Zoiets kochten ze kant en klaar in voor de keuken van mijn zus' bijbaantje. Alleen dan met rondjes. Zodat ieder broodje gezond oid mooie stukjes ei had enzoquote:
Veel gemakkelijker, maar ja, even emigreren naar Japan is wat lastig. Eens een buitenlander, altijd een buitenlanderquote:
En terecht, zouden ze hier ook moeten invoerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel gemakkelijker, maar ja, even emigreren naar Japan is wat lastig. Eens een buitenlander, altijd een buitenlander
Alleen bij de groothandel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:13 schreef Tegan het volgende:
Hoezo? Die dingen bestaan dus ook in Nederland.
Dat konijntje hebben ze bij de Bijenkorfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze in Nederland nog niet gezien. Die figuren zoals deze zie je wel in toko's:
http://justbento.com/hand(...)n-japanese-egg-molds
Maar de eigeelshaper (dus het ei zelf blijft eivormig) hebben we gevonden in Tokio. Als de douane in Nederland ons had aangehouden had ik heel hard gelachen
da's heel normaal hoor. Of dacht je dat van die sandwichfabrieken de hele dag eitjes staan te pellen en dan 3 kwart van het ei weggooien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoiets kochten ze kant en klaar in voor de keuken van mijn zus' bijbaantje. Alleen dan met rondjes. Zodat ieder broodje gezond oid mooie stukjes ei had enzo.
Wij gebruiken gewoon hele gepelde eieren hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
da's heel normaal hoor. Of dacht je dat van die sandwichfabrieken de hele dag eitjes staan te pellen en dan 3 kwart van het ei weggooien?
jij werkt in een sandwichfabriek?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij gebruiken gewoon hele gepelde eieren hoor.
Wat jij allemaal meemaakt he?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij gebruiken gewoon hele gepelde eieren hoor.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:32 schreef nectarientje het volgende:
Is het hier wel gezellig? Op metro wachten tussen bejaarden duurt lang
Enorrrrrrrrrrrrrrrrrrmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:32 schreef nectarientje het volgende:
Is het hier wel gezellig? Op metro wachten tussen bejaarden duurt lang
Mijn langverloren halfzusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorrrrrrrrrrrrrrrrrrm.
Wie ben jij eigenlijk?.
hello Kitty zal er ondertussen ook liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat konijntje hebben ze bij de Bijenkorf
Trientje!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef nectarientje het volgende:
Necta! Kom af en toe binnen waaien bij verveling..Zoals nu
niets mis mee natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef nectarientje het volgende:
Necta! Kom af en toe binnen waaien bij verveling..Zoals nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |