quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga een film kijken.
Door Samzz een oude fiets te noemen zijn je kansen al helemaal verkeken. Veel rukplezier in je stroberg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
De ironie, Skippy is ouder dan ik benquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Door Samzz een oude fiets te noemen zijn je kansen al helemaal verkeken. Veel rukplezier in je stroberg.
De kans dat je de staatsloterij wint is groterquote:
De kans op syfilis is toch wel 75%quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans dat je de staatsloterij wint is groter.
Wat doe je hier joh. Komt hier aanwaaien, zit bijdehand te doen en heeft geen idee hoe wij hier met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
De kans op syfilis is toch wel 75%
Ik leer het liever op een tandem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat doe je hier joh. Komt hier aanwaaien, zit bijdehand te doen en heeft geen idee hoe wij hier met elkaar omgaan.
Kutn00b.
Trioquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik leer het liever op een tandem.
Ik kom hier godverdomme langer dan jij dom wijf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hou je gewoon een beetje in.
Zo ist! Luisteren naar Selma! Anders komt de kpn langs.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hou je gewoon een beetje in.
Bek dicht loser.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kom hier godverdomme langer dan jij dom wijf.
Moej een........ Trouwenquote:
Dat jij een paar maanden voor mij je first post hier plaatste wil niks zeggen droplullo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat je zoiets nog weet ?quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat jij een paar maanden voor mij je first post hier plaatste wil niks zeggen droplullo.
Ze doelde er denk ik meer op dat jij stoer loopt te doen dat jij hier al langer loopt.quote:
Oohhhhhhhhhhhquote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze doelde er denk ik meer op dat jij stoer loopt te doen dat jij hier al langer loopt.
Ik ga uit van jouw post:quote:
Ik kom hier al jaren maar heb jou nooit zien posten dus dat moet dan in de paar maanden voordat ik hier kwam zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Juustem. Ooit eens posten in een beginnende reeks zegt helemaal niks.quote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze doelde er denk ik meer op dat jij stoer loopt te doen dat jij hier al langer loopt.
Tegen jou altijdquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kunnen we nu dan aardig doen tegen elkander?
geilquote:
Break a leg.quote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tegen jou altijd![]()
Nu bedtijd, morgen darttoernooi
Break a stone.quote:
Trusten en succes morgenquote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tegen jou altijd![]()
Nu bedtijd, morgen darttoernooi
multi-interpretabel trouwens.quote:
zo hé!quote:Op zondag 30 december 2012 16:09 schreef ACT-F het volgende:
Dat was net een fijne onweersbui![]()
[ afbeelding ]
Je zit te zuidelijk. Oldenzaal heeft een voltreffer.quote:Op zondag 30 december 2012 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo hé!
hier alleen (licht-)grijze lucht en wolken op snelheid
te zuidelijk in het oosten, het kan allemaalquote:Op zondag 30 december 2012 16:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zit te zuidelijk. Oldenzaal heeft een voltreffer.
quote:Op zondag 30 december 2012 16:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zit te zuidelijk. Oldenzaal heeft een voltreffer.
Jij ook.quote:Op zondag 30 december 2012 15:54 schreef skippy22 het volgende:
Heb eigenlijk geen zin meer in fok. Veel plezier morgen jongens.
Welke D? Die dikke?quote:Op zondag 30 december 2012 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D had er wel een mooie fb update voor: "Onweer op 30 december, only in The Netherlands."
quote:
Ik vind darten al saai om zelf te doen, dus kijken is echt helemaal niks voor mijquote:
heb alleen gisteravond laatste deel van de partij van Van Gerwen gezien, als ik vanavond tijd heb ik ga ik er zeker voor zittenquote:
Omg was zo spannend he die wedstrijd tussen van Gerwen en Lewis. Zat op het puntje van m'n stoelquote:Op zondag 30 december 2012 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb alleen gisteravond laatste deel van de partij van Van Gerwen gezien, als ik vanavond tijd heb ik ga ik er zeker voor zitten
Wade - Van Gerwen
Taylor - Van Barneveld
Dit was een blitzkrieg, zo voorbijquote:Op zondag 30 december 2012 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik moet zo nog de stad in.Op de fiets.
volgens mij viel ik binnen bij het begin van de 9e set, wat een spanning inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 16:45 schreef norich het volgende:
[..]
Omg was zo spannend he die wedstrijd tussen van Gerwen en Lewis. Zat op het puntje van m'n stoel![]()
Wij kijken vanavond ookquote:Op zondag 30 december 2012 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb alleen gisteravond laatste deel van de partij van Van Gerwen gezien, als ik vanavond tijd heb ik ga ik er zeker voor zitten
Wade - Van Gerwen
Taylor - Van Barneveld
Wade was gisteren tegen Newton niet zo goed. Ik denk dat v Gerwen dus wel kan winnen.. Barney weet ik zo niet. Afwachten.quote:Op zondag 30 december 2012 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
NL-finale zou wel geweldig zijnmaar weet niet hoe goed Taylor en Wade dit toernooi zijn...
Hij heeft wel veel missers gehad, ookquote:
Tukkie!quote:Op maandag 31 december 2012 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ratel!
*glas rode wijn inschenkt*
Welkom!
quote:Op maandag 31 december 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar zitten we dan.Helemaal alleen.
![]()
*kaasplankje neerzet*
Ja sinds eergisteren.quote:Op maandag 31 december 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je weer back in Almelo?
*nog maar een een blokje hout in de open haard gooit*
Nog veel last van vuurwerktuig daar? Moet zeggen dat het hier in Eanske best meevalt... gelukkig.quote:
Ze zijn hier nu behoorlijk aan het knallen. En ik moet nog naar buiten zo boodschappen halen. Ik durf niet.quote:Op maandag 31 december 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog veel last van vuurwerktuig daar? Moet zeggen dat het hier in Eanske best meevalt... gelukkig.
*schenkt wat wijn bij*
Met de benenwagen?quote:Op maandag 31 december 2012 09:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze zijn hier nu behoorlijk aan het knallen. En ik moet nog naar buiten zo boodschappen halen. Ik durf niet.
Yep. Op de fiets is niet minder eng hoor. Je kunt niet zo snel wegduiken. Succes straks op het fietske.quote:Op maandag 31 december 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met de benenwagen?
Ik ga straks in de pauze even. Op de fiets.
Ik hoop het niet voor je!quote:Op maandag 31 december 2012 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben benieuwd of ik mag werken vandaag...
Heb je er zo'n zin in dan?quote:Op maandag 31 december 2012 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben benieuwd of ik mag werken vandaag...
Dank je.quote:Op maandag 31 december 2012 10:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Yep. Op de fiets is niet minder eng hoor. Je kunt niet zo snel wegduiken. Succes straks op het fietske.![]()
Ik hoor de eerste sirenes al.
Ja dankje. Kutzooi.quote:Op maandag 31 december 2012 10:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je.Het is gelukkig maar een kleine 300 meter fietsen naar de super en vanaf de super 100 meter naar huis. Er wordt ook helemaal niet geknald hier in de buurt. Gaat helemaal goed komen.
Sterkte alvast voor straks!
Ik ga voor je duimen.quote:Op maandag 31 december 2012 10:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja dankje. Kutzooi.Was ik maar om 8 uur al naar de winkel gegaan. Tot later
..hoop ik.
Nouja, 150% en na sluitingstijd met werkende collega's champagne opentrekken. Vind dat echt leuk. Maar nu die brand.. mehquote:Op maandag 31 december 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je!![]()
*wiet brokkelt*
Jaquote:Op maandag 31 december 2012 10:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je er zo'n zin in dan?
Zou wel een drukke bedoeling zijn daar met die brand ja.quote:Op maandag 31 december 2012 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, 150% en na sluitingstijd met werkende collega's champagne opentrekken. Vind dat echt leuk. Maar nu die brand.. meh
quote:Op maandag 31 december 2012 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaGeef mezelf ook altijd op met 'Ik WIL werken'.
Ben nog steeds thuis.quote:Op maandag 31 december 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen.Sterkte!
Ja, dat doe ik daarnaquote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou wel een drukke bedoeling zijn daar met die brand ja.Persoonlijk zou ik liever thuis oud & nieuw willen 'vieren' ipv met collega's.
Een gepantserde taxi?quote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben nog steeds thuis.Zo maar even iemand bellen. Dit wordt echt niks zo.
![]()
Om 20 uur al?quote:Op maandag 31 december 2012 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik daarnaMc zou om 8 uur sluiten.
quote:
Waarom verwacht je dat?quote:Op maandag 31 december 2012 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een gepantserde taxi?
[..]
Om 20 uur al?Ik had verwacht dat de Mac gewoon open blijft.
[..]
Het is Amerikaans en zo.quote:
Zijn wel open, maar met aangepaste tijden. Lijkt me niet gek, toch?quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is Amerikaans en zo."Twee vrije dagen per jaar is meer dan voldoende", "God bless de mogelijkheid om om 1:00 's nachts nog een Big Mac te scoren", zo'n instelling.
Maar ik kom er dan ook zelden.
An sich is dat niet raar nee, die aangepaste tijden. Maar bij de Mac weet je het maar nooit. Laat ik het zo zeggen: het zou me niet verbazen als de Mac gewoon open zou blijven.quote:Op maandag 31 december 2012 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn wel open, maar met aangepaste tijden. Lijkt me niet gek, toch?![]()
Winkels gaan eerder dicht en zijn morgen gesloten, dus waarom de Mc niet?
Okequote:Op maandag 31 december 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
An sich is dat niet raar nee, die aangepaste tijden. Maar bij de Mac weet je het maar nooit. Laat ik het zo zeggen: het zou me niet verbazen als de Mac gewoon open zou blijven.
Ik ken ze wel. Mijn ex ging voor hij ging slapen na zijn nachtdienst vaak nog even langs de Mc.quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie gaat er sowieso om 9u 's ochtends al een vette bek scoren? Ik kan me er niks bij voorstellen
Ok, nachtdienst is natuurlijk wat anders, dat snap ik welquote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken ze wel. Mijn ex ging voor hij ging slapen na zijn nachtdienst vaak nog even langs de Mc.
Oké. En morgen moet je weer aan de bak?quote:Op maandag 31 december 2012 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar dat is dus niet zo. Om 8 uur sluiten de deuren, en ipv om 9 uur open, gaan ze pas om 12 uur open morgen
Het zou je verbazen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie gaat er sowieso om 9u 's ochtends al een vette bek scoren? Ik kan me er niks bij voorstellen
Vandaar zijn nickname, McMaarten.quote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken ze wel. Mijn ex ging voor hij ging slapen na zijn nachtdienst vaak nog even langs de Mc.
Nee, morgen eindelijk een dag vrij na 10 dagen werken. En dan na morgen weer 5 dagen voor ik weer naar school mag.quote:Op maandag 31 december 2012 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké. En morgen moet je weer aan de bak?
En vanavond stappen? Of bij pa & ma op de bank?quote:Op maandag 31 december 2012 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, morgen eindelijk een dag vrij na 10 dagen werken. En dan na morgen weer 5 dagen voor ik weer naar school mag.
Waarom hap jij nooit?quote:
Nee, bij mn beste vriendin thuis met een hoop vrienden en alcoholquote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En vanavond stappen? Of bij pa & ma op de bank?
Niet Maarten? Wat is dat dan voor een domme naam?quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, bij mn beste vriendin thuis met een hoop vrienden en alcohol
quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet Maarten? Wat is dat dan voor een domme naam?
Heb hem nog niet gesproken. Felicitaties doen we anno 2012 via Facebook hè.quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
Heeft ie niet verteld wat ik hem heb gegeven?
Ach so.quote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gesproken. Felicitaties doen we anno 2012 via Facebook hè.
Ik denk dat we dan gewoon buiten staan te kijken naar het vuurwerk van de buren.quote:Op maandag 31 december 2012 12:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt goed.Niet vergeten om iets na 00:00 over te schakelen naar onze duitse tv-vrienden voor de Kultnacht!
Voor al uw meezingers!
Een rvs fruitschaal en een melk en suikerset van Blomus.quote:
Toch wel!quote:Op maandag 31 december 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een rvs fruitschaal en een melk en suikerset van Blomus.
Ja. Ik vond het mooi spul, ik denk hij ook welquote:
Daar ga ik wel vanuit ja, als ik z'n smaak een beetje 'ken'...quote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het mooi spul, ik denk hij ook wel.
Alvast hetzelfde mejonge!quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik doe het nu gewoon vast;
alle Tukkers (m/v) een goed uiteinde gewenst en natuurlijk het allerbeste voor 2013![]()
YOLO!!quote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad neemt vanavond Goldstrike mee, denk dat ik maar oversla
Goldstrikequote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad neemt vanavond Goldstrike mee, denk dat ik maar oversla
klopt, maar graag langer dan 1 januari 2013quote:
50%, dat hakt er best inquote:
Heb ooit op een avond 8 of 9 shotjes te verwerken gehad, en nog flink wat bier ookquote:
na eerdere ervaringen met shotjes+bier tijdens oud&nieuw, ga ik dit jaar iets verstandiger doenquote:Op maandag 31 december 2012 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ooit op een avond 8 of 9 shotjes te verwerken gehad, en nog flink wat bier ook
Dat nooit weer
quote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Op Hoes Op An Veur Kesmis
toffe lyrics
Tuig.quote:Op maandag 31 december 2012 18:14 schreef Redbaron het volgende:
Alweer aardig wat bommetjes afgestoken..
Doe dan een luier om.quote:
Ik wens je een gelukkig en gezond nieuwjaar toe.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!![]()
Nu maar hopen dat het een beter jaar voor me wordt.
Ik jou ook, schatquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wens je een gelukkig en gezond nieuwjaar toe.
Tuurlijk. Je gaat naar de frisse twentse lucht en je wordt beter. En dan gaan we zuipen! Ontiegelijk Onmeunig zuipen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij ook schoonheid.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar lieve Tukkers![]()
+1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:13 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemAal..
Had drie siervuurwerkjes. 1 deed het niet. De duurste..
professioneler of illegaler?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
vuurwerk van de Aldi deed het weer prima
maar stukje verderop ging het er iets professioneler aan toe, daar ging me toch een spul de lucht in![]()
dat verschil zie ik niet, kwam in ieder geval veel en mooi spul uit, soms met heerlijke doffe dreunenquote:
doe ik wel ffquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:17 schreef skippy22 het volgende:
Wie check wil mijn lot checken. Je krijgt de helft van de prijs. Ik lig namellijk nog in bed
Half (Net als ik) Nog geen euro ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heel lot met jackpot? volgens de website niks gewonnen, helaas
Jersey Shore stijl?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:59 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb gisternacht in een scootmobiel gereden.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jersey Shore stijl?
straks de PDC WK-finale
jij ook hèquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2013!!![]()
Hoe is het hier?
Het voelt nog als 2012quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het hier?
Deaud.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het hier?
Dat hoef ik maar 5x te doen hier, gelukkig. Wt een gezeik is dat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Vind ik toch altijd heel leuk, de hele dag "de beste wensen" zeggen tegen iedereen die je tegenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jazeker. En bij jou?quote:
Het gaat. Een beetje duf van de afgelopen zware dagen.quote:
Alleen dat al is een goede reden om vanaf 1 januari 4 weken op vakantie te gaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Heerlijk.
Vind ik toch altijd heel leuk, de hele dag "de beste wensen" zeggen tegen iedereen die je tegenkomt.
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen dat al is een goede reden om vanaf 1 januari 4 weken op vakantie te gaan
Ik bedenk me net dat er vanavond een nieuwjaarsreceptie isquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Het zoenen is me gelukkig bespaard gebleven, en als het even kan wuif ik gewoon mijn 'beste wensen' in het rond, zonder handen te schudden. Ik blijf niet bezig...
Gewoon je armen onder je shirt houden, alsof ze eraf zijn geknald.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat er vanavond een nieuwjaarsreceptie is
Sjoemie!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag
en alle toffers nog een gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
De verschillen zijn klein. Ik zou geen van beide kopenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Compact camera voor Miss aan het zoeken.Nikon
S3300
+ ISO waarden (van 80 tot 3200), bereik (26-156mm), diafragma op tele (6.5)
- diafragma op wide (3.5)Canon
A2300
+ diafragma op wide (2.8)
- ISO waarden (van 100 tot 1600), bereik (28-140mm), diafragma op tele (6.9)
Keuzes, keuzes, keuzes...
Teun, wat zeg jij?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 05:23 schreef Sylvana het volgende:
Canon
Ik heb zelf de 550D
Happy birthday to me!
Ik hoop het wel maar ik verwacht het niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Keer wat anders. Ben je in februari nog een beetje vrij ivm je huis?
Het is voor Miss Tuk en ze wil er maximaal ¤100 aan uitgeven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De verschillen zijn klein. Ik zou geen van beide kopenAls lichtgevoeligheid belangrijker is, dan Canon. Anders Nikon. Hoge iso-waarden zijn onbruikbaar op een compactcamera, bij 400 à 800 zijn de grenzen wel bereikt. Daarboven heb je een plaatje met veel ruis en weinig inhoud. Wat is je maximumbudget?
Gefelicitaart, vuige neptukker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 05:23 schreef Sylvana het volgende:
Canon
Ik heb zelf de 550D
Happy birthday to me!
Als ze maximaal 100 euro wil uitgeven mag ze voor dat geld ook wel mijn Panasonic Lumix FZ18 overnemenquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is voor Miss Tuk en ze wil er maximaal ¤100 aan uitgeven.
Ik neig naar de Nikon. Toch net iets meer groothoek en tele.
Ze koopt liever een nieuwe verwacht ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als ze maximaal 100 euro wil uitgeven mag ze voor dat geld ook wel mijn Panasonic Lumix FZ18 overnemen
Die wil ik graag kwijt nu ik een dslr heb.
Oké prima, maar deze is nog in prima staat en heeft erg veel mogelijkheden (nieuwprijs was 600 euro)quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze koopt liever een nieuwe verwacht ik.
Ik heb even gekeken, maar die is toch echt te groot voor haar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké prima, maar deze is nog in prima staat en heeft erg veel mogelijkheden (nieuwprijs was 600 euro)
Tientallen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt weer een chick gehosseld?
Natuurlijk ben ik er nogquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue_! Je bent er nog!
Alles goed?
Prima hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er nog
Ja hoor, bij jou ook?
Wel zo fijn om mee te beginnen zo na die vrije dagen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Prima hoor.Lekkere korte werkweek.
Hoe waren de feestdagen?
Volgens mij heb je niet goed geteldquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik heb oudjaarsavond nog wel een leuk spelletje gedaan. Met 5 vrouwen..
Ja, al zit ik alleen en word ik de hele tijd telefonisch lastig gevallen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel zo fijn om mee te beginnen zo na die vrije dagen.
Waren wel oke![]()
jij leuk feestje gehad?
Arme jongenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, al zit ik alleen en word ik de hele tijd telefonisch lastig gevallen.
1e kerstdag bij de ouders van Miss en 2e kerstdag waren mijn ouders bij mij. Eten, drinken, the usual. 's Avonds kwam er nog een mattie bij me langs en hebben we tot 2:30 nageborreld en als een stel bejaarden zitten zeiken en zeuren over politiek, maatschappij, enz.Gezellig.
Had ie weer aan de Guinness gelurkt zodat ie alles x5 zag?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed geteld.
Nee, hij vergat mij mee te tellen, volgens mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had ie weer aan de Guinness gelurkt zodat ie alles x5 zag?
Dat xoberxo. Alleen het opstaan 's morgens was wat zwaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme jongen
Je hebt je wel vermaakt dus
dat blijft verschrikkelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat xoberxo. Alleen het opstaan 's morgens was wat zwaar.
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met O&N?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij vergat mij mee te tellen, volgens mij.
Dergelijke zaken wil ik niet wetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Je kon mijn ochtendurine zo serveren als rosé. Een beetje dat idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |