Jullie zijn gewoon niet genuanceerd genoeg om een duidelijk verhaal te kunnen tikkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu krijgt Benzin nogal eens naar zijn hoofd geslingerd dat hij bepaalde zaken niet begrijpt, maar het huidige clubje kan er ook wat van...
Ik heb me nog niet eens gemengd in deze discussie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen rond de dertig lijken echt niet allemaal op je moeder
Nou inderdaad, of ze hebben die drankjes zelf genuttigd, tis hopeloosquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu krijgt Benzin nogal eens naar zijn hoofd geslingerd dat hij bepaalde zaken niet begrijpt, maar het huidige clubje kan er ook wat van...
Initiatief nemen is een aantrekkelijke eigenschap.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm, iemand hier gedachtes over?
Juist, aanval is de beste verdediging. Maar lees voor de gein eens naquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon niet genuanceerd genoeg om een duidelijk verhaal te kunnen tikken
De reputatie van KingToppie niet kennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplexquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen rond de dertig lijken echt niet allemaal op je moeder
Ik draai al jaren mee op Fok, maar in R&P kwam ik zelden. Vergeef mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De reputatie van KingToppie niet kennen_
Ja hallo, dat ken ik wel hoor...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex
Nooit een dm van hem gehadquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draai al jaren mee op Fok, maar in R&P kwam ik zelden. Vergeef mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer zit jij hier dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draai al jaren mee op Fok, maar in R&P kwam ik zelden. Vergeef mij
Eikel, deed ik zo mijn best voor mijn youtube clipje en dan negeer je hem gewoon hequote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De reputatie van KingToppie niet kennen_
Ik vond het vaak ook heel leuk om te doen hoor, altijd eigenlijk als ik er zin in had.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Initiatief nemen is een aantrekkelijke eigenschap.
Je kan leren om dat juist leuk te vinden, los van het resultaat.
Zie het als iets fascinerends hoe verschillend alle reacties kunnen zijn.
Maar juist ook hoe voorspelbaar ze worden ~ Daar kan je dan lol in hebben.
En dat straal je dan ook weer uit.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nooit een dm van hem gehad
Dan weet je dat je echt totaal oninteressant bent als relatiemateriaal.Ik voel me waanzinnig naar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Juist, aanval is de beste verdediging. Maar lees voor de gein eens na
Helaas... Volgend jaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan ik nog stemmen op de grappigste fokster?
Ik stem wel op jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dan toch...?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan ik nog stemmen op de grappigste fokster?
lopen 2 spruitjes over straat... hahaha
we dan![]()
Nou gezellig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Loef!![]()
Sinds een paar dagen, bevalt goed
Wij kunnen jouw wijze raad goed gebruiken.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik stem wel op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen! Dan gaat eindelijk mijn saaie reputatie naar de haaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: