Ja maar ja, het Louvre. Daar heeft Sylvie toch niets te zoeken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvie toch.... Sephoria zit ook al jaren in Parijs.... bij het Louvre
Welnee, Brammetje is passé.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef sherezade het volgende:
Ik zie Syl wel met brammetje in de toekomst
Nee, niet hatelijk maar wel heel subtiel venijnig en tongue-in-cheek sarcastisch, want hoewel het er niet met zoveel woorden staat, haal je er absoluut de verbijstering uit over zoveel leegheid en bullshit. De verbijstering van Eva Hoeke, bedoel ik, over mensen de echt zo leven, en die het ook allemaal volkomen serieus nemen en normaal vinden. Het gaat echt alléén over tassen, schoenen, sportregimes, Hiawathabandjes, slippertjes, tomaten en tonijn voor de lunch. Over niks, dus. En dat ademt het hele interview uit: blablabla...wawawawa..blablawawa. Ik moet er heel hard om lachen; dit is precies de reden waarom ik zo houd van celebrity-interviews.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:
Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?
Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.quote:
Serieus? Wat een heerlijk nieuwsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, Bram vertelde gisteren bij Boulevard dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.
Daar heb je toch een nanny voor?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.
Beetje flauw, Raf moet gewoon werken. Zij zou zich om het kereltje moeten bekommeren...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.
quote:SYLVIE KREEG HULP VAN HELDERZIENDE
Sylvie van der Vaart wordt bijgestaan door een medium. Paragnoste Sarina heeft in de affaire rond de scheiding van Sylvie van der Vaart een "dubieuze rol gespeeld", zegt Evert Santegoeds tegen de Telegraaf.
De Nederlandse 'helderziende' zou de voetbalvrouw van allerlei adviezen voorzien. Bij het nemen van beslissingen schakelt ze de hulp van Sarina in.
Sylvie noemt het medium haar 'coach' en zou haar zelfs aan huis laten komen. De invloed van Sarina werd steeds groter: "Het ging van kwaad tot erger" vertelt een ingewijde vandaag aan De Telegraaf.
http://www.powned.tv/nieu(...)elp_sylvie_van.html#
Neuh, ik heb haar altijd al een slechte moeder gevonden. Meer een Barbie met accessoire. Gelukkig heeft 'ie een liefhebbende nannyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef alors het volgende:
Is ze nu opeens een slechte moeder omdat ze een paar uurtjes gaat winkelen ipv thuis op de bank zit met dr kind? Wie weet speelde hij wel bij een vriendje of had hij een feestje ergens.
neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd.
Nee, daar ben ik ook achter. Tot gister was in alle media te horen van wel. Maar 't verklaart natuurlijk wel waarom het golddiggertje zo graag bleef doen alsof het huwelijk nog goed was; centjes centjes centjesquote:
Nee het verklaart helemaal niks, als ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd dan had je dat inderdaad kunnen denken...Maar ze zijn niet voor niks onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dus ze zijn snel klaar........ik denk dat de scheiding daarom ook snel rond is..zal me niks verbazen als de scheidingspapieren al ruim een tijd geleden zijn ingediend...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook achter. Tot gister was in alle media te horen van wel. Maar 't verklaart natuurlijk wel waarom het golddiggertje zo graag bleef doen alsof het huwelijk nog goed was; centjes centjes centjesIk hoop op koude uitsluiting
Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee het verklaart helemaal niks, als ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd dan had je dat inderdaad kunnen denken...Maar ze zijn niet voor niks onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dus ze zijn snel klaar........ik denk dat de scheiding daarom ook snel rond is..zal me niks verbazen als de scheidingspapieren al ruim een tijd geleden zijn ingediend...
Wie zegt dat ze van het simpele leven houdt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
Het zou mij niet verbazen als dat nieuwe RTL contract er helemaal niet gaat komen. De Bild is niet voor niets een charme-offensief de andere kant op aan het starten....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.
Ja en, als dat zo is ..waarom wordt zij daar dan zo op afgezeikt? Raf speelt er toch net zo goed een rol in...hij speelde het spelletje toch net zo goed mee..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haha je hebt echt geen idee wat een voetballer als v/d Vaart verdiendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.
Oh daar heb ik wel een idee van hoor, miljoentje of 5 per jaar. Hij heeft ingeleverd om weer in Hamburg te kunnen spelen. En hij heeft idd in de afgelopen 10 jaar al meer opgebouwd, zijn vermogen wordt op zo'n 25 miljoen geschat. Dat gaat ze denk ik ook niet meer halen nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha je hebt echt geen idee wat een voetballer als v/d Vaart verdiend
Dat gaat Sylvie in dr hele leventje niet bij elkaar sprokkelen...
Als RTL zo goed zou betalen ging iedereen na 2 jaartjes met pensioenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wel een idee van hoor, miljoentje of 5 per jaar. Hij heeft ingeleverd om weer in Hamburg te kunnen spelen. En hij heeft idd in de afgelopen 10 jaar al meer opgebouwd, zijn vermogen wordt op zo'n 25 miljoen geschat. Dat gaat ze denk ik ook niet meer halen nee.
RTL Duitsland he... En ze heeft nog contracten met Hunkemoller, Gilette, Oral-B, L'Oreal, eigen nagelstickers en meer van zulks...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als RTL zo goed zou betalen ging iedereen na 2 jaartjes met pensioen
Wat bij sommigen een goed idee zou zijnZoals de hele RTL Boulevard presentatie
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef Nadine26 het volgende:
[quote]Nee, niet hatelijk maar wel heel subtiel venijnig en tongue-in-cheek sarcastisch, want hoewel het er niet met zoveel woorden staat, haal je er absoluut de verbijstering uit over zoveel leegheid en bullshit. De verbijstering van Eva Hoeke, bedoel ik, over mensen de echt zo leven, en die het ook allemaal volkomen serieus nemen en normaal vinden. Het gaat echt alléén over tassen, schoenen, sportregimes, Hiawathabandjes, slippertjes, tomaten en tonijn voor de lunch. Over niks, dus. En dat ademt het hele interview uit: blablabla...wawawawa..blablawawa. Ik moet er heel hard om lachen; dit is precies de reden waarom ik zo houd van celebrity-interviews.
quote:"Gewoon een halfuurtje op de loopband met mijn iPodje op en dan buikspiertjes doen. Even lekker de dag beginnen, noem ik dat."
Priceless.
"Ik heb mijn stijltjes."
"In Duitsland word ik omschreven als de vrouw die alle mannen willen hebben en die alle vrouwen willen zijn. Dat is toch mooi?"
"Cava. Heerlijk, maar ik word nooit dronken. Dat past niet bij een vrouw."
mew.. ik hoef haar niet zo nodig de hersens in te slaan, maar ik moet er ook wel om lachenquote:Als ik al deze uitspraakjes op een rijtje zet, en een maak een optelsommetje, dan denk ik maar één ding: z'n vrouw sla je als man toch de hersens in? (En als vrouw trouwens ook).
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef ejiraM het volgende:
Maar het kan nog gekker. Zo schrijft Express ook dat "Sylvie een verhouding gehad zou hebben met rapper Ali B". En Bild tilt de hele situatie naar misschien wel het hoogst denkbare plan, en betrekt ook Sabia Boulahrouz erbij. Maar níet (alleen) als ware zij een geheime liefde van Rafael. Nee, als het aan Bild ligt, zou het zomaar kunnen dat Sylvie en Sabia niet zomaar 'vriendinnen' zijn! Hoewel de krant het woord niet nadrukkelijk opschrijft, is de gewekte indruk duidelijk: zou daar sprake zijn van een lesbisch onderonsje?
"Met HAAR gaat ze uit, bij HAAR vindt ze troost", opent de krant een apart stuk over Sabia. En spendeert vervolgens maar liefst drie kolommen aan een gedetailleerd verhaal over de innige vriendschap tussen Sylvie en Sabia, om vervolgens de slag te maken naar Rafael: "Op Facebook post ze meer foto's van zichzelf met Rafael, als met haar eigen man, met wie ze nota bene twee kinderen heeft."
De krant besluit dan ook met de duidelijkste hint ooit: "De Van der Vaarts wonen bij haar om de hoek. Eens zien wie van de twee ze de komende tijd vaker bezoekt…"
Geloof niet dat het hier al langs was gekomen, maar wat een mooie wending![]()
bron : http://www.rtl.nl/%28/act(...)en_in_het_vizier.xml
Komt nog niet in de buurt van Rafje zn salaris en sponsorcontracten. Logisch ook, hij kan echt iets.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:51 schreef Ole het volgende:
Alleen bij RTL Duitsland verdient Syl bijna een miljoen per jaar. Dan de rest nog natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |