Het is RoomService - Amsterdamse hotelnacht.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook mijn huis wel willen verkopen. Vooral na gisteravond. Die buurman joh. Ik woon er bijna 10 jaar en hij is al 10 jaar aan het klussen. Maar sinds de zomer begint hij nu ook 's avonds te klussen. Gisteravond begon hij om 22:00 uur!!!![]()
Een hotelovernachting is leuk! Ik ben net terug van 3 dagen Bosrijk in de Efteling.
Fijne buren.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:30 schreef Tally het volgende:
[..]
En als het een keertje gebeurd dan denk je: Ach volgend weekend beter. Maar die vent is nooit klaar.quote:
Zegt me zo niets maar klinkt leukquote:Op maandag 7 januari 2013 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is RoomService - Amsterdamse hotelnacht.
Het is een clubavond met verschillende locaties
Hij heeft een ouwe lullendag er bij gekregen. Op maandag. De dag dat ik dus mamadag had van het werk. Die heb ik dus mede daarom ook omgezetquote:Op maandag 7 januari 2013 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijne buren.Ik heb ook nieuwe buren naast me, zijn ook weer lekker bezig. Maar gelukkig vooral overdag, als ik op mn werk ben. Of thuiswerk.
[R&P SC]. Van alle markten thuis.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:41 schreef Barbusse het volgende:
Welkom in het "Help! mijn buurman is een klusser"-topic
Waar je daalder een euro waard isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |