Oh oke, het kwam over dat Bart ziek/overspannen/oid was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niks, gewoon een lekker lange vakantie... en Paul is ook best lang op vakantie zie ik. Geen idee wie 'm gaat vervangen.
is een vraag die ik dagelijks stelquote:
Mijn fans zijn mijn alles.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
voor alors omdat ze de TT wijdt aan haar grootste fans.
Come Togetherquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Komt allen tezamen?
Gaan we circle jerken ofzo?
quote:
GADVERDAMME!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Komt allen tezamen?
neuh ik ben gek op Coen en Sander!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef themauster het volgende:
4 uur lang StendersKon dat maar elke vrijdagmiddag
.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef themauster het volgende:
4 uur lang StendersKon dat maar elke doordeweekse dag
.
Coen en Sander tussen 12 en 2 en dan Stenders van 14.00 tot 18.00.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neuh ik ben gek op Coen en Sander!
Nee!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Coen en Sander tussen 12 en 2 en dan Stenders van 14.00 tot 18.00.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil Coen en Sander horen tijdens het koken en afwassen, anders valt mijn wereld in een.
Coen en Sander tussen 12 en 2 's nachts. Heb je overdag tenminste geen last van zequote:
Ik zal je voorstellen aan mijn stiefvader en broertje. Mss kunnen jullie samen een haatgroep beginnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Coen en Sander tussen 12 en 2 's nachts. Heb je overdag tenminste geen last van ze
Nou, ik vind het wel een leuk prograama. Dat programma van Rob Stenders vind ik dan weer iets minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Coen en Sander tussen 12 en 2 's nachts. Heb je overdag tenminste geen last van ze
Die ging best snel vervelen he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat stomme Windows reclame liedje...
En dat debiele dansje erbij ook...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Die ging best snel vervelen he.
(Ik denk dat hij dan ook een onbemande drone naar mij en Wolf gaat sturenquote:
op een boterhamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Komt allen tezamen?
En de laatste moet hem opetenquote:
Dat filmpje zou je van je telefoon verwijderenquote:
Dat is het niet hoor, het kan nog veel gekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino? Ik vind je gedrag verontrustend.
Ik denk dat ik maar niet verder vraag dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het niet hoor, het kan nog veel gekker
Hij doet verder geen vlieg kwaad hoor, allesbehalve gevaarlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet verder vraag dan.
Schuimbekkende TBSersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef minthy het volgende:
De kaasfabriek hier laat zijn alarm afgaan, terwijl dat normaal pas om 16.30 gebeurt.
Het hele dorp in de stress
quote:
Die horen hem niet, goed geïsoleerdquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino? Ik vind je gedrag verontrustend.
Gifjes van TLC plaatsen...quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat filmpje zou je van je telefoon verwijderen
Ik ken dat hele wijf nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gifjes van TLC plaatsen...
Ik mag hopen dat je het niet kijkt.
Moest er nog bijkomen dat je dat mens ook nog eens kent!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken dat hele wijf nietZag hem ergens anders langskomen.
Hoe de fuck kom je aan een foto van mijn date voor vanavondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken dat hele wijf nietZag hem ergens anders langskomen.
Ik wist niet dat je met minthy ging daten johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je aan een foto van mijn date voor vanavond
Ja, Oostrum zit echt vol lekkere wijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met minthy ging daten joh
sowieso pics dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, Oostrum zit echt vol lekkere wijven![]()
![]()
Joh, ik ben nog aan het bijkomen van m'n vorige date. Ik kan SC er helemaal niet bij hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met minthy ging daten joh
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik ben nog aan het bijkomen van m'n vorige date. Ik kan SC er helemaal niet bij hebben
Jeweetz G.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Was ie zo geweldig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik ben nog aan het bijkomen van m'n vorige date. Ik kan SC er helemaal niet bij hebben
Rob draaide het gisteren jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
is deze hier al langsgekomen?
godsamme wat een bagger![]()
Was enorm geslaagd en daarbij wil ik het laten qua infoquote:
Maar ik heb zo'n saai leven! Ik leef op sensatie van anderen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Was enorm geslaagd en daarbij wil ik het laten qua info
Verder zoeken danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n saai leven! Ik leef op sensatie van anderen!
Geen uitgebreid verslag?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Was enorm geslaagd en daarbij wil ik het laten qua info
Ik zou zeggen: Neem eens een kijkje in R&P en SEX.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
zla ik eens ff sensatie in jouw leven komen brengenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat is geen sensatie, dat is soms iets te humoristisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Neem eens een kijkje in R&P en SEX.
hmmm *denkt hard na* hmmmmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zla ik eens ff sensatie in jouw leven komen brengen![]()
zeg maar nee hoor, ik ben nog saaier dan wie ook
Zelfkennis is een van de beste eigenschappen die de mens kan sierenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zla ik eens ff sensatie in jouw leven komen brengen![]()
zeg maar nee hoor, ik ben nog saaier dan wie ook
en weer een blauwtje op de lange lijstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hmmm *denkt hard na* hmmmm
neh doe toch maar niet...
neuken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfkennis is een van de beste eigenschappen die de mens kan sieren
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hmmm *denkt hard na* hmmmm
neh doe toch maar niet...
Ik hoop hetquote:
ik ook voor je! maar doe je het wel veilig? neuk veilig, neuk een appel!quote:
of in de trant van het TT : geen seks voor het huwelijk!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook voor je! maar doe je het wel veilig? neuk veilig, neuk een appel!
appeltaartquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook voor je! maar doe je het wel veilig? neuk veilig, neuk een appel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |