+1!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef danic het volgende:
Heerlijk hè, die frisse lucht doet wonderen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef danic het volgende:
Gooi ik em nog dicht ook......
Moet er nog iets inde OP worden aangepast??
Is goed, kom ik zelf ook op uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef danic het volgende:
Whaaaa laiveneertiekje wat leuk!! De 15e even aanhouden?
Zand, die egel hoop ik idd niet zeg! Al die stekels...
Done!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Is goed, kom ik zelf ook op uit
Ik nu ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Estrys het volgende:
Ik ga dadelijk met mijn mannen naar de Mac. Zojuist besloten door mij
+1quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef bellelena het volgende:
Xcuz_me 19 weken!
Pessie 33 weken!
Gefeliciteerd Laiveneertiekje!
Voor de frisse buitenlucht
die is zo fijn! Hebben wij ook. Ook fijn voor buiten door de onderkant. Midas speelt er nu nog op (is zijn basis zeg maar).quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom!
Ik heb iets voor de babbie gekochtvóór de SEO
overwinning
Een heel tof speelkleed van de IKEA. Staat toch wel op de site![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00195776/
Gefeliciteerd! Wij zijn zelfde termijn! Wel balen van de misselijkheid, ik heb het ook wel maar niet zo erg. Mag ik een tip geven? Probeer eens gembercapsules of de gember zuigtabletten van Sea Band Mama (Etos). Werkt bij mij als een trein!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij. Half augustus als alles goed gaat. Pas over twee werken echo, maar flink misselijk, ondanks de emesafene.
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij. Half augustus als alles goed gaat. Pas over twee werken echo, maar flink misselijk, ondanks de emesafene.
Nee Tico begon ermeequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Logician het volgende:
Wij gaan naar babypark in Enter de tegoedbon opmaken en daarna naar de McDonalds!!
(thx to Estrys)
Ooh, wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen waar wij net eten hebben gehaald!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Kyara het volgende:
en inderdaad, kappen nou met die mac verhalen
Dat kan ook nog hoor lot. Bij mijn laatste controle met 34 weken lag mijn baby ook goed.Dus ik heel enthausiast nou die zal toch niet meer omdraaien. Toen werd er gezegd dat ze inprinciepe bij 36 weken kijken hoe hij ligt. Ligt hij dan in stuit word er besproken wat te doen. Dus nog alle ruimte om te draaien idd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef L0t.. het volgende:
Wat een prachtig meisje met een mooie naam Papi, wat een geluk!!Geniet er van!
Laiveneertiekje, gefeliciteerd!
Danic, las jouw post nog in het vorige topic over die stuitligging. Maar maakt dat met onze termijn al iets uit dan? Dan kan een kindje toch nog alle kanten opdraaien..?
Oké, dacht ik al, fijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog hoor lot. Bij mijn laatste controle met 34 weken lag mijn baby ook goed.Dus ik heel enthausiast nou die zal toch niet meer omdraaien. Toen werd er gezegd dat ze inprinciepe bij 36 weken kijken hoe hij ligt. Ligt hij dan in stuit word er besproken wat te doen. Dus nog alle ruimte om te draaien idd.
Klopt hoor, maar omdat ik tot nu toe bij iedere echo hoorde dat ze in stuit lag, gaf dat bij mij toch zorgen. Verstandelijk weet ik heel goed dat ze alle kanten nog op kan, maar hormonaal dacht ik er minder relaxed over.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef L0t.. het volgende:
Wat een prachtig meisje met een mooie naam Papi, wat een geluk!!Geniet er van!
Laiveneertiekje, gefeliciteerd!
Danic, las jouw post nog in het vorige topic over die stuitligging. Maar maakt dat met onze termijn al iets uit dan? Dan kan een kindje toch nog alle kanten opdraaien..?
Welke datum? Sorry ben niet zo scherp. Sull, je staat erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef Nubbler het volgende:
Ik heb geen exacte datum nog natuurlijk, maar als ik het zo uitreken, kom ik uit op die datum (of ongeveer)
Gewoon meepraten. Het gaat gewoon heel snel en heel vaak offtopic.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Sull het volgende:
Papi, wat een knapperd!
Zet mij maar in de OP, UD is 21-8. probeer jullie bij te houden, maar jullie gaan wel erg hard. In het vorige deel heb ik een poging gedaan me voor te stellen, maar mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Inca, hoe is je rib?
11-09-2013quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef danic het volgende:
[..]
Welke datum? Sorry ben niet zo scherp. Sull, je staat erbij.
oh, gelukkig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon meepraten. Het gaat gewoon heel snel en heel vaak offtopic.
En ik at gewoon sperziebonen hoor dames.
Macvoerquote:
Done!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Juud79 het volgende:
Danic, wil je mij er ook nog bijzetten, zet me maar op 02-08-2013, ik weet nog geen off datum, dat weet ik de 15e pas. Juud79 & Dementor, met sterretjes, want een Fokbaby.
Knietjes bij elkaar houden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Macvoerdan moet ik denk extra spuiten willen m'n waarden niet sky high de lucht in gaan. Ik wacht wel even tot m'n baby eruit is.
Speaking of that: ik wil niet meer!!!! Ik wil niet bevallen!! Help?
Dat had ik een maand of 8,5 geleden moeten doen?quote:
ja, of juist niet, dan was het er weer uitgelopenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat had ik een maand of 8,5 geleden moeten doen?
Tof, gefeliciteerd! Een broertje of zusje voor je mooie zoon!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik doe je liever niet na.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:31 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ik bedoelde mezelf hè? (Bij Olivia)
Omdat mensen menen dat je het dan niet kan googlen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef zillah666 het volgende:
Gefeliciteerd voor de nieuwe aanwinst: zowel de nieuwe zwangeren
als de nieuwe babies
en wat een onwijs leuke foto.
![]()
Even een domme vraag tussendoor: Waarom wil je niet dat de naam getypt wordt? Ik zie het ook vaak met een puntje er tussen, daarvan vroeg ik me ook al af waarom.
Ah, bedankt, maar er zijn toch meer hondjes die fikkie heten denk ik dan. Nou ja, je moet doen wat je wilquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat mensen menen dat je het dan niet kan googlen.
Hier staat een jongensnaam ook al tijden vastquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als het een meneer wordt, weten we de naam al jaaaaarenmaar als het een dame wordt... Oei. Dan lopen onze smaken heel erg uiteen
.
En schoppen mag. Kerels soms!
Dat doet hij al maanden. Puur eigenbelang hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef pessie het volgende:
Mijn reactie is weg.
In ieder geval, tico, dat maakt et denk ik niet makkelijker, als je iemand hebt die het graag voor je wil halen.
En inca dat klinkt echt al stukken beter!
En ik ben blij, kreeg vandaag weer klertjes in de bus. Volgens mij heb ik in maat klein en ietsje minder klein nu genoeg
Thnx voor je tip! Ik ga het proberen, tot nu toe hield ik het eerst steeds vast bij hoesten en niezen, maar ik merkte dat dat ook juist weer zeer begon te doen, ik denk dat ik te hard duwde ofzo. Maar met dit pijnniveau ben ik eigenlijk al heel blij hoor, de eerste paar dagen waren zo erg dat ik me niet voor kon stellen dat het ging lukken met bevallen en zulks, terwijl ik nu wel vertrouwen hebquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Sull het volgende:
Inca, fijn dat het beter gaat! als je een hoestbui of nies aan voelt komen, dan kun je nog een klein kussentje of opgevouwen handdoek tegen de rib aanleggen en dan fixeren met je elleboog/bovenarm en evt met je andere hand nog wat aantrekken.
Zie net jouw post nog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef Kyara het volgende:
Laiveneertiekje, ik kom je hier wel tegen in OUD maar ik ken je eigenlijk niet zo goed. Wordt dit je 2e kindje of heb je er meer? En hoe oud?
Ik stond vannacht ook de was te doen. Wat is er mis met me? Nu natuurlijk moe!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 05:03 schreef Estrys het volgende:
Welkom terug Gulara!
Lig ik weer wakker, zomaar.Al vanaf 3 uur nu. Ik ben gewoon niet meer moe. Wel enorme aandrang om de was te doen
Zeg gewoon achter aansluiten JAHquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben vandaag ook nog eens druk dus middagdutje zit er ook niet in. Vanavond dan maar op tijd er weer in. Wil graag morgenavond bevallen
Ja heerlijk!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:29 schreef Estrys het volgende:
In bed met een theetje! Jaaaa goed idee eerst even de was weg en een nieuw strijkijzer, klein boodschapje bij AH en dan ga ik de hele middag met thee en een boekje in m'n bedje
Great minds think alike!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:34 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Neem dan voor jezelf bij de AH nog wat lekkers en een tijdschrift ofzo mee voor de ultieme ervaring
Mijn rant was ook juist niet voor Spirit, maar voor een paar anderen die het voor mijn gevoel op dat moment net iets te luchtig wegwuifden. Ik zie alleen nu dat dat niet helemaal duidelijk is omdat ik niet met namen wilde smijten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
Ik begrijp het ook niet helemaal Cwen. Begrijp dat het voor jou erg vervelend is, maar Spirit erkent toch ook het paniekgevoel. Denk dat je het misschien een beetje verkeerd opvat
Ik vind dat positieondergoed echt te duur. Gewoon afschrikkers bij de zeeman hoor. Voor dat even.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef Logician het volgende:
In dat geval lekker een aantal halen, want ook al zijn ze prijzig het voelt stukken fijner![]()
Bij de hema hebben ze positieboxers voor 7e en bij de prenatal strings voor 16e
Ik heb gewoon Hema onderbroeken, van die oude dames slips van katoen, een of twee maten groter dan mijn eigen maat. Die zitten helemaal over je buik heen, lelijk, maar het zit zalig.... Kosten iets van 3 euro per stuk en ik heb er 6 ofzo, dat gaat prima, want ik was vaak.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
Oja. Mijn string en boxers beginnen mijn buik pijnlijk af te knellen. Kopen jullie gewoon grotere of echt positie-ondergoed?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef Logician het volgende:
Daar heb ik ook een van gehaald maar vind die van achteren niet zo mooi staan, ik krijg daar echt zo'n oma kont in jurkjes en broeken van
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]boeiend. Ik ben zwanger en ook van de voorkant niet aantrekkelijk.
Waarom sta jij met je kont naar een zaal mensen? Das raar logi!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon, maar ik voel me dan dus echt niet prettig.
En helemaal niet als ik een lezing heb en elke keer met mijn kont naar een zaal vol mensen sta tijdens schrijven etc.
Niets doen! Denk aan jezelf Logi, straks sta je weer met helse pijnen..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:32 schreef Logician het volgende:
Twijfel twijfel.. vandaag mee helpen/werken met de veiling op Spen's werk van 15u tot 23u of helemaal niets doen.. vind beide een uiterste geneigd om te gaan werken omdat ik het lastig vind zo lang niets om handen te hebben, maar het is wel een lange "sta"
Eens. Het gaat nu eindelijk wat beter, ga nu niet meteen rare capriolen uithalen. Dat is natuurlijk vragen om problemenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niets doen! Denk aan jezelf Logi, straks sta je weer met helse pijnen..
I know maar ..... bleh geen zin in weer een hele dag niets en dan tot 23u zonder kinderen alleen thuisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niets doen! Denk aan jezelf Logi, straks sta je weer met helse pijnen..
Huhuh...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef Logician het volgende:
Fijn Lot!
Tico, omdat ik veel schrijf en teken op de flapover
Dikke!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zelfs uit mn zwangerschapsbroek gegroeid trouwensVandaag komt Zalando nieuwe leveren
Ja?? En?quote:
Al lang gedaan. Om 7 uur had ik de bedden al verschoont.quote:
Bij mij zit het ook laag, maar mijn buik loopt gewoon door tot helemaal benedenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n ondergoed zit nog prima. Maar heb dingetjes aan die onder m'n buik zitten ipv eroverheen. Heb ook nu een gewone joggingbroek aan. Blijkbaar nog niet echt grote buik ofzo.
Nou, dat doet het nu al wel, heb het soms echt benauwd. Maar volgens de vk gaat dat allemaal weer over als straks de boel weer naar beneden zakt, maarja, met 25 weken kan dat nog wel even duren volgens mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoop dat het bij mij ook nog gebeurt, niet dat ik niet blij ben met mijn buik hoor, maar ik vind het zo mooi als het echt zo'n bol is
Een hoge baarmoeder klinkt trouwens niet zo lekker als hij straks groeit en tegen je longen gaat drukken..
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:04 schreef Estrys het volgende:
Boodschappen check
Was check
Bed check, Tijdschrift check, Kopje thee check, Lekkers checkNIKS
Chocola niet goed? Wie zou dat ooit zeggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:06 schreef Estrys het volgende:
Chocola![]()
En als iemand durft te beweren dat dat niet goed zou zijn dan kom ik hem of haar eigenhandig de nek omdraaien.
Als het geen rauwe chocola is, heb je mijn zegenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:06 schreef Estrys het volgende:
Chocola![]()
En als iemand durft te beweren dat dat niet goed zou zijn dan kom ik hem of haar eigenhandig de nek omdraaien.
Weet je hoeveel je daarvoor moet spuiten?!?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:06 schreef Estrys het volgende:
Chocola![]()
Mag je die suikervrije troep wel tico?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je daarvoor moet spuiten?!?
Ja vast wel. Maar kom op, suikervrije chocola.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mag je die suikervrije troep wel tico?
Ik zou niet eens weten hoe het smaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja vast wel. Maar kom op, suikervrije chocola.ik wil de echte zooi of niet hoor.
Het is niet lang meer.
Ik zal eens vragen naar de test die heeft gekeken naar m'n suiker van de afgelopen 2 maanden. Want waarschijnlijk loop ik er al wel een tijdje mee. Ik merk niet als m'n suiker te hoog is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe het smaaktMaar je hebt gelijk, godzijdank is het niet lang meer... stel je voor dat je dit je hele zwangerschap zou hebben terwijl je die vreetkicks hebt... Brrr!!
Okey, my bad.....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Mijn rant was ook juist niet voor Spirit, maar voor een paar anderen die het voor mijn gevoel op dat moment net iets te luchtig wegwuifden. Ik zie alleen nu dat dat niet helemaal duidelijk is omdat ik niet met namen wilde smijten.
Het is lastig reageren op iets uit een vorig topic, jullie gaan zo hard!
Ah ok. Nou ik heb nog niet zo'n toeter. Ik denk dat ik nét op de grens zit dat mensen misschien niet meer alleen maar direct denken dat ik heb lopen vreten. Maar ik draag dan waarschijnlijk toch iets hoger ofzo. Hoop wel dat ik nog wat meer buik ga krijgen, want dat lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:54 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Bij mij zit het ook laag, maar mijn buik loopt gewoon door tot helemaal beneden![]()
Zeg maar meer zo:
[ afbeelding ]
In plaats van zo:
[ afbeelding ]
Direct boven mijn schaambeen voelt het irritant als er een elastiek in zit te drukken. Maar dat mijn billen lekker meegroeien zou het ook kunnen verklaren natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
Mn zalando bestelling is binnenDe bezorgen keek volgens mij even angstig naar me omdat ik zo blij keek. Hij was vast bang dat ik ging gillen
Ow, echt? Nouja, het duurt ook al een aantal dagen, maar verder merk ik niks..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:45 schreef __Isis__ het volgende:
Dat kan een teken zijn toch Inca? Wel eens gehoord dat je voor je bevalling ineens erg goed slaapt
Oh wat heerlijk Kyara, dat heeft ons meisje ook lang gedaan!![]()
Klinkt als een goede stand met dit grijzige weerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben ook weer wakkerik sta echt op hybernationstand ofzo, vaag..
Belle, wazzup?
Misschien helpt het om te weten dat je niet de enige bentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef bellelena het volgende:
[..]
Klinkt als een goede stand met dit grijzige weerEn goed uitrusten voor de bevalling!
Hier is het eigenlijk heel erg goed, maar mijn (veranderende) lichaam blijkt op sommige momenten toch nog steeds meer impact te hebben dan ik vooraf had verwacht. IRL erover praten lukt niet zo goed en als ik er hier over lees, dan moet ik wel een brok wegslikken elke keer. Ik doe wel mijn best om het los te laten, maar het hakt er af en toe toch telkens weer even in
Is voor veel mensen herkenbaar denk ik. Hier kun je gewoon af en toe even lekker klagen. Je moet het toch ergens kwijtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef bellelena het volgende:
[..]
Klinkt als een goede stand met dit grijzige weerEn goed uitrusten voor de bevalling!
Hier is het eigenlijk heel erg goed, maar mijn (veranderende) lichaam blijkt op sommige momenten toch nog steeds meer impact te hebben dan ik vooraf had verwacht. IRL erover praten lukt niet zo goed en als ik er hier over lees, dan moet ik wel een brok wegslikken elke keer. Ik doe wel mijn best om het los te laten, maar het hakt er af en toe toch telkens weer even in
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien helpt het om te weten dat je niet de enige bentKan er hier wel luchtig over doen, maar ik lig soms ook te janken omdat mn lichaam gekaapt is en niks meer doet wat ik wil
Hou ze allebei!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
Twijfelvraag: heb dezelfde spijkerbroek besteld in 2 maten: breedte 30 en 31. Ik heb deze spijkerbroek al in 29, maar die zit net een tikje te krap terwijl hij echt perfect zat toen ik hem kocht 10 weken terug ofzo (en ik vind hem zo mooooiii). Nu zit die van maat 30 perfect en heb ik genoeg ruimte, en die van 31 is te wijd, zelfs als ik die stelbanden helemaal aantrek. Zouden jullie die van 30 die perfect zit nu of toch die van 31 kopen omdat ik nog verder ontplof?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is voor veel mensen herkenbaar denk ik. Hier kun je gewoon af en toe even lekker klagen. Je moet het toch ergens kwijt
Jah, ik neem het er nog maar even van iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ah joh, ik gooi het er maar op dat het erbij hoort. Kan er toch niks aan doen en stiekem vind ik het ook wel knap van mijn lijf dat het zo goed voor die kleine zorgt, hoe frustrerend het soms ook is. En heb me al voorgenomen om straks als kruimel eruit is weer gezond te gaan eten en te gaan sporten om het lichaam terug te krijgen waarin ik mij mezelf voel.quote:
Niet mee wachten tot maart gekkerd. Gewoon kopen, als het financieel kan. Mooie kleren maken dat je je ook mooi voelt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:11 schreef bellelena het volgende:
Wat een lieve woorden allemaal, dankjulliewel. Even wat tranen erbij zelfs. Maar ook dat alleen al lucht weer op!
Ik heb net een tuniek van de Wehkamp binnen, die ga ik straks maar eens passen. Ik wil ook nog heel graag een jurkje, in maart ben ik jarig dus dat lijkt me een mooie gelegenheid
Will do! hoest nu met jou dan? Helemaal geen last meer?quote:
Waarom maak je er geen gezinsshoot van? Die buikfoto's met kleine handjes eropquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Kyara het volgende:
Ik twijfel of ik een zwangerschapsfotoshoot zou doen. Ik heb relatief weinig buikfoto's in vergelijking met de vorige keer maar ik wil wel graag een mooie herinnering en aan hebben, zeker omdat ik zo'n tweelingbuik ook wel speciaal vind. Maar goed, nu een mooie deal gezien via groupon.
Heeft iemand ervaring met een dergerlijke shoot? Wat is handig om aan te trekken? Ik vind het zelf wel leuk om Midas' dan ook mee te nemen maar daar is ie misschien nog net een beetje klein voor
Ik ga dan namelijk wel alleen en neem niemand mee om op hem te passen of zo.
Ik zou het doen, hoe vaak ben je nou zwanger?! En hoe bijzonder is het?!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Kyara het volgende:
Ik twijfel of ik een zwangerschapsfotoshoot zou doen. Ik heb relatief weinig buikfoto's in vergelijking met de vorige keer maar ik wil wel graag een mooie herinnering en aan hebben, zeker omdat ik zo'n tweelingbuik ook wel speciaal vind. Maar goed, nu een mooie deal gezien via groupon.
Heeft iemand ervaring met een dergerlijke shoot? Wat is handig om aan te trekken? Ik vind het zelf wel leuk om Midas' dan ook mee te nemen maar daar is ie misschien nog net een beetje klein voor
Ik ga dan namelijk wel alleen en neem niemand mee om op hem te passen of zo.
Mijn man werkt ft en de weekends zijn de komende tijd vol. Dus die kan niet mee. Wil het ook wel op korte termijn doen ivm plofkop etc....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom maak je er geen gezinsshoot van? Die buikfoto's met kleine handjes eropOf met je man met zijn armen om je heen
Ik smelt altijd van dat soort foto's!
Beter geen zwart of wit aantrekken ivm de kleur van je gezicht geloof ik en vooral iets aan doen waar jij je fijn bij voelt, want dat straal je uit! En verschillende shirtjes meenemen, dan kun je tijdens de shoot nog wisselen
Heb nog wel wat last en af en toe een lichte koliek aanval maar in verhouding tot eerst is het leefbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Will do! hoest nu met jou dan? Helemaal geen last meer?
Belleen als het kan, doen die jurk
en qua baren, mjah, ik zit klaar, maar beeblief heeft een heel eigen plan geloof ik
Ja dat was ik, had hetzelfde gelezen als jij alleen was mijn hoofd dat "na de geboorte"-stuk vergetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef danic het volgende:
Kyara, toen ik zwanger was van eva hebben we ook een shoot gedaan. Advies is vaak juist om wel zwart en wit mee te nemen iid ivm de doek op de achtergrond.
Ik weet nu al niet meer wie zei om het niet te doen (gokje: spirit?), maar dat geldt meer voor na de geboorte, als je op de foto wilt met je kindje, omdat je gezicht heel hard of bleek kan maken (las ik net ergens)
Wij hebben de shoot ook 's avonds gedaan, er zijn fotografen die dit doen hoor. Je woont niet in regio rotterdam hè, anders had ik wel iemand voor je geweten.
Oh, en neem huidskleurig ondergoed mee. Niets zo lelijk als ondergoed dat doorschijnt. Daarbij heb ik een foto laten maken met een satijnen doek. Verder naakt. Die doek gaat onder mijn armen door, over mijn borsten en dan langs mijn heup naar beneden. Ik zag het niet zitten om in mijn blote kont te staan en een huidskleurige boxer is dan makkelijk weg te werken.
Wij hadden een combishoot geboekt, daar hoort dan een tweede shoot bij net na de geboorte. Daardoor hebben we hele mooie foto's van eva. Dit was goedkoper dan beide shoots los boeken.
Bluh! Gelukkig hoeft mams niet te betalenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:19 schreef Kyara het volgende:
Ik ben sowieso een wintertype dus ik kan heel goed zwart hebben
Ik heb de groupon in elk geval besteld. Weekenden dingen afzeggen kan niet ivm verjaardagen en zo. En eind januari durf ik al niet meer aan.
Misschien toch mijn moeder maar eens polsen of ze mee wilt. Alleen dan krijg je meteen zo'n preek van zonde van het geld en ik kan toch ook foto's maken
* Puala kruipt uit lurkstandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:59 schreef Kyara het volgende:
Eet smakelijk![]()
Ik ben op zoek naar een de eerste pakjes. Wil graag weer shirtjes of jumpsuitje met de naam bedrukt alleen hebben ze daarin vaak dubbele maten. Midas verzoop al in maat 50/56 dus dat wil ik de tweeling ook niet aan doen... *zucht*
Oh gosh, ja, ik vond die maten al moeilijk, laat staan voor jou nu..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:59 schreef Kyara het volgende:
Eet smakelijk![]()
Ik ben op zoek naar een de eerste pakjes. Wil graag weer shirtjes of jumpsuitje met de naam bedrukt alleen hebben ze daarin vaak dubbele maten. Midas verzoop al in maat 50/56 dus dat wil ik de tweeling ook niet aan doen... *zucht*
bedankt voor de tip. Maar probeer toch eerst iets te vinden waar ze elkel maat 50 hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala kruipt uit lurkstand
Je kan met transfer papier ook zelf de pakjes bedrukken? Dan kan je in elke winkel kijken voor een pakje en daar vervolgens zelf de namen op maken. Kwestie van transfer papier in de printer, documentje maken met de namen er in en die uitprinten. Dat strijk je er op. Dat kan zelfs iemand met 2 linker handen
Dat is sneu. Voor je zo'n klein hummeltje eenmaal aangekleed hebt....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:06 schreef Fieder het volgende:
Mmmm lekker Inca, geniet er maar van!
Ik ben ook op zoek naar een eerste pakje, vind dat zo moeilijk! Shirtje/ broekje of juist uit één stuk. Vrees dat ik straks alle kleertjes meeneem en ter plekke ga passen
Ja een pas sessie zit zo'n hummel niet op te wachten hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat is sneu. Voor je zo'n klein hummeltje eenmaal aangekleed hebt....
Mijn voorkeur gaat uit naar een jumpsuitje. Kruipt er ook niks op en zo. Maar wel zonder voetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |