That's mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef missbehavin het volgende:
En ze helemaal verpesten met die lompe poten van je zeker
Ik heb liever mihoenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That's me.
ei noow joe lof mie!.
Kleverige sliertjes, kan ik leverenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Stel me je nu serpentine spuitend voor
Sounds like a partyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..].
En jij dan confetti squirtend. .
Ik ben niet zo stijlvol zoals je weet, maar ook ik heb mijn grenzenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:30 schreef missbehavin het volgende:
Alles goed en wel, maar als iemand verkleed als clown komt, haak ik af. Clowns
Gejat van Erwin Olaf! (maar wel lekkerquote:
Zat tussen de "popping confetti" search resultsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gejat van Erwin Olaf! (maar wel lekker)
Ik hou er vanquote:
garlic friesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik heb zin om te koken... garlic fries, of sesam kip....
Jij denkt maar aan 1 ding he...quote:
Nu ff wel jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij denkt maar aan 1 ding he...
Of garlic parmezan rolls, pas recept van gevonden en ik móet het snel proberen!quote:
Doe es sturen. Ook van de garlic friesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of garlic parmezan rolls, pas recept van gevonden en ik móet het snel proberen!
Ik? Nuhuh!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Aww.
MissB, je hebt ons menneke opgegeild!
Nie meer doen!
Krijgt ie eelt van.
Nee ik zullen we zeggenquote:
Well you get my confetti going, so...quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef missbehavin het volgende:
Garlic fries heb ik alleen op een kaartje. Ik ben heel ouderwets, met een metalen blik vol zelfgeschreven kaartjes
en zeuren dat je zelf deeg moet maken, foei
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:45 schreef missbehavin het volgende:
Wat een leuk kookmeisje op rtl4 nu zeg
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)nd-slechte-seks.html
Da's toch die geitenwollensokkenbank?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohjoy, er is eindelijk een Triodos bank-app
Nu nog mijn identifier terugvinden om hem ook te kunnen gebruiken
Het heeft een triskel (Keltisch zonnerad) als logo. Klinkt best geitenwollensok jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's toch die geitenwollensokkenbank?
Zo een die er voor zorgt dat voor jouw centjes geen kindjes creperen of oerwouden neer gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Triodos?Nooit van gehoord
Wat is dat voor obscure bank?
...en naieve studenten die nog denken dat ze de wereld kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's toch die geitenwollensokkenbank?
Or so they claimquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo een die er voor zorgt dat voor jouw centjes geen kindjes creperen of oerwouden neer gaan.
Wat een boel waardeoordelen in één zinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en naieve studenten die nog denken dat ze de wereld kunnen verbeteren.
Ik heb het over mezelf dus dan mag het.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een boel waardeoordelen in één zin
Or so they claimquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het goed is gaat die app mij precies laten zien wat ze allemaal doen met mijn geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |