quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen kapot lelijke kerels neuken elk wijf dat zich aanbiedt. Fact.
Als hij haar niet hoeft dan is 't juist onlogisch om dat uit te zetten, dan snapt ze nooit dat hij geen interesse heeft. Beste werkt gewoon doodzwijgen, al is het natuurlijk ergens gewoon fair om te zeggen dat je verder niks wilt met haar. Zou je zelf ook wel zo prettig vinden voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef sofargone het volgende:
Laatst gezien status uitzetten, nadeel is dat je 'laatst gezien' bij vrienden ook niet meer ziet. En anders gewoon zeggen dat ze lelijk is ofzo, dan gaat ze vanzelf wel weg.
Dan kan dat meisje in ieder geval niet gaan mierenneuken dat hij op WA is geweest en niet heeft gereageerd op d'r berichten, lijkt me wel het type voor zoiets. Het is natuurlijk wel beter als hij gewoon eerlijk is tegen d'r, haar negeert of blokkeert.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij haar niet hoeft dan is 't juist onlogisch om dat uit te zetten, dan snapt ze nooit dat hij geen interesse heeft. Beste werkt gewoon doodzwijgen, al is het natuurlijk ergens gewoon fair om te zeggen dat je verder niks wilt met haar. Zou je zelf ook wel zo prettig vinden voor de duidelijkheid.
Eigenlijk gewoon eerlijk zijn. Ga ik vanaf nu ook doen, nadat ik er een paar maanden geleden ben achter gekomen hoe irritant het is als iemand je ineens begint te negeren zonder aanwijsbare reden. Was er echt verbolgen over totdat ik erachter kwam hoe hypocriet dat eigenlijk was, aangezien ik 't zelf ook zovaak doe bij vrouwen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef sofargone het volgende:
[..]
Dan kan dat meisje in ieder geval niet gaan mierenneuken dat hij op WA is geweest en niet heeft gereageerd op d'r berichten, lijkt me wel het type voor zoiets. Het is natuurlijk wel beter als hij gewoon eerlijk is tegen d'r, haar negeert of blokkeert.
Eerlijk zijn is natuurlijk altijd beter, maar dan wordt dat meisje wel heel erg gekwetst. Ik zou, als ik TS was, gewoon iets verzinnen dat haar weg houdt. Als ik dat meisje zou zijn en te horen zou krijgen dat ik vervelend ben en m'n verhoudingen raar zijn, dan zou m'n zelfvertrouwen wel heel erg omlaag gaan..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon eerlijk zijn. Ga ik vanaf nu ook doen, nadat ik er een paar maanden geleden ben achter gekomen hoe irritant het is als iemand je ineens begint te negeren zonder aanwijsbare reden. Was er echt verbolgen over totdat ik erachter kwam hoe hypocriet dat eigenlijk was, aangezien ik 't zelf ook zovaak doe bij vrouwen.
Als ts echt eerlijk is geeft hij gewoon toe dat hij homo is en vraagt hij of ze er niets van wil zeggen want blijkbaar mag niemand het wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:31 schreef sofargone het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is natuurlijk altijd beter, maar dan wordt dat meisje wel heel erg gekwetst. Ik zou, als ik TS was, gewoon iets verzinnen dat haar weg houdt. Als ik dat meisje zou zijn en te horen zou krijgen dat ik vervelend ben en m'n verhoudingen raar zijn, dan zou m'n zelfvertrouwen wel heel erg omlaag gaan..
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:34 schreef Doosopwielen het volgende:
TS neuk haar en zeg haar daarna dat je een vriend hebt
Je kunt toch gewoon zeggen dat je geen interesse hebt zonder reden te geven. Dat zal voor haar ook een les zijn in de toekomst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:31 schreef sofargone het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is natuurlijk altijd beter, maar dan wordt dat meisje wel heel erg gekwetst. Ik zou, als ik TS was, gewoon iets verzinnen dat haar weg houdt. Als ik dat meisje zou zijn en te horen zou krijgen dat ik vervelend ben en m'n verhoudingen raar zijn, dan zou m'n zelfvertrouwen wel heel erg omlaag gaan..
Hoezo een les?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon zeggen dat je geen interesse hebt zonder reden te geven. Dat zal voor haar ook een les zijn in de toekomst.
Dat ze zichzelf wat lager moet inschalen op de aantrekkelijkheidsschaal.quote:
Logisch met de reacties van tsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf wat lager moet inschalen op de aantrekkelijkheidsschaal.
Vind de reacties van TS vrij normaal. Verbaas me eerlijk gezegd meer over mensen zoals jij die blijkbaar écht absoluut niks leukers te doen hebben dan om half 2 's nachts op Fok! met opzichtige trolls reacties proberen te ontlokken. Doe het óf goed of doe het niet.quote:
Ik troll niet nuquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind de reacties van TS vrij normaal. Verbaas me eerlijk gezegd meer over mensen zoals jij die blijkbaar écht absoluut niks leukers te doen hebben dan om half 2 's nachts op Fok! met opzichtige trolls reacties proberen te ontlokken. Doe het óf goed of doe het niet.
1: ts is een kasthomoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarnet deed je nochthans een uitermate zwakke poging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |