Iets met coma en ochtendhumeur!quote:
Tot de 7e aan het strand. Dan 8 december kom ik aan in NL en de 9e vlieg ik sochtends naar zwitserland voor een paar dagen sneeuwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gemenerd![]()
Hoe lang blijf je daar genieten van standje relaxed?
En de 10de weer naar NL met een gipsvluchtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tot de 7e aan het strand. Dan 8 december kom ik aan in NL en de 9e vlieg ik sochtends naar zwitserland voor een paar dagen sneeuw
En Amersfoort ligt naast Enschede.quote:
Ik ben geen boerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen trots kunnen zijn op hun boer-zijn
Ojaquote:
ALDOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tot de 7e aan het strand. Dan 8 december kom ik aan in NL en de 9e vlieg ik sochtends naar zwitserland voor een paar dagen sneeuw
Haterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de 10de weer naar NL met een gipsvlucht
In principe welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En Amersfoort ligt naast Enschede.
En dan ga je op wintersportvakantie en doe je zo een bril op en heb je na die vakantie een enorme brilafdruk op je gezichtquote:
Ja, dus als je heel Overijssel schrapt ligt Apeldoorn bijna in Drenthe. Maar da's nou eenmaal niet zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je Apeldoorn schrapt is Amersfoort de stad langs Enschede
Voor mij is Apeldoorn al over de helft naar Drenthe, dus bijna Drenthequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dus als je heel Overijssel schrapt ligt Apeldoorn bijna in Drenthe. Maar da's nou eenmaal niet zo.
Moet je maar niet in zo'n uithoek wonen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voor mij is Apeldoorn al over de helft naar Drenthe, dus bijna Drenthe
Zeur niet Apeldoorn is gewoon boerengebied!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar niet in zo'n uithoek wonen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet Apeldoorn is gewoon boerengebied!
Net als uhm ALLES buiten de randstad
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan ga je op wintersportvakantie en doe je zo een bril op en heb je na die vakantie een enorme brilafdruk op je gezicht
Prima dat ze het doen. Alleen niet slim. Er zijn op zeker mannen die het als homo-auto zien nuquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Renault Twingo de auto voor de homo!
Heul nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet Apeldoorn is gewoon boerengebied!
Net als uhm ALLES buiten de randstad
De Twingo had natuurlijk al het imago van vrouwenauto, dan is de stap naar homo-auto best makkelijk te maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima dat ze het doen. Alleen niet slim. Er zijn op zeker mannen die het als homo-auto zien nu
Boer!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet
Ik woon liever op de Veluwe, dan ergens in een mega drukke stad
Kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Twingo had natuurlijk al het imago van vrouwenauto, dan is de stap naar homo-auto best makkelijk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |