prove itquote:
TS is gewoon net als kapiteintje een knappe gast die zich in de gelukkige omstandigheid bevindt te kunnen kiezen of hij zin heeft om een chick te neuken of dat hij voor 'the next in line' gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:00 schreef blow... het volgende:
[..]
1: ts is een kasthomo
2: ik heb medelijden met die meid
3: ts moet gewoon zeggen dat hij geen interesse heeft, hoeft zij ook niet af te gaan.
Lees ook KLB / Sletten tijdens feestdagen even.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
TS is gewoon net als kapiteintje een knappe gast die zich in de gelukkige omstandigheid bevindt te kunnen kiezen of hij zin heeft om een chick te neuken of dat hij voor 'the next in line' gaat.
Gaat me meer om het type mensen wat ik bedoel dan of de OP wel of niet op waarheid is gebaseerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:06 schreef blow... het volgende:
[..]
Lees ook KLB / Sletten tijdens feestdagen even.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:00 schreef blow... het volgende:
[..]
1: ts is een kasthomo
2: ik heb medelijden met die meid
3: ts moet gewoon zeggen dat hij geen interesse heeft, hoeft zij ook niet af te gaan.
gij bent een amsterdammer?quote:
Als ze niet lelijk is, waarom zou je haar dan weigeren?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen kapot lelijke kerels neuken elk wijf dat zich aanbiedt. Fact.
Alkmaarquote:
als hij toch bezig isquote:
aah.. ben ondertussen wel dead curious hoe ze precies tegenvalt :pquote:
Ik verwacht juist dat het aantal maagden onder zijn voorstanders groter zal zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zie alle jaloerse maagdjes hier reagerenhahaha prachtig.
Play on playa hahaa
Hij houdt een nogal desperate meisje aan het lijntje, maar doet er niets mee, inderdaad wat een playa...quote:
Aantal posts: 48196quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zie alle jaloerse maagdjes hier reagerenhahaha prachtig.
Play on playa hahaa
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Woosh, gelijk voelen ze zich aangesproken
Dimaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Hhahaahah ik niet ik reageerde namelijk niet.
Aantal meters dat ze bereden is met een pimmel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap die 6 meter, 12 meter en die 13 meter in dat screenshot in de OP niet?
Ik hoef je niet meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Robophatt het volgende:
Godsamme zeg wat een slechte berichtjes sturen jullie naar elkaarEn jouw semi-sarcastische antwoorden helpen ook niet. Als je haar niet hoeft moet je het gewoon zeggen. Hoewel je dan kans hebt dat ze je juist leuker gaat vinden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Oh baby tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet weerstaan
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oh godverdom,e de pic van ts verklaart veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef SonicVolcano het volgende:
US / Jij en je verkering #14
Het is alweer uit?
Hoeft ook niet schatjequote:
Leg je hoofd op mijn borst, phattjequote:
quote:
Jullie Hollywood-moment komt nog wel. Patience, brotherquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
zij is zo hard 2 get en tegelijk zo dreamy
Zal wel stoppen
Sorry schatjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
zij is zo hard 2 get en tegelijk zo dreamy
Zal wel stoppen
Mijn deur staat net zover open voor je als mijn hart hzvj bbyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sorry schatjeJe houdt altijd speciaal plekje he, ook buiten dit topic jwz hvj
Ze staat bovenaan op je banga-lijst?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn deur staat net zover open voor je als mijn hart hzvj bby
En je staat boven in mijn Excellijstje![]()
Ik krijg volgens mij ook de indruk dat TS geilt op de aandacht die hij van haar krijgt. Waarom zou je überhaupt anders zulke berichten sturen waarin je vraagt wat ze met hem zou willen doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Robophatt het volgende:
Godsamme zeg wat een slechte berichtjes sturen jullie naar elkaarEn jouw semi-sarcastische antwoorden helpen ook niet. Als je haar niet hoeft moet je het gewoon zeggen. Hoewel je dan kans hebt dat ze je juist leuker gaat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |