Omdat iemand afwijzen nooit leuk is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh.. Snap je het nu zelf niet?
Dan wijs je me toch af? Waarom dan dat stomme verkapte gedoe?
Dat is wat ik wilde zeggen inderdaad, dat is wat het lastiger maakt om hem toch af te wijzen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hij doet toch zelf achterlijk subtiel? Als iemand niet duidelijk zegt wat hij wil, is het ook moeilijker om hem duidelijk af te wijzen.
Hou mensen niet aan het lijntje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Dat is wat ik wilde zeggen inderdaad, dat is wat het lastiger maakt om hem toch af te wijzen.
Mannen willen seks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Dat is wat ik wilde zeggen inderdaad, dat is wat het lastiger maakt om hem toch af te wijzen.
Ja, echt!quote:
Huh? Vraag je me nu om jou af te wijzen? Ik ken jou toch niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gevoelswezens, die stellen zich dan voor hoe rot het voor die jongen wel niet moet zijn om afgewezen te worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hoe ga je dan om met iemand die je niet voor een date vraagt, maar bijvoorbeeld steeds in je buurt rondhangt, naar je kijkt, je overbodige hulp aanbiedt, dat soort dingen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wijst toch pas iemand af als iemand je vraagt voor een date of hoe zit dat?
lolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef Geerd het volgende:
Doet me denken aan het begin van de film, How to stop being a loser.
Word tie gast ook afgewezen springt hij voor de trein
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Huh? Vraag je me nu om jou af te wijzen? Ik ken jou toch niet.
Oei, moet ik mijn tactiek bijstellen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef Geerd het volgende:
Doet me denken aan het begin van de film, How to stop being a loser.
Word tie gast ook afgewezen springt hij voor de trein
Dat is wat ik eigenlijk wil weten ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe ga je dan om met iemand die je niet voor een date vraagt, maar bijvoorbeeld steeds in je buurt rondhangt, naar je kijkt, je overbodige hulp aanbiedt, dat soort dingen?
Lijkt me lastig, maar je spreekt het maar lekker uit als je het geen fijne situatie vindt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe ga je dan om met iemand die je niet voor een date vraagt, maar bijvoorbeeld steeds in je buurt rondhangt, naar je kijkt, je overbodige hulp aanbiedt, dat soort dingen?
Haha, geef maar een lijstje met wie ik moet afwijzen. Kan ik mooi oefenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]Is wel een extra mogelijkheid voor hem om om te leren gaan met afwijzing. Kan je benzin ook een keer afwijzen?
...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef debeterebob het volgende:
Is wel een extra mogelijkheid voor hem om om te leren gaan met afwijzing. Kan je benzin ook een keer afwijzen?
Filmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
lolnog nooit gezien. Film of viral?
Nou mij in ieder geval niet want dat zou zonde zijn obviouslyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Haha, geef maar een lijstje met wie ik moet afwijzen. Kan ik mooi oefenen.
Da's toch gewoon handig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Kan je je alsnog ongemakkelijk voelen als je weet/verwacht dat de ander wat terugwil/verwachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
als hij niet zegt waarom hij het doet, waarom dan afwijzen? Er is immers niks gebeurd.
Ik word liever niet afgewezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Haha, geef maar een lijstje met wie ik moet afwijzen. Kan ik mooi oefenen.
Niet als hij niet handig is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
als hij niet zegt waarom hij het doet, waarom dan afwijzen? Er is immers niks gebeurd.
Oh jij bent er zo een, arme friendzoners.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
Ja! Er moest alleen een punt achter want zonder was al bezet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik word liever niet afgewezen.
Fan van The Gorillaz?
Weetje wat...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ja! Er moest alleen een punt achter want zonder was al bezet.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat...
Probeer jij mij eens af te wijzen..
Moet ik wel even weten waar jij op valt en dan ga ik proberen een situatie schets te maken van een jongen die net buiten de boot valt.
Nahh dankje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat...
Probeer jij mij eens af te wijzen..
Moet ik wel even weten waar jij op valt en dan ga ik proberen een situatie schets te maken van een jongen die net buiten de boot valt.
Een van die oudjes, die houden graag de controle.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wie zal de lapo krijgen vraag ik me af
www.stenchinformer.comquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
En stiekem ook een beetje stinkt, ook zoiets wat je iemand eigenlijk zou moeten zeggen maar toch liever niet doet.
Jij bent 14?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een van die oudjes, die houden graag de controle.
Zanik eens niet zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hiergaanwedan-stijl van fokhosselen dit
Heb een vriendin maar goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hiergaanwedan-stijl van fokhosselen dit
Eerlijk gezegd vond ik hun eerste album wel het bestequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ja! Er moest alleen een punt achter want zonder was al bezet.
Ik vind ze allemaal goed, en vond de titel van deze gewoon wel grappig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik hun eerste album wel het beste![]()
Waren die ook allemaal al bezet?
![]()
The Fall is ook wel interessant
Valt reuze mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een, arme friendzoners.
Vond Plastic Beach tegenvallen. Jouw naam is toevallig wel mijn favoriete nummer van dat albumquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:48 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal goed, en vond de titel van deze gewoon wel grappig.![]()
Plastic Beach album vind ik ook wel erg nice, net weer anders maar zeker weer top.
Scorpi zegt: daten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Vond Plastic Beach tegenvallen. Jouw naam is toevallig wel mijn favoriete nummer van dat album
Nou dan heb ik hem toch goed gekozen dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Vond Plastic Beach tegenvallen. Jouw naam is toevallig wel mijn favoriete nummer van dat album
Het heeft mijn goedkeuring jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:53 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Nou dan heb ik hem toch goed gekozen dus.
Had ze en kop als een bak met wurmen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef Hamast het volgende:
Zucht, ik heb oudjaarsnacht een blauwtje gelopen. Stom aangezien het eerst heel goed ging, ondanks dat ik volledig de weg kwijt was.
Wat ging er mis?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef Hamast het volgende:
Zucht, ik heb oudjaarsnacht een blauwtje gelopen. Stom aangezien het eerst heel goed ging, ondanks dat ik volledig de weg kwijt was.
Hahaha, ik snap hem.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Had ze en kop als een bak met wurmen?
Want? Wat is er verneukt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:04 schreef Hamast het volgende:
[..]
Hahaha, ik snap hem.
Nee ze gaf me notabene nog zomaar dr nummer, maar daarna ging het helemaal fout.
Daarna kreeg ik ruzie met haar. Ik werd gecockblocked door de mensen waarmee ze was. En toen ik tegen dr praatte gooide er een bier over mn kop heen. Toen werd ik dus boos, en kregen we ruzie, heb me gelukkig ingehouden en niemand gemept, had makkelijk gekund met 20 bier achter mn kiezen...quote:
Ach dan was het toch een triest wijf. Boeiend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef Hamast het volgende:
[..]
Daarna kreeg ik ruzie met haar. Ik werd gecockblocked door de mensen waarmee ze was. En toen ik tegen dr praatte gooide er een bier over mn kop heen. Toen werd ik dus boos, en kregen we ruzie, heb me gelukkig ingehouden en niemand gemept, had makkelijk gekund met 20 bier achter mn kiezen...
Zij deed dat niet, dat deed iemand anders. Volgens mij vond zij dat ook niet cool.. Maar toen ik tegen haar zei dat ik degene die dat gedaan had tegen de vlakte zou tikken werd ze boos..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach dan was het toch een triest wijf. Boeiend.
Tjah dan ben je een agressief persoon, dat is ook niet het type persoon waar ik graag bij zou zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:21 schreef Hamast het volgende:
[..]
Zij deed dat niet, dat deed iemand anders. Volgens mij vond zij dat ook niet cool.. Maar toen ik tegen haar zei dat ik degene die dat gedaan had tegen de vlakte zou tikken werd ze boos..
Gewoon achterbakse actie.
Nou ja met 20 bier is het niet onredelijk om te vermoeden dat hij wel een aardig aandeel in de oorzaak van die ruzie had anders maar oke...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach dan was het toch een triest wijf. Boeiend.
Ja op dat moment werd ik aggresief dat klopt, kwam ook door de drank maar is gewoon een ****** actie om zomaar bier over iemands kop heen te gooien toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah dan ben je een agressief persoon, dat is ook niet het type persoon waar ik graag bij zou zijn.
Maar je hebt haar nummer, je had 20 bier achter de kiezen, bel der op als je der wilt, fuck die vrienden van der lekker.
Valt wel mee hoor, heb niemand beledigd of geduwd/aangeraakt of wat dan ook, dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja met 20 bier is het niet onredelijk om te vermoeden dat hij wel een aardig aandeel in de oorzaak van die ruzie had anders maar oke...
Dan gewoon next...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja op dat moment werd ik aggresief dat klopt, kwam ook door de drank maar is gewoon een ****** actie om zomaar bier over iemands kop heen te gooien toch?
Ik bedoel als je zoiets bij iemand doet kun je wel zo'n soort reactie verwachten, niet iedereen is daar van gediend.
Heb dr nog een sms gestuurd de dag erna van sorrie dat ik boos werd enzo, maar geen antwoord, /care.
En waarom geeft ze dan haar nummer om vervolgens helemaal raar te gaan doen? Ik zeg niet dat je schuldige bent hoor. Maar ja bedoel zonder zo'n reden lijkt het gewoon wat raar...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:26 schreef Hamast het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, heb niemand beledigd of geduwd/aangeraakt of wat dan ook, dus.
Kwam door die mensen er omheen... Die moesten mij niet volgens mij, zo'n gast zat ook dik in haar friendzone dat had ik wel door, maar ja. Misschien dat die mensen mij daarom tegen wilden houden enzo. En bier over iemands kop gooien is dan wel een hele makkelijke manier om iemand voor gek te zetten he. Zeker als je er met een stuk of 7 staat tegen 1.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En waarom geeft ze dan haar nummer om vervolgens helemaal raar te gaan doen? Ik zeg niet dat je schuldige bent hoor. Maar ja bedoel zonder zo'n reden lijkt het gewoon wat raar...
Het is gewoon obvious dat ze stomme vriendjes heeft, die om een of andere reden hamast een sukkeltje vonden oid (Waarschijnlijk had hamast geen matje ofzo)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En waarom geeft ze dan haar nummer om vervolgens helemaal raar te gaan doen? Ik zeg niet dat je schuldige bent hoor. Maar ja bedoel zonder zo'n reden lijkt het gewoon wat raar...
Is ook zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan gewoon next...
Geen antwoord is duidelijk, boeiend ook.. 50% van de bevolking is vrouw joh(zelfs iets meer omdat ze ouder worden)
Vrouwen zat.... Gewoon volgende week hetzelfde doen (alleen dan beter) alleen dan bij een leukere griet.
Haha ja precies...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is gewoon obvious dat ze stomme vriendjes heeft, die om een of andere reden hamast een sukkeltje vonden oid (Waarschijnlijk had hamast geen matje ofzo)
Dus dan gaan ze vervelend lopen doen en de held gooit dan een biertje over hem heen.
Dat soort dingen gebeuren gewoon hoor.. Ik sta altijd wat intimiderend en dan druipen de meeste wel weer af...
Dat moet je ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:21 schreef Hamast het volgende:
Maar toen ik tegen haar zei dat ik degene die dat gedaan had tegen de vlakte zou tikken werd ze boos..
Van die venijnige ellebogen als ze voor willen dringen aan de bar. 4 van de 5 keer boeit het me niet en laat ik ze voor, 1 op de 5 keer boeit het me wel en zwiep ik eens met mijn heup.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:01 schreef debeterebob het volgende:
Als ik een hekel heb aan iets dan zijn het die figuren die gelijk agressief worden als je ze per ongeluk aantikt, of per ongeluk wat bier over ze heen gooit omdat je geduwd wordt. Overigens kunnen vrouwen er ook wat van
Ik ben altijd een baas. Als barman naar me toe komt en iemand anders was toch echt eerder dan zeg ik datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Van die venijnige ellebogen als ze voor willen dringen aan de bar. 4 van de 5 keer boeit het me niet en laat ik ze voor, 1 op de 5 keer boeit het me wel en zwiep ik eens met mijn heup.
Dus je beloont dat gedrag ook nog gewoonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef Fusioxan het volgende:
Inderdaad, echt een hekel aan. Als ik aan het werk ben negeer ik ze gewoon. ^^ Behalve als ze ontiegelijk lekker is natuurlijk, dan maak ik een uitzondering.
20 bier is veel, dan ben je aardig lam. Grote kans dat je gedrag toch niet helemaal was dan dat je denkt. En zal er vast een reden geweest zijn dat het gebeurd is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja op dat moment werd ik aggresief dat klopt, kwam ook door de drank maar is gewoon een ****** actie om zomaar bier over iemands kop heen te gooien toch?
Ik bedoel als je zoiets bij iemand doet kun je wel zo'n soort reactie verwachten, niet iedereen is daar van gediend.
Heb dr nog een sms gestuurd de dag erna van sorrie dat ik boos werd enzo, maar geen antwoord, /care.
Newsflash: asociale mensen heb je overal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Faxie het volgende:
Waarom zou je in een tent willen zijn waar dat soort figuren rondlopen?
Ik kom ze amper tegen andersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Newsflash: asociale mensen heb je overal.
Als je niet veel in het uitgaansleven bent kom je ze ook minder tegen.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
k denk ook dat het ligt aan waar je uitgaat hoor, in de kroegen waar ik kom heb je wel eens een klein opstootje maar ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit in een kroeg ben geweest waar iemand bier over andere personen heengiet
Dat is weer anders want daar verwacht je het al een beetje en weet je ook dat het niet kwaad bedoelt is, daar is iedereen een grote chaos aan het maken en dus heel anders maar als je gewoon in een kroeg bent heb ik het gelukkig niet echt gauw mee gemaakt. Dat valt meer onder publiekelijk samen keten en is anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wel
Ga eens naar een concert van Normaal
Dat weet ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is weer anders want daar verwacht je het al een beetje en weet je ook dat het niet kwaad bedoelt is, daar is iedereen een grote chaos aan het maken en dus heel anders maar als je gewoon in een kroeg bent heb ik het gelukkig niet echt gauw mee gemaakt. Dat valt meer onder publiekelijk samen keten en is anders.
En ja ken ook een hoop a-socialen maar daar vallen ze dus juist weer in mee .
In een afgeladen kroeg niet zo vaak nee. Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoe vaak ben je bv in een kroeg te vinden?
Leuk, maar dat kan je niet vergelijken met het uitgaans levenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
In een afgeladen kroeg niet zo vaak nee. Alsjeblieft zeg.
Ik ben vaak zat in poppodia ed. Nooit gezeik.
Ik ben wel aardig bekend met het uitgaansleven....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk, maar dat kan je niet vergelijken met het uitgaans leven
Maar je komt niet in drukke kroegen en discotheeken toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig bekend met het uitgaansleven....
Nee omdat ik er aardig bekend mee benquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar je komt niet in drukke kroegen en discotheeken toch?
Ah maar wel vaak geweest dan? Want dat is nog even onduidelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee omdat ik er aardig bekend mee ben
Ja dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah maar wel vaak geweest dan? Want dat is nog even onduidelijk
Maar wat vind je er niks aan dan?quote:
Blauwe plekken gegarandeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wel
Ga eens naar een concert van Normaal
Dat moet je wel liggen. Ik hou zelf namelijk niet zo van drukke menigten bijvoorbeeld. Dan krijg ik het hondsbenauwd en dan praat ik ook niet makkelijk met andere mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar wat vind je er niks aan dan?
Want dat is wel de plaats om leuke meiden te leren kennen en nieuwe vrienden te vinden.
Zouden ze het op je werk of op je school geloven als je vertelt dat je wel een heel ruige dag met je vriendin hebt gehadquote:
Na een douche zeker, want je meurt een uur in de wind naar bierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zouden ze het op je werk of op je school geloven als je vertelt dat je wel een heel ruige dag met je vriendin hebt gehad
Dat is toch normaal...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Na een douche zeker, want je meurt een uur in de wind naar bier
Dat, onder andere.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat moet je wel liggen. Ik hou zelf namelijk niet zo van drukke menigten bijvoorbeeld. Dan krijg ik het hondsbenauwd en dan praat ik ook niet makkelijk met andere mensen.
Het enige wat ik dan denk is "ik wil weg hier"
En ja, ik ben honderden keren uitgeweest.. meestal meegesleurd door andere mensen.
Het enige wat ik nog een beetje leuk vind, is als er ergens een bandje optreedt ofzo.. dat vind ik wel leuk om te zien. Maar in overvolle kroegen en discotheken staan. Nee dank je
Je hangt met foute gasten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:30 schreef formerjellybean het volgende:
Wat trouwens overigen ook kan zijn dat ze zich in houden hoor vanwege mij , want ik weet wel dat waar ik mee omga een paar vechtersbazen tussen zitten en die ook weleens wat aan de hand hebben gehad, maar als ik erbij ben is dat meestal niet zo.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel een lange relatie gehad (11 jaar), maar lang blond haar
Inderdaad, moet er ook niet aan dénken meer, concerten zijn leuk en festivals, omdat je ook een rustiger plekje op kunt zoeken als je wil. Rustigere kroegen ook. Maar het clubben of wat men tegenwoordig ook als stappen ziet heeft mij ook nooit kunnen bekoren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat moet je wel liggen. Ik hou zelf namelijk niet zo van drukke menigten bijvoorbeeld. Dan krijg ik het hondsbenauwd en dan praat ik ook niet makkelijk met andere mensen.
Het enige wat ik dan denk is "ik wil weg hier"
En ja, ik ben honderden keren uitgeweest.. meestal meegesleurd door andere mensen.
Het enige wat ik nog een beetje leuk vind, is als er ergens een bandje optreedt ofzo.. dat vind ik wel leuk om te zien. Maar in overvolle kroegen en discotheken staan. Nee dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |