SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Nee, geen idee van feestjes in Barca, vraag me ook af of dit het goede topic is om die vraag te stellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Garmin is het belangrijkst![]()
Ik ga trouwens 15 t/m 19 februari. Toevallig nog leuke festivals/feestjes oid?
een restauranttip:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Garmin is het belangrijkst![]()
Ik ga trouwens 15 t/m 19 februari. Toevallig nog leuke festivals/feestjes oid?
Nodischquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
een restauranttip:
In Barceloneta zit aan het strand een restaurant/loungeclub. Ik geloof dat het de CDLC is (net gezocht op google maps). Je kan er echt heerlijk eten en op een mooie locatie. Moet je wel een dikke portemonnee meenemen overigens. (wij waren vorig jaar iets van 370 euro kwijt voor 5 personen)
Verder qua bezichtiging heb je ten zuid westen van dat strand bij Barceloneta een berg waar je met een kabelbaan heen kan. Daarboven is een oud kasteel te bezichtigen en iets verderop het olympisch stadion. Die berg is vol met groen en natuur en volgens mij is het wel heel tof om dat tripje naar dat kasteel en het olympisch stadion op de fiets te doen. (wij deden het destijds met de kabelbaan, omdat mijn ouders het niet trekken op de fiets)
Misschien dat Nodisch dit nog kan bevestigingen of ontkrachten vanuit eigen ervaringen
ja, die bedoel ik. Namen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NodischBedoel je dan niet firewirecable?
K&W / Zonnepanelen. Deel IIII. Vragen - Prijzen - Terugverdientijden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef Oksel het volgende:
Tering, spierpijn!! Van 't zonnepanelen plaatsen op mijn eigen dak. Lekker nuttige spierpijn.
Niet mijn foto's, maar van een andere FOK! user (Uncle)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |