En het jaar is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, beste dansavond in deze stad tot nu toe gehad! Mooi en fijn.geen AnneX nichie gezien
Gut...is het stress gerelateerd met de zkh sores ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat was een rare dag. Kwart voor 8 op het werk en een uur later kreeg ik een migraine-aanval compleet met aura's schitteringen enz enz enz![]()
Paar uur met een of andere pil via de neurologie op een onderzoeksbedje gelegen in het donker, toen gewoon wat gerommeld in het secretariaat en lekker vroeg naar huis.
Lastig, waar willen jullie naar toe? En wat is de aanleiding?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:48 schreef AnneX het volgende:
Zit me helemaal suf te klikken op accomodaties en overnachtingen voor
een grote groep hier of daar.![]()
Niet iedereen heeft een even grote portemonnaie![]()
En twee kinderen (18) doen eindexamen... verschillende regio's ... agenda's van
werkenden en de vrijwilligers...![]()
Wat plannen betreft is de Krokusvak. toch ook wel weer een houvast
Aanleiding: jaarlijks gezamenlijk weekend 5 gezinnen met 10 kk. (12-18 jaar).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lastig, waar willen jullie naar toe? En wat is de aanleiding?
Leuk, maar lastig om alles bij elkaar te krijgen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aanleiding: jaarlijks gezamenlijk weekend 5 gezinnen met 10 kk. (12-18 jaar).
Ws. Maand Mei ergens. Er is al een datumprikker.nl rondgemaild.
Alleen lastig al er nog geen roosters bekend zijn !![]()
Mijn favo is http://www.rolduc.com/
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Had het met een collega over dat Nederlanders menen zo goed in talen te zijn, kwam hij hier mee
Heb menig afgestudeerde belabberder engels of duits horen sprekenquote:
Een nederl.-talige collega?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Had het met een collega over dat Nederlanders menen zo goed in talen te zijn, kwam hij hier mee
Nog een geluk dat hij niet naar de grond ging en 5 minuten door rolde,quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen Kevin Strootman aangelopen vandaag
Hij zei sorry
Ik vergaf hem
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog een geluk dat hij niet naar de grond ging en 5 minuten door rolde,
In de sportschool of op straat ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen Kevin Strootman aangelopen vandaag
Hij zei sorry
Ik vergaf hem
![]()
Ben je al dood?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
CUL / rijstkokerpan gebruiken als ovenschaal
iemand?
ik sterf van de honger
net niet, ik heb het gewoon in de pan klaargemaaktquote:
Ah, het kantklossen is afgelopen inmiddels?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef borisz het volgende:
Doe je een zaprondje. Kom je terecht op Eurosport II. Wat zenden ze daar uit?
Live Tafelvoetbal
Straks het WK vingerhakenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, het kantklossen is afgelopen inmiddels?
Goed dat je het zegt, ik wil de halve finales niet missen natuurlijkquote:
Vooral de doorsteekronde wordt spannend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik wil de halve finales niet missen natuurlijk
Er zijn ook mensen die naar darts kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef borisz het volgende:
Doe je een zaprondje. Kom je terecht op Eurosport II. Wat zenden ze daar uit?
Live Tafelvoetbal
En Snooker, driebanden, cricket, golf...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die naar darts kijken.
curling, huismoeders/vaders op cokequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Snooker, driebanden, cricket, golf...
The Voice, Holland's Got Talent, Sterren Dansen, Sterren Springen.... The list is endlessquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
curling, huismoeders/vaders op coke
pssst...je hebt je kerstmuts nog op, muts.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Leintjeuh het volgende:
The Voice, Holland's Got Talent, Sterren Dansen, Sterren Springen.... The list is endless
Hier niet hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
pssst...je hebt je kerstmuts nog op, muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |