Ah, ik mis Amsterdam welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
Amsterdam Zuid. Kijken of ik Erik of Mar's kantoor kan spotten.
Studerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef De_Fietser het volgende:
Rechtsvinding Tentamen ging best lekker vandaag.
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Morgen lekker naar het bos met de hond; zondag verder werken aan mijn casus gezamenlijke huishouding.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef De_Fietser het volgende:
Rechtsvinding Tentamen ging best lekker vandaag.
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
erik zit niet op zuidquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
Amsterdam Zuid. Kijken of ik Erik of Mar's kantoor kan spotten.
Niet?quote:
Ik ga natuurlijk niet mijn adres of buurt prijsgeven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je zat noorderlijker dan mazars, maar kon toch kantoor zien
Je woonde aan de westring.. sowieso buiten de ringquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet mijn adres of buurt prijsgeven.
Oke, dan ben ik in een verkeerd huis. En al tijden op de verkeerde werkplek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je woonde aan de westring.. sowieso buiten de ring
wel leuk dat zij wel weten waar jij woontquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik in een verkeerd huis. En al tijden op de verkeerde werkplek.
Lulquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik in een verkeerd huis. En al tijden op de verkeerde werkplek.
Ah, thanks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef De_Fietser het volgende:
ik wil jullie er even op wijzen dat over twee minuten 5 Jaar Later van Jeroen Pauw met Bram Moszkowicz begint. Wellicht interessant/vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |