Zit erop te wachten dat hij de liaan boven z'n hoofd afkaptquote:
Ik vind et onderwerp wel leuk bedachtquote:Op donderdag 11 april 2013 20:45 schreef ddx het volgende:
Waar zit ik naar te kijken, beetje door de onderwerpen heen ofzo ?
Gaat moeilijk met het Nederlandse weerquote:Op donderdag 11 april 2013 20:46 schreef ß het volgende:
Als alles zo geoogst moet worden snap ik wel dat het duur is.
Echt een type die op de Huishoudbeurs verkooppraatjes houdt.quote:
Fantastisch toch, dat iemand hier geld mee weet te verdienen? Bijzonder inventief, pure handelsgeestquote:
je eet ze toch nietquote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef ddx het volgende:
Meer onderwerp voor wilde keuken ofzo misschien ?
en heeft nu meteen zijn eigen product om zeep geholpenquote:
Nee, vind juist van nietquote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en heeft nu meteen zijn eigen product om zeep geholpen
ik hoef het niet meerquote:
Dit wist toch iedereen al?quote:
dacht je datquote:
Ik weet toch heel veel huizen in de buurt waar zoiets voor het raam hangtquote:Op zondag 14 april 2013 00:15 schreef TUFKAL het volgende:
Haha heerlijk die ongemakkelijke stiltes. Wat een onzin product zo'n liaan
Het meest trieste aan dit soort vage rages is nog dat mensen elkaar gewoon nadoen! Er is dus niet 1 excentrieke tante die het allemaal maar prachtig vindt, neeeee....er zijn hele volksstammen van keurige burgers die dit in huis ophangen.quote:Op zondag 14 april 2013 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb de aflevering terug gekeken, en hoofdschuddend naar de truttigheid zitten kijken, echt, wat vreselijk.
Kuddegedragquote:Op zondag 14 april 2013 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het meest trieste aan dit soort vage rages is nog dat mensen elkaar gewoon nadoen! Er is dus niet 1 excentrieke tante die het allemaal maar prachtig vindt, neeeee....er zijn hele volksstammen van keurige burgers die dit in huis ophangen.
Vond de volgende beterquote:Op maandag 15 april 2013 15:11 schreef rene90 het volgende:
Ik vond het niet echt een schokkende aflevering verder, allemaal erg voorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |