prove itquote:
TS is gewoon net als kapiteintje een knappe gast die zich in de gelukkige omstandigheid bevindt te kunnen kiezen of hij zin heeft om een chick te neuken of dat hij voor 'the next in line' gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:00 schreef blow... het volgende:
[..]
1: ts is een kasthomo
2: ik heb medelijden met die meid
3: ts moet gewoon zeggen dat hij geen interesse heeft, hoeft zij ook niet af te gaan.
Lees ook KLB / Sletten tijdens feestdagen even.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
TS is gewoon net als kapiteintje een knappe gast die zich in de gelukkige omstandigheid bevindt te kunnen kiezen of hij zin heeft om een chick te neuken of dat hij voor 'the next in line' gaat.
Gaat me meer om het type mensen wat ik bedoel dan of de OP wel of niet op waarheid is gebaseerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:06 schreef blow... het volgende:
[..]
Lees ook KLB / Sletten tijdens feestdagen even.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:00 schreef blow... het volgende:
[..]
1: ts is een kasthomo
2: ik heb medelijden met die meid
3: ts moet gewoon zeggen dat hij geen interesse heeft, hoeft zij ook niet af te gaan.
gij bent een amsterdammer?quote:
Als ze niet lelijk is, waarom zou je haar dan weigeren?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen kapot lelijke kerels neuken elk wijf dat zich aanbiedt. Fact.
Alkmaarquote:
als hij toch bezig isquote:
aah.. ben ondertussen wel dead curious hoe ze precies tegenvalt :pquote:
Ik verwacht juist dat het aantal maagden onder zijn voorstanders groter zal zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zie alle jaloerse maagdjes hier reagerenhahaha prachtig.
Play on playa hahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |