En dat moeten ze 15x per dag, 7 dagen in de week oefenen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb familie bij de politie en heb hier wel eens naar gevraagd. Dit is een instructie als ze naar een prio-1 melding moeten gaan terwijl er weinig verkeer is. De sirenes zijn dan niet nodig en de zwaailichten zijn dan alleen voor veiligheid als er toch verkeer is op het kruispunt.
Zal vast misbruik van gemaakt worden, maar dat is wat ik had begrepenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
En dat moeten ze 15x per dag, 7 dagen in de week oefenen?
Dat was idd het meest schokkende van de OP...niet te filmen...quote:
quote:
Het zal best eens voorkomen dat een agent misbruik maakt van zijn macht, maar in dit geval zou het best kunnen zijn dat er bijvoorbeeld een melding geannuleerd werd, of alleen bij drukke verkeerssituaties sirene aangaat, en daarna weer uit. Bij een inbraak komt men ook niet aan met loeiende toeters en bellen, dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb familie bij de politie en heb hier wel eens naar gevraagd. Dit is een instructie als ze naar een prio-1 melding moeten gaan terwijl er weinig verkeer is. De sirenes zijn dan niet nodig en de zwaailichten zijn dan alleen voor veiligheid als er toch verkeer is op het kruispunt.
Makkelijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:04 schreef Smack10 het volgende:
geen zin om OP te lezen
daarom, terechte klacht
Het standaard ingestudeerde antwoord. Nu nog de werkelijke reden...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Monsieursander het volgende:
Wel tijdens de rij-opleiding.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
En dat moeten ze 15x per dag, 7 dagen in de week oefenen?
Dit dus.quote:
Omdat een politieauto snel weg moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 05:22 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het standaard ingestudeerde antwoord. Nu nog de werkelijke reden...
Ik heb nog nooit een politieauto in een file zien staan. Derhalve terechte klacht.
Hij reed naar het bureauquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Monsieursander het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
Lees de OP dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overal heb je rotte appels zitten ook bij de politie, om nu direct het hele instituut erin te betrekken gaat me een beetje ver en je piept wel anders als je ze eens nodig hebt.
Verwensingen laten me koud, zeker als ze zo goedkoop zijn als die van jou.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lees de OP dan.
Echt een kneus jij.
Klopt en al die keren dat ze het wel goed doen dan is dit eigenlijk in scene gezet en zitten ze samen in een complot met de criminelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
Agenten zijn dan ook stuk voor stuk flikkers. No justice, no peace...
Zo erg is het allemaal ook weer niet hoor. Beetje optimistischer zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt en al die keren dat ze het wel goed doen dan is dit eigenlijk in scene gezet en zitten ze samen in een complot met de criminelen
Oh toch niet..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal ook weer niet hoor. Beetje optimistischer zijn.
Ik heb nooit beweerd dat agenten nooit iets goed doen (het is helaas wel erg zeldzaam).quote:
En dat kan onmogelijk als 'ie op de rechter rijstrook rijdt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Omdat een politieauto snel weg moet kunnen.
ik moet juist zeggen dat altijd als ik in friesland ben ik juist een boete krijgquote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Een keer bijna op twee agenten geknald. Rijden ze zonder licht tegen de richting in op een fietspad met twee fietsen dus (ja heel af en toe heb je niet luie agenten die kunnen fietsen, sporadisch, maar ze bestaan wel, uiteraard alleen als het niet regent). Als ik een keer zonder licht fiets, omdat mijn licht kapot is gegaan onderweg kan ik een behoorlijke boete krijgen en zelfs eindigen in detentie voor een nacht omdat ik uit principe nooit een paspoort bij me draag, maar oom agent mag gewoon met zijn hommo-partner zonder licht tegen het verkeer in fietsen.
Dat was in de grote stad, Leeuwarden, twee weken geleden.
Hier in het dorp heb je nooit agenten. Er is hier ook niets te doen voor ze, geen criminaliteit. In Leeuwarden wordt er wel een rolletje drop gestolen bij de Hema, soms ook wel eens een appel bij de groenteboer. De schavuiten in Leeuwarden. Neen, hier bij ons in het dorp wordt er niet gestolen, wij zijn braaf.
In Fryslan is nauwelijks criminaliteit. Dus eigenlijk hebben we geen politie nodig. Maar juist dan worden agentjes gevaarlijk, want dan gaan ze er alles aan doen om te bewijzen dat ze toch nodig zijn. Ze zouden bij wijze van spreken nog iemand betalen om in te breken, opdat zij werk hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 06:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik moet juist zeggen dat altijd als ik in friesland ben ik juist een boete krijglijkt wel of ze t er om doen terwijl in stad rijd iedereen zonder licht dus miss dat politie daarom ook geen boetes daarvoor geeft ?
Wat maakt de reden uit dan? Zij hebben onthefifng voor de verkeersregels als dat voor de uitoefening van het werk noodzakelijk is. Zelfs zonder zwaailicht en sirene mogen ze verkeersregels overtreden als het nodig is. En of het nodig is zie jij als buitenstaander niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 05:22 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het standaard ingestudeerde antwoord. Nu nog de werkelijke reden...
Ik heb nog nooit een politieauto in een file zien staan. Derhalve terechte klacht.
QFTquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
Agenten zijn dan ook stuk voor stuk flikkers. No justice, no peace...
man in de file zijn ze nog productiever dan aan t werkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Wat maakt de reden uit dan? Zij hebben onthefifng voor de verkeersregels als dat voor de uitoefening van het werk noodzakelijk is. Zelfs zonder zwaailicht en sirene mogen ze verkeersregels overtreden als het nodig is. En of het nodig is zie jij als buitenstaander niet.
En waarom zou je een politieauto in de file willen zien staan? Ze worden betaalt van onze belastingcenten. Laat ze lekker aan het werk zijn in plaats van beetje zinloos in de file te staan.
hier zit denk ik een grote kern van waarheid in. Ik nomineer hangangenten trouwens voor t woord van 2013quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In Fryslan is nauwelijks criminaliteit. Dus eigenlijk hebben we geen politie nodig. Maar juist dan worden agentjes gevaarlijk, want dan gaan ze er alles aan doen om te bewijzen dat ze toch nodig zijn. Ze zouden bij wijze van spreken nog iemand betalen om in te breken, opdat zij werk hebben.
Ze moeten gewoon oprotten uit Fryslan, want er is niets te doen voor ze en ledigheid is des duivels oorkussen en dat zie je dus goed terug bij hangjongeren, maar dus ook bij zoals ik ze steevast pleeg te noemen 'hangagenten', agenten die rondhangen, niets te doen hebben dus en dus maar burgers gaan lopen irriteren.
Een soort hangjongere dus, maar dan met uniform.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |