Aldus de ex-burgerflipper in 1 zin.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef Gulmez het volgende:
wtf is dit man toen ik als 16 jarige bij mcdonalds solliciteerde kwam ik met oorbel aan pet alles en die meid zegt gewoon ja je moet je ketting af doen tijdens werk enzo is dat bezwaarlijk voor je ik zeg nee, en later brief aangenomen wat ben jij een zeikerd zeg zou nooit bij je willen werken, ben nu 23 en maandje weg daar goeie tijd gehad daar dus ga niet disrespecten als iemand niet in pak komt je bent maar een koelkast verkoper jongetje
Ga je hem nou verwijten dattie koelkasten verkoopt ? 7 jaar bij de Mc werken ..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef Gulmez het volgende:
wtf is dit man toen ik als 16 jarige bij mcdonalds solliciteerde kwam ik met oorbel aan pet alles en die meid zegt gewoon ja je moet je ketting af doen tijdens werk enzo is dat bezwaarlijk voor je ik zeg nee, en later brief aangenomen wat ben jij een zeikerd zeg zou nooit bij je willen werken, ben nu 23 en maandje weg daar goeie tijd gehad daar dus ga niet disrespecten als iemand niet in pak komt je bent maar een koelkast verkoper jongetje
Dat dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aldus de ex-burgerflipper in 1 zin.
Slechtste medewerker? Ik lees alleen eigenwijs en tegendraads, maar iemand die absoluut de capaciteiten bezit. Het lijkt mij dat je iemand zoekt die goed is in wat hij doet, niet iemand die als een sierpaard in je winkel mooi staat te wezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
TS vindt hem de beste verkoper en de slechtste medewerker. Daar wringt de schoen, want hij heeft beide aspecten nodig.
waarom moet ie onderdanig zijn leven we tegenwoordig in zo'n maatschappij ofzo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jullie zien in hem een betere verkoper, da's toch het belangrijkste lijkt me? Hoewel ik die opmerking over die directeursfunctie wel erg bijdehand vind
lol .. wuttt ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
waarom moet ie onderdanig zijn leven we tegenwoordig in zo'n maatschappij ofzo?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Heb je al nieuw werk ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
De vraag is inderdaad wat je wilt representeren. Wil je representeren dat je de baan graag wilt en daar dus enige moeite voor doen of wil je representeren dat ze blij mogen zijn dat jij überhaupt overweegt bij ze te komen werken. Het hangt van de organisatie af welke aanpak de meeste kans op succes heeft, getuige de houding van TS was dat in dit geval in ieder geval niet optie twee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef cricket het volgende:
[..]
De vraag is wat je wilt representeren. Wil je een goede indruk van jezelf geven over hoe je bent, of wil je de indruk wekken dat je bent wat ze van je verwachten terwijl dat niet waar is? Uitgaan van dat laatste is voor beide partijen vragen om problemen aangezien ze blijkbaar geen goede match zijn. Bovendien; als je je laat zien op een manier die niet overeenkomt met hoe je daadwerkelijk bent, hoe kun je er dan vanuit gaan dat andere informatie die je krijgt tijdens het gesprek wel klopt?
Wellicht zoekt TS iemand die flexibel inzetbaar is en heeft hij door de houding van de sollicitant zijn twijfels bij diens aanpassingsbereidheid.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Slechtste medewerker? Ik lees alleen eigenwijs en tegendraads, maar iemand die absoluut de capaciteiten bezit. Het lijkt mij dat je iemand zoekt die goed is in wat hij doet, niet iemand die als een sierpaard in je winkel mooi staat te wezen.
nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken en die zeik jobcoach is ook weg gelukkig nu en kom niet meer elke week langs ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Heb je al nieuw werk ?
Nee zeker ?
Dit móet een troll zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
Als we toch hypotheses gaan stellen denk ik dat TS zich gewoon bedreigt voelde door zoveel overtuigingskracht in een trui.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wellicht zoekt TS iemand die flexibel inzetbaar is en heeft hij door de houding van de sollicitant zijn twijfels bij diens aanpassingsbereidheid.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat sollicteren een serieuze zaak is.
Gympen en een sweater is not done.
Groot gelijk..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
Nee, ik ken ook zat mensen die hetzelfde zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat ik ben echt ontslagen
[ afbeelding ]
en nee geen troll maar nogmaals offtoppa dit
Geen van beide keuzes zijn af te leiden uit de verschillende kledingkeuzes. Vooral de tweede optie is niet te koppelen aan een van de beide kledingstijlen. Als ik hem zou moeten koppelen aan een van beide dan zou ik dat doen aan degene die in pak komt, maar waarschijnlijk bedoel jij de andere persoon?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Wil je representeren dat je de baan graag wilt en daar dus enige moeite voor doen of wil je representeren dat ze blij mogen zijn dat jij überhaupt overweegt bij ze te komen werken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat ik ben echt ontslagen
[ afbeelding ]
en nee geen troll maar nogmaals offtoppa dit
zo kwam ik ook op me sollicitatie gesprek vroeger, en ff serieus ik heb daar gewoon lang gewerkt dus of je nu een pak draagt met solicitatie of niet het zegt niks over je werkvermogenquote:
De wijze waarop TS de kleding (weinig verzorgd), houding (nonchalant) en gedrag (bijdehand) van de sollicitant beschrijft, koppel ik inderdaad aan de tweede optie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef cricket het volgende:
[..]
Geen van beide keuzes zijn af te leiden uit de verschillende kledingkeuzes. Vooral de tweede optie is niet te koppelen aan een van de beide kledingstijlen. Ik zou hem zou moeten koppelen aan een van beide dan zou ik dat doen aan degene die in pak komt, maar waarschijnlijk bedoel jij de andere persoon?
Als dit soort punten uberhaubt relevant zijn is het al per definitie een slechte sollicitatieprocedure.
Bij de McDonalds niet neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zo kwam ik ook op me sollicitatie gesprek vroeger, en ff serieus ik heb daar gewoon lang gewerkt dus of je nu een pak draagt met solicitatie of niet het zegt niks over je werkvermogen
Oja, want jij bent natuurlijk zo'n geweldige alleskunner.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee niet bij de Mac nee
OMG..
Mensen zonder ambities... Poor humanity
uiteindelijk hierdoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij de McDonalds niet neeTevens, ontslagen worden bij de Mac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |