SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Das niet leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, lang wakker gelegen, piekeren bladibla
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja en vervolgens lig je te slapen. J. naar zijn werk en wordt je wakker met ruzie makende kotersquote:
Oh joy mijn humeur![]()
![]()
Vannacht geen dekengevecht gehad![]()
En gewoon mn eigen kussens terug
Stiekem ben je wel superblij dat ze allebei weer thuis zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en vervolgens lig je te slapen. J. naar zijn werk en wordt je wakker met ruzie makende koters
Oh joy mijn humeur
[b]AirwiN schreef [/b]
Sterktequote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en vervolgens lig je te slapen. J. naar zijn werk en wordt je wakker met ruzie makende koters
Oh joy mijn humeur.
Ik ga slapen![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Welterustenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Maandag ja, als ze weer naar school zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Vannacht geen dekengevecht gehad![]()
En gewoon mn eigen kussens terug
[..]
Stiekem ben je wel superblij dat ze allebei weer thuis zijn![]()
Die vakanties duren te lang hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maandag ja, als ze weer naar school zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat zal vastquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk vooral een combi dat J. ook weer naar zijn werk is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Verse munt thee en een schepje honing aubquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Nee ik ga hemelse verleiding halen, en marsepein-rum en bananentheequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verse munt thee en een schepje honing aub![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verse munt thee en een schepje honing aub![]()
![]()
Jij bent ook lekker! Drupje honing in je hals, en ik lik het er langzaam van afquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Mn tiet doet pijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet je er niet mensen in laten bijtenquote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Er is niet in gebetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je er niet mensen in laten bijten
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En jij bent?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker! Drupje honing in je hals, en ik lik het er langzaam van af![]()
![]()
Lekker, mooie ogen, grappig, hyper en geweldigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zei ik ook nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
He bah, zo veel zand.blij dat ik nu ff een loungebar heb opgezocht met wifi en pina coladas:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat bepaal ik zelf wel. Pics?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker, mooie ogen, grappig, hyper en geweldig![]()
Gemenerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
He bah, zo veel zand.blij dat ik nu ff een loungebar heb opgezocht met wifi en pina coladas:
![]()
Hoe lang blijf je daar genieten van standje relaxed?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah een Drentquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Even mezelf psychisch voorbereiden op het paragliden van vanmiddag
En ik doe mij psychisch voorbereiden op naar de winkel gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Even mezelf psychisch voorbereiden op het paragliden van vanmiddag
Life's unfair
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoon niet thuis?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik doe mij psychisch voorbereiden op naar de winkel gaan.
Life's unfair![]()
Bijna Drenthe tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben een oer-Gelderlander. Sterker nog, oer-Apeldoorner![]()
Ik snap niet dat mensen trots kunnen zijn op hun boer-zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben een oer-Gelderlander. Sterker nog, oer-Apeldoorner
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets met coma en ochtendhumeur!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tot de 7e aan het strand. Dan 8 december kom ik aan in NL en de 9e vlieg ik sochtends naar zwitserland voor een paar dagen sneeuwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gemenerd![]()
Hoe lang blijf je daar genieten van standje relaxed?
En de 10de weer naar NL met een gipsvluchtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tot de 7e aan het strand. Dan 8 december kom ik aan in NL en de 9e vlieg ik sochtends naar zwitserland voor een paar dagen sneeuw
[b]AirwiN schreef [/b]
En Amersfoort ligt naast Enschede.quote:Ik ben geen boerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen trots kunnen zijn op hun boer-zijnOjaquote:![]()
![]()
ALDOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tot de 7e aan het strand. Dan 8 december kom ik aan in NL en de 9e vlieg ik sochtends naar zwitserland voor een paar dagen sneeuw![]()
Haterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de 10de weer naar NL met een gipsvlucht
In principe welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En Amersfoort ligt naast Enschede.![]()
![]()
En dan ga je op wintersportvakantie en doe je zo een bril op en heb je na die vakantie een enorme brilafdruk op je gezichtquote:![]()
![]()
Ja, dus als je heel Overijssel schrapt ligt Apeldoorn bijna in Drenthe. Maar da's nou eenmaal niet zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je Apeldoorn schrapt is Amersfoort de stad langs Enschede![]()
Voor mij is Apeldoorn al over de helft naar Drenthe, dus bijna Drenthequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dus als je heel Overijssel schrapt ligt Apeldoorn bijna in Drenthe. Maar da's nou eenmaal niet zo.![]()
Moet je maar niet in zo'n uithoek wonen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voor mij is Apeldoorn al over de helft naar Drenthe, dus bijna Drenthe![]()
Zeur niet Apeldoorn is gewoon boerengebied!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar niet in zo'n uithoek wonen.
Net als uhm ALLES buiten de randstad
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet Apeldoorn is gewoon boerengebied!
Net als uhm ALLES buiten de randstad![]()
![]()
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan ga je op wintersportvakantie en doe je zo een bril op en heb je na die vakantie een enorme brilafdruk op je gezicht
Renault Twingo de auto voor de homo!
[b]AirwiN schreef [/b]
Prima dat ze het doen. Alleen niet slim. Er zijn op zeker mannen die het als homo-auto zien nuquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Renault Twingo de auto voor de homo!![]()
![]()
Heul nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet Apeldoorn is gewoon boerengebied!
Net als uhm ALLES buiten de randstad
Ik woon liever op de Veluwe, dan ergens in een mega drukke stad![]()
![]()
De Twingo had natuurlijk al het imago van vrouwenauto, dan is de stap naar homo-auto best makkelijk te maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima dat ze het doen. Alleen niet slim. Er zijn op zeker mannen die het als homo-auto zien nuIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Boer!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet
Ik woon liever op de Veluwe, dan ergens in een mega drukke stadIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Twingo had natuurlijk al het imago van vrouwenauto, dan is de stap naar homo-auto best makkelijk te maken.![]()
![]()
Bwehehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Renault Twingo de auto voor de homo!![]()
![]()
Al is de achterbank van een Twingo verrassend groot
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is dus helemaal niks. Nepboer en nephollanderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een boer. Wel een boer die gewoon ABN praat en schrijft
.
![]()
![]()
Dat is wel een pluspuntje aan je jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een boer. Wel een boer die gewoon ABN praat en schrijft
.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niks. Nepboer en nephollander
[b]AirwiN schreef [/b]
Die van de Opel Corsa nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Al is de achterbank van een Twingo verrassend groot![]()
![]()
Renault Megane Coupe is ook geen aanraderquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hé, ik word voor boer uitgemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niks. Nepboer en nephollander![]()
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel een pluspuntje aan je ja![]()
.
![]()
Schat, lieverd, droppie.quote:
Als je echt een boer was geweest dan had je wel meer spieren gehad
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is dialectnaziquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een echte boer is geen taalnazi
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zei toch dat ik geen boer wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een echte boer is geen taalnazi![]()
![]()
Dat ook jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, lieverd, droppie.
Als je echt een boer was geweest dan had je wel meer spieren gehad![]()
![]()
Hmz ik denk dat ik maar eens ga rijden; Groenlo is lonking
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heel veel succes!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:34 schreef fietsie het volgende:
Hmz ik denk dat ik maar eens ga rijden; Groenlo is lonking
Al je inentingen gehad?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En een liter koffiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel veel succes!!
Al je inentingen gehad?
'Pas met deze bus nie door de McDrive
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Je kunt niet eens koeien melken![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Succes!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:34 schreef fietsie het volgende:
Hmz ik denk dat ik maar eens ga rijden; Groenlo is lonking![]()
Klaar voor de wereldreis dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: