Nou gezellig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Loef!![]()
Sinds een paar dagen, bevalt goed
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik stem wel op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen! Dan gaat eindelijk mijn saaie reputatie naar de haaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex![]()
Beter ga je er eens een keer serieus op inquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Dan gaat eindelijk mijn saaie reputatie naar de haaienNormaal zijn de users veel makkelijker daar in
![]()
![]()
Tot nu toe wordt die wijze raad met een grote zwieperd tegen de wind in geslagen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou gezellig.
Wij kunnen jouw wijze raad goed gebruiken.Tante minthy!! O+
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe wordt die wijze raad met een grote zwieperd tegen de wind in geslagen...
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dat zeg ik; ik ga al een flink aantal jaren mee op Fok, ik ben allang van de kast afquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter ga je er eens een keer serieus op inNormaal zijn de users veel makkelijker daar in
Tante minthy!! O+
Ooit komen we er achter dat we al die tijd tegen de wind in hebben staan pissen. Figuurlijk dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe wordt die wijze raad met een grote zwieperd tegen de wind in geslagen...![]()
Ook een manier om uitgewoond te vertalen jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zeg ik; ik ga al een flink aantal jaren mee op Fok, ik ben allang van de kast afwe dan![]()
Dan doen ze heel stiekem, met oogcontact, bij je in de buurt zijn en zulks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Dames, waar is jullie initiatief om een jongen te leren kennen in een kroeg / club?What can change the nature of a man?![]()
Ja maar ik heb toch al een t-shirt aan waarin mijn tieten nog groter dan in het echt lijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Dames, waar is jullie initiatief om een jongen te leren kennen in een kroeg / club?![]()
Om daar dan later bij hun vriendinnen over op te scheppen dat ze jou heeft versierdquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan doen ze heel stiekem, met oogcontact, bij je in de buurt zijn en zulks.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
en nog groter dan in het echt lijken.![]()
Ik zou die psychologie zo geloven.
Rustig aan.![]()
Of dat hij zomaar elke vrouw neemt die even met hem flirt als hij erop in gaatquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om daar dan later bij hun vriendinnen over op te scheppen dat ze jou heeft versierd
we dan![]()
Dat is geen initiatief, dat is hopen gezien te worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan doen ze heel stiekem, met oogcontact, bij je in de buurt zijn en zulks.Rustig aan.![]()
En het was nog wel zo verkapt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook een manier om uitgewoond te vertalen jaTante minthy!! O+
Hopen gezien te worden als je zulke dingen doet is hetzelfde als gezien wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen initiatief, dat is hopen gezien te worden.we dan![]()
Nope, want we kiezen door wie we gezien willen worden. Laser-eyes. En proost!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen initiatief, dat is hopen gezien te worden.![]()
Lullig, maar ik denk dat de meeste vrouwen weinig tot geen initiatief hoeven te nemen in een kroegquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Dames, waar is jullie initiatief om een jongen te leren kennen in een kroeg / club?
Tante minthy!! O+
Allicht, maar het maakt weinig indruk. Is een beetje slapjes allemaal, waarom doen ze niks?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hopen gezien te worden als je zulke dingen doet is hetzelfde als gezien worden
Rustig aan.![]()
Ze zijn het slappere geslacht, dat weet je toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allicht, maar het maakt weinig indruk. Is een beetje slapjes allemaal, waarom doen ze niks?What can change the nature of a man?![]()
... Tjah, ik weet genoeg, ik vind het niet tof dat het zo gaat echt niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nope, want we kiezen door wie we gezien willen worden. Laser-eyes. En proost!Rustig aan.![]()
Het zou leuk zijn als ze dat wel zouden doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Lullig, maar ik denk dat de meeste vrouwen weinig tot geen initiatief hoeven te nemen in een kroeg![]()
![]()
Wel een lange relatie gehad (11 jaar), maar lang blond haarquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En gescheiden en kort, pittig kapsel dan?
Tante minthy!! O+
Waarschijnlijk omdat ze toch wel krijgen. Maar wel een terechte klacht. Ze mogen best wel vrijwilligerswerk doen ja voor de minder bedeelde mannen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allicht, maar het maakt weinig indruk. Is een beetje slapjes allemaal, waarom doen ze niks?we dan![]()
Yvonne?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel een lange relatie gehad (11 jaar), maar lang blond haar![]()
Klopt wel, de knappere krijgen zelfs meerdere jongens per avond die naar ze toe komen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
Lullig, maar ik denk dat de meeste vrouwen weinig tot geen initiatief hoeven te nemen in een kroeg
Lijkt me ook niet alles.
Rustig aan.![]()
Daar kan ik me alles bij voorstellen, jong!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze dat wel zouden doen
Tante minthy!! O+
Neen.quote:Och, je went er wel aan. Als ik geen zin heb in een praatje, ga ik met een vriendin in gesprekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt wel, de knappere krijgen zelfs meerdere jongens per avond die naar ze toe komen...
Lijkt me ook niet alles.
Tante minthy!! O+
Dan willen ze dus ook actie en vragen ze je naar bedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
En hoe moet ik weten dat ze niet gewoon op aandacht geilen?we dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |