Ik dacht dat de UPs gewoon tegelijk kwamen? Transfers wel in delen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De paniek was volgens mij juist op het moment dat Nani een UP kreeg,die gelijk was aan zijn IF. Tenminste, zo heb ik het opgeslagen. Toen gingen mensen massaal IF's van de hand doen uit angst voor een UP. Zo heb ik nog ruim een ton op IF Thiago Silva verloren
Uiteraard, het is gewoon een mini-economie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
handig dit voor mijn vak economie
't zit trouwens wel gewoon echt hetzelfde in elkaar soms
toen ik dat tegen mijn leraar zei ging hij met zijn rokerige adem in mijn gezicht lachenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard, het is gewoon een mini-economie.
Ik koop meestal een speler en dan verkoop ik hem voor meer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef Alovenac het volgende:
Hoe maken jullie op dit moment nou winst met traden? Lastig toch met de dalende prijzen ...
EA heeft alleen wat teveel invloed..op een normale economie zijn er uiteraard veel meer factoren van toepassing en is er geen enkele regering of whatever die zo'n invloed kan hebben van de ene op de andere dag. EA heeft dat wel met die rare packs, ups, IF's etc etcquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
toen ik dat tegen mijn leraar zei ging hij met zijn rokerige adem in mijn gezicht lachen![]()
De UPs kwamen ook in delen. De koe dient uitgemolken te worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de UPs gewoon tegelijk kwamen? Transfers wel in delen..
ja dat klopt, maar in de basis is het hetzelfde...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft alleen wat teveel invloed..op een normale economie zijn er uiteraard veel meer factoren van toepassing en is er geen enkele regering of whatever die zo'n invloed kan hebben van de ene op de andere dag. EA heeft dat wel met die rare packs, ups, IF's etc etc
En gaat het hier om nep geld en een groot luxe goed waar je in een normale economie ook primaire levensbehoefte als goederen hebt waar hele andere vraag en aanbod regels voor gelden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft alleen wat teveel invloed..op een normale economie zijn er uiteraard veel meer factoren van toepassing en is er geen enkele regering of whatever die zo'n invloed kan hebben van de ene op de andere dag. EA heeft dat wel met die rare packs, ups, IF's etc etc
De primaire levensbehoefte in deze economie zijn contracten, een stadion en een bal. Maar die laatste 2 krijg je al gratis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En gaat het hier om nep geld en een groot luxe goed waar je in een normale economie ook primaire levensbehoefte als goederen hebt waar hele andere vraag en aanbod regels voor gelden.
Oh laat dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.contracten en pace kaartjes zijn mijn primaire goederenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En gaat het hier om nep geld en een groot luxe goed waar je in een normale economie ook primaire levensbehoefte als goederen hebt waar hele andere vraag en aanbod regels voor gelden.![]()
Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen hier heel anders reageren dan in een normale economie omdat het allemaal nep is en dat ik het daarom niet te vergelijken vindquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De primaire levensbehoefte in deze economie zijn contracten, een stadion en een bal. Maar die laatste 2 krijg je al gratis.
in het echt zou ik inderdaad geen 1.2 miljoen uitlenenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen hier heel anders reageren dan in een normale economie omdat het allemaal nep is
Gelukkig nieuwjaar trouwens opa![]()
Jij ook Kamikaziequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen hier heel anders reageren dan in een normale economie omdat het allemaal nep is
Gelukkig nieuwjaar trouwens opa![]()
Aangezien je er al een tijdje over praat, ging ik maar eens even kijken en ja hoor; 433 voor 22kquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
een 3-5-2 RM IF Lamela voor 22.5K en toch nog maar een 4-3-3 voor 25K. 24 stuks.
Vind ik ook.Maar op sommige vfotos heeft ze wel een rare kaaklijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind die Nikkie Plessen zon belachelijk geil wijf he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |