SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Verdomme zeg, volgens mij heb ik het nu door.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé, bedankt voor de Nederlandse les.
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzo
Do what you love, love what you do!![]()
En als je niet werkeloos bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme zeg, volgens mij heb ik het nu door.
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzo![]()
![]()
Ja en correcte zinsopbouw gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Je helpt nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je niet werkeloos bent
Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.What you forget, you are gonna repeat.
Als je er je best voor moet doen, vind ik dat toch al enigszins sneu.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.![]()
![]()
Wipsequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En niet zo zeuren! Dat doen wij zelf wel!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ach speel maar niet het heilige boontje, het is internet, en typt sneller enzo en bla bla boeiend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je er je best voor moet doen, vind ik dat toch al enigszins sneu.
Als ik het wil kan ik het wel, denk
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een klein beetje slim ben ik wel.
[..]
[..]_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het zou automatisch moeten gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
ach speel maar niet het heilige boontje, het is internet, en typt sneller enzo en bla bla boeiend.
Als ik het wil kan ik het wel, denk![]()
Eens!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je er je best voor moet doen, vind ik dat toch al enigszins sneu.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer ditquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
ach speel maar niet het heilige boontje, het is internet, en typt sneller enzo en bla bla boeiend.
Als ik het wil kan ik het wel, denk
What you forget, you are gonna repeat.
zuurpruim dat je bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En niet zo zeuren! Dat doen wij zelf wel!
Hij redt het toch niet langer dan een minuutquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks duikt kree nog bovenop jou!![]()
![]()
Slimmerik jijquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een klein beetje slim ben ik wel.
[..]
[..]![]()
Jij moet gewoon aan je toompje in de hoogste boom worden gehangen!!quote:
De mensheid zou daar vrolijk van worden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
maar 1 manier omdat uit te vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij redt het toch niet langer dan een minuut
Biertje aan hem geven ook!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
nee eerst ff voor hem koken natuurlijk.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
nee eerst ff voor hem koken natuurlijk.
En voor m'n broertje uiteraard![]()
![]()
je bent beetje verzuurd jijquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon aan je toompje in de hoogste boom worden gehangen!!
De mensheid zou daar vrolijk van worden!
Wat doe jij hier nog?quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is best met je!quote:
Ik erger me gewoon de pleuris aan jouw manier van typen en topics kapen en je zielige sneue gejankmuil de hele tijd![]()
I'm out
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben jij degene die haar broertje aan het "opvoeden" is? (las ik gisteren iets over)quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En voor m'n broertje uiteraard![]()
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ben jij degene die haar broertje aan het "opvoeden" is? (las ik gisteren iets over)![]()
![]()
doeiquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is best met je!
Ik erger me gewoon de pleuris aan jouw manier van typen en topics kapen en je zielige sneue gejankmuil de hele tijd![]()
I'm out
Huppelquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is best met je!
I'm out![]()
![]()
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.What you forget, you are gonna repeat.
Ik snap ook niet waar ze vandaan komenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.![]()
![]()
ik schiet mezelf wel door m'n kop nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik mag er ook nergens bij hequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Dus als ik je er meer geef moet je blijven?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn uitzonderingen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik schiet mezelf wel door m'n kop nu
Ben al weg!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou nou zegquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik schiet mezelf wel door m'n kop nu![]()
![]()
er is er eentje uitgeslapen hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik je er meer geef moet je blijven?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.Mee eens. Sommige zijn om te huilen.quote:![]()
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Mee eens. Sommige zijn om te huilen.![]()
![]()
Je maakt huppel boos. En als huppel boos is, is het niet meer gezelligquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is lekker makkelijk.
Blabla, kom op zeg.![]()
![]()
Ik vind het ook jammer dat jij hier zit. To be honestquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso jammer dat heel R&P ineens hierheen verhuisd. To be honest.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik van mezelf. Dus jij ook van mij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
En van sommigen krijg je gewoon koppijn![]()
![]()
Precies de reden dat ik altijd geweigerd heb naar R&P te gaan. Nu komen ze allemaal ineens naar mij..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Mee eens. Sommige zijn om te huilen.
aaah dus het hangt van huppel af of het gezellig is of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je maakt huppel boos. En als huppel boos is, is het niet meer gezelligDo what you love, love what you do!![]()
Toch knap dat iedereen je in welk topic dan ook je liever ziet verdwijnen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Blabla, kom op zeg.
Ook een gave, maar of je daar trots op moet zijn....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Deels wel jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
aaah dus het hangt van huppel af of het gezellig is of niet?![]()
![]()
En jij bent?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat jij hier zit. To be honestWhat you forget, you are gonna repeat.
Niet van jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik van mezelf. Dus jij ook van mij?![]()
![]()
Ik ben nergens anders geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef rival het volgende:
ik ben niet van plan te vertrekken, just saying!![]()
![]()
Nee het was gezellig tot jij kwam. Serieus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Blabla, kom op zeg.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Begrijpelijk. Beetje jammer wel, jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik altijd geweigerd heb naar R&P te gaan. Nu komen ze allemaal ineens naar mij...
![]()
R&P komt naar je toe deze zomerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik altijd geweigerd heb naar R&P te gaan. Nu komen ze allemaal ineens naar mij..
Huppel vind mij een schatje! Dus ik mag blijven!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ook_gek <--- dat staat er toch?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Haal je Benzin en een paar van die anderen ook gelijk op? Dan kan dit topic gelijk begraven worden, naast dat andere R&P sc topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:08 schreef kree het volgende:
ik blijf ook. leer er maar mee leven
Ok nu ga ik lief doen.
En ook_gek mag blijven
MAAR WEL LIEF DOEN!!!![]()
![]()
goed zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef rival het volgende:
ik ben niet van plan te vertrekken, just saying!![]()
ik haal niemand erbij, moeten ze zelf maar weten.quote:Op
donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haal je Benzin en een paar van die anderen ook gelijk op? Dan kan dit topic gelijk begraven worden, naast dat andere R&P sc topic
En ook_gek mag blijven
Breng 'm nu niet op ideeënquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haal je Benzin en een paar van die anderen ook gelijk op? Dan kan dit topic gelijk begraven worden, naast dat andere R&P sc topic
En ook_gek mag blijven
.
![]()
Trouwens, we hadden al een topictroll dus die vacature is al vervuld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ik haal niemand erbij, moeten ze zelf maar weten.![]()
als je jaaaaaren geleden nog in de allereerste sex sc actief mee hebt gepost, "mag" je dan wel hier posten?![]()
![]()
Ach bla is dat, ik doe het er eigenlijk niet om.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, we hadden al een topictroll dus die vacature is al vervuld.Do what you love, love what you do!![]()
Als iemand gewoon gezellig mee post, zonder al te veel te janken is er toch niets aan de hand, even afhankelijk waar men vandaan komtquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef dawg het volgende:
als je jaaaaaren geleden nog in de allereerste sex sc actief mee hebt gepost, "mag" je dan wel hier posten?
Ik ken Kree niet, want ik kom niet uit R&P![]()
stel het mocht niet, zou je je daar iets van aantrekken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef dawg het volgende:
als je jaaaaaren geleden nog in de allereerste sex sc actief mee hebt gepost, "mag" je dan wel hier posten?![]()
![]()
Gelukkig kan ik goed terug irriteren..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook_gek is een beroeps irritantje.
Oke oke oke! Ik doe al best lief!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ook_gek mag blijven
MAAR WEL LIEF DOEN!!!
Kan je even in een fles pissen voor me? Ik heb nog schoonmaak azijn nodig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook_gek is een beroeps irritantje.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nergens voor nodig, ik heb een OK stempel van huppel op m'n hol zittenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik goed terug irriteren..
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb zojuist nieuwe gehaald. Krijg je die wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke oke oke! Ik doe al best lief!
[..]
Kan je even in een fles pissen voor me? Ik heb nog schoonmaak azijn nodig.Ik vond de New Wave of British Heavy Metal beter.quote:
Ook de Comicbook Brtish Invasion was beter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij weet tenminste gebruik te maken van interpuncties. Ik geef je een kans!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik heb een OK stempel van huppel op m'n hol zittenWhat you forget, you are gonna repeat.
ik was sarcastisch, ik heb al zoveel reeksen meegemaakt waarin men even dacht te bepalen wie er wel en niet mogen posten, dat ik het even wilde vragen. hoe meer jaren op fok!, hoe meer rechten lijkt me. toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als iemand gewoon gezellig mee post, zonder al te veel te janken is er toch niets aan de hand, even afhankelijk waar men vandaan komt
Ik ken Kree niet, want ik kom niet uit R&P![]()
![]()
ik doe nooit gebruik maken van die dingen moet je dan weg hier *vraagteken*quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet tenminste gebruik te maken van interpuncties. Ik geef je een kans!![]()
Ik vind het wel verdacht dat ook_gek toch in staat blijkt 1 gehele zin zonder spelvauten te tikken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet tenminste gebruik te maken van interpuncties. Ik geef je een kans!![]()
![]()
verwacht in ieder geval geen vrouwen te versieren want die knappen er op af!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik doe nooit gebruik maken van die dingen moet je dan weg hier *vraagteken*![]()
Oh, dat is me dan nooit opgevallenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik doe nooit gebruik maken van die dingen moet je dan weg hier *vraagteken*
schadequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
verwacht in ieder geval geen vrouwen te versieren want die knappen er op af!![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
verwacht in ieder geval geen vrouwen te versieren want die knappen er op af!![]()
![]()
![]()
waarom gaat het over mensen die weg moeten??
Totaal niet boeiend.
Denk wel dat iedereen gewoon mag zeggen wat ie wil, en ja ok, zijn sommige het niet mee eens.
Nou lees erover heen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik gebruik ze wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is me dan nooit opgevallen![]()
![]()
Begin eens met limonade siroop te drinken ipv azijn. Wie weet doet het wat met je humeurquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nieuwe gehaald. Krijg je die wel.
YES YES YES! Whooohoooooquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet tenminste gebruik te maken van interpuncties. Ik geef je een kans!
Huppel het is gelukt! Het is gelukt!!!
Oke nu even normaal doen,
Dank je wel TheGirlNextDoor
Je plaatje is wel irritantquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begin eens met limonade siroop te drinken ipv azijn. Wie weet doet het wat met je humeur
[..]
YES YES YES! Whooohooooo
Huppel het is gelukt! Het is gelukt!!!
Oke nu even normaal doen,
Dank je wel TheGirlNextDoor![]()
![]()
Kap met dat altijd maar janken of tieft op!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:18 schreef kree het volgende:
waarom gaat het over mensen die weg moeten??
Totaal niet boeiend.
Denk wel dat iedereen gewoon mag zeggen wat ie wil, en ja ok, zijn sommige het niet mee eens.
Nou lees erover heen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je bracht me al aan het twijfelen. Stommerd!quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kap met dat altijd maar janken of tieft op!
Sorry, was niet de bedoeling!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bracht me al aan het twijfelen. Stommerd!![]()
![]()
![]()
ik voel me weer helemaal thuis hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kap met dat altijd maar janken of tieft op!![]()
![]()
M'n haan wat doe jequote:
Doe muziekje op zetten en hij danst op de maar mee! Test maar!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoeling!![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
M'n haan wat doe je
Doe muziekje op zetten en hij danst op de maar mee! Test maar!![]()
![]()
tis weer super gezellig jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik voel me weer helemaal thuis hier
Truequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
M'n haan wat doe je
Doe muziekje op zetten en hij danst op de maar mee! Test maar!![]()
![]()
![]()
dat weet ik, gaat nergens meer over gewoon hahaha.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eens![]()
Kom op zeg gezeik over punten en comma's.Do what you love, love what you do!![]()
Have funquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nouja, ik ben weg hier![]()
Tijd voor leuke dingen![]()
![]()
Komma's.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik, gaat nergens meer over gewoon hahaha.
Kom op zeg gezeik over punten en comma's.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
en dat bedoelde ik dus ook al niet -_-quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Kom op zeg gezeik over punten en comma's.![]()
Neukse.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tijd voor leuke dingen![]()
oude spelling, mag nog.quote:
Weet je wat, idee voor een nieuw forum, typ alles perfect anders krijg je gezeur.
Je vergeet een komma.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Kom op zeg gezeik over punten en comma's.![]()
Nogmaals, fijne avondquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tijd voor leuke dingen
19. Deze FP-user wens je een hele lange ban toe (17 inzendingen / 5%)
15. charmed_angel (1)Ik kom amper of Frontpage
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: