Nee, weer die typische, onterechte haat jegens Marokkanen en geloof me, ook een Nederlandse gevangenis is geen pretje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is jouw oplossing.
Ik heb er in gezeten (verdedigen Cubaanse ambassade), en het was prima te doen. En de percentage Marokkaanen in de criminaliteit is erg hoog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, weer die typische, onterechte haat jegens Marokkanen en geloof me, ook een Nederlandse gevangenis is geen pretje.
Nee, propaganda van het groot kapitaal kijk ik niet. Dit is trouwens serieus bedoeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef Hexagon het volgende:
Je bent zeker ook de film "The Way back" aan het kijken
Marrokanem was maar een voorbeeld, ik had net zo goed joden kunnen zeggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
En wat is met buurtterroristen die een andere dan de Marokkaanse achtergrond hebben? Mogen die ook in de Goelags of wat is het plan met die groepen?
Drenthe natuurlijk, die provincie is net zo afgelegen en triest als Siberië.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Hexagon het volgende:
Maar even serieus dan? Waar wil je die goelags inrichten? En wat gebeurt er precies in die goelags? En in hoeverre strookt dat met de rechtstaat?
In een of ander stuk natuurgebied bijv. de Veluwe. Werken 15 uur en als je je goed gedraagt 10 uur. Met de rechtstaat heb ik niks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Hexagon het volgende:
Maar even serieus dan? Waar wil je die goelags inrichten? En wat gebeurt er precies in die goelags? En in hoeverre strookt dat met de rechtstaat?
Gewoon.. als ze met de laatste windmolen klaar zijn kunnen ze weer bij de eerste beginnen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Hexagon het volgende:
Geloof dat toch niet, lees een andere kijk op Stalin van uitgeverij EPOquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Bluesdude het volgende:
Heee Stalin.... jij stuurde toch 20 miljoen mensen naar die goelagkampen ?
De helft kwam nooit terug. Dood.
Dacht je daaraan ?
Of alleen maar een beetje martelen enzo ?
Als je dit wilt ga je maar in Noord-Korea wonen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
In een of ander stuk natuurgebied bijv. de Veluwe. Werken 15 uur en als je je goed gedraagt 10 uur. Met de rechtstaat heb ik niks.
Troll?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Geloof dat toch niet, lees een andere kijk op Stalin van uitgeverij EPO
Noord Korea is staatskapitalistisch. Ik woon trouwens in Rusland.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef j3m03d3r het volgende:
[..]
Als je dit wilt ga je maar in Noord-Korea wonen.
Is dat dezelfde uitgeverij die boeken over Armstrong uitbracht?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:09 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Noord Korea is staatskapitalistisch. Ik woon trouwens in Rusland.
Ik moest toch wel lachen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:10 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde uitgeverij die boeken over Armstrong uitbracht?
Noord-Korea is stalinistisch. De politieke stroming die jouw grote idool heeft uitgevonden.quote:
Onzin Stalin hing het marxisme leninismeaamquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:13 schreef j3m03d3r het volgende:
[..]
Noord-Korea is stalinistisch. De politieke stroming die jouw grote idool heeft uitgevonden.
Een vorm daarvan die stalinisme heet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:18 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Onzin Stalin hing het marxisme leninismeaam
Kapitalisme is slechts marktstalinisme. Stalin (Freund, Genosse, Treu und Klug) zou niets in je idee hebben gezien, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:09 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Noord Korea is staatskapitalistisch. Ik woon trouwens in Rusland.
Geef mij maar eens een officieel stuk waar dat in staatquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef j3m03d3r het volgende:
[..]
Een vorm daarvan die stalinisme heet.
Door wie? Door de officiële stukken nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:24 schreef j3m03d3r het volgende:
De politiek die hij voerde wordt stalinisme genoemd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stalinism
Wikipedia klopt altijd?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef j3m03d3r het volgende:
Stalinism is the ideology that Joseph Stalin conceived and implemented in the Soviet Union, and is generally considered a branch of Marxist–Leninist ideology.
Dat die goelagkampen dodenkampen waren, met gigantisch veel doden is gewoon feitelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Soort van Wikipedia, lees liever de Sovjet encyclopediequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:39 schreef j3m03d3r het volgende:
http://www.britannica.com/EBchecked/topic/562734/Stalinism
Mensen met een andere mening. Ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:40 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Terechte doden. Het waren nazis, facisten, criminelen en andere vijanden van het volk.
Het waren ook veel mensen die niet zo extreem waren. Ook veel communisten en politiek gematigde mensen . En mensen die helemaal niet politiek waren, maar die door de communisten werden aangezien voor 'vijanden'..quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:40 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Terechte doden. Het waren nazis, facisten, criminelen en andere vijanden van het volk.
Er zaten ook aanhangers van trotski bij ja die de USSR, wouden de stabiliseren, waardoor de grote vaderlandse oorlog tegen het derde rijk verloren zou zijnoquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het waren ook veel mensen die niet zo extreem waren. Ook veel communisten en politiek gematigde mensen . En mensen die helemaal niet politiek waren, maar die door de communisten werden aangezien voor 'vijanden'..
Die moeten dood, vind je ?
Ok ik op jouwquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:41 schreef j3m03d3r het volgende:
[..]
Mensen met een andere mening. Ikop jou.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:40 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Stalin had die oorlog zelf bijna verloren door zijn halve legertop om te brengen in de grote zuiveringen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:54 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Er zaten ook aanhangers van trotski bij ja die de USSR, wouden de stabiliseren, waardoor de grote vaderlandse oorlog tegen het derde rijk verloren zou zijno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |