abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121132548

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Ja, ik generaliseer.
pi_121132631
quote:
Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Northside het volgende:

Tsja, niet mee eens. Ik begrijp dat het veiliger is om de schuld bij de ander te leggen ('de ander durft het niet', 'de ander voelt het niet' etc), maar voor hetzelfde geld is het wel afwijzing van jou als persoon. Ze kan je saai vinden, je uiterlijk niets vinden, je dom vinden of jou als persoon gewoon niet leuk vinden. Allemaal onderdelen van je persoonlijkheid. Het ontkennen van die mogelijkheden, dat vind ik pas een beetje onrealistisch.
quote:
Niks veiligs aan vind ik. Je wilt niet met iemand zijn die jou, zoals je bent (zolang je je best doet om jezelf te zijn) niet wil toch? Hoezo "schuld" neerleggen? Waarom zou je al bij voorbaat compromissen gaan sluiten omtrent je persoonlijkheid? Veel relaties lopen juist stuk op het elkaar willen veranderen. Dan kun je beter iemand treffen die je leuk vindt zoals je bent. Tuurlijk, je kunt vragen waarom iemand het niet ziet zitten maar ze kennen je gewoon nog niet zo goed na een aantal ontmoetingen dus dat zal altijd een antwoord zijn zonder echt goede fundering. Maar ja, zo kijk ik ernaar en het is een stuk leuker daten zo :) Ik vind het merkwaardiger dat iemand al zo verliefd kan zijn in no time, maar that's me ;)
Ik snap het niet. Als je bijvoorbeeld bij een sollicitatiegesprek wordt afgewezen omdat je niet de juiste technische vaardigheden hebt, dan is dat een onpersoonlijke afwijzing. Maar als ze je daar afwijzen omdat je niet de juiste uitstraling hebt of niet in het team past, dan is dat toch ook al een persoonlijke afwijzing? Hoe is het dan anders als iemand je afwijst op romantisch vlak omdat ze jou niet ziet zitten? Ze wijst de persoon jij toch af?

Jij hebt het vervolgens over veranderen en compromissen sluiten. Dat vind ik ook niet, je bent wie je bent. Maar dat staat helemaal los van het feit dat een afwijzing volgens mij wel degelijk persoonlijk kan zijn

Laatste zin begrijp ik ook niet, hoe bedoel je dat?

[ Bericht 18% gewijzigd door Northside op 03-01-2013 23:18:16 ]
Ja, ik generaliseer.
pi_121132767
Ik denk dat de kunst is bij versieren juist je niet uit het veld te slaan door juist die gevoelens van gekwetstheid en even goed dingen blijven ondernemen.
pi_121132772
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:59 schreef Northside het volgende:

[..]

[..]

Oh leuk, ik post eventjes kort mee hoor.

Je eigen persoonlijkheid veranderen om beter in de markt te liggen...
Tuurlijk waarom niet? Ik bedoel, zolang je jezelf blijft en niet voor gaat doen als een ander is het goed toch?

Je kunt prima meer met vrienden afspreken, meer interesse tonen.... Je houding verbeteren etc...
Allemaal dingen die je persoonlijkheid juist versterken zonder dat je een ander gaat spelen.
Rustig aan.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:04:33 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121132813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tuurlijk waarom niet? Ik bedoel, zolang je jezelf blijft en niet voor gaat doen als een ander is het goed toch?

Je kunt prima meer met vrienden afspreken, meer interesse tonen.... Je houding verbeteren etc...
Allemaal dingen die je persoonlijkheid juist versterken zonder dat je een ander gaat spelen.
QFT. Het verschil tussen aanpassen en 'jezelf niet meer zijn' (vagere en incorrectere term dan dat is er bijna niet) wordt vaak niet gemaakt.
we dan
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:07:24 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121132914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dat is nou juist iets om het over te hebben hier, met vrienden en inderdaad om voor jezélf aan te werken. Als je dat werkelijk graag wilt. Anders lukt het ook niet. Gedrag kun je veranderen, je persoonlijkheid bijna niet en dat is maar goed ook want anders zou het behoorlijk saai zijn. Zolang je doel steeds blijft om een vriendin te krijgen doe je het niet voor jezelf.

Je kut ergens door voelen is geen probleem maar jezelf erin blijven wentelen is echt funest.
pi_121133024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar dat is nou juist iets om het over te hebben hier, met vrienden en inderdaad om voor jezélf aan te werken. Als je dat werkelijk graag wilt. Anders lukt het ook niet. Gedrag kun je veranderen, je persoonlijkheid bijna niet en dat is maar goed ook want anders zou het behoorlijk saai zijn. Zolang je doel steeds blijft om een vriendin te krijgen doe je het niet voor jezelf.
Aanpassingen maken aan je gedrag door feedback etc is gewoon goed lijkt mij.
Uiteraard wel de afweging maken of het wel bij je past maarja, vaak zit er wel iets in en ben je het er zelf ook mee eens toch?
Rustig aan.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:12:04 #8
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121133100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar dat is nou juist iets om het over te hebben hier, met vrienden en inderdaad voor jezélf aan te werken. Als je dat werkelijk graag wilt. Anders lukt het ook niet. Gedrag kun je veranderen, je persoonlijkheid bijna niet en dat is maar goed ook want anders zou het behoorlijk saai zijn. Zolang je doel steeds blijft om een vriendin te krijgen doe je het niet voor jezelf.
Je doet het wel voor jezelf. Je doel is dan iets en je weet dat je daarvoor eigenschappen nodig hebt die je wil bereiken. Je doet het om je eigen levenskwaliteit te verbeteren.

Het is gericht op het verkrijgen van iets voor jezelf, je doet het niet voor de ander. Je zorgt er alleen voor dat je het kan krijgen. Net als zoveel zaken.

Het punt is denk ik dat je niet te ver moet doorschieten in het verkrijgen van die 'levenskwaliteit' (vriendin) en het ten koste laat gaan van jezelf. Kosten en baten moeten in evenwicht zijn of in jouw voordeel. Maar je doet het toch echt voor jezelf. Sommige mensen zijn alleen bereid veel op te offeren om voor henzelf dat te bereiken en dat is minder goed voor henzelf.
we dan
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:12:39 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121133133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Aanpassingen maken aan je gedrag door feedback etc is gewoon goed lijkt mij.
Uiteraard wel de afweging maken of het wel bij je past maarja, vaak zit er wel iets in en ben je het er zelf ook mee eens toch?
Klopt, anderen kunnen je een spiegel voorhouden. Maar wanneer bijvoorbeeld in dit topic de spiegel wordt voorgehouden dat iemand wat meer relaxed erin zou kunnen staan en daar tips voor worden gegeven wordt dat vaak afgewimpeld met: ja maar, ja maar, ik voel me kut, dit is me aangedaan. Slachtoffergedrag. En dat is gewoon niet bevorderlijk voor je hele houding en zelfverzekerdheid. Als je daadwerkelijk iets ermee wil doen moet je ook openstaan voor opbouwende kritiek/feedback en dingen die je misschien niet wilt horen of het niet eens mee bent.
pi_121133192
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef eefje801 het volgende:. Zolang je doel steeds blijft om een vriendin te krijgen doe je het niet voor jezelf.

Deze snap ik niet, kun je dat uitleggen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_121133197
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, anderen kunnen je een spiegel voorhouden. Maar wanneer bijvoorbeeld in dit topic de spiegel wordt voorgehouden dat iemand wat meer relaxed erin zou kunnen staan en daar tips voor worden gegeven wordt dat vaak afgewimpeld met: ja maar, ja maar, ik voel me kut, dit is me aangedaan. Slachtoffergedrag. En dat is gewoon niet bevorderlijk voor je hele houding en zelfverzekerdheid. Als je daadwerkelijk iets ermee wil doen moet je ook openstaan voor opbouwende kritiek/feedback en dingen die je misschien niet wilt horen of het niet eens mee bent.
Zeker.
Neemt niet weg dat jullie het niet altijd bij het juist eind hebben.
Rustig aan.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:16:22 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121133282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je doet het wel voor jezelf. Je doel is dan iets en je weet dat je daarvoor eigenschappen nodig hebt die je wil bereiken. Je doet het om je eigen levenskwaliteit te verbeteren.

Het is gericht op het verkrijgen van iets voor jezelf, je doet het niet voor de ander. Je zorgt er alleen voor dat je het kan krijgen. Net als zoveel zaken.
Ja, als je het zo bekijkt is dat inderdaad zo. Een relatie is een wisselwerking. Je geeft en neemt, je hebt zelf ook wat te bieden aan iemand. En aan jezelf, daar kun je inderdaad aan werken als je dat graag wilt. Maar daar is het niet klaar mee of gebeurd. Dat gaat je hele leven door. Ook als je geen vriendin hebt of wat dan ook.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:18:35 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121133360
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:13 schreef Miniem het volgende:

[..]

Deze snap ik niet, kun je dat uitleggen?
Ik bedoel dat dat doel heel mooi is, maar het werken aan jezelf zou je mijns inziens altijd uiteindelijk voor jezelf moeten doen. Dan wordt je misschien een persoon die meer vrouwen aantrekt, of sta je er anders in en durf je meer mensen te benaderen. Maar daarnaast haal je er veel meer nog uit: uitbreiding van je vriendenkring, hobby's, zelfvertrouwen. Waardoor je ook weer minder hevig op zoek raakt en je vaak dan juist tegen iemand aanloopt.
pi_121133429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:45 schreef dawg het volgende:
ik sluit me aan bij deze 2 oudjes. :Y)
}:|
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:20:35 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121133442
Ik weet niet helemaal of ik je begrijp. Maar voor het geval je nu bedoelt dat je steeds iets moet opofferen/verbeteren voor je vriendin je leven lang als je dat nodig hebt om de relatie te behouden... dan ja. Sommige mensen zijn bereid om daar ver mee te gaan, anderen minder ver en nog anderen hoeven niet zoveel te veranderen om een meid gelukkig te maken/houden. Maar uiteindelijk doe je het gewoon wel voor jezelf en niet voor je vriendin. Je hebt alleen offers over om iets te bereiken. En ja het is niet wenselijk voor mensen als ze veel offers moeten geven. Dan kunnen ze beter een partner zoeken die zo bij hen past dat ze die offers niet hoeven te maken.

Sommige mensen willen dat niet doen en blijven vrijgezel vanwege hun te hoge standaard en omdat ze daar niet de offers voor willen maken. En nou ja anderen wel enzo. Het punt is nu wel duidelijk denk ik.
we dan
pi_121133473
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat dat doel heel mooi is, maar het werken aan jezelf zou je mijns inziens altijd uiteindelijk voor jezelf moeten doen. Dan wordt je misschien een persoon die meer vrouwen aantrekt, of sta je er anders in en durf je meer mensen te benaderen. Maar daarnaast haal je er veel meer nog uit: uitbreiding van je vriendenkring, hobby's, zelfvertrouwen. Waardoor je ook weer minder hevig op zoek raakt en je vaak dan juist tegen iemand aanloopt.
Ik heb soms mijn periode's dat ik zin heb om vrouwen aan te spreken, de laatste tijd totaal niet meer overigens...

Wat ik vervelend vind is dat het initiatief altijd maar van mijn kant moet komen... Ik ben geen drammer dus ik ben ook zo weer weg als er niet leuk gereageerd wordt... Er wordt vaak genoeg wel leuk gereageerd hoor, maar lasi k geen zin heb om op een meisje af te stappen is het gelijk zo stil met uitgaan.
Rustig aan.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:22:41 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121133525
quote:
9s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef minthy het volgende:

[..]

}:|
Nou durf ik ook wel ;) Hoezo oud?? :P
Zucht..het realisme is ingeslagen, what have we done?
pi_121133589
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat snap ik :Y maar een vriendin krijgen als doel lijkt me niks mis mee. Ik bedoel het lijkt me heerlijk om liefde te delen, een stukje intimiteit te creëren, er voor elkaar zijn. Maar je moet het niet als hoofddoel hebben, ondertussen je eigen ding doen, plezier beleven aan hobby's en vrienden etc.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:25:11 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121133618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik weet niet helemaal of ik je begrijp. Maar voor het geval je nu bedoelt dat je steeds iets moet opofferen/verbeteren voor je vriendin je leven lang als je dat nodig hebt om de relatie te behouden... dan ja. Sommige mensen zijn bereid om daar ver mee te gaan, anderen minder ver en nog anderen hoeven niet zoveel te veranderen om een meid gelukkig te maken/houden. Maar uiteindelijk doe je het gewoon wel voor jezelf en niet voor je vriendin. Je hebt alleen offers over om iets te bereiken. En ja het is niet wenselijk voor mensen als ze veel offers moeten geven. Dan kunnen ze beter een partner zoeken die zo bij hen past dat ze die offers niet hoeven te maken.

Sommige mensen willen dat niet doen en blijven vrijgezel vanwege hun te hoge standaard en omdat ze daar niet de offers voor willen maken. En nou ja anderen wel enzo. Het punt is nu wel duidelijk denk ik.
Ik denk dat het ook samenhangt met of je het leuk hebt zónder relatie. Relatie op relatie is bijvoorbeeld niks voor mij. Voordat ik écht iemand helemaal in mijn leven toelaat duurt het wel even. Dus ik heb ook geen moeite (meestal) met vrijgezel zijn en ik vermaak me ook wel tussendoor met af en toe een date enzo. En als er weer iemand komt ben ik daar superblij mee natuurlijk :) Maar ik kan prima zonder, voor nu. Hoge standaards ligt ook wel wat aan leeftijd en eerdere ervaringen. Je weet beter wat je niet of wel wil en zult kritischer kijken. Maar ik heb van mezelf bijvoorbeeld niet die indruk.
pi_121133693
Maar wat raden jullie aan als je een gesloten persoon bent, die niet bang is om met vrouwen te praten, maar niet precies weet hoe hij moet versieren? Ik werk zelf in een kroeg/uitgaansgelegenheid dus er zijn mensen genoeg. Ik kan er wel een praatje mee maken, maar het daadwerkelijk versieren ligt me niet zo lekker in de hand.
pi_121133824
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Fusioxan het volgende:
Maar wat raden jullie aan als je een gesloten persoon bent, die niet bang is om met vrouwen te praten, maar niet precies weet hoe hij moet versieren? Ik werk zelf in een kroeg/uitgaansgelegenheid dus er zijn mensen genoeg. Ik kan er wel een praatje mee maken, maar het daadwerkelijk versieren ligt me niet zo lekker in de hand.
Dan is mijn tip aan jou probeer het eens , door gewoon met een meisje proberen te flirten die je leuk vind want iets kan eerst niet in je liggen omdat je het niet echt gewend bent maar moeilijk vind te dit te door breken juist. Je gaat er juist even tegen in en dan zie je vanzelf wel hoe verder gaat.

Flirten is namelijk juist iets wat je alleen maar kan leren door het te doen .
pi_121133847
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef eefje801 het volgende:
Ik denk dat het ook samenhangt met of je het leuk hebt zónder relatie. Relatie op relatie is bijvoorbeeld niks voor mij. Voordat ik écht iemand helemaal in mijn leven toelaat duurt het wel even. Dus ik heb ook geen moeite (meestal) met vrijgezel zijn en ik vermaak me ook wel tussendoor met af en toe een date enzo. En als er weer iemand komt ben ik daar superblij mee natuurlijk :) Maar ik kan prima zonder, voor nu. Hoge standaards ligt ook wel wat aan leeftijd en eerdere ervaringen. Je weet beter wat je niet of wel wil en zult kritischer kijken. Maar ik heb van mezelf bijvoorbeeld niet die indruk.
Oh duurt bij mij ook wel heel lang hoor, maar ik kom geen dames tegen die lang genoeg in mijn leven rondzwalken...
Geen moeite om vrijgezel te zijn heb ik daarnaast niet want het is juist een tikkeltje hopeloos.. Ik begrijp het niet zo goed allemaal denk ik.
Dates heb ik niet zo vaak, ik zou vaker nummers moeten vragen en opbellen.
Rustig aan.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:31:38 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121133869
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:59 schreef Northside het volgende:

[..]

[..]

Ik snap het niet. Als je bijvoorbeeld bij een sollicitatiegesprek wordt afgewezen omdat je niet de juiste technische vaardigheden hebt, dan is dat een onpersoonlijke afwijzing. Maar als ze je daar afwijzen omdat je niet de juiste uitstraling hebt of niet in het team past, dan is dat toch ook al een persoonlijke afwijzing? Hoe is het dan anders als iemand je afwijst op romantisch vlak omdat ze jou niet ziet zitten? Ze wijst de persoon jij toch af?

Jij hebt het vervolgens over veranderen en compromissen sluiten. Dat vind ik ook niet, je bent wie je bent. Maar dat staat helemaal los van het feit dat een afwijzing volgens mij wel degelijk persoonlijk kan zijn

Laatste zin begrijp ik ook niet, hoe bedoel je dat?
Ik denk dat het verschil is dat je het zo letterlijk leest/neemt. Ik bedoel eigenlijk dat je je het niet te persoonlijk moet aantrekken. Het is niet leuk als het niet wederzijds is maar zoiets kun je niet forceren. Je kunt alleen een beetje meer zelfvertrouwen proberen te verkrijgen door dingen te doen die je dat geven, waar je trots op bent, etc. Dat vinden vrouwen nou eenmaal aantrekkelijk en dat zou best kunnen helpen.

Nou is een date niet net een sollicitatiegesprek en is dat het wel dan is het waarschijnlijk maar een stomme date ;)
Natuurlijk kan het zo zijn dat je bijvoorbeeld, laten we noemen, te zakelijk bent, of te wanhopig, of te enthousiast, voor die ander. Maar....als je iemand tegenover je hebt die wat verder kijkt dan haar neus(je) lang is hoeft dat niet persé een issue te zijn, dat wilde ik zeggen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:32:08 #24
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121133887
quote:
Nou ja mijn idee erover. Als je gewoon praat en ze vindt je leuk... en je laat doorschemeren dat je haar ook wel leuk vindt/interesse toont, dan kan je wel haar telefoonnummer krijgen bijvoorbeeld. Versieren (gevat zijn, humor e.d.) zijn wel nuttig maar niet noodzaak ofzo imo. Althans niet voor alle meiden. Als je gewoon leuk eruit ziet, wat gewoon weet te praten en te vertellen kan je ook zonder allerlei rare openingszinnen en woordspelingen tussendoor zorgen dat je later contact kan blijven hebben met de meid...
we dan
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 23:32:57 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_121133915
quote:
Dan heb je al een streepje voor dat je sociaal kan zijn.
In dat praatje stop daar flirten, speelsheid in. Doe dat niet bij 1 vrouw.
5 minuten genoeg, en dan ga je verder met je werk, blijf niet hangen.
What can change the nature of a man?
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:33:02 #26
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121133919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh duurt bij mij ook wel heel lang hoor, maar ik kom geen dames tegen die lang genoeg in mijn leven rondzwalken...
Geen moeite om vrijgezel te zijn heb ik daarnaast niet want het is juist een tikkeltje hopeloos.. Ik begrijp het niet zo goed allemaal denk ik.
Dates heb ik niet zo vaak, ik zou vaker nummers moeten vragen en opbellen.
Al doende leert men, inderdaad ;) Mwah hopeloos, zat mensen in een relatie die verzuchten: was ik maar weer vrijgezel. We willen altijd wat we niet hebben. Werk je alleen met mannen ofzo? En qua uitgaan, misschien andere gelegenheden waar je beter kunt praten?
pi_121133962
quote:
Meer met je ogen doen.
Kijk eens wat langer in de ogen van een meisje.. Voelt het spannend, goedzo ;) dan gaat het goed :P
Rustig aan.
pi_121133982
quote:
15s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou durf ik ook wel ;) Hoezo oud?? :P
Zucht..het realisme is ingeslagen, what have we done?
Precies, net alsof je compleet bedorven bent na je 30e. Verre van :{w
Tante minthy!! O+
pi_121134008
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies, net alsof je compleet bedorven bent na je 30e. Verre van :{w
Vrouwen wel. Mannen gaan mee tot hun 59e :7 Na je 30e zijn de rollen mooi omgedraaid en mag je als vrouw lekker wanhopig naar de aandacht van de man dingen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:36:04 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121134038
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vrouwen wel. Mannen gaan mee tot hun 59e :7
Minimaal! :7
we dan
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 23:36:09 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_121134044
quote:

[..]

Vrouwen wel. Mannen gaan mee tot hun 59e :7
:Y
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:36:21 #32
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121134055
quote:
Onthoudt favoriete drankjes van vaste bezoeksters die je leuk vindt. Kun je cocktails shaken?
pi_121134072
quote:

[..]

Vrouwen wel. Mannen gaan mee tot hun 59e :7 Na je 30e zijn de rollen mooi omgedraaid en mag je als vrouw lekker wanhopig naar de aandacht van de man dingen.
Fuck it, echt niet! _O-
Tante minthy!! O+
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 23:37:20 #34
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_121134095
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Fuck it, echt niet! _O-
Hoe staat het met de opvliegers?
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:37:26 #35
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121134101
Hehe wel leuk. Als antwoord op fusioxan ben ik nog nooit volgens mij zoveel verschillende antwoorden tegengekomen die allemaal hout slaan :) Meen ik serieus, erg mooi om te zien. Als hij nu niet een meid kan hosselen weet ik het niet meer :7
we dan
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:37:56 #36
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121134119
quote:

[..]

quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Minimaal! :7
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Coco98 het volgende:

[..]

:Y
Ja hoorrrr....ik hap! Hmm, ik krijg die indruk anders totaal niet. Eerder dat mannen rond hun dertigste wat zuur worden. En kippig :7
pi_121134135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Hoe staat het met de opvliegers?
Best goed. En als je nu niet ophoudt, kan je een opvlieger voor je kop krijgen :7
Tante minthy!! O+
pi_121134159
quote:
12s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Onthoudt favoriete drankjes van vaste bezoeksters die je leuk vindt. Kun je cocktails shaken?
Geeen, maar dan ook GEEN drank kopen voor vrouwen.
Rustig aan.
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 23:39:34 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_121134195
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja hoorrrr....ik hap! Hmm, ik krijg die indruk anders totaal niet. Eerder dat mannen rond hun dertigste wat zuur worden. En kippig :7
:{w
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:39:49 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121134203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet kópen..wéten. Zucht ;)
pi_121134207
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe wel leuk. Als antwoord op fusioxan ben ik nog nooit volgens mij zoveel verschillende antwoorden tegengekomen die allemaal hout slaan :) Meen ik serieus, erg mooi om te zien. Als hij nu niet een meid kan hosselen weet ik het niet meer :7
En dan kom ik er tussendoor :D :')
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 23:40:03 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_121134212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Goede tip
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:40:05 #43
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121134214
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef Coco98 het volgende:

[..]

:{w
Scorpi!
pi_121134215
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb soms mijn periode's dat ik zin heb om vrouwen aan te spreken, de laatste tijd totaal niet meer overigens...

Wat ik vervelend vind is dat het initiatief altijd maar van mijn kant moet komen... Ik ben geen drammer dus ik ben ook zo weer weg als er niet leuk gereageerd wordt... Er wordt vaak genoeg wel leuk gereageerd hoor, maar lasi k geen zin heb om op een meisje af te stappen is het gelijk zo stil met uitgaan.
Maar ehm, iemand hier gedachtes over? :@
Rustig aan.
pi_121134248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Niet kópen..wéten. Zucht ;)
Lijkt me creepy als vrouw, dat een onbekende gast weet wat je drinkt _O- :P
Rustig aan.
pi_121134250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Een willekeurige vrouw van 35, drie kinderen, gescheiden, kort, pittig kapsel. Sorry maar daar wordt niemand gelukkig van.

EDIT: Ik vergeet nog het overgewicht en de 'gezelligheid'.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:41:16 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121134263
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Een willekeurige vrouw van 35, drie kinderen, gescheiden, kort, pittig kapsel. Sorry maar daar wordt niemand gelukkig van.
_O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:41:32 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121134269
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me creepy als vrouw, dat een onbekende gast weet wat je drinkt _O- :P
.......váste klanten....
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:42:21 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121134291
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En dan kom ik er tussendoor :D :')
we dan
pi_121134295
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

.......váste klanten....
Nu krijgt Benzin nogal eens naar zijn hoofd geslingerd dat hij bepaalde zaken niet begrijpt, maar het huidige clubje kan er ook wat van...
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')