abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121141550
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Twee weken geleden stond er in haar column dat die broer (die overigens een vriend heeft) dat hij elk jaar met kerst aan haar vraagt of hij kooolhydraten moet mijden bij het diner. Waarop zij elk jaar aangeeft dat dit echt neit hoeft, om maar even aan te tonen hoe "lekker gek" ze is. Koolhydraten met de kerst!!!
;( Wat een vrouw.
pi_121141663
Wat een begin van 2013.
Dat zou jij wel willen weten.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:52:29 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121141900
Grappig dat juist zo'n controlfreak zich zo laat leiden door een helderziende.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:55:47 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121141968
Ik heb dat hele interview gelezen. Mooie kleertjes, mooi lijf, maar ik denk steeds: wanneer begint het nou? Wat een leeg leven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_121141981
Ik wil winnen want ik ben een winnaar, maar liefst twee keer in dat interview. :r
pi_121142153
Ik zie Syl wel met brammetje in de toekomst *O*
pi_121142384
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat juist zo'n controlfreak zich zo laat leiden door een helderziende.
Als je daar echt in gelooft is het een goeie houvast. Maar helemaal zuiver kun je het niet noemen, nee.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121142423
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?

In geel nog wat extra (en iets kritischer) achtergrondinfo, van diezelfde journaliste, jaren later, in Vrij Nederland. In z'n gehéél een behoorlijk goed stuk trouwens, daarom ook gekopiëerd nadat ik het in de bibliotheek had gelezen, niet slechts om de gedeeltes over Sylvie. Het is echt een aanrader om te lezen.

In het interview hierboven kwam weliswaar nog heel vaag iets over die tomaat en die tonijn terecht, maar dermate vriendelijk weggemoffeld dat ze het ook gewoon níet hadden kunnen vermelden. :)

[ afbeelding ]
Dit stuk is wel redelijk om te kotsen, maar het is al flink wat jaar terug. Je ziet aan haar lijf ook dat ze nu eet (wat weten we niet :+), en volgens mij roept ze dit soort dingen ook niet meer in interviews.
Ik ben nog steeds team Syl :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121142441
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef sherezade het volgende:
Ik zie Syl wel met brammetje in de toekomst *O*
Nee joh. Echt niet.
pi_121142530
Hehehe Raf die haar wijde broeken niet snapt omdat ze zoveel in de sportschool staat _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_121142939
Verschrikkelijk zo´n dag gepluk en getrek aan je en dan ook nog continue vriendelijk en beleefd blijven. Oh en als ze ´raf´ zegt is t niet goed, maar als ze ´mijn man´ zegt ook niet. wat een gezeur :)

Verder: team Sylvie :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_121143210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef DarkElf het volgende:
Verschrikkelijk zo´n dag gepluk en getrek aan je en dan ook nog continue vriendelijk en beleefd blijven. Oh en als ze ´raf´ zegt is t niet goed, maar als ze ´mijn man´ zegt ook niet. wat een gezeur :)

Verder: team Sylvie :)
Dat dus, nu kan ze helemaal niks meer goed doen wat ze ook zegt en doet :r
pi_121143312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?

In geel nog wat extra (en iets kritischer) achtergrondinfo, van diezelfde journaliste, jaren later, in Vrij Nederland. In z'n gehéél een behoorlijk goed stuk trouwens, daarom ook gekopiëerd nadat ik het in de bibliotheek had gelezen, niet slechts om de gedeeltes over Sylvie. Het is echt een aanrader om te lezen.

In het interview hierboven kwam weliswaar nog heel vaag iets over die tomaat en die tonijn terecht, maar dermate vriendelijk weggemoffeld dat ze het ook gewoon níet hadden kunnen vermelden. :)

[ afbeelding ]
Bazin! Dit briljante interview zocht ik ook. Nog een discussie op werk gehad met een vrouw waarin ik advocaat van de duivel speelde en dat vrouwen gewoon jaloers zijn. Was wel een sappige discussie.
pi_121143327
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil winnen want ik ben een winnaar, maar liefst twee keer in dat interview. :r
Inderdaad _O-

Dat van die zoetjes in de koffie vond ik ook wel typisch trouwens.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121143378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je dat shoppen dan werkelijk niet even uitstellen omdat je gaat scheiden, er papperazzi op je stoep staan, heel Twitter ontploft en je zoon dat ongetwijfeld allemaal meekrijgt?

Wat een volstrekte leeghoofden en met het gevaar dat ik óók een jaloerse wijvennijder lijk: blij dat hun wereld de mijne niet is. Stel nietsnutten is het.
Wat maakt het uit of ze gaat shoppen, joh? :') Als zij dat fijn of een uitvlucht vindt is dat toch gewoon prima voor haar? :) Er wordt wel heel overdreven gedaan. Alsof ze zich maar jankend op moet sluiten in huis. Juist iets doen laat je het hele gebeuren een beetje 'vergeten'.
pi_121143410
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Inderdaad _O-

Dat van die zoetjes in de koffie vond ik ook wel typisch trouwens.
Hoezo?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 10:52:03 #97
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_121143514
ik kan geen team kiezen.

Sylvie is een omhooggevallen oppervlakkig leeghoofd dat zich alleen met schone schijn bezig houdt en daardoor naar verluidt onprettig voor collega's voor en achter de schermen is. En het is bekend dat ze openlijk belde met haar vriendinnetje Touriya om door te spreken hoe ze een rijke voetballer gingen scoren, ook niet echt sympathiek.

Rafael is een niet bijster intelligente voetballer van het kamp met ouderwetse opvattingen die een verwende indruk maakt.

Team de nanny dan maar :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_121143578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoezo?
Alleen al dat 'nee schat', en dan diegene helemaal zoetjes laten halen.. want zonder is natuurlijk niet goed genoeg.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121143602
Team Damian!
Tap tap tap
pi_121143622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Alleen al dat 'nee schat', en dan diegene helemaal zoetjes laten halen.. want zonder is natuurlijk niet goed genoeg.
Mijn hemel wat een gezeur :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')