SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Verdomme zeg, volgens mij heb ik het nu door.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé, bedankt voor de Nederlandse les.
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzo
Do what you love, love what you do!![]()
En als je niet werkeloos bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme zeg, volgens mij heb ik het nu door.
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzo![]()
![]()
Ja en correcte zinsopbouw gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Je helpt nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je niet werkeloos bent
Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.What you forget, you are gonna repeat.
Als je er je best voor moet doen, vind ik dat toch al enigszins sneu.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.![]()
![]()
Wipsequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En niet zo zeuren! Dat doen wij zelf wel!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ach speel maar niet het heilige boontje, het is internet, en typt sneller enzo en bla bla boeiend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je er je best voor moet doen, vind ik dat toch al enigszins sneu.
Als ik het wil kan ik het wel, denk
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een klein beetje slim ben ik wel.
[..]
[..]_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het zou automatisch moeten gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
ach speel maar niet het heilige boontje, het is internet, en typt sneller enzo en bla bla boeiend.
Als ik het wil kan ik het wel, denk![]()
Eens!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je er je best voor moet doen, vind ik dat toch al enigszins sneu.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer ditquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
ach speel maar niet het heilige boontje, het is internet, en typt sneller enzo en bla bla boeiend.
Als ik het wil kan ik het wel, denk
What you forget, you are gonna repeat.
zuurpruim dat je bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En niet zo zeuren! Dat doen wij zelf wel!
Hij redt het toch niet langer dan een minuutquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks duikt kree nog bovenop jou!![]()
![]()
Slimmerik jijquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een klein beetje slim ben ik wel.
[..]
[..]![]()
Jij moet gewoon aan je toompje in de hoogste boom worden gehangen!!quote:
De mensheid zou daar vrolijk van worden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
maar 1 manier omdat uit te vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij redt het toch niet langer dan een minuut
Biertje aan hem geven ook!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
nee eerst ff voor hem koken natuurlijk.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
nee eerst ff voor hem koken natuurlijk.
En voor m'n broertje uiteraard![]()
![]()
je bent beetje verzuurd jijquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon aan je toompje in de hoogste boom worden gehangen!!
De mensheid zou daar vrolijk van worden!
Wat doe jij hier nog?quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is best met je!quote:
Ik erger me gewoon de pleuris aan jouw manier van typen en topics kapen en je zielige sneue gejankmuil de hele tijd![]()
I'm out
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben jij degene die haar broertje aan het "opvoeden" is? (las ik gisteren iets over)quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En voor m'n broertje uiteraard![]()
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ben jij degene die haar broertje aan het "opvoeden" is? (las ik gisteren iets over)![]()
![]()
doeiquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is best met je!
Ik erger me gewoon de pleuris aan jouw manier van typen en topics kapen en je zielige sneue gejankmuil de hele tijd![]()
I'm out
Huppelquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is best met je!
I'm out![]()
![]()
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.What you forget, you are gonna repeat.
Ik snap ook niet waar ze vandaan komenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.![]()
![]()
ik schiet mezelf wel door m'n kop nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik mag er ook nergens bij hequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Dus als ik je er meer geef moet je blijven?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn uitzonderingen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik schiet mezelf wel door m'n kop nu
Ben al weg!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou nou zegquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik schiet mezelf wel door m'n kop nu![]()
![]()
er is er eentje uitgeslapen hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik je er meer geef moet je blijven?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.Mee eens. Sommige zijn om te huilen.quote:![]()
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Mee eens. Sommige zijn om te huilen.![]()
![]()
Je maakt huppel boos. En als huppel boos is, is het niet meer gezelligquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is lekker makkelijk.
Blabla, kom op zeg.![]()
![]()
Ik vind het ook jammer dat jij hier zit. To be honestquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik van mezelf. Dus jij ook van mij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
En van sommigen krijg je gewoon koppijn![]()
![]()
Precies de reden dat ik altijd geweigerd heb naar R&P te gaan. Nu komen ze allemaal ineens naar mij..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Mee eens. Sommige zijn om te huilen.
aaah dus het hangt van huppel af of het gezellig is of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je maakt huppel boos. En als huppel boos is, is het niet meer gezelligDo what you love, love what you do!![]()
Toch knap dat iedereen je in welk topic dan ook je liever ziet verdwijnen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Blabla, kom op zeg.
Ook een gave, maar of je daar trots op moet zijn....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Deels wel jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
aaah dus het hangt van huppel af of het gezellig is of niet?![]()
![]()
En jij bent?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat jij hier zit. To be honestWhat you forget, you are gonna repeat.
Niet van jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik van mezelf. Dus jij ook van mij?![]()
![]()
Ik ben nergens anders geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef rival het volgende:
ik ben niet van plan te vertrekken, just saying!![]()
![]()
Nee het was gezellig tot jij kwam. Serieus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Blabla, kom op zeg.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Begrijpelijk. Beetje jammer wel, jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik altijd geweigerd heb naar R&P te gaan. Nu komen ze allemaal ineens naar mij...
![]()
R&P komt naar je toe deze zomerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik altijd geweigerd heb naar R&P te gaan. Nu komen ze allemaal ineens naar mij..
Huppel vind mij een schatje! Dus ik mag blijven!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ook_gek <--- dat staat er toch?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Haal je Benzin en een paar van die anderen ook gelijk op? Dan kan dit topic gelijk begraven worden, naast dat andere R&P sc topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:08 schreef kree het volgende:
ik blijf ook. leer er maar mee leven
Ok nu ga ik lief doen.
En ook_gek mag blijven
MAAR WEL LIEF DOEN!!!![]()
![]()
goed zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef rival het volgende:
ik ben niet van plan te vertrekken, just saying!![]()
ik haal niemand erbij, moeten ze zelf maar weten.quote:Op
donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haal je Benzin en een paar van die anderen ook gelijk op? Dan kan dit topic gelijk begraven worden, naast dat andere R&P sc topic
En ook_gek mag blijven
Breng 'm nu niet op ideeënquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haal je Benzin en een paar van die anderen ook gelijk op? Dan kan dit topic gelijk begraven worden, naast dat andere R&P sc topic
En ook_gek mag blijven
.
![]()
Trouwens, we hadden al een topictroll dus die vacature is al vervuld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ik haal niemand erbij, moeten ze zelf maar weten.![]()
als je jaaaaaren geleden nog in de allereerste sex sc actief mee hebt gepost, "mag" je dan wel hier posten?![]()
![]()
Ach bla is dat, ik doe het er eigenlijk niet om.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, we hadden al een topictroll dus die vacature is al vervuld.Do what you love, love what you do!![]()
Als iemand gewoon gezellig mee post, zonder al te veel te janken is er toch niets aan de hand, even afhankelijk waar men vandaan komtquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef dawg het volgende:
als je jaaaaaren geleden nog in de allereerste sex sc actief mee hebt gepost, "mag" je dan wel hier posten?
Ik ken Kree niet, want ik kom niet uit R&P![]()
stel het mocht niet, zou je je daar iets van aantrekken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef dawg het volgende:
als je jaaaaaren geleden nog in de allereerste sex sc actief mee hebt gepost, "mag" je dan wel hier posten?![]()
![]()
Gelukkig kan ik goed terug irriteren..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook_gek is een beroeps irritantje.
Oke oke oke! Ik doe al best lief!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ook_gek mag blijven
MAAR WEL LIEF DOEN!!!
Kan je even in een fles pissen voor me? Ik heb nog schoonmaak azijn nodig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook_gek is een beroeps irritantje.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nergens voor nodig, ik heb een OK stempel van huppel op m'n hol zittenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik goed terug irriteren..
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb zojuist nieuwe gehaald. Krijg je die wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke oke oke! Ik doe al best lief!
[..]
Kan je even in een fles pissen voor me? Ik heb nog schoonmaak azijn nodig.Ik vond de New Wave of British Heavy Metal beter.quote:
Ook de Comicbook Brtish Invasion was beter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij weet tenminste gebruik te maken van interpuncties. Ik geef je een kans!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik heb een OK stempel van huppel op m'n hol zittenWhat you forget, you are gonna repeat.
ik was sarcastisch, ik heb al zoveel reeksen meegemaakt waarin men even dacht te bepalen wie er wel en niet mogen posten, dat ik het even wilde vragen. hoe meer jaren op fok!, hoe meer rechten lijkt me. toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als iemand gewoon gezellig mee post, zonder al te veel te janken is er toch niets aan de hand, even afhankelijk waar men vandaan komt
Ik ken Kree niet, want ik kom niet uit R&P![]()
![]()
ik doe nooit gebruik maken van die dingen moet je dan weg hier *vraagteken*quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet tenminste gebruik te maken van interpuncties. Ik geef je een kans!![]()
Ik vind het wel verdacht dat ook_gek toch in staat blijkt 1 gehele zin zonder spelvauten te tikken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet tenminste gebruik te maken van interpuncties. Ik geef je een kans!![]()
![]()
verwacht in ieder geval geen vrouwen te versieren want die knappen er op af!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik doe nooit gebruik maken van die dingen moet je dan weg hier *vraagteken*![]()
Oh, dat is me dan nooit opgevallenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik doe nooit gebruik maken van die dingen moet je dan weg hier *vraagteken*
schadequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
verwacht in ieder geval geen vrouwen te versieren want die knappen er op af!![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
verwacht in ieder geval geen vrouwen te versieren want die knappen er op af!![]()
![]()
![]()
waarom gaat het over mensen die weg moeten??
Totaal niet boeiend.
Denk wel dat iedereen gewoon mag zeggen wat ie wil, en ja ok, zijn sommige het niet mee eens.
Nou lees erover heen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik gebruik ze wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is me dan nooit opgevallen![]()
![]()
Begin eens met limonade siroop te drinken ipv azijn. Wie weet doet het wat met je humeurquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nieuwe gehaald. Krijg je die wel.
YES YES YES! Whooohoooooquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet tenminste gebruik te maken van interpuncties. Ik geef je een kans!
Huppel het is gelukt! Het is gelukt!!!
Oke nu even normaal doen,
Dank je wel TheGirlNextDoor
Je plaatje is wel irritantquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begin eens met limonade siroop te drinken ipv azijn. Wie weet doet het wat met je humeur
[..]
YES YES YES! Whooohooooo
Huppel het is gelukt! Het is gelukt!!!
Oke nu even normaal doen,
Dank je wel TheGirlNextDoor![]()
![]()
Kap met dat altijd maar janken of tieft op!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:18 schreef kree het volgende:
waarom gaat het over mensen die weg moeten??
Totaal niet boeiend.
Denk wel dat iedereen gewoon mag zeggen wat ie wil, en ja ok, zijn sommige het niet mee eens.
Nou lees erover heen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je bracht me al aan het twijfelen. Stommerd!quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kap met dat altijd maar janken of tieft op!
Sorry, was niet de bedoeling!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bracht me al aan het twijfelen. Stommerd!![]()
![]()
![]()
ik voel me weer helemaal thuis hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kap met dat altijd maar janken of tieft op!![]()
![]()
M'n haan wat doe jequote:
Doe muziekje op zetten en hij danst op de maar mee! Test maar!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoeling!![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
M'n haan wat doe je
Doe muziekje op zetten en hij danst op de maar mee! Test maar!![]()
![]()
tis weer super gezellig jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik voel me weer helemaal thuis hier
Truequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
M'n haan wat doe je
Doe muziekje op zetten en hij danst op de maar mee! Test maar!![]()
![]()
![]()
dat weet ik, gaat nergens meer over gewoon hahaha.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eens![]()
Kom op zeg gezeik over punten en comma's.Do what you love, love what you do!![]()
Have funquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nouja, ik ben weg hier![]()
Tijd voor leuke dingen![]()
![]()
Komma's.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik, gaat nergens meer over gewoon hahaha.
Kom op zeg gezeik over punten en comma's.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
en dat bedoelde ik dus ook al niet -_-quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Kom op zeg gezeik over punten en comma's.![]()
Neukse.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
oude spelling, mag nog.quote:
Weet je wat, idee voor een nieuw forum, typ alles perfect anders krijg je gezeur.
Je vergeet een komma.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Kom op zeg gezeik over punten en comma's.![]()
Nogmaals, fijne avondquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tijd voor leuke dingen
19. Deze FP-user wens je een hele lange ban toe (17 inzendingen / 5%)
15. charmed_angel (1)Ik kom amper of Frontpage
![]()
![]()
Ik snap nu waar iedereen het over heeftquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
oude spelling, mag nog.
Weet je wat, idee voor een nieuw forum, typ alles perfect anders krijg je gezeur.
enjoyquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Kennelijk liet je nogal een indruk achter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
19. Deze FP-user wens je een hele lange ban toe (17 inzendingen / 5%)
15. charmed_angel (1)Ik kom amper of Frontpage
Dit bedoel ik dus precies.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoofdletter vergeten kree.
Waarom daar een probleem van maken?
Is het omdat iedereen dan met je mee gaat in het idee van Kree kan nooit wat goed typen ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
En 'alsjeblieft'.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoofdletter vergeten kree.![]()
Je bent aan het testen hequote:Mooi hequote:
Sarcasme, leer het herkennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus precies.
Waarom daar een probleem van maken?
Is het omdat iedereen dan met je mee gaat in het idee van Kree kan nooit wat goed typen ofzo?![]()
Geweldigquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk liet je nogal een indruk achter.![]()
![]()
hey, huis goed, werk nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
Hey kree leeft!
Hoe is het met je huis? En al werk gevonden?
+1quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het zou mij niks verbazen als ik niet 1 stem heb gekregen met wat voor verkiezing ook
Vandaag al 2 keer een pakketdienst voor de deur gestaan en aangebeld.
Ik beide keren:Misschien is het mijn prijs van de Hobbit prijsvraag!
Maar beide keren moest ik een pakketje aannemen voor de buren.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar beide keren moest ik een pakketje aannemen voor de buren.
En niet vergeten na het pakket aangenomen te hebben, boos met je vuist in de lucht te schudden richting de postbezorger he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar beide keren moest ik een pakketje aannemen voor de buren.![]()
![]()
Ik snap je wel, maar wat is sowieso het nut van je post dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sarcasme, leer het herkennen
Bedoel, je wilt dat mensen erom lachen dan?Do what you love, love what you do!![]()
Tally!!!!quote:
Jij bent hier natuurlijk modje! Wat leuk!!!!voor tally
Je bent me toch niet vergeten heAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Burp
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik kan er wel om lachen. Win-win!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar wat is sowieso het nut van je post dan?
Bedoel, je wilt dat mensen erom lachen dan?![]()
![]()
Gekke vraag hoor, maar word je nou nooit eens moe van je zelf?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar wat is sowieso het nut van je post dan?
Bedoel, je wilt dat mensen erom lachen dan?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik ook wel en beetje zelfspot is niet erg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Win-win!
Maar volgens mij worden er mensen ook echt boos om nu.
Dat is nou ook weer niet mijn bedoelingDo what you love, love what you do!![]()
Hoe kan dat ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tally!!!!
Jij bent hier natuurlijk modje! Wat leuk!!!!voor tally
Je bent me toch niet vergeten he
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
quote:dan ben ik in en in en in slecht
quote:Nee, die doen ook maar hun werk. Ze brengen ook wel eens een pakketje voor mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En niet vergeten na het pakket aangenomen te hebben, boos met je vuist in de lucht te schudden richting de postbezorger he?
neequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gekke vraag hoor, maar word je nou nooit eens moe van je zelf?
Wat is deze?quote:6. Beste mogelijkheid voor nieuwe moderator
3. Vinniiee (4)
9. De backseatmoderator van 2012
5. Vinniiee (2)
11. De populairste user
4. Vinniiee (2)
14. De user die alles bij elkaar het meeste toevoegt
3. Vinniiee (2)![]()
![]()
Laat hem met rust. Ga een andere hobby of tijdverdrijf zoeken op het moment.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gekke vraag hoor, maar word je nou nooit eens moe van je zelf?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]dan ben ik in en in en in slecht
![]()
EVIL![]()
![]()
Mooi nu ik je in de pocket heb!quote:
Denk even aan al die mooie jaren samen en doe wat aan kree voor me.
Kom maar hier!quote:
* TheGirlNextDoor knuffelt KaneelWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]dan ben ik in en in en in slecht
ik ook.. te belabberd.
is my nicknamequote:
dus![]()
Nee je moet hem gewoon met rust laten en als het je irriteert overheen lezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi nu ik je in de pocket heb!
Denk even aan al die mooie jaren samen en doe wat aan kree voor me.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
http://verkiezingen.fok.nlquote:Truequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, je voegt wel veel (posts) toe.![]()
![]()
Als je het omdraait en hij ons met rust laat. Dat vind ik beterquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat hem met rust. Ga een andere hobby of tijdverdrijf zoeken op het moment.Oeh datequote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.Ik ben toch lief
![]()
* charmed_angel geeft TGND een kusje op haar buikje![]()
![]()
Ik was het niet die begon met zeuren heej...?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je het omdraait en hij ons met rust laat. Dat vind ik beter
Maar laat gaan. kusje voor je xDo what you love, love what you do!![]()
geen stemmen voor Lolaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://verkiezingen.fok.nl
[..]
True![]()
![]()
Jij ook date danquote:quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je moet hem gewoon met rust laten en als het je irriteert overheen lezenje bent verandert
Maar ja, liefde zit diep dus
Ok is goed thxquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Heb geen invite over sorry. bij de volgende zal ik aan je denken![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
dus je bent voorlopig nog voorzien?ja
moet er maar mee stoppen
dus![]()
Ik moet je met rust laten van tally dus tieft opquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was het niet die begon met zeuren heej...?
Maar laat gaan. kusje voor je x
Zo beter tally?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ik kan wel wat bedenkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen negatieve stemmen
Allemaal 1 wel te verstaan.... rara van wie![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar hier!
* TheGirlNextDoor knuffelt Kaneel
Buikjes en kusjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben toch lief
![]()
* charmed_angel geeft TGND een kusje op haar buikje
Wat ik een post later ook zei, er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben toch lief
![]()
* charmed_angel geeft TGND een kusje op haar buikje![]()
Heb ik in iets nog een stem?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen negatieve stemmen
Allemaal 1 wel te verstaan.... rara van wieAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Altijd spannend zo'n pakketje, net alsof het weer kerst is!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, die doen ook maar hun werk. Ze brengen ook wel eens een pakketje voor mij.![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik een post later ook zei, er zijn uitzonderingen
Geen ideequote:Moet je even kijken
![]()
![]()
Whaha, C_A, ik heb drie stemmen als grootste FOK!slet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
was dat voldoende om te "winnen"?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Vuige slet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Samzz het volgende:
hoiquote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb 1 stem![]()
![]()
14. De user die alles bij elkaar het meeste toevoegt (46 inzendingen / 14%)
1. Frank_Drebin (5)
2. Monopoly (2)
3. Vinniiee (2)
4. Pietverdriet (2)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
pietverdriet op 4.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:39 schreef Samzz het volgende:
1. Frank_Drebin (5)
2. Monopoly (2)
3. Vinniiee (2)
4. Pietverdriet (2)![]()
![]()
1 fucking stem maar! Namen wil ik, namen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
8. De grootste dorpsgek van FOK! (97 inzendingen / 29%)
40. ook_gek (1)Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik postte het netquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:39 schreef Samzz het volgende:
1. Frank_Drebin (5)
2. Monopoly (2)
3. Vinniiee (2)
4. Pietverdriet (2)quote:6. Beste mogelijkheid voor nieuwe moderator
3. Vinniiee (4)
9. De backseatmoderator van 2012
5. Vinniiee (2)
11. De populairste user
4. Vinniiee (2)
14. De user die alles bij elkaar het meeste toevoegt
3. Vinniiee (2)![]()
het is anoniemquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 fucking stem maar! Namen wil ik, namen!![]()
![]()
alleen omdat je hier niet langs bent geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het eten van gisteravond overleeft, en de terugreis ook
De hele lijst is vreemdquote:. Maar wel grappig.
Ik drink te veel koffie denk ik.. Pak is bijna leeg, gisteren gehaald
Ik heb ook even gekeken. Ik heb inderdaad ook geen stemmenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb geen enkele stem!![]()
![]()
Anonimiteit, here I come!
Zo handjes gewassen en jankogen whehe
Maar die komkommersalade, met knoflook, rode ui, in een azijn suikeroplossing smaakt heerlijk
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Jawel, ik ben over de A15 gegaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen omdat je hier niet langs bent geweest.
![]()
ik ook niet. Niemand kent mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken. Ik heb inderdaad ook geen stemmen
Ik heb wel eens hoge ogen gegooid bij slechtste hosselaar en grootste slijmjurk.
Die eerste was FOK!wijd en de tweede was alleen van de R&P slowchat. Pre-Yvonnepms.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik bedoel hier. Niet de snelweg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik ben over de A15 gegaan.
Ik wist je adres dan ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bedoel hier. Niet de snelweg.![]()
![]()
Same here dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet. Niemand kent mij.
die hadde ge ook kenne vrage wah!quote:
fijn he, al die anonimiteit?quote:
Ik had je telefoonnummer nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die hadde ge ook kenne vrage wah!![]()
![]()
Aan de andere kant had ik gister toch niet veel meer kunnen doen.. Combi diazepam/wiet is best goed
huppelkut welquote:
Niet in KPD?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:47 schreef Faxie het volgende:
Ik had stiekem ergens wel op een stemmetje gehoopt... ook in de R&P poll...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
het slaat alleen nergens op... haat iemand jou en die weet toevallig 5 mensen te strikken dan ben je overal de lulquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele lijst is vreemd. Maar wel grappig.
![]()
![]()
van mij had je best een stem kunnen krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet. Niemand kent mij.![]()
![]()
ik wil niet weten in welke categoriequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
van mij had je best een stem kunnen krijgen
En toch is er door niemand op mij gestemdquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat het gros van de fokkers jou wel 'kent' hoor.
en daar gingen je smoesjes.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil niet weten in welke categorie![]()
![]()
quote:
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die waarde hechten aan de FOK!verkiezingen, dat is al wel te zien aan het aantal mensen dat heeft gestemdquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
het slaat alleen nergens op... haat iemand jou en die weet toevallig 5 mensen te strikken dan ben je overal de lul.
My brave girlquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die waarde hechten aan de FOK!verkiezingen, dat is al wel te zien aan het aantal mensen dat heeft gestemd.
smoesjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waren geen smoesjes hoor, gewoon keiharde feiten.
Nee het slaat ook nergens op. Vriendjespolitiek en haatquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die waarde hechten aan de FOK!verkiezingen, dat is al wel te zien aan het aantal mensen dat heeft gestemd.
![]()
![]()
Zo hard geschrokken ja?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik kom daar niet meer.![]()
![]()
Liever ben ik gehaat door users dan geliefd, kan het alleen maar positief zijn
nu werk ik dus in het ziekenhuis. Toen ik gister weg ging zag ik een maat zitten in een rolstoel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Combi diazepam/wiet is best goed
ik natuurlijk even langs om te vragen wat er aan de hand is...
Die zat zwaar onder de morfine. nu weet ik niet hoe dat voelt maar hij zat in een space die ik ook weleens zou willen ervaren
was echt geen gesprek mee te beginnen![]()
![]()
Dan was dat vast voor ik er ging postenquote:
leg eens uit?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Liever ben ik gehaat door users dan geliefd, kan het alleen maar positief zijn![]()
Het is dat ik vandaar de deur niet meer uit ga en morgen weer een weekend weg ben (nee, niet naar Huppelquote:)
![]()
![]()
Met mij op een gegeven moment ook niet meer. H. belde me, ik heb alleen geantwoord met ja en nee, nadenken was echt lastigquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
nu werk ik dus in het ziekenhuis. Toen ik gister weg ging zag ik een maat zitten in een rolstoel.
ik natuurlijk even langs om te vragen wat er aan de hand is...
Die zat zwaar onder de morfine. nu weet ik niet hoe dat voelt maar hij zat in een space die ik ook weleens zou willen ervaren
was echt geen gesprek mee te beginnen
vast nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
niks dan goeds zou ik stemmen natuurlijk!
Ben ik ook een uitzondering?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik een post later ook zei, er zijn uitzonderingen![]()
Ik wil blijven.![]()
![]()
ik ga straks de deur uit. Ik heb er heul geen kut zin in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is dat ik vandaar de deur niet meer uit ga en morgen weer een weekend weg ben (nee, niet naar Huppel)
dat hoef ik niet uit te leggenquote:
Stemmen "op" broertje dood aan.
Hen die me kennen weten wie ik ben, daar heb ik geen stem voor nodig
En ja, enkelen haten me, mogen me niet, so what? is FOK!
Werken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga straks de deur uit. Ik heb er heul geen kut zin in.![]()
ja of nee zeggen was voor hem onmogelijk blijkbaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met mij op een gegeven moment ook niet meer. H. belde me, ik heb alleen geantwoord met ja en nee, nadenken was echt lastig
hij zei wel wat, maar dat had niks te maken met mijn vragen![]()
![]()
Jou heb ik nog niet veel meegemaakt, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben ik ook een uitzondering?
Ik wil blijven.
Maar het is ook niet zo dat ik daarmee gelijk bepaal dat ik mensen weg wil hebben. Sowieso zou het sneu zijn als mensen zich door mij laten wegjagen, niet?
Ik heb alleen mijn mening geuit
nee, girlsnight in de nieuwe crib van collega/vriendin.quote:
ik wil ook diequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ja of nee zeggen was voor hem onmogelijk blijkbaar
hij zei wel wat, maar dat had niks te maken met mijn vragen
Duidelijk geen zinquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, girlsnight in de nieuwe crib van collega/vriendin.Why not?
![]()
Werksequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag ook weer aan het werk straksHoeveel dagen moet je nog?
![]()
dan moet ik douchen en aankleden en de deur uit.quote:
Ik hecht in ieder geval veel waarde aan correct typen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet veel meegemaakt, dus daar kan ik niet over oordelen.
Maar het is ook niet zo dat ik daarmee gelijk bepaal dat ik mensen weg wil hebben. Sowieso zou het sneu zijn als mensen zich door mij laten wegjagen, niet?
Ik heb alleen mijn mening geuit
Neuh, ik zou me ook niet weg laten jagen, zo makkelijk gaat dat niet! Bovendien ben ik uitgenodigd hierheen te komen, dus puh.![]()
![]()
Wat is er nu erg aan douchen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet ik douchen en aankleden en de deur uit.![]()
![]()
Zow... Lasagna staat klaar, oven staat voor te verwarmen.... vaatwasser draait....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu 2, dan zaterdag nog een dag vrij en zondag weer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WerkseHoeveel dagen moet je nog?
Dan maandag weer naar school/Amersfoort, etc.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hecht in ieder geval veel waarde aan correct typen.
Neuh, ik zou me ook niet weg laten jagen, zo makkelijk gaat dat niet! Bovendien ben ik uitgenodigd hierheen te komen, dus puh.![]()
Heel goed!
je hebt duidelijk geen idee wat een werk dat is.quote:
Uitkleden, douche aanzetten, er onder stappen, mn haar wassen, mn haar uitspoelen, cremespoeling erin, mezelf overal scheren, mezelf wassen, cremespoeling eruit spoelen, kraan uitdraaien, mezelf helemaal afdrogen, mn haar proberen door te kammen, restanten make up eraf poetsen enzo..
Ah oke, nog wel even druk dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu 2, dan zaterdag nog een dag vrij en zondag weer.
Dan maandag weer naar school/Amersfoort, etc..
![]()
School in Amersfoort? Studie-iets, of...?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu 2, dan zaterdag nog een dag vrij en zondag weer.
Dan maandag weer naar school/Amersfoort, etc.![]()
hmmm, kan je dat bij de etos kopen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Exact wat ik dacht toen ik hem daar zag zitten met zijn big smile!
Jep.quote:
Maar vandaag en morgen gelukkig maar 5 uurtjes ofzo. En zaterdag een leuke dag
Haar kammen doe ik altijd met cremespoeling erin.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen idee wat een werk dat is.
Uitkleden, douche aanzetten, er onder stappen, mn haar wassen, mn haar uitspoelen, cremespoeling erin, mezelf overal scheren, mezelf wassen, cremespoeling eruit spoelen, kraan uitdraaien, mezelf helemaal afdrogen, mn haar proberen door te kammen, restanten make up eraf poetsen enzo..
Overal scheren is wel altijd een rotklus idd.![]()
Behalve de cremespoeling, m'n haar kammen en make up doe ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen idee wat een werk dat is.
Uitkleden, douche aanzetten, er onder stappen, mn haar wassen, mn haar uitspoelen, cremespoeling erin, mezelf overal scheren, mezelf wassen, cremespoeling eruit spoelen, kraan uitdraaien, mezelf helemaal afdrogen, mn haar proberen door te kammen, restanten make up eraf poetsen enzo...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: