Nee, ik vergat de vriendin van...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij vergat mij mee te tellen, volgens mij.
Was dan blijven liggen tot de middag.. zoals ik deedquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry, ik wilde alleen even aangeven hoe ernstig de situatie was.
Ik moest toch werken schatje!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was dan blijven liggen tot de middag.. zoals ik deed
Ooooohwquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat lapo-hunters eerder sterven.
[..]
Nee, ik vergat de vriendin van...
Maar het was zo gezellig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook de avond voor niet aan de zuip gaan
Tjaquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar het was zo gezellig.Open haard, lekker muziekje, hapjes, drankjes...
Meestal ben ik er na een paar uur wel weer bovenop. Bovendien was het rustig op de zaak en de chef was er niet. Dus ik heb heerlijk kunnen uitbrakken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja dan maar een dagje minder rust.
Geen probleem dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Meestal ben ik er na een paar uur wel weer bovenop. Bovendien was het rustig op de zaak en de chef was er niet. Dus ik heb heerlijk kunnen uitbrakken...
Och dat is toch niets nieuws?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Behalve dat ik nu op het werk beter bekend ben als die crackhead die er zo slecht uitzag.
Vond het wel mooi. lekker vooraanquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe vond jij het Zwanenmeer eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond het wel mooi. lekker vooraan
Laatst nog een stuk gezien van Isabelle Beerneard.. mordern stuk. dat was ook erg mooi
Vaker het huis voor je alleenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss en haar moeder vonden het ook mooi.Dat gaan ze vaker doen...
Voornamelijk vaker "ga je ook een keer mee?"quote:
geven en nemenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Voornamelijk vaker "ga je ook een keer mee?"
"Natuurlijk, als jij met mij meegaat naar Circuitpark Zandvoort"
*stilte*
Hoe gaat dat eigenlijk,.. aangezien je onlangs nog wel eens twijfels had.. toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meestal wel. De basis van een goede relatie.
We vermaken ons nog steeds wel. Af en toe wat irritaties over en weer, maar dat hoort er bij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk,.. aangezien je onlangs nog wel eens twijfels had.. toch?
klinkt beetje matig.. maar zolang het bevaltquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
We vermaken ons nog steeds wel. Af en toe wat irritaties over en weer, maar dat hoort er bij.
It could be worse.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt beetje matig.. maar zolang het bevalt
Gras..overkant enzo hequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja hè!![]()
Ik mis het stiekem ook wel een beetje.![]()
Ik ben altijd één bonk positiviteit!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Cue_ het volgende:
en het kan gewoon beide kanten op.. afhankelijk van hoe positief of negatief je in het leven staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo af en toe open je een briljant topic...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef ACT-F het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, wat een gaaf topic!
quote:Georginio Wijnaldum-award
Voor de user die altijd vriendelijk blijft.
• MarkoAlmelo 17
• DonRaja 17
• Stylo 7
• Johannes_Vermeer 7
Ruiz award
fanatiekste FC Twente user.
• Drizzt 24
• TwenteFC 20
• Ties02 10
Wat let oe?quote:
Als dat alles is...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog mensen die geïnteresseerd zijn in de "vreetmeet" van het jaar?
Vorig jaar met Marko, Bas en Wouter de Bultburger gehaald, dit jaar in het een spies van een kilo
quote:
quote:
quote:
Ik ben echt gewoon doodmoe. M'n ogen vallen zowat achter de pc dichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue_! Minder fris en fruitig vandaag?
Als het niet weer op zo'n korte termijn geplanned wordt ben ik "down"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vorig jaar met Marko, Bas en Wouter de Bultburger gehaald, dit jaar in het een spies van een kilo
Heb je het laat gemaakt gisteren? Was je dansen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben echt gewoon doodmoe. M'n ogen vallen zowat achter de pc dicht
Nadenken lukt ook niet echt..
Pff nog ruim 8 uur
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit ik in Zwolle op m'n teller te kijken dat ik niet te hard langs een flitspaal rij. Rij ik door rood.![]()
![]()
Dat wordt waarschijnlijk 230 aftikken.
Doe eens een goed voorstel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb 1,5 uur gedanst.. even de kroeg in geweest en thuis nog twee afleveringen van serie gekeken.. half 2 sliep ik een keer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je het laat gemaakt gisteren? Was je dansen?
Dat is fucked up. Al kan je beter te hard rijden dan door roodquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit ik in Zwolle op m'n teller te kijken dat ik niet te hard langs een flitspaal rij. Rij ik door rood.![]()
![]()
Ach, zo op een donderdag moet dat kunnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb 1,5 uur gedanst.. even de kroeg in geweest en thuis nog twee afleveringen van serie gekeken.. half 2 sliep ik een keer.
Ik laat de wijn thuis staan. Maar die bank .. daar verlang ik nu al aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, zo op een donderdag moet dat kunnen.
Het komt wel weer goed schatje!Vanavond ben je weer thuis en mag je neerploffen op de bank met een glas wijn.
Dat is klotequote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben echt gewoon doodmoe. M'n ogen vallen zowat achter de pc dicht
Nadenken lukt ook niet echt..
Pff nog ruim 8 uur
Ik zou gewoon een verkeersbord jatten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teun!quote:
Daar ga je vanavond niet meer uitkomen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik laat de wijn thuis staan. Maar die bank .. daar verlang ik nu al aan
In mijn oud studentenhuis stond een verkeersbord op de plee. Geen idee wie die gejat had. Stond er al een tijdje volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zou gewoon een verkeersbord jatten.![]()
Dekentje van bed halen en dan lekker liggen en tv kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar ga je vanavond niet meer uitkomen?
Oe, ik heb al een MI voor mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Teun!Alles goed, mijn jongen?
Ik heb gisteren cevapcici's gemaakt.Ik moest meteen aan je denken toen ik het gehakt in de vorm van een fallus rolde...
Dat heb ik gisteren gedaan. Behalve dat dekentje dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dekentje van bed halen en dan lekker liggen en tv kijken
Lief!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* ACT-F masseert Kjoe wakker achter haar pc
En, al helemaal happy?![]()
![]()
Dat dekentje of nouja.. 2 persoonsdekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat heb ik gisteren gedaan. Behalve dat dekentje dan.Een paar afleveringen Powlitie terug gekeken.
Geen happy ending nee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lief!het was geen echte en ben nog steeds moe
Dan krijg ik het echt véééééél te warm.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dekentje of nouja.. 2 persoonsdekenmaakt het af!
powlitieklinkt al verrot.
American Horror Story al gezien?
Dat was ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn oud studentenhuis stond een verkeersbord op de plee. Geen idee wie die gejat had. Stond er al een tijdje volgens mij.
Neem ontslag en ga bij een bank werken, zo'n zachte waar je heerlijk in kan ploffenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lief!het was geen echte en ben nog steeds moe
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
American Horror Story nog niet gezien nee. Wel van gehoord. Is het wat?
lolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef ACT-F het volgende:
Dat was ikIk kwam vroeger zowat elke week met een verkeersbord thuis na het uitgaan. Later heb ik ze gedoneerd aan wat studenten toen mijn moeder het helemaal beu was
wat een toekomstquote:Neem ontslag en ga bij een bank werken, zo'n zachte waar je heerlijk in kan ploffen
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat die jongen vroeger allemaal uitvrat op den openbaere weg.
BOA?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Menig BOA zit al jaren in de ziektewet. Instant kaal en grijs werden ze...
Ik zie niks geks, jij wel?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat die jongen vroeger allemaal uitvrat op den openbaere weg.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie niks geks, jij wel?![]()
[ afbeelding ]
Welnee, die stickers plakken ze gewoon zelf, net zoals aan de rechterzijdequote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gouden tijden voor de stickerverwijderaarindustrie.
arme mannenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Buitengewoon Opsporings Ambtenaar. O.a. de flitsgestapo en zo...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een verkeersbord jatten.![]()
GC / Hoe wraak jij een onterechte verkeersboete?Ik trol even meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker droog ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders ik welGodverdomme, hoe verzin je het
Wat is er zo rustgevend aan planten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, even de planten onderhouden. Dat is rustgevend. Misschien is dat wat voor Cue? Meer planten op kantoor?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, even de planten onderhouden. Dat is rustgevend. Misschien is dat wat voor Cue? Meer planten op kantoor?
Ze geven frisse lucht en het onderhouden kan leuk zijn. Water geven, dode bladeren verwijderen, bemesten, tegen praten...quote:
Frisse lucht oke. Maar dat onderhouden heb ik niets meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze geven frisse lucht en het onderhouden kan leuk zijn. Water geven, dode bladeren verwijderen, bemesten, tegen praten...
Daarom zet ik een raam open, veel makkelijkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Frisse lucht oke. Maar dat onderhouden heb ik niets mee
Het geeft een voldaan gevoel. Het plantje leeft immers een goed leven door jou!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Frisse lucht oke. Maar dat onderhouden heb ik niets mee
Dat kan hier nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:12 schreef ACT-F het volgende:
Daarom zet ik een raam open, veel makkelijker
Waarom laat ik dan toch meestal de planten in mijn huis stervenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het geeft een voldaan gevoel. Het plantje leeft immers een goed leven door jou!
Als je studentengras laat sterven ben je wel heel knap bezig. Heb je landbouwzeil voor je ramen of zo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom laat ik dan toch meestal de planten in mijn huis sterven
Ik heb geeneens idee wat studentengras isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Als je studentengras laat sterven ben je wel heel knap bezig. Heb je landbouwzeil voor je ramen of zo?
Aircoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan hier niet
Wel airco systeem, maar die is (en blijft) bagger.
Ik heb ooit een bonsaiboompje gekregen op mijn verjaardag. Binnen de kortste keren ging er drank inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom laat ik dan toch meestal de planten in mijn huis sterven
Die van mij ging een paar weken mee, toch langer dan iedereen verwacht had. Er waren zelfs weddenschappen op afgeslotenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef Samzz het volgende:
Bonsaiboompjes zijn leuk. Ik had er ook ooit een, die ging dood toen ik op vakantie ging
. Hij werd steeds vergeten door oma.
Zondequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die van mij ging een paar weken mee, toch langer dan iedereen verwacht had. Er waren zelfs weddenschappen op afgeslotenEen vriend die destijds een growshop tuinwinkel had heeft het boompje geprobeerd te reanimeren, maar het mocht niet baten
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geeneens idee wat studentengras is
Doelde meer op de plantjes die ik heb .. uhm had
Wel goed, hoezo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Samzz het volgende:
Hoi Tukje, hoe gaat het met je ingewanden?
Met een groot koolstoffilter in je woonkamer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een vriend die destijds een growshop tuinwinkel had heeft het boompje geprobeerd te reanimeren, maar het mocht niet baten
Kun je daarmee een gasaanval overleven?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met een groot koolstoffilter in je woonkamer?
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet, ik was wakker vannacht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel goed, hoezo?
Heb ik naar je geslaapwandeld vannacht?![]()
Het neutraliseert o.a. een bepaalde geur.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je daarmee een gasaanval overleven?
Ja, dat heb ik ook wel eens, dat ik afvraag hoe het is met iemands endeldarm.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik was wakker vannacht.
Nee, gewoon een vraag.
Er komt meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, daar ging de knuppel in het hoenderhok in dat verkeersborden-topic.
De longen zijn wat zwart en de lever is wat vergroot, maar voor de rest zit het volgens mij wel snor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik was wakker vannacht.
Nee, gewoon een vraag.
Toppie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De longen zijn wat zwart en de lever is wat vergroot, maar voor de rest zit het volgens mij wel snor.
Ik heb nog maar 15 jaar te gaan, dus geniet ik graag extra van het leven.quote:
Rochel even wat nieuwe snelwegenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De longen zijn wat zwart en de lever is wat vergroot, maar voor de rest zit het volgens mij wel snor.
Goede instelling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 15 jaar te gaan, dus geniet ik graag extra van het leven.
* 100% Tukker schenkt wijntje in en steekt een bolknak aan.
Degene wilde gewoon afscheid nemenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:43 schreef Cue_ het volgende:
Iemand die langskomt om de hand te schudden.. Geeen idee wie
gelukkig is er een mailtje rond gegaan met het bericht dat ie weggaat
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje loom seksen na een grammetje Maroc.
Ze noemen mij af en toe een Bourgondiër.quote:
Herkend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar altijd wel leuk als ie dan ook herkent wordt
"Het gaat je goed..."quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:43 schreef Cue_ het volgende:
Iemand die langskomt om de hand te schudden.. Geeen idee wie
gelukkig is er een mailtje rond gegaan met het bericht dat ie weggaat
Waar is die arme vriend van je eigenlijk? Hij komt hier zo weinig de laatste tijd.quote:
Nee niet echt. Hij deed een project en dat is eigenlijk flink mislukt.. dus nu stoppen ze ermee en mot ie weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
"Het gaat je goed..."
Gaat ie vrijwillig weg?
Vandaar dat hij anoniem wilde blijven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hij deed een project en dat is eigenlijk flink mislukt.. dus nu stoppen ze ermee en mot ie weg.
Nouja hij stuurde een hele mail met waarom ie wegging en kwam iedereen een handje geven. Dus zo anoniem was ie nietquote:
Wat heeft hij verprutst?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja hij stuurde een hele mail met waarom ie wegging en kwam iedereen een handje geven. Dus zo anoniem was ie niet
Maar ik kende hem eigenlijk niet
Diequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begint nu wel op te vallen hè, ik probeer ze nog enigszins uit te de tent te lokken
Daarom niet minder vermakelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die-smilie was niet zo handig nee.
Ik zeg: TR machen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom niet minder vermakelijkEn oh noes, iemand wenst me dood. Boehoe
Als het project onder zijn leiding valt dan is hetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hijzelf denk ik weinig. Meer het hele idee van het project dat gewoon niet zou gaan werken
Geen idee wie de leiding heeft, of dat ie enkel uitvoerder ervan was. Don't know.. don't care. Met wat logica was het gedoemd te mislukken en dat is gebeurdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef ACT-F het volgende:
Als het project onder zijn leiding valt dan is hetZo niet, indekken vanaf het begin door schriftelijk duidelijk te maken waarom het niet gaat werken. Vooral dat laatste werkt erg goed.
Wat zou de wereld toch beter zijn als visionairs als jij de leiding haddenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee wie de leiding heeft, of dat ie enkel uitvoerder ervan was. Don't know.. don't care. Met wat logica was het gedoemd te mislukken en dat is gebeurd
Bij ons krijgen dat soort mensen een paar dagen betaald verlof om bij te komen, een cursus en mogen ze het de volgende keer nog eens proberen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee wie de leiding heeft, of dat ie enkel uitvoerder ervan was. Don't know.. don't care. Met wat logica was het gedoemd te mislukken en dat is gebeurd
Het is een groot gemisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef ACT-F het volgende:
Wat zou de wereld toch beter zijn als visionairs als jij de leiding haddenMaar nee
Ow hier kan je ook kiezen om 3x weg te gaan en ze nemen je 3x terug als je wilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Bij ons krijgen dat soort mensen een paar dagen betaald verlof om bij te komen, een cursus en mogen ze het de volgende keer nog eens proberen.
Het zijn moeilijke tijden voor de transportsector ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow hier kan je ook kiezen om 3x weg te gaan en ze nemen je 3x terug als je wil
Maar nu met crisis denken ze er toch soms anders over.
Dat durf ik allemaal niet johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je al een blokje Maroc gescoord?
Overheidsinstelling? Echt fantastisch!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij ons krijgen dat soort mensen een paar dagen betaald verlof om bij te komen, een cursus en mogen ze het de volgende keer nog eens proberen.
Net alsof ik weet waar ik om moet vragen.. wat ik er vervolgens mee moet doen.. en dat ik dan niet dood neer valquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo eng is dat niet hoor. Die ene naast Ricoooooo is geen rovershol of zo.
Je vraagt om een gram maroc.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof ik weet waar ik om moet vragen.. wat ik er vervolgens mee moet doen.. en dat ik dan niet dood neer val
denk dat ik het maar bij alcohol houquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Je vraagt om een gram maroc.
Je koopt shag, lange vloei en tip.
Je verkruimelt een deel van de hash, draait een fijne hashjoint. Die rook je op. En je geniet.
Of je gooit een kwart gram ofzo in de melk, die laat je oplossen en je tyft er cacao door en je hebt fijne hash-chocolademelk.
quote:
Er zijn vast wel tutorials te vinden op YouTube.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof ik weet waar ik om moet vragen.. wat ik er vervolgens mee moet doen.. en dat ik dan niet dood neer val
Natuurlijk, maar geen behoefte aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er zijn vast wel tutorials te vinden op YouTube.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Net wezen lunchen met 7 vrouwen.Het begon goed, totdat ze allemaal over hun kinderen gingen praten.
En ongezondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. patatetende mensen in het pand. Zo krijg ik ook zin. Moet ik naar de mac als ik ook wat wil.. vet duur
De telefoons met foto's vlogen over en weer.quote:
Also, also, alsooooo. Ik moet ze natuurlijk wel een béétje te vriend houden!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
En anders is het heel snel van "je kan die foto's wel laten zien, maar vind het echt neit schattig ofzo.. doe maar eerder gewoon niet laten zien, kan ik normaal m'n eten op eten "
Dus? dat lukt mij tot nu toe nog altijd erg goed, ondanks m'n soms scherpe meningquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Also, also, alsooooo. Ik moet ze natuurlijk wel een béétje te vriend houden!
Of überhaupt kunnen eten. Kinderenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
En anders is het heel snel van "je kan die foto's wel laten zien, maar vind het echt neit schattig ofzo.. doe maar eerder gewoon niet laten zien, kan ik normaal m'n eten op eten "
Ja, maar jij hebt grote ballen en ik niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus? dat lukt mij tot nu toe nog altijd erg goed, ondanks m'n soms scherpe mening
Zo groot zijn m'n ballen nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, maar jij hebt grote ballen en ik niet.![]()
Besides, misschien heb ik ze later nog nodig.
Die is gelukkig allang wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik weet het niet, ze vallen net buiten je FB-foto.
Gelijk heb je. Al die vieze mannetjes die jouw FB checken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is gelukkig allang weg![]()
Maar indeed, ik hou ze lekker buiten beeld
Heel engquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelijk heb je. Al die vieze mannetjes die jouw FB checken.![]()
Nog 3,5 uur Cue_! Hou vol! Je kan het!
De wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik hing net even boven de wcOor was aan het suizen, waardoor geluid vreemd klonk, waardoor m'n hart tekeer ging waardoor... alles eruitgekotst, oor plopte daarna pas weer open en nu ben ik weer rustig
Mja, ik heb rare dingenquote:
Vage oplossing voor een dergelijk probleemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, ik heb rare dingenAls ik me slapjes voel en m'n hart enorm hard bonkt ben ik heel onrustig en moet ik ff de vinger in de keel steken. Ookal komt er niks uit, het werkt
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Zo van "m'n hart bonkt heel hard.. laat ik maar gaan kotsen in de hoop dat ie eruit komt"
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik heb rare dingenAls ik me slapjes voel en m'n hart enorm hard bonkt ben ik heel onrustig en moet ik ff de vinger in de keel steken. Ookal komt er niks uit, het werkt
The fuck.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelijk heb je. Al die vieze mannetjes die jouw FB checken.![]()
Mja, was ook een beetje een verrassing voor me toen ik de eerste keer per ongeluk gluten binnen had gekregen nadat ik met het glutenvrije dieet was begonnen. Ik werd helemaal suf, bleek, slap en bang (neurologische coeliakie, dan heb je datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vage oplossing voor een dergelijk probleem
Nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Mdrop het volgende:
'T is vrijdag en 't voelt als maandag, toch?
Ah oke, was al bang namelijk dat het weer zo'n dag zou worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef ACT-F het volgende:
Nee.
Het is vrijdag en het voelt als maandag.
Waardeloos man na een keer gluten. Een kennis heeft ook veel allergiën. Als ze niet oppast schiet ze in een anafylactische shock.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, was ook een beetje een verrassing voor me toen ik de eerste keer per ongeluk gluten binnen had gekregen nadat ik met het glutenvrije dieet was begonnen. Ik werd helemaal suf, bleek, slap en bang (neurologische coeliakie, dan heb je dat) en m'n keel zat dicht (hyperventilatie). Ik moest al kokhalzen, dus hup naar de wc, alles eruit en m'n hart kalmeerde zowat direct.
Dat lijkt mij ook niet.. al helpt het wel bij het oplossen van het probleemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou ja, ik denk niet dat Drizzt z'n hart op wil braken.
Dat zeker. En hij gaat de geschiedenisboeken in als medisch wonder. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet.. al helpt het wel bij het oplossen van het probleem
De vraag is alleen dat mocht het mogelijk zijn.. of ie dan neit zal sterven met z'n hart nog in z'n mond..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zeker. En hij gaat de geschiedenisboeken in als medisch wonder. Dat dan weer wel.
Er is maar één manier om daar achter te komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is alleen dat mocht het mogelijk zijn.. of ie dan neit zal sterven met z'n hart nog in z'n mond..
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze heeft helemaal geen vriend!
Toch?
Geheimzinnigheid wordt overgewaardeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Er wordt me véél te geheimzinnig over gedaan.
Wie kan me er wel meer over vertellen?
Sorry, maar dat is:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er wordt me véél te geheimzinnig over gedaan.
Wie kan me er wel meer over vertellen?
Kreator is hier vandaag nog niet geweest.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geheimzinnigheid wordt overgewaardeerd
Ik ben halverwege maar gestopt. Het was way too nasty. Dat wil ik Drizzt niet aandoen, want Drizzt is oké. Ik heb met de beste jongen te doen.quote:
Bij de verkiezingen stond dat ze in de top 5 (fozo) van grootste fokslet.quote:
stomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben halverwege maar gestopt. Het was way too nasty. Dat wil ik Drizzt niet aandoen, want Drizzt is oké. Ik heb met de beste jongen te doen.
O RLY?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen stond dat ze in de top 5 (fozo) van grootste fokslet.
Dan is een vriend hebben niet zo handig
Dat lijkt me een mooie Myth Busters klusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Na hoeveel Guinness wordt het declassified?
Hmmm, interessant.quote:
Molly Busters ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie Myth Busters klus
Geen idee, boeit me ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Hmmm, interessant.
Volgens mij valt het sletgehalte van Samzz best mee. Ze heeft zich laatst voorbeeldig gedragen toen ze diep in de nacht naast me zat. En ik was kacheltje lam ook...
Misschien lag het aan mij. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet
Aardig van der.
Ik zal binnenkort een datum prikken. Lijkt me wel weer gezellig.quote:
Aardig van jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien lag het aan mij. Dat kan natuurlijk ook.
Je kan het!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik begin het nu wel zwaar te krijgen trouwens.
Ik ben aan het tekenen. Heb je me nodig of zoquote:
Die Ratelband mag je houden.quote:
Oh, nee hoor. Ik maakte me een beetje zorgen omdat je zo stil bent.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan het tekenen. Heb je me nodig of zo?
Niet nodig, tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die Ratelband mag je houden.Ik doe zo een Cup-A-Soup.
[..]
Oh, nee hoor. Ik maakte me een beetje zorgen omdat je zo stil bent.
Zout doet een mens soms goed.quote:
Weinig plannen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet nodig, toch. Ga je nog wat leuks doen van 't weekend?
Mega-storing.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kreator is hier vandaag nog niet geweest.Ik zie een verband.
Morgen eindelijk weer naar het asielquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zout doet een mens soms goed.
[..]
Weinig plannen, eigenlijk.Vanavond weet ik nog niet, morgen Miss Tuk en zondag een beetje aankloten thuis zoals altijd. Wasjes, schoonmaken, dat soort dingen...
En jij?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef Samzz het volgende:
En zondag heb ik een fotoshoot met een grote groep andere meiden.
Ik roep het al jaren, je bent een fotomodelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen eindelijk weer naar het asiel. En zondag heb ik een fotoshoot met een grote groep andere meiden
.
Het DTS pakketje deed het toch wat minder goed dan verwacht?quote:
Zo, wat een werkethos! Gewoon zin heb om te werken. Dat dat kan in Nederland.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen eindelijk weer naar het asiel. En zondag heb ik een fotoshoot met een grote groep andere meiden
.
Ja, jottumquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik roep het al jaren, je bent een fotomodel
Zo rolt hij. Wel Franse coke hè!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef Kreator het volgende:
Mijn werkgever heeft trouwens aangeboden om de coke gewoon zakelijk te verstrekken. Scheelt weer..
Op een ander forum waar ik actief ben werd om mensen gevraagd die model wilden staan voor portfoliofoto's. Dus we gaan met een groep van 8 modellen en 15 fotografen of zo naar een natuurgebied in Drenthequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het DTS pakketje deed het toch wat minder goed dan verwacht?
[..]
Zo, wat een werkethos! Gewoon zin heb om te werken. Dat dat kan in Nederland.
Wat voor fotoshoot heb je dan?
Natuurfoto'squote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef Samzz het volgende:
Dus we gaan met een groep van 8 modellen en 15 fotografen of zo naar een natuurgebied in Drenthe.
Told you soquote:
Nope.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Also, also, alsooooo. Doe jezelf niet tekort hè.
Gaat Stridje nog mee voor de make-up?![]()
Is toch schattigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurfoto's met klerenEen roodborstje met een mutsje op, zie je het al voor je
Dus... Dus... Ik hoef alleen maar 20 kilo kleren mee te nemen voor de sierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal. "met kleren" en "heel onschuldig"
Dat ga je afwachten? Ik ga toch ook niet kijken of een wasprogramma goed gedraaid wordtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is nog aan het rebuilden.. Maar ik hoop dattie vannacht klaar is.
20 kilo aan mutsen, je kan het te bont maken hè.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch schattig.
[..]
Dus... Dus... Ik hoef alleen maar 20 kilo kleren mee te nemen voor de sier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |