Omdat iemand afwijzen nooit leuk is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh.. Snap je het nu zelf niet?
Dan wijs je me toch af? Waarom dan dat stomme verkapte gedoe?
Dat is wat ik wilde zeggen inderdaad, dat is wat het lastiger maakt om hem toch af te wijzen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hij doet toch zelf achterlijk subtiel? Als iemand niet duidelijk zegt wat hij wil, is het ook moeilijker om hem duidelijk af te wijzen.
Hou mensen niet aan het lijntje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Dat is wat ik wilde zeggen inderdaad, dat is wat het lastiger maakt om hem toch af te wijzen.
Mannen willen seks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Dat is wat ik wilde zeggen inderdaad, dat is wat het lastiger maakt om hem toch af te wijzen.
Ja, echt!quote:
Huh? Vraag je me nu om jou af te wijzen? Ik ken jou toch niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gevoelswezens, die stellen zich dan voor hoe rot het voor die jongen wel niet moet zijn om afgewezen te worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hoe ga je dan om met iemand die je niet voor een date vraagt, maar bijvoorbeeld steeds in je buurt rondhangt, naar je kijkt, je overbodige hulp aanbiedt, dat soort dingen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wijst toch pas iemand af als iemand je vraagt voor een date of hoe zit dat?
lolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef Geerd het volgende:
Doet me denken aan het begin van de film, How to stop being a loser.
Word tie gast ook afgewezen springt hij voor de trein
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Huh? Vraag je me nu om jou af te wijzen? Ik ken jou toch niet.
Oei, moet ik mijn tactiek bijstellen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef Geerd het volgende:
Doet me denken aan het begin van de film, How to stop being a loser.
Word tie gast ook afgewezen springt hij voor de trein
Dat is wat ik eigenlijk wil weten ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe ga je dan om met iemand die je niet voor een date vraagt, maar bijvoorbeeld steeds in je buurt rondhangt, naar je kijkt, je overbodige hulp aanbiedt, dat soort dingen?
Lijkt me lastig, maar je spreekt het maar lekker uit als je het geen fijne situatie vindt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe ga je dan om met iemand die je niet voor een date vraagt, maar bijvoorbeeld steeds in je buurt rondhangt, naar je kijkt, je overbodige hulp aanbiedt, dat soort dingen?
Haha, geef maar een lijstje met wie ik moet afwijzen. Kan ik mooi oefenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]Is wel een extra mogelijkheid voor hem om om te leren gaan met afwijzing. Kan je benzin ook een keer afwijzen?
...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef debeterebob het volgende:
Is wel een extra mogelijkheid voor hem om om te leren gaan met afwijzing. Kan je benzin ook een keer afwijzen?
Filmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
lolnog nooit gezien. Film of viral?
Nou mij in ieder geval niet want dat zou zonde zijn obviouslyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Haha, geef maar een lijstje met wie ik moet afwijzen. Kan ik mooi oefenen.
Da's toch gewoon handig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Kan je je alsnog ongemakkelijk voelen als je weet/verwacht dat de ander wat terugwil/verwachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
als hij niet zegt waarom hij het doet, waarom dan afwijzen? Er is immers niks gebeurd.
Ik word liever niet afgewezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Haha, geef maar een lijstje met wie ik moet afwijzen. Kan ik mooi oefenen.
Niet als hij niet handig is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
als hij niet zegt waarom hij het doet, waarom dan afwijzen? Er is immers niks gebeurd.
Oh jij bent er zo een, arme friendzoners.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
Ja! Er moest alleen een punt achter want zonder was al bezet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik word liever niet afgewezen.
Fan van The Gorillaz?
Weetje wat...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ja! Er moest alleen een punt achter want zonder was al bezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |