+1!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef danic het volgende:
Heerlijk hè, die frisse lucht doet wonderen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef danic het volgende:
Gooi ik em nog dicht ook......
Moet er nog iets inde OP worden aangepast??
Is goed, kom ik zelf ook op uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef danic het volgende:
Whaaaa laiveneertiekje wat leuk!! De 15e even aanhouden?
Zand, die egel hoop ik idd niet zeg! Al die stekels...
Done!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Is goed, kom ik zelf ook op uit
Ik nu ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Estrys het volgende:
Ik ga dadelijk met mijn mannen naar de Mac. Zojuist besloten door mij
+1quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef bellelena het volgende:
Xcuz_me 19 weken!
Pessie 33 weken!
Gefeliciteerd Laiveneertiekje!
Voor de frisse buitenlucht
die is zo fijn! Hebben wij ook. Ook fijn voor buiten door de onderkant. Midas speelt er nu nog op (is zijn basis zeg maar).quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom!
Ik heb iets voor de babbie gekochtvóór de SEO
overwinning
Een heel tof speelkleed van de IKEA. Staat toch wel op de site![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00195776/
Gefeliciteerd! Wij zijn zelfde termijn! Wel balen van de misselijkheid, ik heb het ook wel maar niet zo erg. Mag ik een tip geven? Probeer eens gembercapsules of de gember zuigtabletten van Sea Band Mama (Etos). Werkt bij mij als een trein!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij. Half augustus als alles goed gaat. Pas over twee werken echo, maar flink misselijk, ondanks de emesafene.
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij. Half augustus als alles goed gaat. Pas over twee werken echo, maar flink misselijk, ondanks de emesafene.
Nee Tico begon ermeequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Logician het volgende:
Wij gaan naar babypark in Enter de tegoedbon opmaken en daarna naar de McDonalds!!
(thx to Estrys)
Ooh, wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen waar wij net eten hebben gehaald!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Kyara het volgende:
en inderdaad, kappen nou met die mac verhalen
Dat kan ook nog hoor lot. Bij mijn laatste controle met 34 weken lag mijn baby ook goed.Dus ik heel enthausiast nou die zal toch niet meer omdraaien. Toen werd er gezegd dat ze inprinciepe bij 36 weken kijken hoe hij ligt. Ligt hij dan in stuit word er besproken wat te doen. Dus nog alle ruimte om te draaien idd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef L0t.. het volgende:
Wat een prachtig meisje met een mooie naam Papi, wat een geluk!!Geniet er van!
Laiveneertiekje, gefeliciteerd!
Danic, las jouw post nog in het vorige topic over die stuitligging. Maar maakt dat met onze termijn al iets uit dan? Dan kan een kindje toch nog alle kanten opdraaien..?
Oké, dacht ik al, fijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog hoor lot. Bij mijn laatste controle met 34 weken lag mijn baby ook goed.Dus ik heel enthausiast nou die zal toch niet meer omdraaien. Toen werd er gezegd dat ze inprinciepe bij 36 weken kijken hoe hij ligt. Ligt hij dan in stuit word er besproken wat te doen. Dus nog alle ruimte om te draaien idd.
Klopt hoor, maar omdat ik tot nu toe bij iedere echo hoorde dat ze in stuit lag, gaf dat bij mij toch zorgen. Verstandelijk weet ik heel goed dat ze alle kanten nog op kan, maar hormonaal dacht ik er minder relaxed over.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef L0t.. het volgende:
Wat een prachtig meisje met een mooie naam Papi, wat een geluk!!Geniet er van!
Laiveneertiekje, gefeliciteerd!
Danic, las jouw post nog in het vorige topic over die stuitligging. Maar maakt dat met onze termijn al iets uit dan? Dan kan een kindje toch nog alle kanten opdraaien..?
Welke datum? Sorry ben niet zo scherp. Sull, je staat erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef Nubbler het volgende:
Ik heb geen exacte datum nog natuurlijk, maar als ik het zo uitreken, kom ik uit op die datum (of ongeveer)
Gewoon meepraten. Het gaat gewoon heel snel en heel vaak offtopic.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Sull het volgende:
Papi, wat een knapperd!
Zet mij maar in de OP, UD is 21-8. probeer jullie bij te houden, maar jullie gaan wel erg hard. In het vorige deel heb ik een poging gedaan me voor te stellen, maar mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Inca, hoe is je rib?
11-09-2013quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef danic het volgende:
[..]
Welke datum? Sorry ben niet zo scherp. Sull, je staat erbij.
oh, gelukkig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon meepraten. Het gaat gewoon heel snel en heel vaak offtopic.
En ik at gewoon sperziebonen hoor dames.
Macvoerquote:
Done!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Juud79 het volgende:
Danic, wil je mij er ook nog bijzetten, zet me maar op 02-08-2013, ik weet nog geen off datum, dat weet ik de 15e pas. Juud79 & Dementor, met sterretjes, want een Fokbaby.
Knietjes bij elkaar houden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Macvoerdan moet ik denk extra spuiten willen m'n waarden niet sky high de lucht in gaan. Ik wacht wel even tot m'n baby eruit is.
Speaking of that: ik wil niet meer!!!! Ik wil niet bevallen!! Help?
Dat had ik een maand of 8,5 geleden moeten doen?quote:
ja, of juist niet, dan was het er weer uitgelopenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat had ik een maand of 8,5 geleden moeten doen?
Tof, gefeliciteerd! Een broertje of zusje voor je mooie zoon!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik doe je liever niet na.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:31 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ik bedoelde mezelf hè? (Bij Olivia)
Omdat mensen menen dat je het dan niet kan googlen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef zillah666 het volgende:
Gefeliciteerd voor de nieuwe aanwinst: zowel de nieuwe zwangeren
als de nieuwe babies
en wat een onwijs leuke foto.
![]()
Even een domme vraag tussendoor: Waarom wil je niet dat de naam getypt wordt? Ik zie het ook vaak met een puntje er tussen, daarvan vroeg ik me ook al af waarom.
Ah, bedankt, maar er zijn toch meer hondjes die fikkie heten denk ik dan. Nou ja, je moet doen wat je wilquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat mensen menen dat je het dan niet kan googlen.
Hier staat een jongensnaam ook al tijden vastquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als het een meneer wordt, weten we de naam al jaaaaarenmaar als het een dame wordt... Oei. Dan lopen onze smaken heel erg uiteen
.
En schoppen mag. Kerels soms!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |