Dat was een toevalligheid omdat Tania net een RT had gemaakt met de twitter account van @IkBenDeMol.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef Maartel het volgende:
Net even frontpage bijgelezen. Hoe ontzettend dom zou het zijn als de officiele site perongeluk naar het WIDM account op twitter heeft gelinkt bij de genoemde kandidaat?
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
De mol is bruin gekleurd, Zarayda is bruin gekleurd. Dit kan geen toeval zijn!
Maar minderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..
Ik heb 't ook gemist.quote:
Thanks, dan bespaar ik me de moeitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Meh, geen muzikale hint oid. Jammer.
Verder had Ewout weinig te melden
totaal niet leuk, en zelfs erg eng bij DWDD, ze altijd zo onzekerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:15 schreef 5thencounter het volgende:
En Jup, leuk bij DWDD en Cabaretjes en stukjes bijdehand in NRC maar een lafbek al het er op aan komt...nou nog leren lachen...
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind die hint uit de leader naar Daniel wel sterk. Het zou een schande zijn als ze zijn naam namelijk per ongeluk verkeerd zouden spellen, en dan ook nog net de letter i
Er staat Bossevain, terwijl hij Boissevain heetquote:
Die uit 2008, of 2006!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb nog maar weinig WIDM's gevolgd...stel dat ik een seizoen zou willen terugkijken via uitzending gemist, welke zouden jullie dan aanraden? Ik heb die met Yvon Jaspers en AnneMarie Jung al wel gezien.
Dat topic is er niet voor niets. Hints mogen hier niet worden gepostquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef Zocalo het volgende:
Ook al in het hints-topic gezet, maar beetje opvallend:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |