abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121137418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Alleen kapot lelijke kerels neuken elk wijf dat zich aanbiedt. Fact.
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_121137471
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:01 schreef blow... het volgende:
1 kast voor je topic

[ afbeelding ]
Because you know i'm all about that ass
pi_121137493
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef sofargone het volgende:
Laatst gezien status uitzetten, nadeel is dat je 'laatst gezien' bij vrienden ook niet meer ziet. En anders gewoon zeggen dat ze lelijk is ofzo, dan gaat ze vanzelf wel weg.
Als hij haar niet hoeft dan is 't juist onlogisch om dat uit te zetten, dan snapt ze nooit dat hij geen interesse heeft. Beste werkt gewoon doodzwijgen, al is het natuurlijk ergens gewoon fair om te zeggen dat je verder niks wilt met haar. Zou je zelf ook wel zo prettig vinden voor de duidelijkheid.
pi_121137757
Houd haar als vriend, dan kan ze je miss leren hoe je jongens versiert.
pi_121137837
Toeval bestaat dus niet.
Houd je maar vast.
pi_121137843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als hij haar niet hoeft dan is 't juist onlogisch om dat uit te zetten, dan snapt ze nooit dat hij geen interesse heeft. Beste werkt gewoon doodzwijgen, al is het natuurlijk ergens gewoon fair om te zeggen dat je verder niks wilt met haar. Zou je zelf ook wel zo prettig vinden voor de duidelijkheid.
Dan kan dat meisje in ieder geval niet gaan mierenneuken dat hij op WA is geweest en niet heeft gereageerd op d'r berichten, lijkt me wel het type voor zoiets. Het is natuurlijk wel beter als hij gewoon eerlijk is tegen d'r, haar negeert of blokkeert.
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
pi_121137891
Schuif maar door ts.
pi_121137919
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef sofargone het volgende:

[..]

Dan kan dat meisje in ieder geval niet gaan mierenneuken dat hij op WA is geweest en niet heeft gereageerd op d'r berichten, lijkt me wel het type voor zoiets. Het is natuurlijk wel beter als hij gewoon eerlijk is tegen d'r, haar negeert of blokkeert.
Eigenlijk gewoon eerlijk zijn. Ga ik vanaf nu ook doen, nadat ik er een paar maanden geleden ben achter gekomen hoe irritant het is als iemand je ineens begint te negeren zonder aanwijsbare reden. Was er echt verbolgen over totdat ik erachter kwam hoe hypocriet dat eigenlijk was, aangezien ik 't zelf ook zovaak doe bij vrouwen. :')
pi_121137996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Eigenlijk gewoon eerlijk zijn. Ga ik vanaf nu ook doen, nadat ik er een paar maanden geleden ben achter gekomen hoe irritant het is als iemand je ineens begint te negeren zonder aanwijsbare reden. Was er echt verbolgen over totdat ik erachter kwam hoe hypocriet dat eigenlijk was, aangezien ik 't zelf ook zovaak doe bij vrouwen. :')
Eerlijk zijn is natuurlijk altijd beter, maar dan wordt dat meisje wel heel erg gekwetst. Ik zou, als ik TS was, gewoon iets verzinnen dat haar weg houdt. Als ik dat meisje zou zijn en te horen zou krijgen dat ik vervelend ben en m'n verhoudingen raar zijn, dan zou m'n zelfvertrouwen wel heel erg omlaag gaan..
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
pi_121138042
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:31 schreef sofargone het volgende:

[..]

Eerlijk zijn is natuurlijk altijd beter, maar dan wordt dat meisje wel heel erg gekwetst. Ik zou, als ik TS was, gewoon iets verzinnen dat haar weg houdt. Als ik dat meisje zou zijn en te horen zou krijgen dat ik vervelend ben en m'n verhoudingen raar zijn, dan zou m'n zelfvertrouwen wel heel erg omlaag gaan..
Als ts echt eerlijk is geeft hij gewoon toe dat hij homo is en vraagt hij of ze er niets van wil zeggen want blijkbaar mag niemand het weten :P.
pi_121138050
TS neuk haar en zeg haar daarna dat je een vriendin hebt
🔒
pi_121138073
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Michhas het volgende:
TS gevonden op Facebook :')
stuur link via PM
🔒
pi_121138094
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:34 schreef Doosopwielen het volgende:
TS neuk haar en zeg haar daarna dat je een vriend hebt
pi_121138096
Of TS neuk haar en zeg daarna dat je homo bent
🔒
pi_121138120
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:31 schreef sofargone het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon zeggen dat je geen interesse hebt zonder reden te geven. Dat zal voor haar ook een les zijn in de toekomst.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 01:39:29 #141
392100 UncleJoe
Quixotic Bohemian
pi_121138156
Beetje matig om zo respectloos met d'r om te gaan.
Geef haar wat ze wilt, TS.. :')
Of geef haar door aan een maat..
pi_121138200
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon zeggen dat je geen interesse hebt zonder reden te geven. Dat zal voor haar ook een les zijn in de toekomst.
Hoezo een les?
pi_121138285
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:41 schreef blow... het volgende:

[..]

Hoezo een les?
Dat ze zichzelf wat lager moet inschalen op de aantrekkelijkheidsschaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 01:45:44 ]
pi_121138337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat ze zichzelf wat lager moet inschalen op de aantrekkelijkheidsschaal.
Logisch met de reacties van ts :')
pi_121138365
Die antwoorden van ts ook :') _____!
pi_121138376
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:48 schreef blow... het volgende:

[..]

Logisch met de reacties van ts :')
Vind de reacties van TS vrij normaal. Verbaas me eerlijk gezegd meer over mensen zoals jij die blijkbaar écht absoluut niks leukers te doen hebben dan om half 2 's nachts op Fok! met opzichtige trolls reacties proberen te ontlokken. Doe het óf goed of doe het niet.
pi_121138445
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vind de reacties van TS vrij normaal. Verbaas me eerlijk gezegd meer over mensen zoals jij die blijkbaar écht absoluut niks leukers te doen hebben dan om half 2 's nachts op Fok! met opzichtige trolls reacties proberen te ontlokken. Doe het óf goed of doe het niet.
Ik troll niet nu :')
pi_121138471
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:53 schreef blow... het volgende:

[..]

Ik troll niet nu :')
Daarnet deed je nochthans een uitermate zwakke poging.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 01:57:11 #149
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121138497
Mietje. En maar klagen over dat mokkel, maar ondertussen ga je wel overal in mee? Houdt haar niet zo voor de gek en vertel gewoon wat je er van vindt zeg, dat bespaart haar ook weer de moeite en zo hoeft ze niet af te gaan.
Ditismijnsig.
pi_121138567
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarnet deed je nochthans een uitermate zwakke poging.
1: ts is een kasthomo

2: ik heb medelijden met die meid

3: ts moet gewoon zeggen dat hij geen interesse heeft, hoeft zij ook niet af te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')