quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga een film kijken.
Door Samzz een oude fiets te noemen zijn je kansen al helemaal verkeken. Veel rukplezier in je stroberg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
De ironie, Skippy is ouder dan ik benquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Door Samzz een oude fiets te noemen zijn je kansen al helemaal verkeken. Veel rukplezier in je stroberg.
De kans dat je de staatsloterij wint is groterquote:
De kans op syfilis is toch wel 75%quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans dat je de staatsloterij wint is groter.
Wat doe je hier joh. Komt hier aanwaaien, zit bijdehand te doen en heeft geen idee hoe wij hier met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
De kans op syfilis is toch wel 75%
Ik leer het liever op een tandem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat doe je hier joh. Komt hier aanwaaien, zit bijdehand te doen en heeft geen idee hoe wij hier met elkaar omgaan.
Kutn00b.
Trioquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik leer het liever op een tandem.
Ik kom hier godverdomme langer dan jij dom wijf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hou je gewoon een beetje in.
Zo ist! Luisteren naar Selma! Anders komt de kpn langs.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hou je gewoon een beetje in.
Bek dicht loser.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kom hier godverdomme langer dan jij dom wijf.
Moej een........ Trouwenquote:
Dat jij een paar maanden voor mij je first post hier plaatste wil niks zeggen droplullo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat je zoiets nog weet ?quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat jij een paar maanden voor mij je first post hier plaatste wil niks zeggen droplullo.
Ze doelde er denk ik meer op dat jij stoer loopt te doen dat jij hier al langer loopt.quote:
Oohhhhhhhhhhhquote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze doelde er denk ik meer op dat jij stoer loopt te doen dat jij hier al langer loopt.
Ik ga uit van jouw post:quote:
Ik kom hier al jaren maar heb jou nooit zien posten dus dat moet dan in de paar maanden voordat ik hier kwam zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Juustem. Ooit eens posten in een beginnende reeks zegt helemaal niks.quote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze doelde er denk ik meer op dat jij stoer loopt te doen dat jij hier al langer loopt.
Tegen jou altijdquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kunnen we nu dan aardig doen tegen elkander?
geilquote:
Break a leg.quote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tegen jou altijd![]()
Nu bedtijd, morgen darttoernooi
Break a stone.quote:
Trusten en succes morgenquote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tegen jou altijd![]()
Nu bedtijd, morgen darttoernooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |