abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121138109
Kom net uit mijn werk, was lekker over de lege wegen aan het scheuren toen er uit het niets een politiewagen uit een bosachtig gebied kwam rijden. Vol op de remmen en dit terwijl ik groen had. Wat deed ome agent nah... Hij deed zn blauwe zwaailicht aan, zonder sirene. Dan zou hij namelijk teveel bekijks krijgen en zou die niet alleen bij mij door de mand gevallen zijn!

Maargoed, zwaailichten gingen aan, en ik dacht nou die zal wel een melding hebben. Hij was door de rode stoplichten gereden, en jahoor uit gingen ze. Ik er achteraan, kenteken ontgehoudt en even later opgeschreven. Want ik had toevallig de zelfde weg om af te leggen. Dit geintje flikte hij 3x.

Ik ben helemaal niet tegen de politie, integendeel zelfs. Als er iets gebeurd is en mensen spuwen hun gal over de politie dan verdedig ik in zo'n discussie altijd de politie. Maar wat die vent flikt is gewoon te achterlijk voor woorden. Hierdoor slijten mijn remblokken 2 x zo snel, en dat in tijden van crisis.

Morgen lekker bellen naar bureau rijswijk en hem erbij naaien, want net namen ze niet op.

Klacht: machtmisbruik!
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_121138110
Lekker integer ook.
pi_121138135
Goed intens verhaal, ik geef het een 7.
pi_121138192
Gebeurt hier ook vaak ja.
pi_121138240
Ik heb familie bij de politie en heb hier wel eens naar gevraagd. Dit is een instructie als ze naar een prio-1 melding moeten gaan terwijl er weinig verkeer is. De sirenes zijn dan niet nodig en de zwaailichten zijn dan alleen voor veiligheid als er toch verkeer is op het kruispunt.
pi_121138248
Ontgehoudt. :')
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_121138266
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb familie bij de politie en heb hier wel eens naar gevraagd. Dit is een instructie als ze naar een prio-1 melding moeten gaan terwijl er weinig verkeer is. De sirenes zijn dan niet nodig en de zwaailichten zijn dan alleen voor veiligheid als er toch verkeer is op het kruispunt.
En dat moeten ze 15x per dag, 7 dagen in de week oefenen?
pi_121138283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef Topiek het volgende:

[..]

Zal vast misbruik van gemaakt worden, maar dat is wat ik had begrepen
pi_121138302
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Dat was idd het meest schokkende van de OP...niet te filmen...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_121138326
quote:
pi_121138331
quote:
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 01:52:50 #12
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121138436
quote:
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 4 januari 2013 @ 02:00:31 #13
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121138560
quote:
Het zal best eens voorkomen dat een agent misbruik maakt van zijn macht, maar in dit geval zou het best kunnen zijn dat er bijvoorbeeld een melding geannuleerd werd, of alleen bij drukke verkeerssituaties sirene aangaat, en daarna weer uit. Bij een inbraak komt men ook niet aan met loeiende toeters en bellen, dat lijkt me logisch.

Nu maar hopen dat TS niet is geflitst toen hij zo heldhaftig achter een juut aan zat.
Ditismijnsig.
pi_121138622
geen zin om OP te lezen

daarom, terechte klacht ;)
pi_121138630
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:04 schreef Smack10 het volgende:
geen zin om OP te lezen

daarom, terechte klacht ;)
Makkelijk...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_121138654
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:04 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Makkelijk...
wat?
pi_121138669
Overal heb je rotte appels zitten ook bij de politie, om nu direct het hele instituut erin te betrekken gaat me een beetje ver en je piept wel anders als je ze eens nodig hebt.
Een heer met stijl
pi_121139853
quote:
Het standaard ingestudeerde antwoord. Nu nog de werkelijke reden...

Ik heb nog nooit een politieauto in een file zien staan. Derhalve terechte klacht.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 07:18:31 #19
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_121140061
Een keer bijna op twee agenten geknald. Rijden ze zonder licht tegen de richting in op een fietspad met twee fietsen dus (ja heel af en toe heb je niet luie agenten die kunnen fietsen, sporadisch, maar ze bestaan wel, uiteraard alleen als het niet regent :') ). Als ik een keer zonder licht fiets, omdat mijn licht kapot is gegaan onderweg kan ik een behoorlijke boete krijgen en zelfs eindigen in detentie voor een nacht omdat ik uit principe nooit een paspoort bij me draag, maar oom agent mag gewoon met zijn hommo-partner zonder licht tegen het verkeer in fietsen.

Dat was in de grote stad, Leeuwarden, twee weken geleden.

Hier in het dorp heb je nooit agenten. Er is hier ook niets te doen voor ze, geen criminaliteit. In Leeuwarden wordt er wel een rolletje drop gestolen bij de Hema, soms ook wel eens een appel bij de groenteboer. De schavuiten in Leeuwarden. Neen, hier bij ons in het dorp wordt er niet gestolen, wij zijn braaf. :D
  vrijdag 4 januari 2013 @ 07:25:30 #20
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121140097
Snap er geen kanker van
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121140469
quote:
Jij kreeg een rolberoerte :D :P
-XOXO-
pi_121141108
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef Topiek het volgende:

[..]

Wel tijdens de rij-opleiding.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:36:03 #23
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121141544
quote:
Dit dus.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121141574
quote:
Dit. Hiermee is je klacht per definitie ongegrond. :')
pi_121141773
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 07:25 schreef sinepedraap het volgende:
Snap er geen kanker van
Dat ben jij toch?
Yo tengo, tś tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:48:26 #26
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121141799
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:47 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat ben jij toch?
Dat moest zijn kut
Mijn nieuwe ondertitel
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:49:40 #27
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_121141830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dat moest zijn kut
Jaja.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:50:11 #28
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121141838
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:49 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Jaja.
Ik vond het zo hard aankomen, ben nu al wat rustiger hoor
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121146451
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 05:22 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een politieauto in een file zien staan. Derhalve terechte klacht.
Omdat een politieauto snel weg moet kunnen.
pi_121147091
quote:
Hij reed naar het bureau :')
pi_121147100
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef spierbal het volgende:

[..]

Hij reed naar het bureau :')
2min verder op.
pi_121147114
Kut quote
pi_121147234
Bij de politie, is er vaak sprake van machtsmisbruik. Als politieagent heb je nu eenmaal veel macht, dat is ook een van de meest belangrijke redenen dat mensen politieagent willen worden.

Vaak zijn het ook van die typische figuren, van die mannetjes waarvan je denkt *daar had ik vroeger, de broodtrommel van afgepakt* .
  vrijdag 4 januari 2013 @ 12:43:55 #34
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_121147417
Je weet dat deze mensen hetzelfde niveau hebben gedaan als kappers/bouwvakkers en school juffen? Die denken niet zo rationeel :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_121148474
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:19 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Jij kreeg een rolberoerte :D :P
Ik lig nu in het ziekenhuis.

Gr gr
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_121155409
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121162327
quote:
pi_121162417
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overal heb je rotte appels zitten ook bij de politie, om nu direct het hele instituut erin te betrekken gaat me een beetje ver en je piept wel anders als je ze eens nodig hebt.
Lees de OP dan.
Echt een kneus jij.
pi_121162518
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Lees de OP dan.
Echt een kneus jij.
Verwensingen laten me koud, zeker als ze zo goedkoop zijn als die van jou. :') En ik heb de OP gelezen, een vaste gewoonte van kwaliteitsusers zoals ik. Ik blijf erbij dat de gemiddelde politie agent niet uithaalt wat de TS heeft meegemaakt.
Een heer met stijl
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:10:33 #40
351780 Piye
King of Kush
pi_121163141
Agenten zijn dan ook stuk voor stuk flikkers. No justice, no peace...
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_121163229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
Klopt en al die keren dat ze het wel goed doen dan is dit eigenlijk in scene gezet en zitten ze samen in een complot met de criminelen :')
Een heer met stijl
pi_121163307
Ik snap niks van je verhaal. Als je net zo praat als dat je schrijft mogen ze je wat mij betreft opsluiten en de sleutel weggooien.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:14:22 #43
351780 Piye
King of Kush
pi_121163345
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt en al die keren dat ze het wel goed doen dan is dit eigenlijk in scene gezet en zitten ze samen in een complot met de criminelen :')
Zo erg is het allemaal ook weer niet hoor. Beetje optimistischer zijn. ^O^
pi_121163392
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef Piye het volgende:

[..]

Zo erg is het allemaal ook weer niet hoor. Beetje optimistischer zijn. ^O^
Oh toch niet.. :')
Een heer met stijl
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:20:56 #45
351780 Piye
King of Kush
pi_121163642
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oh toch niet.. :')
Ik heb nooit beweerd dat agenten nooit iets goed doen (het is helaas wel erg zeldzaam).
pi_121184127
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Monsieursander het volgende:

[..]

Omdat een politieauto snel weg moet kunnen.
En dat kan onmogelijk als 'ie op de rechter rijstrook rijdt?
En buiten dat, waarom neemt oom agent geen bammetjes mee van huis, want zo voor een broodjeszaak parkeren 'omdat een politieauto snel weg moet kunnen' is ook niet alles (om maar een veel voorkomend stom voorbeeld te noemen).
Met verantwoordelijkheid komt ook voorbereiding, het schept niet de mogelijkheid om van je bevoegdheden gebruik te maken omdat het mooi uitkomt, of omdat je een mooi verhaal eromheen kunt verzinnen...
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_121184276
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 07:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Een keer bijna op twee agenten geknald. Rijden ze zonder licht tegen de richting in op een fietspad met twee fietsen dus (ja heel af en toe heb je niet luie agenten die kunnen fietsen, sporadisch, maar ze bestaan wel, uiteraard alleen als het niet regent :') ). Als ik een keer zonder licht fiets, omdat mijn licht kapot is gegaan onderweg kan ik een behoorlijke boete krijgen en zelfs eindigen in detentie voor een nacht omdat ik uit principe nooit een paspoort bij me draag, maar oom agent mag gewoon met zijn hommo-partner zonder licht tegen het verkeer in fietsen.

Dat was in de grote stad, Leeuwarden, twee weken geleden.

Hier in het dorp heb je nooit agenten. Er is hier ook niets te doen voor ze, geen criminaliteit. In Leeuwarden wordt er wel een rolletje drop gestolen bij de Hema, soms ook wel eens een appel bij de groenteboer. De schavuiten in Leeuwarden. Neen, hier bij ons in het dorp wordt er niet gestolen, wij zijn braaf. :D
ik moet juist zeggen dat altijd als ik in friesland ben ik juist een boete krijg :r lijkt wel of ze t er om doen terwijl in stad rijd iedereen zonder licht dus miss dat politie daarom ook geen boetes daarvoor geeft ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 08:11:59 #48
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_121184450
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 06:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik moet juist zeggen dat altijd als ik in friesland ben ik juist een boete krijg :r lijkt wel of ze t er om doen terwijl in stad rijd iedereen zonder licht dus miss dat politie daarom ook geen boetes daarvoor geeft ?
In Fryslan is nauwelijks criminaliteit. Dus eigenlijk hebben we geen politie nodig. Maar juist dan worden agentjes gevaarlijk, want dan gaan ze er alles aan doen om te bewijzen dat ze toch nodig zijn. Ze zouden bij wijze van spreken nog iemand betalen om in te breken, opdat zij werk hebben.

Ze moeten gewoon oprotten uit Fryslan, want er is niets te doen voor ze en ledigheid is des duivels oorkussen en dat zie je dus goed terug bij hangjongeren, maar dus ook bij zoals ik ze steevast pleeg te noemen 'hangagenten', agenten die rondhangen, niets te doen hebben dus en dus maar burgers gaan lopen irriteren.

Een soort hangjongere dus, maar dan met uniform. :')
pi_121190511
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 05:22 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wat maakt de reden uit dan? Zij hebben onthefifng voor de verkeersregels als dat voor de uitoefening van het werk noodzakelijk is. Zelfs zonder zwaailicht en sirene mogen ze verkeersregels overtreden als het nodig is. En of het nodig is zie jij als buitenstaander niet.

En waarom zou je een politieauto in de file willen zien staan? Ze worden betaalt van onze belastingcenten. Laat ze lekker aan het werk zijn in plaats van beetje zinloos in de file te staan.
pi_121190851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
QFT
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Wat maakt de reden uit dan? Zij hebben onthefifng voor de verkeersregels als dat voor de uitoefening van het werk noodzakelijk is. Zelfs zonder zwaailicht en sirene mogen ze verkeersregels overtreden als het nodig is. En of het nodig is zie jij als buitenstaander niet.

En waarom zou je een politieauto in de file willen zien staan? Ze worden betaalt van onze belastingcenten. Laat ze lekker aan het werk zijn in plaats van beetje zinloos in de file te staan.
man in de file zijn ze nog productiever dan aan t werk
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 08:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

In Fryslan is nauwelijks criminaliteit. Dus eigenlijk hebben we geen politie nodig. Maar juist dan worden agentjes gevaarlijk, want dan gaan ze er alles aan doen om te bewijzen dat ze toch nodig zijn. Ze zouden bij wijze van spreken nog iemand betalen om in te breken, opdat zij werk hebben.

Ze moeten gewoon oprotten uit Fryslan, want er is niets te doen voor ze en ledigheid is des duivels oorkussen en dat zie je dus goed terug bij hangjongeren, maar dus ook bij zoals ik ze steevast pleeg te noemen 'hangagenten', agenten die rondhangen, niets te doen hebben dus en dus maar burgers gaan lopen irriteren.

Een soort hangjongere dus, maar dan met uniform. :')
hier zit denk ik een grote kern van waarheid in. Ik nomineer hangangenten trouwens voor t woord van 2013 _O_
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')