TikTak NYE heineken music hallquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef Opoefiets het volgende:
Zo erg kan ze er niet uitzien. In wat voor kroeg ben je haar tegengekomen, TS?
Haar hoofd vind ik niet lelijk en bol, dus denk niet dat ze een dikke lichaam zal hebben?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of een lelijk hoofd of een vet lichaam blijkbaar.
ok bij mij staat hij op vrienden, houd ik zo, ja ik wil dat iedereen zie dat ik wel 10 vrienden heb hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja en is 1.50 ofzoiets.. Is gewoon raar in real life.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er mis is met dat meisje![]()
Ze heeft een groot hoofd?
wtf op die picca lijkt 't alsof ze fucking lange poten heeftquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef durrrr het volgende:
[..]
Dit ja en is 1.50 ofzoiets.. Is gewoon raar in real life.
Als je haar niet wil neuken, dan wil ze je vast wel alleen hoofd gevenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef durrrr het volgende:
[..]
Dit ja en is 1.50 ofzoiets.. Is gewoon raar in real life.
Man yourself en ga appen met je vrinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Nee op die screen niet maar van paar maatjes ook, en die kan ik dus niet beantwoorden vanwege dat sere gevalmaar als ik status verander ? Zien ze ook niet meer dat ik online ben ?
Ken 't probleem. Dan is 't totaal niet meer leuk en wordt 't zelfs treurig. Blijft altijd lastig hoe je daarop moet reageren though.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef durrrr het volgende:
[..]
Tsjahh.. Omdat ze misschien te opdringerig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |