En vindt het vreemd dat de fietsen er een stuk vandaan liggen, wat S. niet kan verklaren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
De rechter vindt het toch erg toevallig dat hij net dat weiland vond?

Nope, ze zijn nu chronologisch bezig bij waar ze samen 't weiland inlopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:38 schreef Bayswater het volgende:
Die Playboy aansteker al langsgekomen?

Speculatiesquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Was die niet gewoon van Marianne?
Misschien heeft ie nog in haar tas gerommeld en na afloop een peukie gerookt.

Het was volle maan, dus waarschijnlijk kon je wel een beetje zien waar je moest lopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
S. weet niet meer hoe Marianne er op dat moment aan toe was. 'De lichtsituatie was op dat moment bijna hetzelfde als op het fietspad.'
Hoe kan hij dan wel zien welk weiland geschikt is?

Het valt me nog mee dat hij die details geeft en het niet overal op "ik weet het niet meer" gooit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, er komen toch wel pijnlijke details hoor.

Mja, als 30-jarige (?) sterke boer met een mes (hij zegt zelf dat 't scherp was) tegen een 16-jarig meisje dat bang is in het donker en wellicht hoopt het er levend vanaf te brengen als ze meewerkt...quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:58 schreef md89 het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat hij blijkbaar en Marianne in bedwang kon houden en tegelijkertijd 2 fietsen weg kon zetten.

Dat zou best is kunnen ja...quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef Doodloper het volgende:
Volgens mij wil de verdediging het op doodslag gooien ipv moord, Jasper laat wel heel duidelijk weten dat hij nergens vooraf over heeft nagedacht, "Het geheel heeft zich ontwikkeld zoals het zich ontwikkeld heeft.".

Ja dat is waar..ze was waarschijnlijk te bang om iets te beginnen..quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Mja, als 30-jarige (?) sterke boer met een mes (hij zegt zelf dat 't scherp was) tegen een 16-jarig meisje dat bang is in het donker en wellicht hoopt het er levend vanaf te brengen als ze meewerkt...

Laat staan dat heel Nederland het ook nog eens meekrijgt
 Laat staan dat heel Nederland het ook nog eens meekrijgt  

quote:'Ik heb haar toen omgedraaid. Daar hoefde ik geen moeite voor te doen', zegt S. De rechter stelt dat Marianne nog maar één angst moet hebben gehad, voor wat zou komen.
S. barst in tranen uit en komt moeilijk uit zijn woorden.
'In die paniek heb ik haar omgedraaid. Ik hem om me heen gegrepen en het eerste gepakt wat ik aan kon grijpen. Dat was haar BH. Die heb ik om haar hoofd gelegd en aangetrokken. Dat heeft maar heel kort geduurd. Ik hoorde haar nog ademen.'
'Op hetzelfde moment heb ik mijn mes gepakt en toen heb ik haar keel doorgesneden.'
De rechter vraagt of hij dit drie keer heeft gedaan. S: drie keer ja.

De doodsoorzaak is dus waarschijnlijk toch het de keel doorsnijden. Arme meid. Afgeslacht als een beest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:41 schreef Adolecens het volgende:
Wat fucking bizar om dat zo live mee te lezen!

Jezus zeg..
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |