abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121127950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Alovenac het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een leuk 41212 team, dat niet veel in waarde zal dalen? Heb er wel graag Neymar of Bale in op LM :Y.
Alles daalt...enige optie die je hebt is een budgetteam of accepteren dat je coins gaat verliezen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121128041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Alles daalt...enige optie die je hebt is een budgetteam of accepteren dat je coins gaat verliezen.
Dat team wat ik net in elkaar had geflatst met die IF's, zou dat nog veel in waarde dalen?
pi_121128043
bazenkommenterrie
pi_121128058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Alovenac het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een leuk 41212 team, dat niet veel in waarde zal dalen? Heb wel graag Bale op LM, of anders eventueel Neymar.
Spelers rond discard waarde halen, of iets er boven. Koné, Diaby, Mikel, Kaboul etc etc. Okee, de laatste is niet echt discard waarde, maar daar kun je niet veel op verliezen.
pi_121128110
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_121128183
Weet je nog wat te zeggen Rijst? :P
pi_121128200
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Dat team wat ik net in elkaar had geflatst met die IF's, zou dat nog veel in waarde dalen?
Met die IF's is het een beetje een loterij momenteel imo en Bale zit niet in packs deze week dus zal nu wat duurder zijn dan normaal. Rest is niet duur. Ik zou alleen nooit met 2 relatief trage bomen naast elkaar spelen voorin, zeker niet met golds. Benteke en Lukaku heb ik wel als duo maar bij silvers gaat dat beter imo en ze zijn ook nog een stuk sneller. Zou eerder voor een complementair duo gaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:20:27 #161
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121128202
maar wanneer gaat het nou ECHT dalen?
als die TOTY net uit is, of vlak daarvoor?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:21:45 #162
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_121128267
Rijst _O-
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_121128292
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121128310
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef TBakkert het volgende:
De prijzen gaan met de TOTY crash dalen op het moment dat mensen meer pakjes gaan kopen, en daardoor meer spelers op de markt gaan komen. Wanneer kopen mensen pakjes? Juist, als er TOTY spelers IN de pakjes zitten.

Dus niet VOOR ze in de pakjes zitten. Ook niet NADAT ze in de pakjes zitten. Maar TIJDENS het moment dat spelers IN de pakjes zitten.
pi_121128328
quote:
De dag ervoor om kwart over twee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121128329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Met die IF's is het een beetje een loterij momenteel imo en Bale zit niet in packs deze week dus zal nu wat duurder zijn dan normaal. Rest is niet duur. Ik zou alleen nooit met 2 relatief trage bomen naast elkaar spelen voorin, zeker niet met golds. Benteke en Lukaku heb ik wel als duo maar bij silvers gaat dat beter imo en ze zijn ook nog een stuk sneller. Zou eerder voor een complementair duo gaan.
Dus eventueel een Tevez oid erbij, alhoewel je dan weer zit met de waarde die je gaat verliezen.. Het is inderdaad erg aftasten... Weet niet goed wat ik ermee moet, dit team staat iig op de tradepile.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:23:15 #168
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121128339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De prijzen gaan met de TOTY crash dalen op het moment dat mensen meer pakjes gaan kopen, en daardoor meer spelers op de markt gaan komen. Wanneer kopen mensen pakjes? Juist, als er TOTY spelers IN de pakjes zitten.

Dus niet VOOR ze in de pakjes zitten. Ook niet NADAT ze in de pakjes zitten. Maar TIJDENS het moment dat spelers IN de pakjes zitten.
okee, dankje voor de duidelijkheid, want dan verkoop ik vlak daarvoor mijn team nog wel even :)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:23:30 #169
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_121128357
Ik moest in de finale tegen een Duitser die gelukkig op 1-1 kwam door een cutback en vervolgens doet mijn keeper dit:

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/147422078

Daarna hadden mijn spelers er geen zin meer in, het werd uiteindelijk 2-4.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_121128358
quote:
Vorig jaar was de ergste prijsdaling nu al achter de rug. De TOTY crash was lang niet zo erg als de "bang voor het TOTY crash" in de aanloop er naar toe..

Maar nu zijn de prijzen pas veel later echt gaan delen dan vorig jaar.
pi_121128361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:

[..]

okee, dankje voor de duidelijkheid, want dan verkoop ik vlak daarvoor mijn team nog wel even :)
duidelijker kon ik het niet uitleggen :D
pi_121128374
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Afgelopen jaren gingen mensen massaal panicksellen voor TOTY, deels vanwege de aankomende crash (die ze zelf dus op gang brachten) en deels omdat ze geld voor packs nodig hebben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121128436
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Afgelopen jaren gingen mensen massaal panicksellen voor TOTY, deels vanwege de aankomende crash (die ze zelf dus op gang brachten) en deels omdat ze geld voor packs nodig hebben.
De paniek was volgens mij juist op het moment dat Nani een UP kreeg,die gelijk was aan zijn IF. Tenminste, zo heb ik het opgeslagen. Toen gingen mensen massaal IF's van de hand doen uit angst voor een UP. Zo heb ik nog ruim een ton op IF Thiago Silva verloren -O-
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:26:19 #174
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121128491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

handig dit voor mijn vak economie _O_
't zit trouwens wel gewoon echt hetzelfde in elkaar soms :o
kortom:
pi_121128511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De paniek was volgens mij juist op het moment dat Nani een UP kreeg,die gelijk was aan zijn IF. Tenminste, zo heb ik het opgeslagen. Toen gingen mensen massaal IF's van de hand doen uit angst voor een UP. Zo heb ik nog ruim een ton op IF Thiago Silva verloren -O-
Daar crashte de markt niet van, maar alleen die paar bewuste spelers. De algehele gemiddelde prijzen over de hele markt gingen zelfs iets omhoog in januari..
pi_121128514
Zometeen clubsssssss?
pi_121128520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik dacht dat de UPs gewoon tegelijk kwamen? Transfers wel in delen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121128538
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef TBakkert het volgende:

[..]

handig dit voor mijn vak economie _O_
't zit trouwens wel gewoon echt hetzelfde in elkaar soms :o
Uiteraard, het is gewoon een mini-economie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:27:46 #179
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121128581
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Uiteraard, het is gewoon een mini-economie.
toen ik dat tegen mijn leraar zei ging hij met zijn rokerige adem in mijn gezicht lachen _O- :')
kortom:
pi_121128613
Hoe maken jullie op dit moment nou winst met traden? Lastig toch met de dalende prijzen ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')