Wat is dit?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op donderdag 03-01-2013 om 22:51:55Morgen maar eens kijken of EW wat is zonder Tjitse.. reageer retweet
Ja dat weet ik nog wel. Waarom wilde hij ook al weer niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nee. TwitWouter hebben we wel eens uitgenodigd
Tamara niet kennenquote:
Hij heeft volgens mij niet eens geantwoord op m'n tweetquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog wel. Waarom wilde hij ook al weer niet?
Waar moet ik die van kennen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tamara niet kennen
[..]
Hij heeft volgens mij niet eens geantwoord op m'n tweet
3fmverslaafde twitteraar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen?
Dat dus, maar hij dan ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Die Tamara doet gewoon een soort van 3FM topic in haar eentje
twitter:PatrickWobben twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 19:28:36@TwitWouter Discussieer mee over 3FM! http://t.co/Ygh3lR1 #fok reageer retweet
Ja met je naam in de TT begin je al lekker anoniem.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 19:28:36@TwitWouter Discussieer mee over 3FM! http://t.co/Ygh3lR1 #fok reageer retweet
Dat lijkt me geen goed idee, dat meisje wordt hier afgeslacht...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Heeft niemand ooit het geweldige idee gehad om Tamara uit te nodigen voor dit topic?
Beter om d'r gewoon te laten gaan. Niemand heeft er last van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed idee, dat meisje wordt hier afgeslacht...
Mijn ideequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beter om d'r gewoon te laten gaan. Niemand heeft er last van.
ja, met onze purperen mannenlansen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed idee, dat meisje wordt hier afgeslacht...
Gastquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met onze purperen mannenlansen!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, dat zou ik toch nooit doenquote:
Jukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan zou die zich wel heel makkelijk laten wegjagen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:11 schreef henkde_j het volgende:
En daar ging de laatste actieve vrouwelijke poster in dit topic[ afbeelding ]
Hoe lang ken je mij? Ik laat me niet wegjagen door dat soort zakenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:11 schreef henkde_j het volgende:
En daar ging de laatste actieve vrouwelijke poster in dit topic[ afbeelding ]
Zzzzip.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang ken je mij? Ik laat me niet wegjagen door dat soort zaken
M'n mond, ik zeg maar nietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doe je dicht? Ik begrijp je niet
Was even bang dat je mij klemgeluld hadquote:
Nah, zo ben ik niet. Ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was even bang dat je mij klemgeluld had
Absoluut! Ik ben fanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Pino112 het volgende:
Om de wekelijkse 'Welke DJ moet naar welk tijdvak'-discussie maar weer eens aan te wakkeren, van mijn part mag Sander een tijdvak ergens dagelijks overdag/savonds krijgen
![]()
Vervangen van Paul en Roos doet ie perfect
Michiel 's ochtendsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Pino112 het volgende:
Om de wekelijkse 'Welke DJ moet naar welk tijdvak'-discussie maar weer eens aan te wakkeren, van mijn part mag Sander een tijdvak ergens dagelijks overdag/savonds krijgen
![]()
Vervangen van Paul en Roos doet ie perfect
Haha ja die kwam ik al tegen toen ik op zoek was naar een chicks-topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef henkde_j het volgende:
Eindelijk weer eens een goed paint topic![]()
ONZ / (PAINT) UNOX Nieuwjaarsduik 2013
[ afbeelding ]
Ja maar, Paul en Giel dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Michiel 's ochtends
dan gewoon gezellig domien en geerepeer want dat hoor ik toch niet
Sander vervangt Rabbering
Coen en Sander blijven zitten
Timur in de vroege avond en Roos blijft zitten.
Oh my fucking god...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef henkde_j het volgende:
Eindelijk weer eens een goed paint topic![]()
ONZ / (PAINT) UNOX Nieuwjaarsduik 2013
[ afbeelding ]
ik vind em niet kunnen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha ja die kwam ik al tegen toen ik op zoek was naar een chicks-topic.
Vind die foto net kunnen
Giel gaat maar lekker fulltime bami eten...en paul, ja dat vind ik eigenlijk wel sneu...ehm...die mag het weekend doen ipv Timur en Sander H ipv Bartje A.quote:
staan 25jan in lwd. ga ik misschien heen. die avond ervoor ga ik ook al naar Enter Shikari in Grunn en dat is eigenlijk al wat centjes...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:26 schreef Pino112 het volgende:
Vanderbuyst
Volgens mij draaide Cortone die nog wel aardig vaak toen ie nog in de avond zat.
Trustenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
trusten! morgen nog ff een uurtje Veenstra en Ramon meepikken en dan eindelijk weer EW en SLM
trusten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
trusten! morgen nog ff een uurtje Veenstra en Ramon meepikken en dan eindelijk weer EW en SLM
trusten
Paul weghalenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Michiel 's ochtends
dan gewoon gezellig domien en geerepeer want dat hoor ik toch niet
Sander vervangt Rabbering
Coen en Sander blijven zitten
Timur in de vroege avond en Roos blijft zitten.
Bellen dan! 0909-1336quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
Godsamme, dit is toch niet zo moeilijk?!
Haha ja kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij moet mij toch beter kennen dan dat
aan de ene kant teleurstelling want geen Venemaquote:
Beter dan Giel iigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aan de ene kant teleurstelling want geen Venema
aan de andere kant vreugde want Timur![]()
ah, de dagploeg is er weerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
.
Lekker wakker worden met Chelsea Dagger
Vandaag D-Day
Dus je gaat naar je werk?quote:
das wel de bedoeling ja.... maar ik heb wat moeite met vertrekken vandaag...quote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das wel de bedoeling ja.... maar ik heb wat moeite met vertrekken vandaag...
dank je! jij ook en niet teveel woggen he!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Werkse in ieder geval
Werksequote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je! jij ook en niet teveel woggen he!
tot later
Geeft nietquote:
Klopt, alle apps, (mobiele) sites en meer halen hun informatie uit Radiobox (soms nog v1, maar steeds vaker v2). Ik ben gewoon te lui geweest om die foto aan te passen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik weet niet of de apps ook met de API werken, maar op http://app.m.3fm.nl/mobiel-3fm/app zie je nog de foto van Roosmarijn staan.
Is simpelweg nog niet aangepast, Bart is een tijdje afwezig nml. dus die kan het niet doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, en Bart gewoon bij Weekend Request..
Suzi Wan Wan Wan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij heeft Ilse weer eens wat draaibeurten ingekocht.
WAN WAN WAN
Ja, daar moet ik dus steeds aan denken.quote:
Wat is er met Bart dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Is simpelweg nog niet aangepast, Bart is een tijdje afwezig nml. dus die kan het niet doen.
quote:
Volgens mij is het Tessel en volgens mij is het een redelijke naam die nog wel eens voor komt.quote:
De sidekick van Eddy Zoeyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is het Tessel en volgens mij is het een redelijke naam die nog wel eens voor komt.
Mijn grap, wat doe jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is het Tessel en volgens mij is het een redelijke naam die nog wel eens voor komt.
Die zingt toch ook in verschillende Coen en Sander jingles?quote:
I know, maar dat vind ik niet zo boeiend. Tessel was de reden waarom ik luisterdequote:
twitter:diederikebbinge twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 10:22:47De gemeente Eindhoven gaat bezuinigen op de voedselbank om geld vrij te maken voor PSV die dan Maher kunnen kopen. #broodofspelen reageer retweet
Dat pakquote:
Maidenquote:
quote:
quote:
Omdat dat een kutplaat isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom deze jingle dwars door Love is all i got?
Tof man! Lets go kreeziequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat dat een kutplaat is
Niet dat ik hier vrolijk van word
Vanavondquote:
Haha, nou ik ben best zenuwachtigquote:
Geschreven door Edje Sheeran toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef themauster het volgende:
Mwoah ik vind de nieuwe single van Wand Erection eigenlijk best een leuk nummer
Ik las hetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, nou ik ben best zenuwachtig
Hoop dat ik nog wat eten door m'n keel krijg vanavond....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las het![]()
Ik ga niet nog meer op je in praten, want dat helpt niet echt
Ja, jij!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog wat eten door m'n keel krijg vanavond....
Welke lul wou er nou zo nodig uit eten
Als je eenmaal zit, komt dat vast goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog wat eten door m'n keel krijg vanavond....
Welke lul wou er nou zo nodig uit eten
Ik hoop meer op:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
SilentChaos de chickhosselaar
Wel ons up to date houden he
#DearDiary
Ik had dit filmpje doorgestuurd naar onze groepswhatsapp van de vriendengroep...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij ken ik dit liedje van het product waar deze jongen het over heeft:
Haaai Cindyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je eenmaal zit, komt dat vast goed
Die jongen in dat filmpje is een kloon van Domienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij ken ik dit liedje van het product waar deze jongen het over heeft:
quote:
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief Dagboek,
Waarom zit mijn huisgenoot al bijna een half uur op de wc? Mijn blaas knapt bijna!
Zeker!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haaai Cindy
Al uitgekaterd na al die pallets champagne
Gelukkig heb ik 2 wcs in huisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief Dagboek,
Waarom zit mijn huisgenoot al bijna een half uur op de wc? Mijn blaas knapt bijna!
Daar hoop ik ook opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je eenmaal zit, komt dat vast goed
Koop een emmerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief Dagboek,
Pis in de gang, dat zal je huisgenoot lerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief Dagboek,
Da's wel fijn, zij is ook Haagse, dus geen rare spraakverwarringenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En verder: relativeer. Gebruik je botte Haagse verstand
Wij ook, een mannen en een vrouwen. Maar mannen wc'squote:
Was ze maar een verhuisdoos (gebiedende wijs)quote:
True that!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:24 schreef CindieY het volgende:
Ik wil geen mannen in leggings zien hoor
De befaamde ''er zit een knop op je radio''.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef minthy het volgende:
Jongens, doe eens lief... Als je niet naar Claudia kan luisteren, dan ga je toch fijn iets anders tussendoor doen?
Thanksquote:
Geen enkel persoon!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:24 schreef CindieY het volgende:
Ik wil geen mannen in leggings zien hoor
Ik vind het wèl een leuk radioprogrammaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef minthy het volgende:
Jongens, doe eens lief... Als je niet naar Claudia kan luisteren, dan ga je toch fijn iets anders tussendoor doen?
denkend aan Claudia? Nee dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef minthy het volgende:
Of op je tabbladquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:24 schreef themauster het volgende:
[..]
De befaamde ''er zit een knop op je radio''.
Je ondertitelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
denkend aan Claudia? Nee dank je
Ik schat jou meer intelligent in dan dat, mopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
denkend aan Claudia? Nee dank je
Das iets heel anders. Zolang het maar niet gedragen wordt als ter vervanging van de broek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gooi mijn thermisch ondergoed al in de kachel
een garpje moet kunnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schat jou meer intelligent in dan dat, mop
dank jequote:
okeequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zo, nu alweer genoeg Claudia gehoord voor dit jaarEven op een andere zender.
Vooruit dan. Het is dat je verder uitermate hilarisch bentquote:
En voel je je good?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Oh kom er achter dat ik al een uur lang Qmusic op had staan.
Slimpiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Ik haat niet, nooit!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op Q
Of deed je dat niet
Mixed signals
Had 't laatst ook gezien. Die lach inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit een paar minuten Wie van de drie? te kijken, met Ron Brandsteder, en het lijkt net alsof ze continu zijn EW-lachjingle afspelen, maar het is gewoon echt![]()
Zat er gisteren ook al om te lachen toen ik keekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit een paar minuten Wie van de drie? te kijken, met Ron Brandsteder, en het lijkt net alsof ze continu zijn EW-lachjingle afspelen, maar het is gewoon echt![]()
Claudia is dat nou eenmaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe gestoord ben je om op 4 januari een kerstplaatje te draaien?
gaaaaayyyyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb geen hoge pet op van MJ, mss speelt dat ook wel mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Claudia is dat nou eenmaal.
Maar het is wel MJ
Klopt, ik heb er een flink aantal naast me wonen. Heerlijk rustig, totdat de pleuris uitbreektquote:
Geen pakketje voor je date?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
Wolf, pakketje is vanochtend al vertrokken... nog niet aangekomen?
Ik stuur er straks nog wel een
Nooit poepen op een date, net als boeren en scheten latenquote:
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er een flink aantal naast me wonen. Heerlijk rustig, totdat de pleuris uitbreekt
Kan wel, maar je moet dan wel turbo poepen zodat het ook kan lijken of de wc's bezet warenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit poepen op een date, net als boeren en scheten laten
Gewoon ophoudenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan wel, maar je moet dan wel turbo poepen zodat het ook kan lijken of de wc's bezet waren
Dat lukt niet altijd hoor, ik heb geen zin om met 6cm ontsluiting door de stad te lopenquote:
wrm beetje sensatie mag ook wel! Heeft de politie ook eens wat anders te doen dan boetes uit te schrijven.quote:
Och, met een flink aantal gaat het wel goed. Het nadeel is dat de boefjes vaak het nieuws halenquote:
Leg er een knoop inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat lukt niet altijd hoor, ik heb geen zin om met 6cm ontsluiting door de stad te lopen
Ja, nadat ze iemand hebben overvallen of vermoord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, met een flink aantal gaat het wel goed. Het nadeel is dat de boefjes vaak het nieuws halen
In je kringspier???? wtf woman!quote:
Welke edit?quote:
Dat is het nadeel; als het misgaat gaat het ook gelijk goed mis...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, nadat ze iemand hebben overvallen of vermoord.
Ben je zo'n tight ass dat het niet lukt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In je kringspier???? wtf woman!
Lepeltje snelbetonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat lukt niet altijd hoor, ik heb geen zin om met 6cm ontsluiting door de stad te lopen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je zo'n tight ass dat het niet lukt?
Alles om jou te laten ontspannen voor vanavond, daarvoor gooi ik zelfs m'n reputatie voor de treinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niveautje
Niveau daalt, stemming stijgt
Je UI, het is geen kerst meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af
Hé loef!quote:
Tja, dat is niet alleen met TBS'ers zo dat je er niks over hoort als het goed gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het nadeel; als het misgaat gaat het ook gelijk goed mis...
Ik heb er een aantal begeleid in het eind van hun traject, die lopen nu keurig in de pas. Helaas hoor je daar nooit iets over in het nieuws
Je hebt wel je gordijnen dicht, hoop ik? Straks denken je buren dat je meedeint op de nieuwste van Zanger Rinusquote:
Ik heb nog geen overburen. En anders zie ik ze niet, dus mij ook niet :-)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt wel je gordijnen dicht, hoop ik? Star denken je buren dat je meedeint op de nieuwste van Zanger Rinus
Klopt, helaasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, dat is niet alleen met TBS'ers zo dat je er niks over hoort als het goed gaat.
Wat liefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles om jou te laten ontspannen voor vanavond, daarvoor gooi ik zelfs m'n reputatie voor de trein
Mazzeltjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen overburen. En anders zie ik ze niet, dus mij ook niet :-)
Attentie: een scout is jouw kant op geflushed!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niveautje
Niveau daalt, stemming stijgt
Katten lijken altijd lief en schattig, tot ze je ineens van achter aanvallen. Brrr....quote:
Dat ze uberhaupt een rijbewijs heeft gekregen, verbaast mij nog altijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig Kim Feenstra.
Ontvangenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Attentie: een scout is jouw kant op geflushed!
Wat is dat voor auto dan? Opel Adam?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig Kim Feenstra.
A1/mini/DS1/ van Opel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dat voor auto dan? Opel Adam?opvolger van de Corsa ofzo?
Jij woont naast een TBS kliniek?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er een flink aantal naast me wonen. Heerlijk rustig, totdat de pleuris uitbreekt
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt een rijbewijs heeft gekregen, verbaast mij nog altijd.
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 13:23:54En ik maar denken dat Kim Feenstra doof was. En niet blind. Vrouwen in het verkeer. Zucht. #kimfeenstra http://t.co/d9BHhLyt reageer retweet
Denk een gevalletje starten in de versnellingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 13:23:54En ik maar denken dat Kim Feenstra doof was. En niet blind. Vrouwen in het verkeer. Zucht. #kimfeenstra http://t.co/d9BHhLyt reageer retweet
Nynkequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef themauster het volgende:
Claudia gaat nog wel maar kan die nienke niet gewoon haar bek houden.
*kuch 'knop' *kuchquote:
Wordt? dat is het al van de 1e keer dat het gedraaid werdt.quote:
Uit welk jaar is dit lied? Wat een pruttel.quote:
Vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uit welk jaar is dit lied? Wat een pruttel.
Hoe krijgt die achterlijke gratenbaal dat voor elkaar?? Ik snap het werkelijk niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig Kim Feenstra.
Klopt. Nou ja, niet pal ernaast maar een paar honderd meter verderopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij woont naast een TBS kliniek?
Was ik niet van planquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Nou ja, niet pal ernaast maar een paar honderd meter verderop![]()
En ajb niet mijn woonplaats hier neerzetten, ivm m'n werk blijf ik graag zo anoniem mogelijk
Oostrum was het toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
En ajb niet mijn woonplaats hier neerzetten, ivm m'n werk blijf ik graag zo anoniem mogelijk
Precies, anders weten ze ook meteen in welke kliniek Wolf & ik zittenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het bezoekuur zaterdagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, anders weten ze ook meteen in welke kliniek Wolf & ik zitten
Er is een drone onderweg naar je trouwens Wolf
Ik heb mijn vangnetje paraatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, anders weten ze ook meteen in welke kliniek Wolf & ik zitten
Er is een drone onderweg naar je trouwens Wolf
quote:
Niks, gewoon een lekker lange vakantie... en Paul is ook best lang op vakantie zie ik. Geen idee wie 'm gaat vervangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |