Valt wel mee, er zijn zo veel mensen met een studieschuld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar dan zouden ze veel geld tekort komen?
Ik vrees februari alquote:
hoe overleven die het terug betalen? Het lijkt me zo eng! Ik zie de deurwaarder en politie al voor me! DUO = eng! Stomme moeder die dacht dat het een plicht is om stufi te nemen....en stomme ik die toen 17 was en nergens kennis van had en dacht dat stufi en ov een soort kinderbijslag voor volwassen is....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn zo veel mensen met een studieschuld.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoe overleven die het terug betalen? Het lijkt me zo eng! Ik zie de deurwaarder en politie al voor me! DUO = eng! Stomme moeder die dacht dat het een plicht is om stufi te nemen....en stomme ik die toen 17 was en nergens kennis van had en dacht dat stufi en ov een soort kinderbijslag voor volwassen is....
niet grappig! er staat een schuld van 13.436,04 euro! en wie weet wat ze er nog bij bedenken: ov niet tijdig stopgezet (we zijn nu al 15 maanden verder) dus dat wordt al rond de 50.000....en wie weet is er nog iets met stufi en willen ze daarvoor nog boetes....dus voor je het door hebt eisen ze een ton.quote:
Een mooie auto of 10 led tv'squote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef GlowMouse het volgende:
Trouw gewoon een rijke man, wat is nou 13 duizend euro?
en wat nou als ik dan blijf leven stommerd? dan ben ik nog lelijk geworden ook en dus helemaal verloren. nu heb ik nog twee kansen: mijn ouders regelen alles (heeft mijn moeder me net al beloofd, maar ik vind die hele duo zo eng dus ik heb liever dat mijn ouders die monsters niet leren kennen) OF een rijke man die alles in 1 keer overmaakt of gewoon via een rechtszaak eist dat alles een gift wordt....immers:quote:
Dit, en dan via België of Duitsland rijden. Als je aankomt in Nederland pakken ze je op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef LelijKnap het volgende:
Gewoon naar een ander land verkassen joh
nee terugbetalen is eng! je moet nooit iets betalen! alleen ter plekke in een winkel! als je terugbetaalt kunnen ze beweren dat ze het geld niet ontvangen hebben en dan komt de deurwaarder op bezoek en vervolgens de politiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit, en dan via België of Duitsland rijden. Als je aankomt in Nederland pakken ze je op.
Of je kan gewoon alles netjes terug betalen
????quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef T3hTommay het volgende:
En ik kan het mis hebben (waarschijnlijk wel) maar volgens mij geldt het niet bij zelfmoord. Zou ik terecht vinden iig
Stuur jij je geld via een postduif of zo ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee terugbetalen is eng! je moet nooit iets betalen! alleen ter plekke in een winkel! als je terugbetaalt kunnen ze beweren dat ze het geld niet ontvangen hebben en dan komt de deurwaarder op bezoek en vervolgens de politie
ik kan dit niet aan....
zo eng! en wat nou als er een keertje geen geld opstaat? dan volgt er een aanmanning....bovendien weten jullie blijkbaar niet dat je leven stilstaat tot zo'n schuld is betaald! Je mag niet meer op vakantie, je mag geen huis kopen, je mag geen tv hebben etcquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |