SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Nee, geen idee van feestjes in Barca, vraag me ook af of dit het goede topic is om die vraag te stellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Garmin is het belangrijkst![]()
Ik ga trouwens 15 t/m 19 februari. Toevallig nog leuke festivals/feestjes oid?
een restauranttip:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Garmin is het belangrijkst![]()
Ik ga trouwens 15 t/m 19 februari. Toevallig nog leuke festivals/feestjes oid?
Nodischquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
een restauranttip:
In Barceloneta zit aan het strand een restaurant/loungeclub. Ik geloof dat het de CDLC is (net gezocht op google maps). Je kan er echt heerlijk eten en op een mooie locatie. Moet je wel een dikke portemonnee meenemen overigens. (wij waren vorig jaar iets van 370 euro kwijt voor 5 personen)
Verder qua bezichtiging heb je ten zuid westen van dat strand bij Barceloneta een berg waar je met een kabelbaan heen kan. Daarboven is een oud kasteel te bezichtigen en iets verderop het olympisch stadion. Die berg is vol met groen en natuur en volgens mij is het wel heel tof om dat tripje naar dat kasteel en het olympisch stadion op de fiets te doen. (wij deden het destijds met de kabelbaan, omdat mijn ouders het niet trekken op de fiets)
Misschien dat Nodisch dit nog kan bevestigingen of ontkrachten vanuit eigen ervaringen
ja, die bedoel ik. Namen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NodischBedoel je dan niet firewirecable?
K&W / Zonnepanelen. Deel IIII. Vragen - Prijzen - Terugverdientijden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef Oksel het volgende:
Tering, spierpijn!! Van 't zonnepanelen plaatsen op mijn eigen dak. Lekker nuttige spierpijn.
Niet mijn foto's, maar van een andere FOK! user (Uncle)quote:
Oja, een foto is iets moois, een kiekje maak je van jezelf boven op de alpe.quote:
Ben net terug, leuk avondje. Met onder andere Kenny die flink onderuit ging door een lekke band. En wat een snelheid ontwikkelen die gastenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:40 schreef kanovinnie het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-van-rotterdam.html
Da's toch mooi?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:19 schreef ultra_ivo het volgende:
LEL begint uit de hand te lopen. ER is plek voor 800 deelnemers, in nog geen 3 uur gingen de eerste 700 aanmeldingen de deur uit.
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:38 schreef muzas het volgende:
Meh, te veel gedronken gister. Goed begin van mijn trainingsschema
Klim er toch gewoon op zo... Ben benieuwd hoeveel ik heb ingeleverd na 2 maanden stilzitten en gourmetten
Zo die crash ging hard ja. Was ook een derny die lek reed toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben net terug, leuk avondje. Met onder andere Kenny die flink onderuit ging door een lekke band. En wat een snelheid ontwikkelen die gasten.
Klopt ja. Daarna gingen ze met 2 achter 1 derny hangen. Dillier deed het wel goed trouwens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:51 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Zo die crash ging hard ja. Was ook een derny die lek reed toch?
sorry Vinniequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, een foto is iets moois, een kiekje maak je van jezelf boven op de alpe.
misschien moet je gaan fietsen op die rollenbank, veel beter uit te houdenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:14 schreef the_critic het volgende:
ik ga dit weekend weer eens beginnen met buiten D1 rijden.
Tussen kerst en oudjaar een beetje lopen op rollenbank en op tacx, maar dat houd ik niet langer dan 45 min a 1uur vol
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:51 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
sorry Vinnie
[..]
misschien moet je gaan fietsen op die rollenbank, veel beter uit te houden
scherp.. beetje lopen aanklooien bedoelde ik..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:51 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
sorry Vinnie
[..]
denk dat een retourtje marbella / calpe / mallorca betaalbaarder is..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:49 schreef JohnDDD het volgende:
Kun je in Brazilië nou aardig fietsen, of te gevaarlijk?
Zag een retourtje Rio gisteren voor 469 euro
Mallorca ben ik al 2 keer geweest vorig jaar. Wel een topplek hoor. Heb er ook een vriend wonen dus kan ook nog vrij goedkoop verblijven daar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:54 schreef the_critic het volgende:
[..]
denk dat een retourtje marbella / calpe / mallorca betaalbaarder is..en zeker weten veiliger!
Maar of rio veilig is voor fietsers.. geen idee..
Ik zou er niet gaan fietsen. Wel tof om heen te gaan. Kennissen zijn wel op fietsvakantie geweest naar Zuid Amerika, maar die waren met 4 man. In Sao Paolo gaat iedere dag een motorkoerier dood in het verkeer. Ook zag ik laatst een docu op tv over volgens mij een Zuid Amerikaanse stad waar het vrij normaal is voor middle class voertuigen dat je je auto van gepantserd glas laat voorzien en kogelwerende materialen in de portieren en anti lekprikbanden enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:49 schreef JohnDDD het volgende:
Kun je in Brazilië nou aardig fietsen, of te gevaarlijk?
Zag een retourtje Rio gisteren voor 469 euro
Hoe is 't met die teen? Kan je er nog op staan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:52 schreef keesfietst het volgende:
Hier de crash van Baugé/Kenny trouwens:
Anders kan je met zware wind ook een extensieve intervaltraining doen, door een beetje te gaan zigzaggen tegenwind zodat je steeds weer een stuk wind mee/tegen hebt. Warming up en cooling down dan 15 minuten ong. voor de wind fietsen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:06 schreef muzas het volgende:
Fuck D1. Heb ik gewoon de conditie niet voor. Tiefushardewind op die open polders. Wil ik dan D1, moet ik gaan lopen.
Wel weer 2 uur gefietst. Maar jezus wat is die wind frustrerend.
Het is je vergeven!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:51 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
sorry Vinnie
[..]
Oudcollega heeft familie in Venezula. Op het ritje vliegtuig>huis was de auto een kogelgat rijker, en het was daarnormaal om met een 9 mm rond te lopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou er niet gaan fietsen. Wel tof om heen te gaan. Kennissen zijn wel op fietsvakantie geweest naar Zuid Amerika, maar die waren met 4 man. In Sao Paolo gaat iedere dag een motorkoerier dood in het verkeer. Ook zag ik laatst een docu op tv over volgens mij een Zuid Amerikaanse stad waar het vrij normaal is voor middle class voertuigen dat je je auto van gepantserd glas laat voorzien en kogelwerende materialen in de portieren en anti lekprikbanden enzo.
Tsjah. Mijn tip? Begin tegenwind. fietsen tot je het niet meer leuk vind, dan nog een stukje. Kan je daarna andersom terug. Snelheid komt vanzelf hoor. En ik zou je niet blindstaren op je hartslag, moet ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:06 schreef muzas het volgende:
Fuck D1. Heb ik gewoon de conditie niet voor. Tiefushardewind op die open polders. Wil ik dan D1, moet ik gaan lopen.
Wel weer 2 uur gefietst. Maar jezus wat is die wind frustrerend.
Oei. Goed dik!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:50 schreef mrPanerai het volgende:
Schijf van 20 kilo op m'n voet geflikkerd tijden het fitnessen...daar gaat m'n planning![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dan ga je dus met koude benen meteen tegenwind rijden. Is niet zo slim tenzij je het niet demotiverend vind om 20km/u te rijden tegenwind.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
Tsjah. Mijn tip? Begin tegenwind. fietsen tot je het niet meer leuk vind, dan nog een stukje. Kan je daarna andersom terug. Snelheid komt vanzelf hoor. En ik zou je niet blindstaren op je hartslag, moet ook leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |