En het jaar is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, beste dansavond in deze stad tot nu toe gehad! Mooi en fijn.geen AnneX nichie gezien
Gut...is het stress gerelateerd met de zkh sores ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat was een rare dag. Kwart voor 8 op het werk en een uur later kreeg ik een migraine-aanval compleet met aura's schitteringen enz enz enz![]()
Paar uur met een of andere pil via de neurologie op een onderzoeksbedje gelegen in het donker, toen gewoon wat gerommeld in het secretariaat en lekker vroeg naar huis.
Lastig, waar willen jullie naar toe? En wat is de aanleiding?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:48 schreef AnneX het volgende:
Zit me helemaal suf te klikken op accomodaties en overnachtingen voor
een grote groep hier of daar.![]()
Niet iedereen heeft een even grote portemonnaie![]()
En twee kinderen (18) doen eindexamen... verschillende regio's ... agenda's van
werkenden en de vrijwilligers...![]()
Wat plannen betreft is de Krokusvak. toch ook wel weer een houvast
Aanleiding: jaarlijks gezamenlijk weekend 5 gezinnen met 10 kk. (12-18 jaar).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lastig, waar willen jullie naar toe? En wat is de aanleiding?
Leuk, maar lastig om alles bij elkaar te krijgen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aanleiding: jaarlijks gezamenlijk weekend 5 gezinnen met 10 kk. (12-18 jaar).
Ws. Maand Mei ergens. Er is al een datumprikker.nl rondgemaild.
Alleen lastig al er nog geen roosters bekend zijn !![]()
Mijn favo is http://www.rolduc.com/
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Had het met een collega over dat Nederlanders menen zo goed in talen te zijn, kwam hij hier mee
Heb menig afgestudeerde belabberder engels of duits horen sprekenquote:
Een nederl.-talige collega?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Had het met een collega over dat Nederlanders menen zo goed in talen te zijn, kwam hij hier mee
Nog een geluk dat hij niet naar de grond ging en 5 minuten door rolde,quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen Kevin Strootman aangelopen vandaag
Hij zei sorry
Ik vergaf hem
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog een geluk dat hij niet naar de grond ging en 5 minuten door rolde,
In de sportschool of op straat ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen Kevin Strootman aangelopen vandaag
Hij zei sorry
Ik vergaf hem
![]()
Ben je al dood?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
CUL / rijstkokerpan gebruiken als ovenschaal
iemand?
ik sterf van de honger
net niet, ik heb het gewoon in de pan klaargemaaktquote:
Ah, het kantklossen is afgelopen inmiddels?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef borisz het volgende:
Doe je een zaprondje. Kom je terecht op Eurosport II. Wat zenden ze daar uit?
Live Tafelvoetbal
Straks het WK vingerhakenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, het kantklossen is afgelopen inmiddels?
Goed dat je het zegt, ik wil de halve finales niet missen natuurlijkquote:
Vooral de doorsteekronde wordt spannend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik wil de halve finales niet missen natuurlijk
Er zijn ook mensen die naar darts kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef borisz het volgende:
Doe je een zaprondje. Kom je terecht op Eurosport II. Wat zenden ze daar uit?
Live Tafelvoetbal
En Snooker, driebanden, cricket, golf...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die naar darts kijken.
curling, huismoeders/vaders op cokequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Snooker, driebanden, cricket, golf...
The Voice, Holland's Got Talent, Sterren Dansen, Sterren Springen.... The list is endlessquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
curling, huismoeders/vaders op coke
pssst...je hebt je kerstmuts nog op, muts.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Leintjeuh het volgende:
The Voice, Holland's Got Talent, Sterren Dansen, Sterren Springen.... The list is endless
Hier niet hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
pssst...je hebt je kerstmuts nog op, muts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:00 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Americo is ook goed
![]()
Het is al middag heurquote:
Omdat de verzuiling stiekem nog steeds bestaat!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:48 schreef borisz het volgende:
Waarom heeft al het TROSvolk bij Sterren.nl hetzelfde kapsel? Kort en pittig. Haarkleur zit nog wel variatie in. Rood, blond of grijs
/sociologische post
Omdat ze allemaal in Beverwijk wonenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:48 schreef borisz het volgende:
Waarom heeft al het TROSvolk bij Sterren.nl hetzelfde kapsel? Kort en pittig. Haarkleur zit nog wel variatie in. Rood, blond of grijs
/sociologische post
Kan je nagaan, want die zaten toen ik ze nog wel eens keek volgens mij bij de AVRO.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Laatste keer dat ik de tros keek waren de Mounties nog op TV
Voor 1976 dus..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan, want die zaten toen ik ze nog wel eens keek volgens mij bij de AVRO.
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor 1976 dus..
Jaja, we worden oud..
Kan me niet schelen of het wel of niet politiek correct is, maar John Lanting is wel gruwelijk irritant,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
john lanting en het theater van de lach.
Eensch.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef TAV74 het volgende:
Kan me niet schelen of het wel of niet politiek correct is, maar John Lanting is wel gruwelijk irritant,
Dag Mini !quote:
Ik heb net een pompoensoepje gemaakt en zometeen is mijn visstoofpotje klaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef AnneX het volgende:
Vanavond dan maar weer een broodje kroket![]()
# weinig inspiratie...
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag Mini !![]()
Weer eens terug in Cul, leuk.
Nog interessante potjes gekookt de laatste tijd?
Een bijzonder veelzijdig acteur die meer talent heeft dan jij voor mogelijk houd,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen of het wel of niet politiek correct is, maar John Lanting is wel gruwelijk irritant,
Soooo hé, jij hebt niet op je handen gezetenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Enneh, niks mis met een broodje kroket.
Au.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef z80 het volgende:
net een kaas pizza naar binnen geschoven. ik heb helaas iets te snel gegeten.
met dank aan de hete kaas mijn mond verbrand.
Dat was het!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soooo hé, jij hebt niet op je handen gezeten![]()
Kleurrijk én smakelijk, vermoed ik.
Mooi! Ik vind het nog steeds een irritante zak hooi met zijn kluchtenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een bijzonder veelzijdig acteur die meer talent heeft dan jij voor mogelijk houd,
Theater van de lach, baserend op verwisselingscomedie is een van de oudste theatervormen, en zeer toegankelijk, een prachtige traditie die de Arbeiderskinderen die hebben kunnen studeren niet highbrow genoeg is. Maar Lanting speelde ook bv Kafka, wereldwijd zelfs.
Het blijft echter prachtig om te zien hoe zich intellectueel noemde linksmensen "volks" vermaak minachten.
Hier een broodje hamburger.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef AnneX het volgende:
Vanavond dan maar weer een broodje kroket![]()
# weinig inspiratie...
Nu weten we waar SP Dogmatisme voor staat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef golfer het volgende:
Ik zou mijn hond ook laten inslapen voordat het beest met het Theater van de Lach geconfronteerd zou moeten worden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet laat matroos hond in golfer zijn schoenen pissen
Al even onzindelijk als het baasje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet laat matroos hond in golfer zijn schoenen pissen
zeiken op commando is toch wel zindelijk? dat het gezeik je niet bevalt is wat anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Al even onzindelijk als het baasje?
Moeders die het pap/voedsel-kwijl van hun uk met hun eigen mond afzuigen om schoon te makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag lekker rondgewandeld/gewinkeld met vriendin en de kinderwagen. Was erg leuk en weer lekker bijgekletst. Ze woont in Breda dus zie haar niet zoveel.
Ook lekker geluncht en een sorbetijsje toe. Alleen haar zoontje kwijlt zo veel, gooit zoveel op de grond en is zo druk dat ik gelijk dacht 'wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb'. Verbaast me toch hoe ouders niks meer smerig vinden. Hun handen totaal ondergekwijld + nog extra kwijl en poep afvegen en niet eens meer hun handen afvegen/wassen en daarna weer stukjes eten geven die hun kind totaal onderkwijlt, teruggeeft en dat zij het dan opeten
.
Zal het wel niet begrijpen omdat ik geen kids heb
dat vind ik nog minder erg dan de mensen die het niet erg vinden als hun hond met de tong even door hun gezicht heen haalt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeders die het pap/voedsel-kwijl van hun uk met hun eigen mond afzuigen om schoon te maken
(ja, meerdere keren gezien)
Of "kusjes" geven incl tongquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:21 schreef z80 het volgende:
dat vind ik nog minder erg dan de mensen die het niet erg vinden als hun hond met de tong even door hun gezicht heen haalt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
dat vind ik nog minder erg dan de mensen die het niet erg vinden als hun hond met de tong even door hun gezicht heen haalt.
In OUD was er een keer iemand die het normaal vond om 's nachts even een verkouden neusje leeg te zuigen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeders die het pap/voedsel-kwijl van hun uk met hun eigen mond afzuigen om schoon te maken
(ja, meerdere keren gezien)
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
What's next?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
In OUD was er een keer iemand die het normaal vond om 's nachts even een verkouden neusje leeg te zuigen.
Toen ik als lurker van die schrik bekomen was, bleek dat er wel meer OUDers dat doodnormaal vonden.
Ook een paar niet. Maar die werden meteen geëxcommuniceerd aldaar.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In OUD was er een keer iemand die het normaal vond om 's nachts even een verkouden neusje leeg te zuigen.
Toen ik als lurker van die schrik bekomen was, bleek dat er wel meer OUDers dat doodnormaal vonden.
Ook een paar niet. Maar die werden meteen geëxcommuniceerd aldaar.
Of de anaalklieren van hun hondje handmatig uitknijpen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Tja, dat kan niet op een andere manier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of de anaalklieren van hun hondje handmatig uitknijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |