Oh oke, het kwam over dat Bart ziek/overspannen/oid was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niks, gewoon een lekker lange vakantie... en Paul is ook best lang op vakantie zie ik. Geen idee wie 'm gaat vervangen.
is een vraag die ik dagelijks stelquote:
Mijn fans zijn mijn alles.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
voor alors omdat ze de TT wijdt aan haar grootste fans.
Come Togetherquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Komt allen tezamen?
Gaan we circle jerken ofzo?
quote:
GADVERDAMME!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Komt allen tezamen?
neuh ik ben gek op Coen en Sander!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef themauster het volgende:
4 uur lang StendersKon dat maar elke vrijdagmiddag
.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef themauster het volgende:
4 uur lang StendersKon dat maar elke doordeweekse dag
.
Coen en Sander tussen 12 en 2 en dan Stenders van 14.00 tot 18.00.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neuh ik ben gek op Coen en Sander!
Nee!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Coen en Sander tussen 12 en 2 en dan Stenders van 14.00 tot 18.00.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil Coen en Sander horen tijdens het koken en afwassen, anders valt mijn wereld in een.
Coen en Sander tussen 12 en 2 's nachts. Heb je overdag tenminste geen last van zequote:
Ik zal je voorstellen aan mijn stiefvader en broertje. Mss kunnen jullie samen een haatgroep beginnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Coen en Sander tussen 12 en 2 's nachts. Heb je overdag tenminste geen last van ze
Nou, ik vind het wel een leuk prograama. Dat programma van Rob Stenders vind ik dan weer iets minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Coen en Sander tussen 12 en 2 's nachts. Heb je overdag tenminste geen last van ze
Die ging best snel vervelen he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat stomme Windows reclame liedje...
En dat debiele dansje erbij ook...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Die ging best snel vervelen he.
(Ik denk dat hij dan ook een onbemande drone naar mij en Wolf gaat sturenquote:
op een boterhamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Komt allen tezamen?
En de laatste moet hem opetenquote:
Dat filmpje zou je van je telefoon verwijderenquote:
Dat is het niet hoor, het kan nog veel gekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino? Ik vind je gedrag verontrustend.
Ik denk dat ik maar niet verder vraag dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het niet hoor, het kan nog veel gekker
Hij doet verder geen vlieg kwaad hoor, allesbehalve gevaarlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet verder vraag dan.
Schuimbekkende TBSersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef minthy het volgende:
De kaasfabriek hier laat zijn alarm afgaan, terwijl dat normaal pas om 16.30 gebeurt.
Het hele dorp in de stress
quote:
Die horen hem niet, goed geïsoleerdquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino? Ik vind je gedrag verontrustend.
Gifjes van TLC plaatsen...quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat filmpje zou je van je telefoon verwijderen
Ik ken dat hele wijf nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gifjes van TLC plaatsen...
Ik mag hopen dat je het niet kijkt.
Moest er nog bijkomen dat je dat mens ook nog eens kent!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken dat hele wijf nietZag hem ergens anders langskomen.
Hoe de fuck kom je aan een foto van mijn date voor vanavondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken dat hele wijf nietZag hem ergens anders langskomen.
Ik wist niet dat je met minthy ging daten johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je aan een foto van mijn date voor vanavond
Ja, Oostrum zit echt vol lekkere wijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met minthy ging daten joh
sowieso pics dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, Oostrum zit echt vol lekkere wijven![]()
![]()
Joh, ik ben nog aan het bijkomen van m'n vorige date. Ik kan SC er helemaal niet bij hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met minthy ging daten joh
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik ben nog aan het bijkomen van m'n vorige date. Ik kan SC er helemaal niet bij hebben
Jeweetz G.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Was ie zo geweldig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik ben nog aan het bijkomen van m'n vorige date. Ik kan SC er helemaal niet bij hebben
Rob draaide het gisteren jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
is deze hier al langsgekomen?
godsamme wat een bagger![]()
Was enorm geslaagd en daarbij wil ik het laten qua infoquote:
Maar ik heb zo'n saai leven! Ik leef op sensatie van anderen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Was enorm geslaagd en daarbij wil ik het laten qua info
Verder zoeken danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n saai leven! Ik leef op sensatie van anderen!
Geen uitgebreid verslag?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Was enorm geslaagd en daarbij wil ik het laten qua info
Ik zou zeggen: Neem eens een kijkje in R&P en SEX.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
zla ik eens ff sensatie in jouw leven komen brengenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat is geen sensatie, dat is soms iets te humoristisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Neem eens een kijkje in R&P en SEX.
hmmm *denkt hard na* hmmmmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zla ik eens ff sensatie in jouw leven komen brengen![]()
zeg maar nee hoor, ik ben nog saaier dan wie ook
Zelfkennis is een van de beste eigenschappen die de mens kan sierenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zla ik eens ff sensatie in jouw leven komen brengen![]()
zeg maar nee hoor, ik ben nog saaier dan wie ook
en weer een blauwtje op de lange lijstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hmmm *denkt hard na* hmmmm
neh doe toch maar niet...
neuken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfkennis is een van de beste eigenschappen die de mens kan sieren
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hmmm *denkt hard na* hmmmm
neh doe toch maar niet...
Ik hoop hetquote:
ik ook voor je! maar doe je het wel veilig? neuk veilig, neuk een appel!quote:
of in de trant van het TT : geen seks voor het huwelijk!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook voor je! maar doe je het wel veilig? neuk veilig, neuk een appel!
appeltaartquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook voor je! maar doe je het wel veilig? neuk veilig, neuk een appel!
Kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tss, en zelf wel een verslag van SC eisen, maar zelf ho maar
jij, ik, maandag trouwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
of in de trant van het TT : geen seks voor het huwelijk!
Ik ben voor school bezig, dus weet wat je zegtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Hé maar Minthy, je weet me te vinden voor al je verslagen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben voor school bezig, dus weet wat je zegt
*belt moeders*quote:
twitter:FabiennedeVries twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 15:28:13“@fvdsnl: @FabiennedeVries correctie het was een poster uit de Break Out 😳 http://t.co/7GvKWOTu” //toetje
) reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 15:33:51@FabiennedeVries de fantasieën die ik bij die poster heb gehad!! reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 15:34:19@michielveenstra @FabiennedeVries hahahaha +1 Veenie! reageer retweet
ja, maar ik heb iets wat die andere mannen (hihi, ze noemt me man) niet hebben....een flesje Shandy in de koelkast!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*belt moeders*
Jo mam, wat zal je er van vinden als ik maandag met een compleet onbekende man van internet ging trouwen?
Maar ff serieus; ik trouw niet zomaar!
En ga maar in de rij staan, je bent de zoveelste al met een huwelijksaanzoek.
Goede posterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
Venema is weer op de versiertoer:twitter:FabiennedeVries twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 15:28:13“@fvdsnl: @FabiennedeVries correctie het was een poster uit de Break Out 😳 http://t.co/7GvKWOTu” //toetje
) reageer retweet
Wat hij zegt (al zal ik hem zelf destijds wel hebben gehad aangezien ik Break Out! lid was)quote:
ben je geen man dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik heb iets wat die andere mannen (hihi, ze noemt me man) niet hebben....een flesje Shandy in de koelkast!
tssss het is wel het social media tijdperk he? Dan deel je alles echt alles!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik hou het fijn voor mezelf
hellyeah, volgens mij heb ik die toen ok wel eens gezien....quote:
Goed stel tieten, maar ik val in herhaling geloof ik...quote:
ik ben van het mannelijke geslacht...maar om mij nou een man te noemen.....jochie of ventje komt eerder in me op...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ben je geen man dan?![]()
anders moet ik nl snel een paard zoeken om te aaien!
Je vergelijkt het gewoon graag met jezelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed stel tieten, maar ik val in herhaling geloof ik...
Ik ben dol op social media en deel vrij veel via Facebook en Twitter, maar ook ik heb daarin mijn grenzenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
tssss het is wel het social media tijdperk he? Dan deel je alles echt alles!
ik zou bijna met je trouwen, zodat jij je daadwerkelijk man kan noemen. Bijna he?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben van het mannelijke geslacht...maar om mij nou een man te noemen.....jochie of ventje komt eerder in me op...
Die schoolverslagen mag je inderdaad voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik hou het fijn voor mezelf
Ik winquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergelijkt het gewoon graag met jezelf.
bijna is het dichtste bij dat ik ooit geweest ben. dankjwel. nu al het hoogtepunt van 2013quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou bijna met je trouwen, zodat jij je daadwerkelijk man kan noemen. Bijna he?
Ik was er al bang voor...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die schoolverslagen mag je inderdaad voor jezelf houden.
Ik zie de statusverandering wel verschijnen op FBquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor...
Year of summer
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff tvhangen. tot vanavond mensen!
Anders gaan jullie eens op date? Gelijk trouwen lijkt me ook niet zo handigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga mijn blik verplaatsen naar mijn scriptie document.
Na een huwelijksaanzoek weet ik stiekem eigenlijk niet meer zoveel te vertellen.
hoezo? Hele bevolkingsgroepen doen dat zo...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Anders gaan jullie eens op date? Gelijk trouwen lijkt me ook niet zo handig
Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hoezo? Hele bevolkingsgroepen doen dat zo...
Tot later, jongquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, ik ga er even vandoor. Tot vanavond.
Tot vanavond MBquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, ik ga er even vandoor. Tot vanavond.
Barend dus ook de MT50 en Annemieke Plays.twitter:BarendvanDeelen twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 15:55:33Lekker schema wel dit weekend. Vanavond 18:00-19:00 morgen 04:00-7:00 ,1500-1800 en 20:00-2200. #zinan #3fm reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
is deze hier al langsgekomen?
godsamme wat een bagger![]()
Eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik stem voor om Rob de komende 3 uren af te pakken, uit straf.
Hij heeft nog maar 2 te gaan tot 6 uurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik stem voor om Rob de komende 3 uren af te pakken, uit straf.
Ooh ik dacht 18-19 ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 2 te gaan tot 6 uur
Iets minder dan 50x voor SR sinds 29 november.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sowieso nog weinig gedraaid vlak voor SR. En er is geen betere MH op dit moment.
Valt toch wel mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iets minder dan 50x voor SR sinds 29 november.
da's toch de 3fm van engeland .. ( ofzoiets..)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef themauster het volgende:
Ik dacht die is vaak gedraaid al, maar voor SR luisterde ik alleen nog maar BBC radio 1 en daar is hij al kapot gedraaid.
quote:
Nein. 2x dus SR-gerelateerd en daarvoor de snijplaat van Andy Burrows.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef henkde_j het volgende:
Dacht eerlijkgezegd dat het al eens MH geweest was
Pino staat op 4quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef miieejj het volgende:
waar kan je die lijst vinden , van welke user je het irritants vind ?
Supercrazyturbotophit volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef henkde_j het volgende:
Dacht eerlijkgezegd dat het al eens MH geweest was
Veel plezier vanavond (en vannachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor!!!
Fijne weekend allen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond (en vannacht)
Fijn weekend en veel plezier met je date!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne weekend allen
succes!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne weekend allen
Succes mop, ik zie je verhaal wel verschijnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne weekend allen
Succes vanavond met je meisjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne weekend allen
Dagboek kopen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm bedenken wat ik ga doen dit weekend.
ze bakt er niks vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef alors het volgende:
De regie heeft het drukker met de vrouw in het gezelschap
Ene Barend geloof ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef Evertjan het volgende:
wie doet Annemieke Hier morgen tussen 10.00-12.00??
Wijnand Speelman.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef Evertjan het volgende:
wie doet Annemieke Hier morgen tussen 10.00-12.00??
quote:
Hee Qquote:
Pietertje van EffeEkdom is de reserveTjibbe!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee Q.
Ik zal er vanavond met EW niet bij zijn, nieuwjaarsborrel. Ben benieuwd wie het zal doen en hoe het zal zijn zonder Tjibsma.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee Q.
Ik zal er vanavond met EW niet bij zijn, nieuwjaarsborrel. Ben benieuwd wie het zal doen en hoe het zal zijn zonder Tjibsma.
Dat weet ik, het punt blijft dat Tjibsma er niet is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Pietertje van EffeEkdom is de reserveTjibbe!
Klopt, maar hoe hij het gaat doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Pietertje van EffeEkdom is de reserveTjibbe!
Van mij mag hij weg blijven aandachtshoerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat weet ik, het punt blijft dat Tjibsma er niet is.
Tjibsma? Nee johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Van mij mag hij weg blijven aandachtshoer
1 van mijn grootste irritaties van EW is als hij zijn scheur weer opentrekt of als een mongool voor die camera staat.quote:
Dat is een ergernis, he, geen irritatiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef themauster het volgende:
[..]
1 van mijn grootste irritaties van EW is als hij zijn scheur weer opentrekt of als een mongool voor die camera staat.
ik vind het vervelend worden na al die uren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:32 schreef heloef het volgende:
Wat een hilarische teringzooi is het ook met die Rob Stenders.
genieten inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:32 schreef heloef het volgende:
Wat een hilarische teringzooi is het ook met die Rob Stenders.
Dat kan ik ook wel begrijpen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vind het vervelend worden na al die uren.
Dit zijn toch de leukste dagen, zo vlak voordat de gewone programmering weer van start gaat.quote:
Hier ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:35 schreef themauster het volgende:
Haha dat Kazaa verhaal van Barend komt mij zo bekend voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef miieejj het volgende:
irritant k*t kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef miieejj het volgende:
irritant k*t kindWaarom dat nu zo ineens? Ze is best aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
ooeh.. lekker!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog een bakkie groenten soep over voor de liefhebbers
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Waarom dat nu zo ineens? Ze is best aardig
Vast. En niemand kent haar hier persoonlijk, dus ik snap dat gesneer ook niet echt. Zal wel aan mij liggenquote:
ze is gewoonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast. En niemand kent haar hier persoonlijk, dus ik snap dat gesneer ook niet echt. Zal wel aan mij liggen
Barend neemt zijn telefoongesprekjes altijd van te voren op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:45 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ging even op de webcam kijken om te kijken wie ze hebben gevonden als invaller. Barend zit er, maar ik zie hem weer constant die microfoon heel snel aan/uit zetten. WTF?
Miieejj is gewoon Tamara zelfquote:
Dus moet hij steeds heel snel zijn microfoon aan/uit zetten? Het is echt een halve seconde.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Barend neemt zijn telefoongesprekjes altijd van te voren op.
Misschien heeft hij een vreemde tic?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dus moet hij steeds heel snel zijn microfoon aan/uit zetten? Het is echt een halve seconde.
iets met productie ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dus moet hij steeds heel snel zijn microfoon aan/uit zetten? Het is echt een halve seconde.
Wat minthy zegt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een vreemde tic?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:51 schreef Evertjan het volgende:
Coen zit ook altijd constand aan de arm van zijn mic moet je maar is opletten
twitter:3FM twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 18:50:32Freewheel Freewheel Friday! Een @ekstraweekend zonder @gerardekdom, @TjibbeTjibsma en gast, maar mét @michielveenstra en @pieterkok! #3FM reageer retweet
twitter:3FM twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 18:50:32Freewheel Freewheel Friday! Een @ekstraweekend zonder @gerardekdom, @TjibbeTjibsma en gast, maar mét @michielveenstra en @pieterkok! #3FM reageer retweet
Pietertjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:51 schreef Pino112 het volgende:
Spuit 13quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:53 schreef Evertjan het volgende:
![]()
zonder na te denken....quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonder na te denken....
[ afbeelding ]
BANGARANG!
Nou, dolletjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:53 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, dolletjes.
Ik ga Lincoln kijken. Mzl
ga jij naar maar die film over die president kijken. ben benieuwd of ie stiekem toch nog een vampiertje vangt...quote:
Nee, met de presentator van MetMichiel. Niet het programma MetMichiel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
dus vanavond gewoon MetMichiel met de producer van Effe Ekdom en de onderwerpen van Ekstra Weekend? ik ben wat confuus...
Laat het gewoon over je heen komen, dan komt het vanzelf goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
dus vanavond gewoon MetMichiel met de producer van Effe Ekdom en de onderwerpen van Ekstra Weekend? ik ben wat confuus...
ik vind van wel, maar dan met de onderdelen van EW... ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, met de presentator van MetMichiel. Niet het programma MetMichiel.
GADVERDAMME!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat het gewoon over je heen komen, dan komt het vanzelf goed
Veranderingenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat het gewoon over je heen komen, dan komt het vanzelf goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |