Nou ja je haalt er niet echt uit of ze nog bewoog/ leefde. Voro het zelfde dacht Jasper S. nog dat ze leefde en deed die aktie, mar was ze al dood..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De doodsoorzaak is dus waarschijnlijk toch het de keel doorsnijden. Arme meid. Afgeslacht als een beest.
Snap je nu waarom Dankbaar er aan twijfelt of Steringa de dader is dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee hoor, Jasper G is geen iman.
Daaammnnquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:41 schreef Adolecens het volgende:
Wat fucking bizar om dat zo live mee te lezen!![]()
![]()
Jezus zeg..
[..]
Het was toch ook niet bedoeld als wurging?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lijkt me knap moeilijk iemand met een bh te wurgen, dan ben je echt wel even bezig.
Er is dus geen sprake van een stroomstootwapen? Marianne had toch wondjes op haar benen of zoiets? Of zou hij haar tussendoor ook nog gestoken hebben?
Er werd toch gedacht dat ze gewurgd was en toen ze dood was nog eens de keel doorgesneden?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het was toch ook niet bedoeld als wurging?
Valt mee denk ik, zit elastiek in?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lijkt me knap moeilijk iemand met een bh te wurgen, dan ben je echt wel even bezig.
Mij staat bij uit de uitzending van Peter R. de Vries dat ze omgekomen was door verstikking en dat daarna haar keel was doorgesneden (dit concludeerden ze uit het feit dat er weinig bloed was)quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De doodsoorzaak is dus waarschijnlijk toch het de keel doorsnijden. Arme meid. Afgeslacht als een beest.
Hmm, ik weet het niet helemaal. Zoals S. het beschrijft is het meer gedaan om de keel vrij te maken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er werd toch gedacht dat ze gewurgd was en toen ze dood was nog eens de keel doorgesneden?
quote:'In die paniek heb ik haar omgedraaid. Ik hem om me heen gegrepen en het eerste gepakt wat ik aan kon grijpen. Dat was haar BH. Die heb ik om haar hoofd gelegd en aangetrokken. Dat heeft maar heel kort geduurd. Ik hoorde haar nog ademen.'
'Op hetzelfde moment heb ik mijn mes gepakt en toen heb ik haar keel doorgesneden.'
Inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:27 schreef Doodloper het volgende:
wat een dom volk loopt er ook op aardetwitter:Bhofwatcher twitterde op donderdag 28-03-2013 om 11:23:45Rechter zeikt door over afstanden tussen weilanden. Nederland op z'n smalst. Hij heeft dat meisje verkracht en vermoord! #vaatstra #steringa reageer retweet
Maar je verzet je wel als je het leven dreigt te verlaten. Zoiets?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:22 schreef Ziba het volgende:
Waarom kan die rechter het moeilijk plaatsen dat ze zich niet meer heeft verzet nadat die kerel haar een mes op de keel zette en het mes telkens bij zich had? Dat lijkt mij vrij logisch eigenlijk. Je gaat je toch niet verzetten zodra zo'n gek een mes op je keel zet.
Ze verzette zich - en dat is logisch als je van je fiets wordt afgetrokken - totdat hij een mes op haar keel zet. Maar misschien dacht zij wel dat áls ze dan nog zou tegenwerken, hij haar meteen zou doden. Ik denk dat zodra d'r een mes op je keel wordt gezet, je beter mee kunt werken i.p.v. moeilijk gaan doen zodat je er misschien nog levend uit komt. Maar misschien ben ik hierin wel uitzonderlijk en een schijterd ofzo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar je verzet je wel als je het leven dreigt te verlaten. Zoiets?
En het is niet standaard dat iemand niks meer doet zodra er een mes blinkt
Zou een shock kunnen zijn van de eerdere daad van S.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar je verzet je wel als je het leven dreigt te verlaten. Zoiets?
En het is niet standaard dat iemand niks meer doet zodra er een mes blinkt
dit. ik vermijd nu.nl al een uurtje ofzo. en de discussie hier doe ik ook al niet meer aan mee. ik vind het allemaal ongelofelijk triest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:32 schreef henkde_j het volgende:
Waarom moet dit publiekelijk. Hier wordt niemand beter van...
Waarom lees je hier dan nog?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:37 schreef simmu het volgende:
[..]
dit. ik vermijd nu.nl al een uurtje ofzo. en de discussie hier doe ik ook al niet meer aan mee. ik vind het allemaal ongelofelijk triest.
Ik snap die rechter wat dat betreft ook niet helemaal, want Marianne is echt niet de eerste en zeker niet de laatste die meewerkt onder bedreiging.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze verzette zich - en dat is logisch als je van je fiets wordt afgetrokken - totdat hij een mes op haar keel zet. Maar misschien dacht zij wel dat áls ze dan nog zou tegenwerken, hij haar meteen zou doden. Ik denk dat zodra d'r een mes op je keel wordt gezet, je beter mee kunt werken i.p.v. moeilijk gaan doen zodat je er misschien nog levend uit komt. Maar misschien ben ik hierin wel uitzonderlijk en een schijterd ofzo.
Dieren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap die rechter wat dat betreft ook niet helemaal, want Marianne is echt niet de eerste en zeker niet de laatste die meewerkt onder bedreiging.
Die verdwenen tampon vind ik wel raar, trouwens.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
Die verdwenen tampon vind ik wel raar, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]Hahah gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een naar idee dat er daarna ook nog eens een stel wilde dieren bij/op haar hebben lopen scharrelen.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
wie zegt dat ik alles leesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |