Gratis pakje dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef Alovenac het volgende:
Mata in de 89e minuut van de laatste wedstrijd met het doelpunt en de titel, eens kijken wat voor team er nu gaat komen.. 3 titels met dit team gehaald.
Yes, zat helemaal niks in..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gratis pakje dus.![]()
Wat voor team speel je nu mee?
Voor volgend jaar, duo met Kouyatequote:Papa Gueye zou met zijn enorme postuur prima in de Premier League passen. De 1 meter 92 lange Senegalees heeft genoeg mogelijkheden gehad om in Engeland aan de slag te gaan. “Elk jaar hebben grote clubs interesse. Voor de Olympische Spelen van afgelopen zomer kon ik naar Tottenham Hotspur en Stoke City. De onderhandelingen waren vergevorderd”, zegt de verdediger, die echter nog altijd bij Metalist Kharkiv in Oekraïne speelt. (Allsport)
Geen idee wie het is. Maar ik heb dan ook niet zoveel met mensen die ik niet ken of niet voor Feyenoord zijn.quote:
Dit team had je eigenlijk al moeten verkopen en anders nu. Spelers als Touré, Kompany, Aguero en Nasri gaan enorm dalen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Yes, zat helemaal niks in..
[ afbeelding ]
Eens kijken wat de waarde hier van is ongeveer en wat ervoor terug te kopen is.. Dit team heb ik immers al 2/3 maanden.
Maarten Atmodikoro, rechtsback meen ik. Ik weet nog dat ik als klein jongetje "Atmodikoro, atmodikoro, lalalala" zong op de de melodie van La Cucamachaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee wie het is. Maar ik heb dan ook niet zoveel met mensen die ik niet ken of niet voor Feyenoord zijn.
Klopt, maar heb het ook 1.5 maand niet gespeeld vanwege CODquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit team had je eigenlijk al moeten verkopen en anders nu. Spelers als Touré, Kompany, Aguero en Nasri gaan enorm dalen.
Gewoon 2 weken met een budgetteam spelen en daarna een team als dit voor de helft van de prijs terugkopen.
Gewoon lekker spelen en je niet druk maken om het onvermijdelijke dalen van spelers lijkt me een beter advies. Als je echt wil verkopen dan zou ik het nu maar doen jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit team had je eigenlijk al moeten verkopen en anders nu. Spelers als Touré, Kompany, Aguero en Nasri gaan enorm dalen.
Gewoon 2 weken met een budgetteam spelen en daarna een team als dit voor de helft van de prijs terugkopen.
Ik wilde sowieso na een nieuwe titel switchen van team, dalen van spelers hou je toch wel.. Alleen nu ff kijken wat ik precies wilquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon lekker spelen en je niet druk maken om het onvermijdelijke dalen van spelers lijkt me een beter advies. Als je echt wil verkopen dan zou ik het nu maar doen ja
Jij kan inderdaad wel een verlies maken met je 4/5 miljoen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon lekker spelen en je niet druk maken om het onvermijdelijke dalen van spelers lijkt me een beter advies.
Ik heb er een Pro League team achter. Vargas is geniaal goed he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:15 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
Echt wat een fucking geil team.
Oh ja, das ook nog belangrijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar is hij ook snel? En 1.92 betekent dat hij shiny zou zijn
Vargas is echt achterlijk goed jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er een Pro League team achter. Vargas is geniaal goed he?
[ afbeelding ]
Kan je hele leuke hybrids mee maken dit jaar dankzij die nieuwe links, maar heb er ook nog niet mee gespeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef Alovenac het volgende:
Straks eens even kijken hoe 41212 speelt...
Eigenlijk liep ik vorig jaar echt voor op de rest, zonder het zelf te weten. Had al voor de 3-5-2/Kanu hype een 3-5-2 met Kanu op CDM terwijl hij een CAM was/is. Alleen de voorhoede was kutquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Kanu op CDM was ook een gouden greep trouwens..fysiek van Lukaku en een geniaal schot ook in zijn linker..wat een beest
FUT hipsterquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk liep ik vorig jaar echt voor op de rest, zonder het zelf te weten. Had al voor de 3-5-2/Kanu hype een 3-5-2 met Kanu op CDM terwijl hij een CAM was/is. Alleen de voorhoede was kut
Die past wel in mijn team maar Ofoe vind ik ook heel erg goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Kanu op CDM was ook een gouden greep trouwens..fysiek van Lukaku en een geniaal schot ook in zijn linker..wat een beest
Dat is ook de voornaamste reden inderdaad, alleen ben ik niet goed in het maken van hybrids maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je hele leuke hybrids mee maken dit jaar dankzij die nieuwe links, maar heb er ook nog niet mee gespeeld.
MESSI KOPENMquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:31 schreef Alovenac het volgende:
+- 425k om een nieuw team te maken, eens kijken.
Wat wil je ook met Arbeloa op RBquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna een ragequit van hemLekkere potjes
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna een ragequit van hemLekkere potjes
Waarom alleen maar EPL teams?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Alovenac het volgende:
Dit team ervoor terugkopen, of ga ik dan ook veel waarde inleveren op bepaalde spelers buiten Bale?
[ afbeelding ]
Ik heb een serie a, BBVA, Russische league en Bundesliga team gehad.. Maar ze speelde allemaal niet zo fijnquote:
ENrique > Clichyquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Alovenac het volgende:
Dit team ervoor terugkopen, of ga ik dan ook veel waarde inleveren op bepaalde spelers buiten Bale?
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is 95 fitness laag?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tegen een Nederlander met als teamnaam Westcarr FC en zijn club heet Den Haag Youth. Toen verwachtte ik een Engels bronze team met Westcarr en Slew maar het was een hybrid met Weston-Westcarr-Taylor voorin en verder nog Opara, Ashe, Kim Kwang Suk, Yun Young Sun, Balchan, Oh Seung Bum en Baek Ji Hoon (in willekeurige volgorde)
Gelukkig was hij slecht en ik kon zelfs met sommige spelers op 95 fitness makkelijk winnen met 1-5. In zijn profiel staat HAMAS en ik gebruikte de Ajax home kit. Hij is nu vast boos
Ik begin bijna nooit een wedstrijd met een speler onder de 95 fitness. Het loopt bij mij niet meer als ik spelers onder de 95 fitness heb. Overigens is Smith wel een baas, hij heeft nu 5 goals uit 12 wedstrijden als CB.quote:
Dat is wel heel extreem..ik laat ze doorgaans niet onder de 90 komen..af en toe 1 of 2 spelers op 89. Merk je echt niets van. Morale wel altijd 99.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begin bijna nooit een wedstrijd met een speler onder de 95 fitness. Het loopt bij mij niet meer als ik spelers onder de 95 fitness heb. Overigens is Smith wel een baas, hij heeft nu 5 goals uit 12 wedstrijden als CB.
Alles daalt...enige optie die je hebt is een budgetteam of accepteren dat je coins gaat verliezen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Alovenac het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een leuk 41212 team, dat niet veel in waarde zal dalen? Heb er wel graag Neymar of Bale in op LM.
Dat team wat ik net in elkaar had geflatst met die IF's, zou dat nog veel in waarde dalen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles daalt...enige optie die je hebt is een budgetteam of accepteren dat je coins gaat verliezen.
Spelers rond discard waarde halen, of iets er boven. Koné, Diaby, Mikel, Kaboul etc etc. Okee, de laatste is niet echt discard waarde, maar daar kun je niet veel op verliezen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Alovenac het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een leuk 41212 team, dat niet veel in waarde zal dalen? Heb wel graag Bale op LM, of anders eventueel Neymar.
quote:
Met die IF's is het een beetje een loterij momenteel imo en Bale zit niet in packs deze week dus zal nu wat duurder zijn dan normaal. Rest is niet duur. Ik zou alleen nooit met 2 relatief trage bomen naast elkaar spelen voorin, zeker niet met golds. Benteke en Lukaku heb ik wel als duo maar bij silvers gaat dat beter imo en ze zijn ook nog een stuk sneller. Zou eerder voor een complementair duo gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dat team wat ik net in elkaar had geflatst met die IF's, zou dat nog veel in waarde dalen?
fijnnnnnquote:
De prijzen gaan met de TOTY crash dalen op het moment dat mensen meer pakjes gaan kopen, en daardoor meer spelers op de markt gaan komen. Wanneer kopen mensen pakjes? Juist, als er TOTY spelers IN de pakjes zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef TBakkert het volgende:
maar wanneer gaat het nou ECHT dalen?
als die TOTY net uit is, of vlak daarvoor?
De dag ervoor om kwart over tweequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef TBakkert het volgende:
Dus eventueel een Tevez oid erbij, alhoewel je dan weer zit met de waarde die je gaat verliezen.. Het is inderdaad erg aftasten... Weet niet goed wat ik ermee moet, dit team staat iig op de tradepile.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die IF's is het een beetje een loterij momenteel imo en Bale zit niet in packs deze week dus zal nu wat duurder zijn dan normaal. Rest is niet duur. Ik zou alleen nooit met 2 relatief trage bomen naast elkaar spelen voorin, zeker niet met golds. Benteke en Lukaku heb ik wel als duo maar bij silvers gaat dat beter imo en ze zijn ook nog een stuk sneller. Zou eerder voor een complementair duo gaan.
okee, dankje voor de duidelijkheid, want dan verkoop ik vlak daarvoor mijn team nog wel evenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De prijzen gaan met de TOTY crash dalen op het moment dat mensen meer pakjes gaan kopen, en daardoor meer spelers op de markt gaan komen. Wanneer kopen mensen pakjes? Juist, als er TOTY spelers IN de pakjes zitten.
Dus niet VOOR ze in de pakjes zitten. Ook niet NADAT ze in de pakjes zitten. Maar TIJDENS het moment dat spelers IN de pakjes zitten.
Vorig jaar was de ergste prijsdaling nu al achter de rug. De TOTY crash was lang niet zo erg als de "bang voor het TOTY crash" in de aanloop er naar toe..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef TBakkert het volgende:
duidelijker kon ik het niet uitleggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, dankje voor de duidelijkheid, want dan verkoop ik vlak daarvoor mijn team nog wel even
Niet helemaal waar. Afgelopen jaren gingen mensen massaal panicksellen voor TOTY, deels vanwege de aankomende crash (die ze zelf dus op gang brachten) en deels omdat ze geld voor packs nodig hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De prijzen gaan met de TOTY crash dalen op het moment dat mensen meer pakjes gaan kopen, en daardoor meer spelers op de markt gaan komen. Wanneer kopen mensen pakjes? Juist, als er TOTY spelers IN de pakjes zitten.
Dus niet VOOR ze in de pakjes zitten. Ook niet NADAT ze in de pakjes zitten. Maar TIJDENS het moment dat spelers IN de pakjes zitten.
De paniek was volgens mij juist op het moment dat Nani een UP kreeg,die gelijk was aan zijn IF. Tenminste, zo heb ik het opgeslagen. Toen gingen mensen massaal IF's van de hand doen uit angst voor een UP. Zo heb ik nog ruim een ton op IF Thiago Silva verlorenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Afgelopen jaren gingen mensen massaal panicksellen voor TOTY, deels vanwege de aankomende crash (die ze zelf dus op gang brachten) en deels omdat ze geld voor packs nodig hebben.
handig dit voor mijn vak economiequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Afgelopen jaren gingen mensen massaal panicksellen voor TOTY, deels vanwege de aankomende crash (die ze zelf dus op gang brachten) en deels omdat ze geld voor packs nodig hebben.
Daar crashte de markt niet van, maar alleen die paar bewuste spelers. De algehele gemiddelde prijzen over de hele markt gingen zelfs iets omhoog in januari..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De paniek was volgens mij juist op het moment dat Nani een UP kreeg,die gelijk was aan zijn IF. Tenminste, zo heb ik het opgeslagen. Toen gingen mensen massaal IF's van de hand doen uit angst voor een UP. Zo heb ik nog ruim een ton op IF Thiago Silva verloren
Ik dacht dat de UPs gewoon tegelijk kwamen? Transfers wel in delen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De paniek was volgens mij juist op het moment dat Nani een UP kreeg,die gelijk was aan zijn IF. Tenminste, zo heb ik het opgeslagen. Toen gingen mensen massaal IF's van de hand doen uit angst voor een UP. Zo heb ik nog ruim een ton op IF Thiago Silva verloren
Uiteraard, het is gewoon een mini-economie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
handig dit voor mijn vak economie
't zit trouwens wel gewoon echt hetzelfde in elkaar soms
toen ik dat tegen mijn leraar zei ging hij met zijn rokerige adem in mijn gezicht lachenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard, het is gewoon een mini-economie.
Ik koop meestal een speler en dan verkoop ik hem voor meer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef Alovenac het volgende:
Hoe maken jullie op dit moment nou winst met traden? Lastig toch met de dalende prijzen ...
EA heeft alleen wat teveel invloed..op een normale economie zijn er uiteraard veel meer factoren van toepassing en is er geen enkele regering of whatever die zo'n invloed kan hebben van de ene op de andere dag. EA heeft dat wel met die rare packs, ups, IF's etc etcquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
toen ik dat tegen mijn leraar zei ging hij met zijn rokerige adem in mijn gezicht lachen![]()
De UPs kwamen ook in delen. De koe dient uitgemolken te worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de UPs gewoon tegelijk kwamen? Transfers wel in delen..
ja dat klopt, maar in de basis is het hetzelfde...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft alleen wat teveel invloed..op een normale economie zijn er uiteraard veel meer factoren van toepassing en is er geen enkele regering of whatever die zo'n invloed kan hebben van de ene op de andere dag. EA heeft dat wel met die rare packs, ups, IF's etc etc
En gaat het hier om nep geld en een groot luxe goed waar je in een normale economie ook primaire levensbehoefte als goederen hebt waar hele andere vraag en aanbod regels voor gelden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft alleen wat teveel invloed..op een normale economie zijn er uiteraard veel meer factoren van toepassing en is er geen enkele regering of whatever die zo'n invloed kan hebben van de ene op de andere dag. EA heeft dat wel met die rare packs, ups, IF's etc etc
De primaire levensbehoefte in deze economie zijn contracten, een stadion en een bal. Maar die laatste 2 krijg je al gratis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En gaat het hier om nep geld en een groot luxe goed waar je in een normale economie ook primaire levensbehoefte als goederen hebt waar hele andere vraag en aanbod regels voor gelden.
Oh laat dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.contracten en pace kaartjes zijn mijn primaire goederenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En gaat het hier om nep geld en een groot luxe goed waar je in een normale economie ook primaire levensbehoefte als goederen hebt waar hele andere vraag en aanbod regels voor gelden.![]()
Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen hier heel anders reageren dan in een normale economie omdat het allemaal nep is en dat ik het daarom niet te vergelijken vindquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De primaire levensbehoefte in deze economie zijn contracten, een stadion en een bal. Maar die laatste 2 krijg je al gratis.
in het echt zou ik inderdaad geen 1.2 miljoen uitlenenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen hier heel anders reageren dan in een normale economie omdat het allemaal nep is
Gelukkig nieuwjaar trouwens opa![]()
Jij ook Kamikaziequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen hier heel anders reageren dan in een normale economie omdat het allemaal nep is
Gelukkig nieuwjaar trouwens opa![]()
Aangezien je er al een tijdje over praat, ging ik maar eens even kijken en ja hoor; 433 voor 22kquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
een 3-5-2 RM IF Lamela voor 22.5K en toch nog maar een 4-3-3 voor 25K. 24 stuks.
Vind ik ook.Maar op sommige vfotos heeft ze wel een rare kaaklijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind die Nikkie Plessen zon belachelijk geil wijf he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |