Nee hoor, dat ligt voor een groot deel aan de app en hoe die omgaat met GPS spikes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik weet niet of ik een garmin nodig heb. Ik heb zoveel rotzooi thuis uit impulsaankopen.
Er ligt nog ergens een verdwaalde garmin met hartslagband. Ooit bij ibood gekocht. 2 x gebruikt.![]()
![]()
Maar nu het wat serieuzer wordt is het wel het overwegen waard. Al is je telefoon bij je hebben ook wel fijn in case er iets mis gaat. Al vind ik het jammer dat een telefoon weer minder acuraat is dan een garmin (toch?). En die trilstand (of piepjes) voor interval lijkt me ook fijn.
Mijn HTC One V is een stuk minder accuraat dan m'n Garmin. M'n Galaxy SII deed het een stuk beter, tot er een biertje overheen viel en ik 'm een paar keer heb laten vallenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt voor een groot deel aan de app en hoe die omgaat met GPS spikes.
Dat is vast de 405. Die had ik ook, en nu loop ik met de 610. Dat is echt een veel prettiger horloge. Zeker in combinatie met het Training Center, om je trainingen er van tevoren in te zetten. En er zit een VP (Virtual Pitbullquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik weet niet of ik een garmin nodig heb. Ik heb zoveel rotzooi thuis uit impulsaankopen.
Er ligt nog ergens een verdwaalde garmin met hartslagband. Ooit bij ibood gekocht. 2 x gebruikt.![]()
![]()
Daarom vind ik het jammer dat de informatie op het Dashboard van Garmin zo veel minder uitgebreid is dan bij Endomondo, maar gelukkig zet ik ook alles op Endomondo, dus kan ik lekker veel analyseren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daarvoor is het zeker ook handig!
Ik loop nu vaak 'alleen' met hartslagmeter en dan achteraf wat klooien met Google-maps qua afstand af en toe, dus ik zou best graag een Garmin willen met HR-meter hoor. Misschien als dit horloge het begeeft...
Vooral wat je zegt, het verloop in tempo en hartslag duidelijk kunnen zien is erg interessant! Merk bijv. dat ik bij bepaalde hartslag nu best wel efficient loop, maar omdat ik weinig snelheidswerk heb gedaan, eigenlijk best 'inefficient' m'n extra hartslagen gebruik om harder te lopen. Schiet dan aardig omhoog gelijk als ik versnel, dat soort grafiekjes enzo zijn dan zeker wel interessant ja.
Word er niet vanuit je bedrijf (neem aan dat je meedoet namens je werk) iets geregeld?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom vind ik het jammer dat de informatie op het Dashboard van Garmin zo veel minder uitgebreid is dan bij Endomondo, maar gelukkig zet ik ook alles op Endomondo, dus kan ik lekker veel analyseren.
Ik moet voor mezelf ook even een schema gaan opzetten, zeker met de Roparun in het achterhoofd, alleen weet niet wat een juiste afwisseling is voor de verschillende soorten training, hoe zou interval zich moeten verhouden tot duurwerk, tempowerk enzo?
Welk boek is dat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
Oh ja, voor de feeders onder ons: Ik ben sinds deze week begonnen met een soort 'hardloopdieet' wb eten. Sowieso met een goed ontbijt (iets wat we vaak achterwege lieten). Vanmorgen hadden we echt Het Lekkerste Allertijden op, dat ook nog gezond was en geschikt voor hardlopers!
Oatmeal pancakes with strawberries and mint syrup.
Gisteren was ook goed: Hot oatmeal with blueberries and honey.
EN! Normaal gesproken vallen we rond dit tijdstip om v/d honger: Nu dus niet!
Ik ben verliefd op het receptenboek
Ja, ik doe mee namens mijn werk (via zusterbedrijf), maar heb alleen een mail ter inventarisatie gehad en zover ik weet, is het alleen een keer een HM lopen in de maand voor de run zelf...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Word er niet vanuit je bedrijf (neem aan dat je meedoet namens je werk) iets geregeld?
Verder is het volgens mij...
1x interval
1x korte, snellere duurloop (D2/D3)
1x lange, langzame duurloop (D1)
Met evt nog een korte langzame duurloop erin.
*denkt*
Dat is wel zonde eigenlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee namens mijn werk (via zusterbedrijf), maar heb alleen een mail ter inventarisatie gehad en zover ik weet, is het alleen een keer een HM lopen in de maand voor de run zelf...
quote:
Doen we ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
http://www.vrouwonline.nl(...)-liefde-door-de-maag
Ik dacht dat een deel van de hardlopers juist een gezonde BMI aan het nastreven waren
Ik kan het mis hebben hoor, maar tot nu toe is er nog niet veel over bekend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is wel zonde eigenlijkWel de lusten, niet de lasten.
Bon appetitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Doen we ook. Gezond voedsel feeden! Moeten het toch beter aan gaan pakken, vooral met de marathon coming up.
nou, ik denk het niet! 7 / 8 uur pw alleen hardlopen. Dank uquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Over twee jaar plannen een optie? Heb je tijd zat om op te bouwen en in te plannen.
Als je toch geld aan het uitgeven bent...deze lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Thanks. Ik had toch nog niet genoeg uitgegeven aan hardloopspul de afgelopen tijd
No problemoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Thanks. Ik had toch nog niet genoeg uitgegeven aan hardloopspul de afgelopen tijd
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je toch geld aan het uitgeven bent...deze lijkt me ook wel leuk:
http://www.keep-on-runnin(...)-nederland-2013.html
Nu moet ik alleen nog meer dingen op Amazon bestellen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalenquote:
Of je wacht gewoon nog evenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[..]
Nu moet ik alleen nog meer dingen op Amazon bestellen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen
Nou, ja, ik moet nu ik steeds grotere afstanden loop wel écht beter gaan eten en dat is niet echt iets wat uit mezelf komt. Ik heb het idee dat ik nu te weinig binnen krijg en als zo'n boekje dan wat kan helpen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon nog evenHet is geen must he
. Heb 'm ook maar besteld vanwege die marathontraining.
Reken je onderhoud uit. Als je te laag zit kun je ook gewoon hetgeen wat je nu eet verhogen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ja, ik moet nu ik steeds grotere afstanden loop wel écht beter gaan eten en dat is niet echt iets wat uit mezelf komt. Ik heb het idee dat ik nu te weinig binnen krijg en als zo'n boekje dan wat kan helpen.
Misschien is een boek met een meer algemeen verhaal over hoe/wat/waar je moet eten voor hardlopers beter? Dit zijn echt puur receptenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ja, ik moet nu ik steeds grotere afstanden loop wel écht beter gaan eten en dat is niet echt iets wat uit mezelf komt. Ik heb het idee dat ik nu te weinig binnen krijg en als zo'n boekje dan wat kan helpen.
Ja, dat zou ook wel fijn zijn. Maar recepten ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien is een boek met een meer algemeen verhaal over hoe/wat/waar je moet eten voor hardlopers beter? Dit zijn echt puur recepten
Maar ik heb niet per se meer honger, dus ik krijg ook niet zo heel makkelijk veel meer naar binnen. Het moet denk ik vooral wat voedzamer (maar ik vind witte rijstsoorten zo lekker en zilvervliesrijst zo vieehiieesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Reken je onderhoud uit. Als je te laag zit kun je ook gewoon hetgeen wat je nu eet verhogen.
Dat zou goed nieuws zijn toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Na al het kerst en O&N voer ben ik 2 kilo afgevallen
Misschien at ik het laatste jaar in combinatie met mijn huidige beweging écht te weinig.
Bol.com heeft gratis bezorgkosten > 20 euro. Van de week twee boeken besteld bij ze.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[..]
Nu moet ik alleen nog meer dingen op Amazon bestellen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen
I knowquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar ik heb een soort haat-liefde verhouding met eten
Inderdaad....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens Arequ-dinges al een poosje niet meer gezien in dit topic.
En ik heb dus de neiging te weinig gezond voer te gaan compenseren met koek en chocola en chips enzo.quote:
Voor Engelse boeken is Amazon een stuk goedkoperquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bol.com heeft gratis bezorgkosten > 20 euro. Van de week twee boeken besteld bij ze.
Hehehehe, fair point.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Jumparound het volgende:
nou, ik denk het niet! 7 / 8 uur pw alleen hardlopen. Dank u
Was hier...eergisteren 1 januari nog volgens mij! Ik dacht namelijk hetzelfde paar dagen geledenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens Arequ-dinges al een poosje niet meer gezien in dit topic.
Vaste boekenprijs in Nederland zal daar vast mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor Engelse boeken is Amazon een stuk goedkoper
Het is dat ik al een zwarte hebquote:
Once you go black...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is dat ik al een zwarte heb
quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat boek GotC, is dat ook om gezond af te vallen of alleen om te zorgen dat je voldoende gezonde calorieën binnenkrijgt voor de marathontraining?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat laatste. Afvallen gaat toch wel gebeuren dankzij de training, al zal het gezonde eten wel helpen.
Tja als je meer kcal moet hebben dan is witte rijst ook niet heel verkeerd naar mijn mening.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook wel fijn zijn. Maar recepten ook
[..]
Maar ik heb niet per se meer honger, dus ik krijg ook niet zo heel makkelijk veel meer naar binnen. Het moet denk ik vooral wat voedzamer (maar ik vind witte rijstsoorten zo lekker en zilvervliesrijst zo vieehiiees)
Hoe doe jj dat dan? Jij eet gewoon mee maar minder? Aangezien jij nu niet kan lopen krijg je dan niet teveel binnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat laatste. Afvallen gaat toch wel gebeuren dankzij de training, al zal het gezonde eten wel helpen.
Je was voor je blessure al aardig die kant aan het opgaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nou, ik denk het niet! 7 / 8 uur pw alleen hardlopen. Dank u
Dat verschilt toch hoe dan ook? Ieder mens heeft een aparte energiebehoefte. Of je nou wel/niet sport maakt weinig uit. Ze zal minder eten nodig hebben vergeleken met als ze loopt, maar haar energiebehoefte is 365/24/7 al anders dan die van YUR.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe doe jj dat dan? Jij eet gewoon mee maar minder? Aangezien jij nu niet kan lopen krijg je dan niet teveel binnen.
Ik zit hier met dat probleem ik zou eigenlijk vrij veel moeten eten maar mijn vriendin dus niet.
Volgens mij niet erg veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef Niara het volgende:
Ohh, ik ben benieuwd naar Go Faster Food!
Enig idee of er veel vegetarische recepten in staan?
Hopelijk vanmiddag/vanavond lopen. Ik ben een nieuwe route aan het uitproberen, maar ben een beetje bang dat ik verdwaal. Geen goed idee als het al zo snel donker wordt
Netjes!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Na al het kerst en O&N voer ben ik 2 kilo afgevallen
Misschien at ik het laatste jaar in combinatie met mijn huidige beweging écht te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |