Gotta burn that fat brah.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:55 schreef Ties02 het volgende:
cutten in de winter, ik snap het nog steeds niet
Shit. Ze zouden mij moeten opsluiten. Ik overtreed het handboek der bodybuilding.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 05:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Shit. Ze zouden mij moeten opsluiten. Ik overtreed het handboek der bodybuilding.
Oh noes!quote:Op zondag 6 januari 2013 05:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze meneer zal je arresteren
quote:Op zondag 6 januari 2013 05:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter smeer je je alvast in met vasalinequote:
Ik slik het hele jaar 1000IU per dag, plus 2x400IU uit een multivitamine.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:22 schreef BadderAapje het volgende:
Ik wil even terug komen op de discussie van een aantal topics geleden over vitamine D.
Wat vinden jullie verstandig aan inname van dit supplement? 1000/2000/4000 per dag?
En wat in de zomer?
Die ren je er zo uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 05:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is een zwembad alleen al vaak niet duurder dan 20 euro per maand?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier in de buurt kun je namelijk voor 20 p/maand onbeperkt fitness + zwemmen + squash, volgende week maar eens kijken wat voor equipment ze hebben. Ben paar jaar geleden gestopt (160 dl 140 bp 140sq)
Daarom, is geen geld opzich. Maar ik weet (nog niet) wat voor gewichten e.d. ze hebben of dat het alleen apparaten zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is een zwembad alleen al vaak niet duurder dan 20 euro per maand?
Welke sportschool dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier in de buurt kun je namelijk voor 20 p/maand onbeperkt fitness + zwemmen + squash, volgende week maar eens kijken wat voor equipment ze hebben. Ben paar jaar geleden gestopt (160 dl 140 bp 140sq)
Jij supplementeert 40 gr leucine per dag??quote:Op zondag 6 januari 2013 04:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
?
[..]
Nee, maar 40, maar toch. 160 van L-eucine en 40 van de omega is al 200. Kleine beetjes tellen zich op. Was enkel op trainingsdagen, dat wel. Deed ook nog cardio dus op zich trad er niet super veel 'vertraging' op, maar het hindert wel. Nu moet alles sneller gaan.
Yeah, de aanbevolen dosis. Wel enkel op trainingsdagen, maar aangezien ik deze week 6x getraind heb elke dag dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jij supplementeert 40 gr leucine per dag??
Is hoog en waardeloos (srs).quote:Op zondag 6 januari 2013 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, de aanbevolen dosis. Wel enkel op trainingsdagen, maar aangezien ik deze week 6x getraind heb elke dag dus.
Oké, wist ik niet. Ik volg gewoon de pot op.quote:
Je hebt er alleen wat aan als je het inneemt bij maaltijden waarbij je eiwitten neemt die laag in leucine zitten (per definitie dus geen dierlijke eiwitten). En ik mag hopen dat al je maaltijden al gewoon goede eiwitbronnen bevatten en je genoeg eiwit binnenkrijgt.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké, wist ik niet. Ik volg gewoon de pot op.Hoeveel moet ik er dan van innemen zodat het nog wel maximaal werkt? Smerig spul is het wel.
Als afsluiter deze units doen: http://www.physicalfitnet(...)eaning_on_bench.aspxquote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef avaz het volgende:
Met welke oefeningen slopen jullie de triceps? Ik heb vaak "moeite" om mijn triceps echt goed te voelen, ook al strek ik vol uit en hou ik de spanning ff 1 seconde aan. Doe nu CGBP 4 setjes, om vervolgens 2 sets rope pulldowns als afsluiter te doen.
Oh, ja dat zit allemaal wel goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je hebt er alleen wat aan als je het inneemt bij maaltijden waarbij je eiwitten neemt die laag in leucine zitten (per definitie dus geen dierlijke eiwitten). En ik mag hopen dat al je maaltijden al gewoon goede eiwitbronnen bevatten en je genoeg eiwit binnenkrijgt.
Als je wilt kun je alles op zo'n halve bal doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef esv7 het volgende:
Wtf, rare oefeningen op die site.
http://www.physicalfitnet(...)h_overhand_grip.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |