abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:11:41 #181
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121156210
Maar het kan nog gekker. Zo schrijft Express ook dat "Sylvie een verhouding gehad zou hebben met rapper Ali B". En Bild tilt de hele situatie naar misschien wel het hoogst denkbare plan, en betrekt ook Sabia Boulahrouz erbij. Maar níet (alleen) als ware zij een geheime liefde van Rafael. Nee, als het aan Bild ligt, zou het zomaar kunnen dat Sylvie en Sabia niet zomaar 'vriendinnen' zijn! Hoewel de krant het woord niet nadrukkelijk opschrijft, is de gewekte indruk duidelijk: zou daar sprake zijn van een lesbisch onderonsje?

"Met HAAR gaat ze uit, bij HAAR vindt ze troost", opent de krant een apart stuk over Sabia. En spendeert vervolgens maar liefst drie kolommen aan een gedetailleerd verhaal over de innige vriendschap tussen Sylvie en Sabia, om vervolgens de slag te maken naar Rafael: "Op Facebook post ze meer foto's van zichzelf met Rafael, als met haar eigen man, met wie ze nota bene twee kinderen heeft."

De krant besluit dan ook met de duidelijkste hint ooit: "De Van der Vaarts wonen bij haar om de hoek. Eens zien wie van de twee ze de komende tijd vaker bezoekt…"

Geloof niet dat het hier al langs was gekomen, maar wat een mooie wending _O-

bron : http://www.rtl.nl/%28/act(...)en_in_het_vizier.xml
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 16:12:02 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_121156233
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sylvie toch.... Sephoria zit ook al jaren in Parijs.... bij het Louvre |:(
Ja maar ja, het Louvre. Daar heeft Sylvie toch niets te zoeken?
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:20:15 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121156577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef sherezade het volgende:
Ik zie Syl wel met brammetje in de toekomst *O*
Welnee, Brammetje is passé.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_121156671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:

Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?
Nee, niet hatelijk maar wel heel subtiel venijnig en tongue-in-cheek sarcastisch, want hoewel het er niet met zoveel woorden staat, haal je er absoluut de verbijstering uit over zoveel leegheid en bullshit. De verbijstering van Eva Hoeke, bedoel ik, over mensen de echt zo leven, en die het ook allemaal volkomen serieus nemen en normaal vinden. Het gaat echt alléén over tassen, schoenen, sportregimes, Hiawathabandjes, slippertjes, tomaten en tonijn voor de lunch. Over niks, dus. En dat ademt het hele interview uit: blablabla...wawawawa..blablawawa. Ik moet er heel hard om lachen; dit is precies de reden waarom ik zo houd van celebrity-interviews.

"Gewoon een halfuurtje op de loopband met mijn iPodje op en dan buikspiertjes doen. Even lekker de dag beginnen, noem ik dat."

Priceless.

"Ik heb mijn stijltjes."

"In Duitsland word ik omschreven als de vrouw die alle mannen willen hebben en die alle vrouwen willen zijn. Dat is toch mooi?"

"Cava. Heerlijk, maar ik word nooit dronken. Dat past niet bij een vrouw."

Als ik al deze uitspraakjes op een rijtje zet, en een maak een optelsommetje, dan denk ik maar één ding: z'n vrouw sla je als man toch de hersens in? (En als vrouw trouwens ook).
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:24:16 #185
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121156728
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Team Damian!
Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:26:54 #186
43556 miss_dynastie
pi_121156851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, Bram vertelde gisteren bij Boulevard dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.
Serieus? Wat een heerlijk nieuws :D *O*
En een dikke neus naar alle intimi dan...
pi_121156934
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.
Daar heb je toch een nanny voor? ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:29:55 #188
43556 miss_dynastie
pi_121157013
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Beetje flauw, Raf moet gewoon werken. Zij zou zich om het kereltje moeten bekommeren...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:33:09 #189
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_121157167
quote:
SYLVIE KREEG HULP VAN HELDERZIENDE

Sylvie van der Vaart wordt bijgestaan door een medium. Paragnoste Sarina heeft in de affaire rond de scheiding van Sylvie van der Vaart een "dubieuze rol gespeeld", zegt Evert Santegoeds tegen de Telegraaf.

De Nederlandse 'helderziende' zou de voetbalvrouw van allerlei adviezen voorzien. Bij het nemen van beslissingen schakelt ze de hulp van Sarina in.

Sylvie noemt het medium haar 'coach' en zou haar zelfs aan huis laten komen. De invloed van Sarina werd steeds groter: "Het ging van kwaad tot erger" vertelt een ingewijde vandaag aan De Telegraaf.

http://www.powned.tv/nieu(...)elp_sylvie_van.html#
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:35:03 #190
123170 alors
zlata1234
pi_121157284
Is ze nu opeens een slechte moeder omdat ze een paar uurtjes gaat winkelen ipv thuis op de bank zit met dr kind? Wie weet speelde hij wel bij een vriendje of had hij een feestje ergens.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:40:04 #191
43556 miss_dynastie
pi_121157545
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef alors het volgende:
Is ze nu opeens een slechte moeder omdat ze een paar uurtjes gaat winkelen ipv thuis op de bank zit met dr kind? Wie weet speelde hij wel bij een vriendje of had hij een feestje ergens.
Neuh, ik heb haar altijd al een slechte moeder gevonden. Meer een Barbie met accessoire. Gelukkig heeft 'ie een liefhebbende nanny :7
pi_121158387
Een medium :D
Net onze Queen en prins Bernhard :D
pi_121159045
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd.
nee
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 17:19:21 #194
43556 miss_dynastie
pi_121159144
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee
Nee, daar ben ik ook achter. Tot gister was in alle media te horen van wel. Maar 't verklaart natuurlijk wel waarom het golddiggertje zo graag bleef doen alsof het huwelijk nog goed was; centjes centjes centjes w/ Ik hoop op koude uitsluiting :Y)
pi_121159338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik ook achter. Tot gister was in alle media te horen van wel. Maar 't verklaart natuurlijk wel waarom het golddiggertje zo graag bleef doen alsof het huwelijk nog goed was; centjes centjes centjes w/ Ik hoop op koude uitsluiting :Y)
Nee het verklaart helemaal niks, als ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd dan had je dat inderdaad kunnen denken...Maar ze zijn niet voor niks onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dus ze zijn snel klaar........ik denk dat de scheiding daarom ook snel rond is..zal me niks verbazen als de scheidingspapieren al ruim een tijd geleden zijn ingediend...
pi_121159365
Sylvie hoeft echt niet op een houtje te bijten hoor. Ze heeft zelf een inkomen van 2 millie per jaar en er zal in de voorwaarden met zekerheid een regeling zijn opgenomen waarbij een maandelijkse toelage is vastgelegd ;)
Whatever you're about to discover we off that.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 17:27:00 #197
43556 miss_dynastie
pi_121159476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:23 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee het verklaart helemaal niks, als ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd dan had je dat inderdaad kunnen denken...Maar ze zijn niet voor niks onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dus ze zijn snel klaar........ik denk dat de scheiding daarom ook snel rond is..zal me niks verbazen als de scheidingspapieren al ruim een tijd geleden zijn ingediend...
Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:28:50 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121159552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
Wie zegt dat ze van het simpele leven houdt?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:28:55 #199
123170 alors
zlata1234
pi_121159555
quote:

[..]

Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 17:30:32 #200
43556 miss_dynastie
pi_121159619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:

[..]

Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.
Het zou mij niet verbazen als dat nieuwe RTL contract er helemaal niet gaat komen. De Bild is niet voor niets een charme-offensief de andere kant op aan het starten....
pi_121159720
quote:

[..]

Ja en, als dat zo is ..waarom wordt zij daar dan zo op afgezeikt? Raf speelt er toch net zo goed een rol in...hij speelde het spelletje toch net zo goed mee..
En dat moeten ze toch lekker helemaal zelf weten hoe en wanneer ze zoiets gaan vertellen...

En verder heeft ze hem idd helemaal niet nodig voor de centen......Ze doet het zelf een stuk beter als hem in Duitsland
pi_121159729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:

[..]

Haha je hebt echt geen idee wat een voetballer als v/d Vaart verdiend :')
Dat gaat Sylvie in dr hele leventje niet bij elkaar sprokkelen...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:37:18 #203
123170 alors
zlata1234
pi_121159868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Haha je hebt echt geen idee wat een voetballer als v/d Vaart verdiend :')
Dat gaat Sylvie in dr hele leventje niet bij elkaar sprokkelen...
Oh daar heb ik wel een idee van hoor, miljoentje of 5 per jaar. Hij heeft ingeleverd om weer in Hamburg te kunnen spelen. En hij heeft idd in de afgelopen 10 jaar al meer opgebouwd, zijn vermogen wordt op zo'n 25 miljoen geschat. Dat gaat ze denk ik ook niet meer halen nee.
know'm sayin?
word? word.
pi_121159929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef alors het volgende:

[..]

Oh daar heb ik wel een idee van hoor, miljoentje of 5 per jaar. Hij heeft ingeleverd om weer in Hamburg te kunnen spelen. En hij heeft idd in de afgelopen 10 jaar al meer opgebouwd, zijn vermogen wordt op zo'n 25 miljoen geschat. Dat gaat ze denk ik ook niet meer halen nee.
Als RTL zo goed zou betalen ging iedereen na 2 jaartjes met pensioen :D
Wat bij sommigen een goed idee zou zijn :{ Zoals de hele RTL Boulevard presentatie
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:41:03 #205
123170 alors
zlata1234
pi_121159992
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Als RTL zo goed zou betalen ging iedereen na 2 jaartjes met pensioen :D
Wat bij sommigen een goed idee zou zijn :{ Zoals de hele RTL Boulevard presentatie
RTL Duitsland he... En ze heeft nog contracten met Hunkemoller, Gilette, Oral-B, L'Oreal, eigen nagelstickers en meer van zulks...
know'm sayin?
word? word.
pi_121160017
Ze zitten allebei goed in de slappe was en zullen dat door deze scheiding echt niet verliezen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 17:51:11 #207
22592 crew  Ole
pi_121160320
Alleen bij RTL Duitsland verdient Syl bijna een miljoen per jaar. Dan de rest nog natuurlijk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_121160392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef Nadine26 het volgende:

[quote]Nee, niet hatelijk maar wel heel subtiel venijnig en tongue-in-cheek sarcastisch, want hoewel het er niet met zoveel woorden staat, haal je er absoluut de verbijstering uit over zoveel leegheid en bullshit. De verbijstering van Eva Hoeke, bedoel ik, over mensen de echt zo leven, en die het ook allemaal volkomen serieus nemen en normaal vinden. Het gaat echt alléén over tassen, schoenen, sportregimes, Hiawathabandjes, slippertjes, tomaten en tonijn voor de lunch. Over niks, dus. En dat ademt het hele interview uit: blablabla...wawawawa..blablawawa. Ik moet er heel hard om lachen; dit is precies de reden waarom ik zo houd van celebrity-interviews.
quote:
"Gewoon een halfuurtje op de loopband met mijn iPodje op en dan buikspiertjes doen. Even lekker de dag beginnen, noem ik dat."

Priceless.

"Ik heb mijn stijltjes."

"In Duitsland word ik omschreven als de vrouw die alle mannen willen hebben en die alle vrouwen willen zijn. Dat is toch mooi?"

"Cava. Heerlijk, maar ik word nooit dronken. Dat past niet bij een vrouw."
:D wat errug :')

quote:
Als ik al deze uitspraakjes op een rijtje zet, en een maak een optelsommetje, dan denk ik maar één ding: z'n vrouw sla je als man toch de hersens in? (En als vrouw trouwens ook).
mew.. ik hoef haar niet zo nodig de hersens in te slaan, maar ik moet er ook wel om lachen :P
pi_121160396
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef ejiraM het volgende:
Maar het kan nog gekker. Zo schrijft Express ook dat "Sylvie een verhouding gehad zou hebben met rapper Ali B". En Bild tilt de hele situatie naar misschien wel het hoogst denkbare plan, en betrekt ook Sabia Boulahrouz erbij. Maar níet (alleen) als ware zij een geheime liefde van Rafael. Nee, als het aan Bild ligt, zou het zomaar kunnen dat Sylvie en Sabia niet zomaar 'vriendinnen' zijn! Hoewel de krant het woord niet nadrukkelijk opschrijft, is de gewekte indruk duidelijk: zou daar sprake zijn van een lesbisch onderonsje?

"Met HAAR gaat ze uit, bij HAAR vindt ze troost", opent de krant een apart stuk over Sabia. En spendeert vervolgens maar liefst drie kolommen aan een gedetailleerd verhaal over de innige vriendschap tussen Sylvie en Sabia, om vervolgens de slag te maken naar Rafael: "Op Facebook post ze meer foto's van zichzelf met Rafael, als met haar eigen man, met wie ze nota bene twee kinderen heeft."

De krant besluit dan ook met de duidelijkste hint ooit: "De Van der Vaarts wonen bij haar om de hoek. Eens zien wie van de twee ze de komende tijd vaker bezoekt…"

Geloof niet dat het hier al langs was gekomen, maar wat een mooie wending _O-

bron : http://www.rtl.nl/%28/act(...)en_in_het_vizier.xml
_O-
Dat over die sabia ook.. Rijke fantasie hebben ze wel daar bij Bild :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121160454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:51 schreef Ole het volgende:
Alleen bij RTL Duitsland verdient Syl bijna een miljoen per jaar. Dan de rest nog natuurlijk.
Komt nog niet in de buurt van Rafje zn salaris en sponsorcontracten. Logisch ook, hij kan echt iets.
Sylvie kan eh... ja niet zoveel. En daar verdient ze best veel aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')