quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex
Beter ga je er eens een keer serieus op inquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Dan gaat eindelijk mijn saaie reputatie naar de haaien
Tot nu toe wordt die wijze raad met een grote zwieperd tegen de wind in geslagen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou gezellig.
Wij kunnen jouw wijze raad goed gebruiken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe wordt die wijze raad met een grote zwieperd tegen de wind in geslagen...
Dat zeg ik; ik ga al een flink aantal jaren mee op Fok, ik ben allang van de kast afquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter ga je er eens een keer serieus op inNormaal zijn de users veel makkelijker daar in
Ooit komen we er achter dat we al die tijd tegen de wind in hebben staan pissen. Figuurlijk dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe wordt die wijze raad met een grote zwieperd tegen de wind in geslagen...
Ook een manier om uitgewoond te vertalen jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zeg ik; ik ga al een flink aantal jaren mee op Fok, ik ben allang van de kast af
Dan doen ze heel stiekem, met oogcontact, bij je in de buurt zijn en zulks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Dames, waar is jullie initiatief om een jongen te leren kennen in een kroeg / club?
Ja maar ik heb toch al een t-shirt aan waarin mijn tieten nog groter dan in het echt lijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Dames, waar is jullie initiatief om een jongen te leren kennen in een kroeg / club?
Om daar dan later bij hun vriendinnen over op te scheppen dat ze jou heeft versierdquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan doen ze heel stiekem, met oogcontact, bij je in de buurt zijn en zulks.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
en nog groter dan in het echt lijken.
Of dat hij zomaar elke vrouw neemt die even met hem flirt als hij erop in gaatquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om daar dan later bij hun vriendinnen over op te scheppen dat ze jou heeft versierd
Dat is geen initiatief, dat is hopen gezien te worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan doen ze heel stiekem, met oogcontact, bij je in de buurt zijn en zulks.
En het was nog wel zo verkapt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook een manier om uitgewoond te vertalen ja
Hopen gezien te worden als je zulke dingen doet is hetzelfde als gezien wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen initiatief, dat is hopen gezien te worden.
Nope, want we kiezen door wie we gezien willen worden. Laser-eyes. En proost!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen initiatief, dat is hopen gezien te worden.
Lullig, maar ik denk dat de meeste vrouwen weinig tot geen initiatief hoeven te nemen in een kroegquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Allicht, maar het maakt weinig indruk. Is een beetje slapjes allemaal, waarom doen ze niks?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hopen gezien te worden als je zulke dingen doet is hetzelfde als gezien worden
Ze zijn het slappere geslacht, dat weet je toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allicht, maar het maakt weinig indruk. Is een beetje slapjes allemaal, waarom doen ze niks?
... Tjah, ik weet genoeg, ik vind het niet tof dat het zo gaat echt niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nope, want we kiezen door wie we gezien willen worden. Laser-eyes. En proost!
Het zou leuk zijn als ze dat wel zouden doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Lullig, maar ik denk dat de meeste vrouwen weinig tot geen initiatief hoeven te nemen in een kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |