Ik moest aan Koefnoen denken: "Je moet zingen uit je kut"quote:
Wie is Liesbeth?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
Verrassend dat sufkut Liesbeth dacht Ewout de mol was.
Je kan ook gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gast fuck toch lekker op man.
Hmmm daar zeg je wat.quote:
Liesbeth Staats. De verliezer van vorig jaar. Op live.avro.nl is een nabeschouwing met haar.quote:
Kandidate van vorig jaar, nu hier te zienquote:
Nu al een gezonde spanning zoals in seizoen 3 en 6. Ik hoop op veel geniepige acties.quote:
Maar Tol lijkt op Molquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm daar zeg je wat.
maar toch zet ik in op Kees.
Hoewel, Zarayda is donker, en een mol ziet niks...
Is ook niet heel moeilijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Ringo het volgende:
Nu al 100x leuker dan het vorige seizoen.
Ja, hahahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest aan Koefnoen denken: "Je moet zingen uit je kut"
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:42 schreef amaranta het volgende:
Nick en Simon zingen de tune van het mooiste meisje van de klas.
Dat wijst ook op Kees Tol.
Misschien valt hij ook wel af. Twee seizoenen terug lieten ze met nummers ook steeds de komende afvaller zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:43 schreef Dave het volgende:
Tol is de Mol. Rijmt zo lekker, Geboren op 10 februari 1982. En '82 was opzichtig in beeld tijdens de test.
Dat dus, en ook 8.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu al een gezonde spanning zoals in seizoen 3 en 6. Ik hoop op veel geniepige acties.
In het midden achterin zal er wel weer iemand staan die kandidaat die de Mol is, uitbeeld ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:43 schreef TLC het volgende:
Zul je aan het einde zien dat op de achtergrond van de nabeschouwingen ook aanwijzingen zijn die we nu speels over het hoofd zien
En Arjen Lubach gooit zijn water over de bankquote:
Ik hou van simplistisch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee dat zal een lekkere hint op het einde zijn zeg Kees was de mol omdat zijn achternaam erop rijmt.
Nee dan heb je Lenmadov.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hou van simplistisch.
En Volendam. Als je al die letters door elkaar husselt. Dan heb je niks.
En iPadquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En Arjen Lubach gooit zijn water over de bank![]()
Volendamquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hou van simplistisch.
En Volendam. Als je al die letters door elkaar husselt. Dan heb je niks.
Nee dat is het door elkaar gehusselde van Volendam.quote:
Van de molquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Volendam
anagram voor;
Mol en vad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |