Filmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
lolnog nooit gezien. Film of viral?
Nou mij in ieder geval niet want dat zou zonde zijn obviouslyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Haha, geef maar een lijstje met wie ik moet afwijzen. Kan ik mooi oefenen.
Da's toch gewoon handig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe ga je dan om met iemand die je niet voor een date vraagt, maar bijvoorbeeld steeds in je buurt rondhangt, naar je kijkt, je overbodige hulp aanbiedt, dat soort dingen?
Kan je je alsnog ongemakkelijk voelen als je weet/verwacht dat de ander wat terugwil/verwachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
als hij niet zegt waarom hij het doet, waarom dan afwijzen? Er is immers niks gebeurd.
Ik word liever niet afgewezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Haha, geef maar een lijstje met wie ik moet afwijzen. Kan ik mooi oefenen.
Niet als hij niet handig is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
als hij niet zegt waarom hij het doet, waarom dan afwijzen? Er is immers niks gebeurd.
Oh jij bent er zo een, arme friendzoners.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon handig?
Ja! Er moest alleen een punt achter want zonder was al bezet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik word liever niet afgewezen.
Fan van The Gorillaz?
Weetje wat...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ja! Er moest alleen een punt achter want zonder was al bezet.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat...
Probeer jij mij eens af te wijzen..
Moet ik wel even weten waar jij op valt en dan ga ik proberen een situatie schets te maken van een jongen die net buiten de boot valt.
Nahh dankje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat...
Probeer jij mij eens af te wijzen..
Moet ik wel even weten waar jij op valt en dan ga ik proberen een situatie schets te maken van een jongen die net buiten de boot valt.
Een van die oudjes, die houden graag de controle.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wie zal de lapo krijgen vraag ik me af
www.stenchinformer.comquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
En stiekem ook een beetje stinkt, ook zoiets wat je iemand eigenlijk zou moeten zeggen maar toch liever niet doet.
Jij bent 14?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een van die oudjes, die houden graag de controle.
Zanik eens niet zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hiergaanwedan-stijl van fokhosselen dit
Heb een vriendin maar goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hiergaanwedan-stijl van fokhosselen dit
Eerlijk gezegd vond ik hun eerste album wel het bestequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ja! Er moest alleen een punt achter want zonder was al bezet.
Ik vind ze allemaal goed, en vond de titel van deze gewoon wel grappig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik hun eerste album wel het beste![]()
Waren die ook allemaal al bezet?
![]()
The Fall is ook wel interessant
Valt reuze mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een, arme friendzoners.
Vond Plastic Beach tegenvallen. Jouw naam is toevallig wel mijn favoriete nummer van dat albumquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:48 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal goed, en vond de titel van deze gewoon wel grappig.![]()
Plastic Beach album vind ik ook wel erg nice, net weer anders maar zeker weer top.
Scorpi zegt: daten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Vond Plastic Beach tegenvallen. Jouw naam is toevallig wel mijn favoriete nummer van dat album
Nou dan heb ik hem toch goed gekozen dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Vond Plastic Beach tegenvallen. Jouw naam is toevallig wel mijn favoriete nummer van dat album
Het heeft mijn goedkeuring jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:53 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Nou dan heb ik hem toch goed gekozen dus.
Had ze en kop als een bak met wurmen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef Hamast het volgende:
Zucht, ik heb oudjaarsnacht een blauwtje gelopen. Stom aangezien het eerst heel goed ging, ondanks dat ik volledig de weg kwijt was.
Wat ging er mis?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef Hamast het volgende:
Zucht, ik heb oudjaarsnacht een blauwtje gelopen. Stom aangezien het eerst heel goed ging, ondanks dat ik volledig de weg kwijt was.
Hahaha, ik snap hem.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Had ze en kop als een bak met wurmen?
Want? Wat is er verneukt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:04 schreef Hamast het volgende:
[..]
Hahaha, ik snap hem.
Nee ze gaf me notabene nog zomaar dr nummer, maar daarna ging het helemaal fout.
Daarna kreeg ik ruzie met haar. Ik werd gecockblocked door de mensen waarmee ze was. En toen ik tegen dr praatte gooide er een bier over mn kop heen. Toen werd ik dus boos, en kregen we ruzie, heb me gelukkig ingehouden en niemand gemept, had makkelijk gekund met 20 bier achter mn kiezen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |